Postingstijd interval gedetecteerd van 46.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 40 van 50  [ 2496 berichten ]
  Bericht 
Joël D.
Master


Zo, we kunnen weer even voort. :[
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Je bent na al dat kopen wel een poorboy nu ja..
O:)
  Bericht 
406
Master
Damn, kwam het vakantiegeld vroeg dit jaar? :o
  Bericht 
Joël D.
Master
Wat old stock van Carclean. Konden ze niet meer verkopen. Dit was iets van 80 Euro ipv 400.
  Bericht 
adinsx
Master
Oh meen je, heb ik een aanbieding gemist ergens dus?
  Bericht 
Joël D.
Master
Was alleen bij ophalen adinsx. En ik was in de buurt.
  Bericht 
406
Master
Damn als ik dat had geweten
  Bericht 
snovvdog
Master
Idem!

Was zeer tevreden altijd over PBW's producten.

APC werkt ook super voor in en rond het huis :), beter dan supermarkt allesreinigers.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Mooie vangst!
  Bericht 
TheTTDriver
Die hard
Beading van blackhole+sealant+collinite 476 en rain-x op mijn tt :D



  Bericht 
Archiebald
Master
Ziet er goed uit! Die 476 is een fijne wax he? Hoor er veel positiefs over. Ik ben wel meer van de vaste wax, 915 is echt mijn ding :)
  Bericht 
TheTTDriver
Die hard
@archiebald, bedankt!

Ja, ik ben ook erg tevreden over de 476; met name de standtijd en beading.
  Bericht 
Archiebald
Master
Na lange, LANGE, tijd eindelijk de Bora weer eens gewassen gister. Dus op naar de wasbox met wat emmers en mn poetskoffer, daar 2x gewassen, gekleid en toen lekker in 2 laagjes Colli 915. Bandjes en trims van de bumpers zwart gemaakt en als klap op de vuurpijl. De trekhaak ontvet, geschuurd, ontvet en zwart gespoten!


















  Bericht 
Scaniafan
Master
Die trekhaak ziet er niet echt veel beter uit :x Was de roest niet beter weg te schuren?
  Bericht 
RRL
Master
Scaniafan schreef:
Die trekhaak ziet er niet echt veel beter uit

Fixed. Trekhaak wordt nooit mooi. Iets met een aap en een gouden ring.

Ik blijf er bij dat de trekhaak een volledig debet doet aan al het poetswerk.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Ideaal zo'n trekhaak. Ik zou het ook wel willen. Pleurt er zo een aanhanger of fietsendrager op wanneer nodig en geen schade van mensen die geen afstanden kunnen inschatten.
  Bericht 
406
Master
Kenteken herkenning doet het niet bij mij door die verdomde trekhaak.

Pleurt er zo een aanhanger of fietsendrager op

Dat is gewoon een andere bewoording dat je een te kleine auto hebt gekocht. :[
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
406 schreef:
Dat is gewoon een andere bewoording dat je een te kleine auto hebt gekocht.

Ik krijg er geen kast in nee :lol:
  Bericht 
Scaniafan
Master
RRL schreef:
Fixed. Trekhaak wordt nooit mooi. Iets met een aap en een gouden ring.


Los daarvan, als parkeersensor en sleurknots is het echt wel een uitkomst

406 schreef:
Dat is gewoon een andere bewoording dat je een te kleine auto hebt gekocht


Ben benieuwd hoe jij een boomstronk van ruim 600 kg in de 406 Coupé gaat krijgen :honger:
  Bericht 
406
Master
Scaniafan schreef:
Ben benieuwd hoe jij een boomstronk van ruim 600 kg in de 406 Coupé gaat krijgen :honger:

Ik heb een 406 coupé omdat ik dat soort dingen niet hoef te doen ;)
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Beetje zonde om 364 dagen in het jaar een Dodge RAM te moeten rijden voor nop omdat je die ene x in het jaar wat mee moet nemen.
  Bericht 
406
Master
Beetje zonde om 364 dagen in het jaar met een trekhaak te moeten rijden voor nop omdat je die ene x in het jaar wat mee moet nemen.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
neem je een afneembare trekhaak. Ik had graag een trekhaak gewild puur voor het gemak ook al gebruik ik het zelden
  Bericht 
406
Master
Ik had graag een trekhaakgrote auto gewild puur voor het gemak ook al gebruik ik het zelden
  Bericht 
snovvdog
Master
Ik vind auto's zonder trekhaak er juist kaal uitzien.

Bovendien is dat ding geweldig voor achterliggers die niet opletten, onze oude Corolla, die ene die met 4.5 ton weg ging zonder apk voor 1500 euro (naar Congo). Daar is dus tot 4x toe iemand achterop geklapt.

De trekhaak was bij het 3e ongeluk naar binnen gebogen tegen de bumper aan, maar de achteroprijdende auto was total loss: Bumper, bumperbalk, fan, radiator, koplamp, en motorkap naar de knoppen.

En aan onze kant alleen een verbogen trekhaak, nou ik weet het wel hoor.

Liefst wil ik zoals in de VS die Police cruisers/Crown vic's hebben, van die stootbalken voor en achter mijn bumper of zelfs een bullbar.
  Bericht 
RRL
Master
neem je een afneembare trekhaak

Als ik er eentje zou nemen dan sowieso afneembaar. Hebben ouwelui ook. Wel zo handig, auto's moeten op de oprit (zowat) tegen elkaar staan. Kenteken op de voorkant van de auto van ma ziet er niet meer uit na alle keren dat ik een trekhaakdeuk er uit heb kunnen slaan. Zelfs rustig tegen de haak aan laten rollen is al direct schade. Ondingen :thumb_d:
  Bericht 
TommyGun
Master
snovvdog schreef:
van die stootbalken voor en achter mijn bumper of zelfs een bullbar.


Ideaal inderdaad. Voorkomt schade en je kan linksplakkers letterlijk aan de kant duwen.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
406 schreef:
Ik had graag een trekhaakgrote auto gewild puur voor het gemak ook al gebruik ik het zelden

Grotere auto kan ook, maar ik zie een trekhaak als beschermmiddel van mensen die niet weten hoe groot hun auto is.
  Bericht 
Archiebald
Master
Haha wat een discussie over die trekhaak.

Hij is inderdaad nog niet mooi te noemen nee. Maar wel veeeeel beter dan dat ie was! Plus ik vind het ook gewoon handig. Tik er soms wel eens mee tegen een muurtje in een parkeergarage ofzo. Huur wel eens een boedelbak. Ja hoor, top ding!
  Bericht 
TheTTDriver
Die hard
@archiebald, mooie glans! Nu nog lichtmetalen velgen :kniktja:
  Bericht 
Archiebald
Master
Heb ik gehad!

Afbeelding

Moet inderdaad wel weer een lekker setje onder hoor, maar hij moet dan wel ook omlaag! Want deze 4x4 stand lijkt nergens op. :x :[
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Er hoeven ook niet meteen 19" MacDonalds velgen met getrokken banden onder natuurlijk (f)

Artikeltje deed me aan jou denken:
https://drivetribe.com/p/what-is-the-mo ... ce=organic
  Bericht 
Archiebald
Master
:lol: :lol: Je moet toch wat met je "car".....

Nee, ik zal de laatste zijn die beweerd dat de Bora een spannende auto is, of zelfs een auto die ik graag had willen hebben of graag heb. Nee dat is het niet. Het is WEL een erg fijne auto om te rijden, die relatief zuinig is, relatief snel is en relatief luxe is en dat allemaal terwijl hij relatief betaalbaar is! :lol: :lol: :lol:
  Bericht 
snovvdog
Master
Heeft iemand tips voor verwijderen van kauwgom van de auto? Één of ander kutkind heeft kauwgom op mijn motorkap geplakt van de Corolla :[ .
  Bericht 
Archiebald
Master
Pfff goeie vraag, ik heb echt geen idee! Zorgen dat ie voortaan goed in de wax staat :)


Afbeelding


Afbeelding
  Bericht 
TommyGun
Master
snovvdog schreef:
Heeft iemand tips voor verwijderen van kauwgom van de auto? Één of ander kutkind heeft kauwgom op mijn motorkap geplakt van de Corolla :[


tarX

https://www.youtube.com/watch?v=O9MdyjR08ao

Of anders pindakaas :D
  Bericht 
dikkydik
Master
snovvdog schreef:
Heeft iemand tips voor verwijderen van kauwgom van de auto?

WD40.
  Bericht 
graspol
Master


meguiars tech wax 2.0 Paste wax ;)
  Bericht 
dvdouden
Master
Aangezien hier een hoop poets-kennis kan iemand me vast wel helpen met het volgende...
Net bij het verlaten van de parkeergarage iets te vroeg gestuurd en de betonnen kolom een kusje gegeven :fp:
Is dit nog weg te poetsen of mag ik een bezoekje aan de schadehersteller in gaan plannen?
  Bericht 
Archiebald
Master
Niet te zeggen via een foto.

Voel of je de krassen voelt, blijf je erin haken met je nagel?
Pak een stukje doek, maak hem nat, en poets er eens overheen. Vaak als je het niet meer (goed) ziet als het nat is is het weg te poetsen.
  Bericht 
dvdouden
Master
Thanks voor de vlotte reactie :thumb:
Ik zal vanmiddag eens kijken. Het voelde in ieder geval vrij glad/oppervlakkig aan... Volgens mij heeft de achterband het meeste contact opgevangen.
  Bericht 
Archiebald
Master
Ik weet niet of je een beetje nagels hebt, maar probeer het eens weg te krabben. Vaak genoeg is het gewoon troep die achter is gebleven. Als je dan op een stukje met je nagel wat weg kan krijgen weet je al genoeg :thumb: Dan poetst de rest er ook zo vanaf.
  Bericht 
Kenji
Master
Volgende week de TransAm door een professioneel volledig onder handen gaan laten nemen.
Kijken of hij de 23 jaar oude lak en krasjes een beetje op kan kalefateren.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Ai ai ai. Ik ben deze week verhuisd en heb een beetje per ongeluk met verf schoenen in m'n Focus gezeten waardoor de vloerbekleding een beetje vies is geworden :fp: Hoe kan ik dat weer een beetje handig schoon krijgen? Voorzichtig met terpentine oid. proberen? En de lederen bekleding moet ook eens goed behandeld worden. Het zag er heel mooi uit maar nu begin ik toch wat plekjes te zien die niet meer zo mooi zwart zijn (door gebruik, niet de verf).
  Bericht 
TommyGun
Master
Lotus Omega schreef:
Hoe kan ik dat weer een beetje handig schoon krijgen?


Wasbenzine proberen :thumb:
  Bericht 
406
Master
Vandaag de coupé onder handen genomen, kon echt niet meer. Meteen goed gebruik kunnen maken van de spullen die ik gisteren binnen kreeg. De detailspray was op en de non-ferro al meer dan een jaar. Meteen de monello acquafobia geprobeerd, goede eerste indruk en zéér makkelijk aan te brengen.


  Bericht 
Archiebald
Master
406 schreef:
acquafobia

Toch maar wel :wink:

Staat er weer netjes bij zo! Blijft een prachtige auto/kleur combi :lief:
  Bericht 
TheTTDriver
Die hard
Ziet er goed uit, ook een mooie kleur dat donkerblauw. :thumb: Ik denk echter wel, dat wat tyre dressing het nog iets mooier maakt.
  Bericht 
Archiebald
Master
Ik gok zomaar dat dat erop zit, maar dan niet als ultra mega glossy variant :)
  Bericht 
406
Master
Zit er niet op, die was ik vergeten te kopen.
 Pagina 40 van 50  [ 2496 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: snovvdog en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy