▼
[ 2922 berichten ]
VAG toch? Dan zit 't 'm 99% zeker in de geleideblokjes waar het venster in rust en de staalkabels aan trekken. Breekt een deel vanaf en dan loopt het blokje niet meer over de rails. Raam blijft klemmen en beveiliging schiet ein.
Ik ben destijds voor de stalen variant gegaan toen de originele kunststof variant afgebroken was:
Ja hoezo dan ook in het Nederlands?
Ik doe dat bij precies helemaal niets. In geval van bij een Duitse auto in het Duits of Engels.
Is het een boordcomputermelding of een diagnosetoolmelding. Bij dat laatste hoort een foutcode.
Nee, dat doet je motormanagement, op basis van diverse sensoren in de auto,
Ja dat snap ik, is een beetje anders omschreven. maar niettemin volstrekt onlogisch geeft alleen maar meer kans op onregelmatigheden.
i10 bij het grofvuil schuiven
Als het temperatuur gerelateerd is of accu gerelateerd dan zou ie na een paar minuten draaien toch wel weer wat moeten ontdooien.
Maar kan prima kougerelateerd zijn inderdaad.
Waarschijnlijk accu die het wat zwaar heeft.
Dat roep ik al jaren maar ze wil 'm oprijden
Die running gag had ik even gemist, een forum-search voordat je ergens serieus op reageert is soms best handig
Maar kou dus. Zal 'm vanmiddag wel even warmrijden, kijken of het probleem dan verdwijnt. Bedankt voor alle serieuze en minder serieuze suggesties!
Voor ze thuis komt handen zwart maken, wat interieur beplating eraf halen en zeggen dat dit toch echt het einde is? Wat rekeningen van je eigen auto ernaast zodat ze het duur vindt et voila.
Denk dat dat stap 1 is.
Hier wel een dynamo die de geest aan het geven was. Had ik eerder van de accu verwacht met deze kou, maar die deed nog braaf wat die moest doen.
Een brakke accu kan wel heel raar gedrag geven, maar dan is starten toch vaak ook een probleem.
Als ik de aanname doe dat jij geen actief onderstel hebt dan kan iedere monteur dit. Meteen ook even nieuwe veerpootlagers erin zetten. Kosten niets, en hebben ze toch in hun handjes.
3 moertjes boven, 2 boutjes onder (gokje) en dan veerspanners om de veer in te klemmen. Moer op de bovenkant los en repeat.
Bilstein en consorten doorgaans prima, OEM ook prima van bmw. Als je een harder/zachter/stugger weggedrag wil nu je mogelijkheid om te kiezen.
Dat is aan de voorkant vrijwel altijd zo. Maar met goede klemmen is het ook een koud kunstje.
er is niets "ook even" hier dus ik ben bang dat ik dat niet weet te organiseren, om te beginnen moeten die dempers naar dit land komen (douane gezeik), doch bedankt voor de tip.
mag al blij zijn als men vakkundig die dingen weten te vervangen maar ik zal het proberen erover te hebben.
Mja ik zag het verschil in B4 of B6 maar ik hou het wel bij B4
Mee bestellen met de schokdempers. Zijn relatief kleine onderdelen. Past wel in dezelfde doos.
Da's een echte peulenschil. Vandaar ook de waardeloze orginelen
Definieer waardeloos. Bij de mijne zijn ze nooit vervangen volgens de rekeningen, kwamen originele Volvo's er nog onder vandaan en hebben ze het ruim 3 ton volgehouden.
Dat ze er ruim 3 ton onder zaten wil niet zeggen dat ze het ook 3 ton deden........
dat probeer ik dus .. Maar half Ebay heeft Montenegro-angst of ik weet niet wat het is..
Ik heb nu maar
https://www.fahrwerke-stossdaempfer.de/ ... front.html
aangeschreven.. Die schrijven wel dat ze kunnen leveren aan Servië voor 50 Euro (dus MNE ook lijkt mij dan) maar als ik een account aanmaak bij ze dan kan ik geen MNE invoeren, als ik Servië kies krijg ik een melding dat er niet verzonden kan worden naar Servië.
Meh.. Dan moet ik mn ouders ermee opzadelen, dat wil ik niet doen.. Kost teveel tijd ook.
Er moet gewoon effe een Duitser niet zo moeilijk doen. Spul is toch Duits, nou dan. .. Duitsers zijn echter minder van de handel, hebben in principe voldoende aan de binnenlandse markt, daarbuiten is teveel werk.
---
Ik heb daarstraks overigens de zooi op de krik gezet maar kan niet zien dat er fysiek iets lekt / stuk is? Maar dat zegt misschien wel helemaal niets. Ik heb het "gevoel" dat het niet in de haak is.
Dit.
vast wel maar ik wil het over zo'n min mogelijk schijven laten lopen, direktversand moet toch kunnen... tis niet dat het naar de andere kant van de planeet moet.
Heb deze gevonden;
https://www.ebay.de/itm/2x-MONROE-74213 ... 3841452047
Wel Monroe ipv Bilstein.. Is dat troep?..
Hoe lang duurt het denk je voor je weer naar de EU komt?
Die dingen gaan nog wel even acceptabel mee, en anders is het waarschijnlijk geen schokdemper maar een rubber ergens oid. Maar dat verklaart het pssst geluid nog niet.
▲
[ 2922 berichten ]
Raaf
Master
Kan ook gewoon zijn dat ie klem zit en in de beveiliging schiet. Hoor je het relais wel klikken?
Knopje kan je uitsluiten door hem via de sleutel te sluiten.
Knopje kan je uitsluiten door hem via de sleutel te sluiten.
Raymond
Master
Goeie van die sleutel. Maar helaas. Ik meen wel een klikje te horen. Ik denk echt dat-ie de kabel opgevreten heeft.
Raaf
Master
Het was de poging waard
Kans is groot op die kabel, of beklemming. Dan denkt ie dat er wat tussen het raam zit als je het relais wel hoort schakelen.
Kans is groot op die kabel, of beklemming. Dan denkt ie dat er wat tussen het raam zit als je het relais wel hoort schakelen.
Scaniafan
Master
Raymond schreef:
Ik denk echt dat-ie de kabel opgevreten heeft.
VAG toch? Dan zit 't 'm 99% zeker in de geleideblokjes waar het venster in rust en de staalkabels aan trekken. Breekt een deel vanaf en dan loopt het blokje niet meer over de rails. Raam blijft klemmen en beveiliging schiet ein.
Ik ben destijds voor de stalen variant gegaan toen de originele kunststof variant afgebroken was:
Raymond
Master
Het zat niet in de geleideblokjes maar in de katrolletjes die de kabel geleiden. Ik heb het mechaniek gister vervangen en het raam gaat weer open en dicht zonder nare bijgeluiden.
Pita
Master
BMW E60 530i
Zoek mij rot, bij uitlezen geeft hij aan : mengselbereiding niet goed, motor loopt vooral bij koud onregelmatig, bij warm trilt hij een beetje, bijna alles vervangen, geen valse lucht, nieuwe bougies, bobines, kabels, monteurs zeggen waarschijnlijk brandstofpomp of oliedruksensor. Nou ben ik ouderwets maar een oliedruksensor doet toch alleen maar dat.
Iemand ?
Zoek mij rot, bij uitlezen geeft hij aan : mengselbereiding niet goed, motor loopt vooral bij koud onregelmatig, bij warm trilt hij een beetje, bijna alles vervangen, geen valse lucht, nieuwe bougies, bobines, kabels, monteurs zeggen waarschijnlijk brandstofpomp of oliedruksensor. Nou ben ik ouderwets maar een oliedruksensor doet toch alleen maar dat.
Iemand ?
Dave
Webspecialist
Pita schreef:
Zoek mij rot, [..] mengselbereiding niet goed,
Ja hoezo dan ook in het Nederlands?
Ik doe dat bij precies helemaal niets. In geval van bij een Duitse auto in het Duits of Engels.
Is het een boordcomputermelding of een diagnosetoolmelding. Bij dat laatste hoort een foutcode.
Piet_Piraat
Master
Pita schreef:
Iemand ?
Als de sensor kapot is, kan ie helemaal geen waarden geven, of verkeerden waarden. Bij verkeerde waarden gaat het interne systeem constant bijregelen. Als dan alles heen en weer pingelt, doet je motor dat dus ook.
WimLex
F1 kenner '20
Pita schreef:
Dus een oliedruksensor regelt ook het injectiesysteem bij !
Nee, dat doet je motormanagement, op basis van diverse sensoren in de auto,
Pita
Master
WimLex schreef:
Nee, dat doet je motormanagement
Ja dat snap ik, is een beetje anders omschreven. maar niettemin volstrekt onlogisch geeft alleen maar meer kans op onregelmatigheden.
Mr.Cabdriver
Master
Heb je storingscodes?
Dat is geloof ik wel een zwak punt van die auto.
Zit er directe injectie op?
Dan kan (ook zonder turbo) je inlaat vervuild zijn.
Je zou er eens met een endoscoop in kunnen kijken.
Pita schreef:
brandstofpomp
Dat is geloof ik wel een zwak punt van die auto.
Zit er directe injectie op?
Dan kan (ook zonder turbo) je inlaat vervuild zijn.
Je zou er eens met een endoscoop in kunnen kijken.
Lotus Omega
Master
Ik heb sinds ik mijn Focus heb al problemen met de verwarming/airco. Bij warm weer blaast hij alleen warm, bij koud weer alleen koud. Als ik het tegen de garage zeg kunnen ze niks vinden, rij ik met hun een rondje, dan blaast meneertje netjes koude lucht en warme lucht zoals het moet
Een tijdje terug maar eens zelf aan de slag gegaan en sleutels gekocht om de navi eruit te kunnen halen om bij het onderdeel op de foto te kunnen komen. Ik had een keer ergens op het Focus forum gelezen dat dat de boosdoener kon zijn, want meerdere mensen hadden er bij de Focus Mk 1 last van. Uiteindelijk na een middagje rommelen dat kreng eruit gekregen en zover het kon schoongemaakt en de contactjes een beetje schoon gekrabt. Terug geplaatst en warempel, hij deed het weer
Nu zijn we echter weer terug bij af. Met dit koude weer is dat geen pretje en super irritant Ik weet nu dus niet of het nog wel aan dat onderdeel ligt of iets anders. Weten jullie dat? Wat kan er aan de hand zijn? Airco op? Of toch een nieuw onderdeel bestellen?
Foto:
Zit achter een klein roostertje naast de knoppen voor de voorruitverwarming e.d.:
Een tijdje terug maar eens zelf aan de slag gegaan en sleutels gekocht om de navi eruit te kunnen halen om bij het onderdeel op de foto te kunnen komen. Ik had een keer ergens op het Focus forum gelezen dat dat de boosdoener kon zijn, want meerdere mensen hadden er bij de Focus Mk 1 last van. Uiteindelijk na een middagje rommelen dat kreng eruit gekregen en zover het kon schoongemaakt en de contactjes een beetje schoon gekrabt. Terug geplaatst en warempel, hij deed het weer
Nu zijn we echter weer terug bij af. Met dit koude weer is dat geen pretje en super irritant Ik weet nu dus niet of het nog wel aan dat onderdeel ligt of iets anders. Weten jullie dat? Wat kan er aan de hand zijn? Airco op? Of toch een nieuw onderdeel bestellen?
Foto:
Zit achter een klein roostertje naast de knoppen voor de voorruitverwarming e.d.:
Piet_Piraat
Master
Vooral omdat ie dus wel verschillende lucht kan blazen, zou ik denken aan een sensor. Kun je voor dat ding niet een nieuw bestellen?
Mr.Cabdriver
Master
Dat ding is het binnen temp. sensorhuis, toch?
Klein ventilatortje zuigt met de te meten lucht ook stof aan, dus wellicht weer verstopt.
Uitblazen in tegenovergestelde richting. Eventueel het sensortje nog met alcohol of iets als K60 ontvetten.
Klein ventilatortje zuigt met de te meten lucht ook stof aan, dus wellicht weer verstopt.
Uitblazen in tegenovergestelde richting. Eventueel het sensortje nog met alcohol of iets als K60 ontvetten.
dvdouden
Master
De baas wil net naar werk rijden in de i10 (2008), is twee minuten later weer terug "EPS lampje brandt en hij stuurt heel zwaar; de stuurbekrachtiging doet het niet". voor de analyse, maar wel redelijk klote natuurlijk als je net je auto ijsvrij gemaakt hebt en nu de Volvo mag gaan krabben
Betreft elektrische stuurbekrachtiging, zal wel iets met de kou te maken hebben, mogelijk de accu die niet genoeg prik kan leveren of een dynamo die aan het overlijden is? Suggesties?
Betreft elektrische stuurbekrachtiging, zal wel iets met de kou te maken hebben, mogelijk de accu die niet genoeg prik kan leveren of een dynamo die aan het overlijden is? Suggesties?
Raaf
Master
dvdouden schreef:
Suggesties?
i10 bij het grofvuil schuiven
Als het temperatuur gerelateerd is of accu gerelateerd dan zou ie na een paar minuten draaien toch wel weer wat moeten ontdooien.
Piet_Piraat
Master
Scaniafan schreef:
Druklager
Zo, die was alweer een tijdje terug!Maar kan prima kougerelateerd zijn inderdaad.
Dion
Tour de France kenner '18
okkiwokki
Master
dvdouden schreef:
Betreft elektrische stuurbekrachtiging, zal wel iets met de kou te maken hebben, mogelijk de accu die niet genoeg prik kan leveren of een dynamo die aan het overlijden is? Suggesties
Waarschijnlijk accu die het wat zwaar heeft.
dvdouden
Master
Raaf schreef:
i10 bij het grofvuil schuiven
Dat roep ik al jaren maar ze wil 'm oprijden
Scaniafan schreef:
Druklager
Die running gag had ik even gemist, een forum-search voordat je ergens serieus op reageert is soms best handig
Maar kou dus. Zal 'm vanmiddag wel even warmrijden, kijken of het probleem dan verdwijnt. Bedankt voor alle serieuze en minder serieuze suggesties!
Raaf
Master
dvdouden schreef:
Dat roep ik al jaren maar ze wil 'm oprijden
Voor ze thuis komt handen zwart maken, wat interieur beplating eraf halen en zeggen dat dit toch echt het einde is? Wat rekeningen van je eigen auto ernaast zodat ze het duur vindt et voila.
dvdouden schreef:
Zal 'm vanmiddag wel even warmrijden, kijken of het probleem dan verdwijnt.
Denk dat dat stap 1 is.
dvdouden
Master
Ruim half uur gereden, goed op temperatuur, nog steeds stuk. Afspraak met de lokale garagist gemaakt, geen zin in om er verder in te duiken, als het nou 20 graden was buiten
Olds 76
Master
Maar even een positief bericht er tussendoor gooien.
Vandaag na 4 dagen stilstand mijn auto maar weer eens gebruikt. Alles doet het gewoon.
Vandaag na 4 dagen stilstand mijn auto maar weer eens gebruikt. Alles doet het gewoon.
Raymond
Master
Raaf schreef:
Voor ze thuis komt handen zwart maken, wat interieur beplating eraf halen en zeggen dat dit toch echt het einde is?
lorat
Master
dvdouden schreef:
mogelijk de accu die niet genoeg prik kan leveren of een dynamo die aan het overlijden is?
Hier wel een dynamo die de geest aan het geven was. Had ik eerder van de accu verwacht met deze kou, maar die deed nog braaf wat die moest doen.
Een brakke accu kan wel heel raar gedrag geven, maar dan is starten toch vaak ook een probleem.
dvdouden
Master
Stuurbekrachtiging van de i10 is gerepareerd Module was stuk, garagist heeft een gebruikt exemplaar op de kop getikt en het hok rijdt weer iets minder belabberd voor krap 200 euro
Ondertussen is vorige week ook nog iemand uit de buurt tegen het hok gegleden met haar auto, muts nam de bocht iets te hard en gleed zo tegen de achterbumper van de geparkeerde i10 aan.
Schade valt verder gelukkig/helaas wel mee.
Keurig een briefje achtergelaten, alles is ondertussen geregeld qua verzekering, volgende week maar eens laten opknappen door de schadehersteller die verderop in de straat woont, #kooplokaal en zo
Ondertussen is vorige week ook nog iemand uit de buurt tegen het hok gegleden met haar auto, muts nam de bocht iets te hard en gleed zo tegen de achterbumper van de geparkeerde i10 aan.
Schade valt verder gelukkig/helaas wel mee.
Keurig een briefje achtergelaten, alles is ondertussen geregeld qua verzekering, volgende week maar eens laten opknappen door de schadehersteller die verderop in de straat woont, #kooplokaal en zo
Dave
Webspecialist
Ik denk dat mn schokdempers naar de klotah zijn, in elk geval voor.. Ik hoor een psshhpsshh geluid als ik over een drempel ga en ik vind het weggeluid ook maar aardig doorklinken op de microfoon van de dashcam, ook bij iedere wegoneffenheid trillerig beeld.
Nou kan ik ze laten vervangen door originelen maar wat als ik er Bilstein onder knal, is dat niet beter? Kost dat veel meer? Wat te doen.
Is dit een ingewikkelde klus of kan iedere ietwat ervaren monteur dit? Vrijdag effe langs een garage om te babbelen (indien Duits/Engels of Russisch taalmachtig ).
Nou kan ik ze laten vervangen door originelen maar wat als ik er Bilstein onder knal, is dat niet beter? Kost dat veel meer? Wat te doen.
Is dit een ingewikkelde klus of kan iedere ietwat ervaren monteur dit? Vrijdag effe langs een garage om te babbelen (indien Duits/Engels of Russisch taalmachtig ).
Arieb
Master
Als alles los gaat is het wel te doen. Je hebt wel een setje veerspanners nodig om de veer veilig van de poot af te krijgen en wellicht een fuseekogeltrekker omdat je anders de veerpoot niet tussen de wielophanging en de bovenkant van je spatbord uit krijgt, dat is per auto verschillend.
Bilstein altijd 100 punten.
Bilstein altijd 100 punten.
Scaniafan
Master
Schokdempers van de V50 (achter) toevallig afgelopen zaterdag vervangen, die waren semi-op. Geen idee welk merk eigenlijk, kameraad is automonteur die regelt dat. Voor gaan ze komende zaterdag gewisseld worden, was geen tijd meer voor.
Bij de V50 achter was het 4 bouten los per kant terwijl de draagarm iets ondersteund werd, schokdemper zit daar niet in de veer. Voorzijde weet ik nog niet.
Als de demper in de veer zit wordt het al wat lastiger.
Bij de V50 achter was het 4 bouten los per kant terwijl de draagarm iets ondersteund werd, schokdemper zit daar niet in de veer. Voorzijde weet ik nog niet.
Als de demper in de veer zit wordt het al wat lastiger.
Raaf
Master
Dave schreef:
Is dit een ingewikkelde klus of kan iedere ietwat ervaren monteur dit? Vrijdag effe langs een garage om te babbelen (indien Duits/Engels of Russisch taalmachtig ).
Als ik de aanname doe dat jij geen actief onderstel hebt dan kan iedere monteur dit. Meteen ook even nieuwe veerpootlagers erin zetten. Kosten niets, en hebben ze toch in hun handjes.
3 moertjes boven, 2 boutjes onder (gokje) en dan veerspanners om de veer in te klemmen. Moer op de bovenkant los en repeat.
Bilstein en consorten doorgaans prima, OEM ook prima van bmw. Als je een harder/zachter/stugger weggedrag wil nu je mogelijkheid om te kiezen.
Scaniafan schreef:
Als de demper in de veer zit wordt het al wat lastiger.
Dat is aan de voorkant vrijwel altijd zo. Maar met goede klemmen is het ook een koud kunstje.
Dave
Webspecialist
Raaf schreef:
ook even
er is niets "ook even" hier dus ik ben bang dat ik dat niet weet te organiseren, om te beginnen moeten die dempers naar dit land komen (douane gezeik), doch bedankt voor de tip.
mag al blij zijn als men vakkundig die dingen weten te vervangen maar ik zal het proberen erover te hebben.
Raaf schreef:
Als je een harder/zachter/stugger weggedrag wil nu je mogelijkheid om te kiezen.
Mja ik zag het verschil in B4 of B6 maar ik hou het wel bij B4
Raaf
Master
Dave schreef:
er is niets "ook even" hier dus ik ben bang dat ik dat niet weet te organiseren, om te beginnen moeten die dempers naar dit land komen (douane gezeik), doch bedankt voor de tip
Mee bestellen met de schokdempers. Zijn relatief kleine onderdelen. Past wel in dezelfde doos.
Dave
Webspecialist
Ye.. Moet ik de Duitsers wel overtuigen dat ze leveren aan een adres buiten de EU en ook nog snel.
Ga zo effe bellen.
Ga zo effe bellen.
regiorunner
Master
Scaniafan schreef:
Bij de V50 achter
Da's een echte peulenschil. Vandaar ook de waardeloze orginelen
Scaniafan
Master
regiorunner schreef:
Vandaar ook de waardeloze orginelen
Definieer waardeloos. Bij de mijne zijn ze nooit vervangen volgens de rekeningen, kwamen originele Volvo's er nog onder vandaan en hebben ze het ruim 3 ton volgehouden.
Olds 76
Master
Scaniafan schreef:
en hebben ze het ruim 3 ton volgehouden.
Dat ze er ruim 3 ton onder zaten wil niet zeggen dat ze het ook 3 ton deden........
Dave
Webspecialist
gaan we al
niet eens moeite doen.. alsof het zo'n probleem is om het verzendland te veranderen bij DHL
(had nog gebeld ook maar moest mailen met mn details)
--
nog maar eentje aanschrijven.
Citaat:
Sorry kein Verkauf und Versand nach Montenegro möglich
niet eens moeite doen.. alsof het zo'n probleem is om het verzendland te veranderen bij DHL
(had nog gebeld ook maar moest mailen met mn details)
--
nog maar eentje aanschrijven.
Dave
Webspecialist
Die kans is vrijwel nul, als je een paar maanden hier leeft dan weet je hoe het ongeveer gaat. Misschien OEM ergens wel op voorraad bij een stealer maar dan houdt het wel op.
Voorts wil ik dingen in eigen hand hebben, stel ik ga na een of andere garage/dealer.. Ja moeten we bestellen .. Betaal maar vooruit.. En dan vervolgens iemand anders achter de broek aanzitten en raak ik ineens afhankelijk van één iemand.. Gaat zo niet. Ik wil dingen in eigen hand hebben, zelf tracken etc.
Voorts wil ik dingen in eigen hand hebben, stel ik ga na een of andere garage/dealer.. Ja moeten we bestellen .. Betaal maar vooruit.. En dan vervolgens iemand anders achter de broek aanzitten en raak ik ineens afhankelijk van één iemand.. Gaat zo niet. Ik wil dingen in eigen hand hebben, zelf tracken etc.
Dave
Webspecialist
Joël D. schreef:
iemand in Duitsland
dat probeer ik dus .. Maar half Ebay heeft Montenegro-angst of ik weet niet wat het is..
Ik heb nu maar
https://www.fahrwerke-stossdaempfer.de/ ... front.html
aangeschreven.. Die schrijven wel dat ze kunnen leveren aan Servië voor 50 Euro (dus MNE ook lijkt mij dan) maar als ik een account aanmaak bij ze dan kan ik geen MNE invoeren, als ik Servië kies krijg ik een melding dat er niet verzonden kan worden naar Servië.
Joël D. schreef:
of Nederland
Meh.. Dan moet ik mn ouders ermee opzadelen, dat wil ik niet doen.. Kost teveel tijd ook.
Er moet gewoon effe een Duitser niet zo moeilijk doen. Spul is toch Duits, nou dan. .. Duitsers zijn echter minder van de handel, hebben in principe voldoende aan de binnenlandse markt, daarbuiten is teveel werk.
---
Ik heb daarstraks overigens de zooi op de krik gezet maar kan niet zien dat er fysiek iets lekt / stuk is? Maar dat zegt misschien wel helemaal niets. Ik heb het "gevoel" dat het niet in de haak is.
Joël D.
Master
Deint hij ook? Of is hij juist heel strak?
Ik had onder mijn 155 een lekke schokdemper linksvoor en rechtsvoor zat vast. Dat leverde ook een interessant rijgedrag op.
Maar is er hier niemand die je kan helpen? Gewoon een kwestie van bestellen en weer naar een DHL of weet ik veel punt sturen toch?
Ik had onder mijn 155 een lekke schokdemper linksvoor en rechtsvoor zat vast. Dat leverde ook een interessant rijgedrag op.
Maar is er hier niemand die je kan helpen? Gewoon een kwestie van bestellen en weer naar een DHL of weet ik veel punt sturen toch?
Dave
Webspecialist
Joël D. schreef:
Of is hij juist heel strak?
Dit.
Joël D. schreef:
Maar is er hier niemand die je kan helpen?
vast wel maar ik wil het over zo'n min mogelijk schijven laten lopen, direktversand moet toch kunnen... tis niet dat het naar de andere kant van de planeet moet.
Heb deze gevonden;
https://www.ebay.de/itm/2x-MONROE-74213 ... 3841452047
Wel Monroe ipv Bilstein.. Is dat troep?..
Raaf
Master
Dave schreef:
heb daarstraks overigens de zooi op de krik gezet maar kan niet zien dat er fysiek iets lekt / stuk is? Maar dat zegt misschien wel helemaal niets. Ik heb het "gevoel" dat het niet in de haak is.
Hoe lang duurt het denk je voor je weer naar de EU komt?
Die dingen gaan nog wel even acceptabel mee, en anders is het waarschijnlijk geen schokdemper maar een rubber ergens oid. Maar dat verklaart het pssst geluid nog niet.
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum