Postingstijd interval gedetecteerd van 44.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 1 van 5  [ 215 berichten ]
  Bericht 
EotS
Master
Je kent dat wel, druk druk druk ... Je perst teveel afspraken in 1 vrije dag en in plaats van te leven, wordt je geleefd. Uiteraard vergeet je dan ook standaard een aantal zaken zoals de boodschappen die echt wel op je boodschappenlijstje staan.

Ook ik had enige tijd geleden zo'n dag, het was hartje zomer en buiten de drukte in mijn hoofd, was het een perfecte zomerdag. Rijdend door een gemiddelde stad in de schaduw van Amsterdam, reed ik over een Busbrug van de ene naar de andere kant. Beide weghelften worden gade geslagen door camera's die hun werk erg goed doen. Vrouwlief had net de 2e boete binnen en ik was nog gevrijwaard en ik kon het niet laten om enige opmerkingen te maken over het rijgedrag van vrouwen in combinatie met het oplettend vermogen .....

Op dat moment hoor ik de DJ de tijd mededelen; kwart over vier, het einde van een nieuwe werkdag komt in zicht..... Terwijl ik over de Busbrug rijdt, vult mijn gedachte zich met enige onheuse bejegeningen en uitlatingen.... Tussen 16:00 en 18:00 mag je niet over deze brug heen en die werkelijkheid maakt zich meester van mijn gedachten...

Na 2 weken ligt er dan ook de onvermijdelijke enveloppe van het CJIB op de deurmat met het verzoek om een onvrijwillige bijdrage te leveren aan de staatskas in verband met het feit dat ik een verkeersvoorschrift heb overtreden......

Omdat ik al enige tijd bij de FS Clan was aangesloten, besloot ik een WOB traject op te starten naar het CVOM en de gemeente. Er volgen 2 procedures, 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin. Het begin van een nachtmerrie voor de betrokken gemeente die al snel de gevraagde documenten levert. De WOB bewijst zijn waarde uitstekend maar niet alles wordt ontvangen dus een klachtenprocedure en een hoorzitting later, heb ik alles wat ik wil. Ook duik ik zelf in de verschillende wetgevingen en kom tot een steeds onthutsender beeld .... Ik waan me op vlieghoogte met de kritische programma's zoals Zembla, want ik kom steeds meer tot een ongelofelijke conclusie: de camera's die mij onmiskenbaar hebben vastgelegd, mogen niet voor dit doel worden gebruikt. Ook de gemeentelijk bijzonder opsporingsambtenaar blijkt zijn boekje verschrikkelijk te buiten te zijn gegaan, net zoals zijn baas.

Maar goed, een conclusie trekken is vrij makkelijk en ik besluit mijn zienswijze te delen met een aantal mede FSers die ook onthutst reageren en mijn bevindingen staven.

Ondertussen is het bezwaarschrift afgeschoten door de officier van justitie en ik besluit mijn bezwaarschrift goed onderbouwd op te stellen met foto's en al. Het bezwaarschrift wordt verzonden en een ontvangstbewijs wordt niet ontvangen. Geen probleem, de bon van de aangetekende verzending en een faxbewijs wordt achter de hand gehouden. Niets aan de hand denk ik nog...

Fout gedacht, het blijft stil..... Heeeeel stil en ook heeeeel lang.... We schrijven november 2012, 9 maanden nadat ik het beroepschrift had verzonden. Ik besluit een WOB verzoekje de deur uit te doen voor de ontvangst- en verzendadministratie van het CVOM inzake de beroepsschriften. En ook nu: het blijft stil.. Heel stil...

Maar dan, we schrijven februari 2013, valt er een brief van het OM op de deurmat. Eindelijk een uitnodiging voor de inhoudelijke behandeling denk ik en ik ruk de brief open en pak mijn agenda..... Maar dan slaat de euforie om in absolute verbazing.. Het is het proces verbaal ter zitting die al plaats had gevonden. WAT ..!!!??? Doodleuk staat er te lezen dat de officier de beschikking had ingetrokken en dat betrokkene niet verschenen was. Gek he, als je van niets weet.... Kennelijk durfde de officier niet de strijd aan te gaan in de rechtszaal met mij. Het beroep was gegrond en de rechter kan niet anders dan in mijn voordeel beslissen.

Het gevoel van een kater blijft.. Waarom ??? Er is niets ontvangen, probeert de officier de zaak onder de tafel te schuiven ??? Zijn er hogere machten aan het werk ..??? De gemeente flitst er nog dagelijks op los ..??? Ik begrijp er niets van....

Het is een vrije dag en ik lees het vonnis nog eens door. Even later pak ik de telefoon en besluit een lokale krant in te lichten. Ook het toetsenbord doet zijn werk en een klacht is op papier gezet. Ik ga door..... Ik wil antwoorden...

Wordt vervolgd.....
  Bericht 
Appeltje
Master
 
Mooi geschreven weer! Succes maar!
  Bericht 
Story
Master
 
EotS schreef:
Ik besluit een WOB verzoekje de deur uit te doen voor de ontvangst- en verzendadministratie van het CVOM inzake de beroepsschriften.

En nu een naar de uitnodiging voor de zitting?
  Bericht 
Lucky1
Master
:thumb:
  Bericht 
bruintje beer
Master
EotS schreef:
Waarom ???
Nou dat weet je eigenlijk best:
EotS schreef:
Kennelijk durfde de officier niet de strijd aan te gaan in de rechtszaal met mij.
Meneer (m/v) wilde geen 'vervelende' jurisprudentie creëren :[
  Bericht 
Aanhanger
Master
De uitnodiging voor de kantonzitting wordt door de rechtbank verzonden en niet door de CVOM.
Rechtbank kun je niet wobben, maar ik zou eens navragen bij de griffie hoe het zit met die uitnodiging.
  Bericht 
pevo
Master
Inderdaad het CVOM treft hier geen blaam voor wat betreft het uitnodigen van de zitting bij de rechtbank. De eer van falen komt de griffier van de rechtbank toe :fp:

Eots voor de rest, hou vol :thumb: :kniktja:
  Bericht 
WJM
Master
 
Aanhanger schreef:
De uitnodiging voor de kantonzitting wordt door de rechtbank verzonden en niet door de CVOM.
Rechtbank kun je niet wobben, maar ik zou eens navragen bij de griffie hoe het zit met die uitnodiging.


Ook bij (vermeendelijk!) geen zekerheid gesteld hebbende wordt je niet uitgenodigd voor de zitting kanton.
Maar het is idd kanton/griffie die de uitnodiging moet versturen, niet CVOM.
In mijn ogen is dat zelfs een schending van het EVRM, want je kunt je zo niet eens verdedigen, ueberhaupt niet wetende *dat* er een zitting is.
(en om die reden moet je ook bij het hof nadrukkelijk vragen om terugverwijzing naar kanton, anders mis je 1 juridische instantie/fase/toetsing in het proces)
(hof mag ook gelijk inhoudelijk oordelen, maar daarmee komt kanton/OvJ er te gemakkelijk mee weg, jij hoeft hun inefficiency/puinhopen niet te helpen oplossen)
Sowieso is je hoger beroep dan gegrond, dus proceskosten (rechtsbijstand/reiskosten) kun je iig claimen.
  Bericht 
WJM
Master
 
bruintje beer schreef:
EotS schreef:
Waarom ???
Nou dat weet je eigenlijk best:
EotS schreef:
Kennelijk durfde de officier niet de strijd aan te gaan in de rechtszaal met mij.
Meneer (m/v) wilde geen 'vervelende' jurisprudentie creëren


Kent bestuurrecht niet ook ergens een Art. 12, afdwingen vervolging, net zoals strafrecht?....;))

Anders maar eens een paar keer vaker over die brug?

Net zo lang tot de OvJ over de brug komt?....:))

Trouwens dan wel in de gaten houden dat de boete boven de 70 euro uitkomt, anders kun je alsnog niet in hoger beroep.
  Bericht 
EotS
Master
Er is heel veel nog te doen om deze bon. Het grappige is dat er onder aan het vonnis staat dat een HB niet mogelijk is ogv artikel 14 WAHV. De boete bedroeg echter 100 euro dus dat klopt al niet.... Een HB is dus mogelijk...

Maar: de OvJ besliste kennelijk om de zaak gegrond te verklaren dus: de door mij aangedragen gronden zijn juist geweest. De kantonrechter heeft kennelijk geen inhoudelijke uitspraak gedaan, de OvJ had de zaak immers al ingetrokken.

Is hier dan genoeg grond e/o jurisprudentie ontstaan om de wijze van waarnemen aan te pakken ..??? Maw: mag een camerasysteem, geplaatst ogv de gemeentewet, dat ook niet getest en geijkt is en niet genoemd wordt in de aanwijzing van de PG's gebruikt worden voor het enkele doel: handhaving van de WAHV...????

Ik vindt van niet.

Er ligt nu 1 uitspraak, en mijn zaak moet nog voorkomen maar die is inhoudelijk dezelfde.

Laten we hier eens een leuke discussie van maken... Wie vindt wat en wat moet ik doen..????? O:)

Edit: de kantonrechter; "verklaart het beroep gegrond en vernietigd de initiële beschikking en de beslissing van de officier van justitie"
  Bericht 
WJM
Master
 
De bietenbrug op met die zooi!....:))
  Bericht 
Aanhanger
Master
Ik zou eerst eens kijken of je er met de griffie uit kunt komen waarom je geen uitnodiging ontvangen hebt.
Daarnaast zou ik zoals WJM schrijft hoger beroep aantekenen met de vraag om terugverwijzing.
Het zou dan waarschijnlijk helpen indien er aantoonbaar iets mis is gegaan bij de griffie.
  Bericht 
regiorunner
Master
EotS schreef:

Is hier dan genoeg grond e/o jurisprudentie ontstaan om de wijze van waarnemen aan te pakken ..??? Maw: mag een camerasysteem, geplaatst ogv de gemeentewet, dat ook niet getest en geijkt is en niet genoemd wordt in de aanwijzing van de PG's gebruikt worden voor het enkele doel: handhaving van de WAHV...????

Maareh de busbrug. Is dat niet gewoon de N1 Muiden (Maxis) <->Diemen?

Daar wordt niet bekeurd met de camera's maar met verstopte agenten.

In het verleden weleens staande gehouden daar; er werd mij een beschikking aangezegd.... Toen de agent maar even gewezen op de paal die er WEL stond, maar een bordje dat er niet hing. Die lag namelijk ONDER de brug. In het Amsterdam-rijnkanaal.
  Bericht 
EotS
Master
Nee, andere stad en omstandigheden ... Het gaat hier om de handhaving van de wet Mulder (uitsluitend) via camera's die op grond van de gemeentewet zijn geplaatst. Dit mag dus absoluut niet.... En dat heb ik ook als zodanig (en juridisch onderbouwd) aangekaart (en gewonnen) ...
  Bericht 
no justice
Master
was dit de beruchte busbaan in Zaandam soms ? O:)
  Bericht 
Ducantoni
Master
WJM schreef:
In mijn ogen is dat zelfs een schending van het EVRM, want je kunt je zo niet eens verdedigen, ueberhaupt niet wetende *dat* er een zitting is.


Dat kan nog wel eens ontaarden in een aardige welles/nietes discussie.
Het vervelende is dat als de griffier kan aantonen dat er wel iets verstuurd is, jij op jouw beurt maar moet gaan aantonen dat je nooit iets ontvangen hebt? Daarbij is het te hopen dat de griffie ruggengraat heeft en zich niet verlaagt naar een bedenkelijk niveau..
  Bericht 
EotS
Master
Ik ga er wel een fax aan spanderen en kijken hoe eea is gegaan. Het belangrijkste is dat het beroep gegrond is verklaard.... Mijn zaak volgt binnenkort dus er komt nog een vervolg. Ik zal iig zorgen dat ik hier wel bij aanwezig zal zijn ....
  Bericht 
Aanhanger
Master
EotS schreef:
Het belangrijkste is dat het beroep gegrond is verklaard.

Gegrond zegt niets zolang je niet weet waarom. :roll:
Of ging het om die 100 euro?
  Bericht 
baloonman
Die hard
no justice schreef:
was dit de beruchte busbaan in Zaandam soms ? O:)


Daar moest ik ook meteen aan denken!
  Bericht 
EotS
Master
Er speelt nog het eea en er gaat zeker nog het eea spelen. Ik kan nu (helaas) nog niet in teveel details treden. Eerst gaan er nog een aantal mensen vreselijk balen .... O:)

Zodra het kan zal ik alles uit de doeken doen. Het heeft er mee te maken dat dit negatieve (financiële) gevolgen gaat hebben voor heleboel andere gemeenten in Nederland, alsmede het CVOM ....
  Bericht 
WimLex
F1 kenner '20
* bereidt vast een reparatie wetje voor *

:devil: :devil: :devil:
  Bericht 
Plague
Master
Ik ben heel benieuwd EotS! Keep us in the loop :D :thumb:
  Bericht 
hneel
Master
  Bericht 
Guppenklup
Master
regiorunner schreef:
In het verleden weleens staande gehouden daar; er werd mij een beschikking aangezegd.... Toen de agent maar even gewezen op de paal die er WEL stond, maar een bordje dat er niet hing. Die lag namelijk ONDER de brug. In het Amsterdam-rijnkanaal.

:lol: :lol: :lol: :lol:
  Bericht 
Yvesart
Master
is dat nieuwbericht door onze TS geplaatst? :huh:
  Bericht 
WimLex
F1 kenner '20
Yvesart schreef:
is dat nieuwbericht door onze TS geplaatst? :huh:

:schudnee:
Door EPR :kniktja:
  Bericht 
Guppenklup
Master
Ik heb het artikel op de FP inmiddels gezien. Beetje jammer van de privacy
  Bericht 
Plague
Master
EotS,

Ik heb het idee dat ik een soortgelijke situatie aan de hand heb hier. Dit lijkt me hetzelfde laken een pak. Kan je mij even wat info, via PM eventueel, verschaffen?
  Bericht 
speedo
Respect
Het lijkt er op dat gemeentes op zoek zijn naar een nieuwe bron van inkomsten. :x
Dat zij hierbij de Nederlandse wetgeving aan hun laars lappen, maakt ze schijnbaar niets uit. (f)
  Bericht 
basjuh1981
Master
speedo schreef:
Het lijkt er op dat gemeentes op zoek zijn naar een nieuwe bron van inkomsten.
Dat zij hierbij de Nederlandse wetgeving aan hun laars lappen, maakt ze schijnbaar niets uit.

Dat hebben ze van hun grotere broer, de landelijke overheid. Onder het motto: Beter goed gejat, dan slecht verzonnen (f)
  Bericht 
EotS
Master
Plague: je hebt een PM...
  Bericht 
Plague
Master
Dank!

Ik denk dat dit een kwestie van hetzelfde kaliber. Ik wil ze graag eens aan de tand gaan voelen. Is het daarvoor noodzakelijk dat ik eerst een boete moet scoren? Ik kan natuurlijk ook zonder dat te doen een WOB verzoek indienen aangaande de tunnel en de geplaatste camera's. Ben wel benieuwd naar de besluitvorming :)
  Bericht 
Guppenklup
Master
Lijkt een beetje op deze situatie:

[stv]http://maps.google.nl/maps?hl=en&ll=52.054432,5.111667&spn=0.000007,0.008256&t=m&z=18&layer=c&cbll=52.054432,5.111667&panoid=6SfU9JGdsECfyFueeMwf6w&cbp=12,201.14,,0,9.47[/stv]

De sluis is al een tijdje kaduuk (gnagnagna) en verkeer kan er momenteel gewoon gebruik van maken. Wel zijn er recent van die beveiligingscamera's geplaatst. Ik vraag me af of dit ook misbruikt zal gaan worden :roll:
  Bericht 
Ducantoni
Master
Guppenklup schreef:
Ik vraag me af of dit ook misbruikt zal gaan worden


In het verlengde van de wet Mulder zullen ze je in de toekomst wel zonder tussenkomst meteen opbergen in de inriching die er direct naastligt.
Al die wegmisbruikers moet je keihard aanpakken..
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
EotS schreef:
Ik ga door..... Ik wil antwoorden...

Dus je rijdt er nog een keer overheen? :lol:
  Bericht 
EotS
Master
Volgens de kantonrechter en de OvJ mag het niet, maar we gaan gewoon door.... Dien maar bezwaar in.... :fp:

http://www.westerkoog.eu/Busbrug.php

15 Maart : een reactie van de gemeente gevraagd.

17 Maart: antwoord van de gemeente
Aangezien het CJIB de bekeuringen int kan er alleen bezwaar tegen al eerder opgelegde
bekeuringen worden ingediend bij het CJIB

17 Maart: Ons antwoord
De vraag is natuurlijk ook:
Wordt er dan NU NOG een boete opgelegd?
Dit blijft dus onrechtmatig.
Dus blijven de camera's hangen???

20 Maart: Antwoord van de gemeente
Op dit moment wordt bij constatering van een overtreding van de geslotenverklaring van de busbrug, nog steeds een boete opgelegd door het CJIB. Indien u het met de boete niet eens bent, kunt u bezwaar instellen. De toelichting voor het indienen van bezwaar staat op de beschikking van het CJIB vermeld.

Voor vragen over of naar aanleiding van de uitspraak, verwijzen wij u door naar de rechtbank Noord-Holland, vestiging kanton Zaandam. Zij zijn degene die u de uitspraak kunnen toelichten. U kunt hen bereiken via de volgende gegevens:

Rechtbank Noord-Holland
vestiging kanton Zaandam
Rembrandstraat 23
1506 LS Zaandam
075-6842412
kantonzaandam@rechtspraak.nl

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, gemeente Zaanstad.
  Bericht 
WimLex
F1 kenner '20
Ze willen je dus forceren een hoger beroep rechtzaak te starten omdat ze zelf niet willen/durfen en HOPEN dat jij dat ook niet durft/doet :fp:
  Bericht 
speedo
Respect
Dit is dus een schoffering van de rechtstaat. :fp:
En het CJIB en OVJ werken hier aan mee ? (f)
  Bericht 
Aanhanger
Master
Ik blijf erbij dat je niet weet waarom de rechter je beschikking vernietigd heeft.
Misschien kwam de OvJ wel met een verhaaltje dossier kwijt, of termijnoverschrijding;
meneer de rechter wilt u daarom alstublieft de beschikking vernietigen?
Rechter haalt schouders op en zegt "ok".
  Bericht 
regiorunner
Master
Tsja, waarom is er ooit eigenlijk een inrijverbod ingesteld... Wilden de wijkbewoners dat toevallig? En staan zij dan boven de wet? :fp:

Dit aanpakken is slechts symptoombestrijding. :[
  Bericht 
regiorunner
Master
[yhq]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5zWWSwMBgaw#![/yhq]

Betalen dus die bewoonster!
  Bericht 
no justice
Master
’Bekeuren op busbrug mag’ Gepubliceerd 29 maart 2013 15:56 | Laatste update 29 maart 2013 15:56 ZAANSTAD - De gemeente gaat gewoon door met het beboeten van automobilisten die tijdens de spits over de brug tussen Westerkoog en Westerwatering rijden.

Volgens wethouder Dennis Straat heeft de politie te laat gereageerd in een procedure en is daarom één boete verscheurd, maar daar blijft het bij.
Op de site van de bewoners van Westerkoog kondigen een aantal mensen ook aan in beroep te gaan tegen een boete en ze vragen om een voorbeeld van een brief. Straat verwacht niet dat zij veel kans maken. Volgens de wethouder is de ene boete die door het openbaar ministerie is vernietigd een geval op zich. ,,In de basis is er niets aan de hand en kunnen wij boetes opleggen. De kans dat wij een eventuele nieuwe zaak opnieuw verliezen is te verwaarlozen.’’


Patrick Dingerdis won kort geleden een beroepszaak tegen een boete. Hij had die aangespannen omdat naar zijn mening de gemeente ten onrechte de controle laat uitvoeren door boa’s (bijzondere opsporingsambtenaren). Die ambtenaren - doorgaans van handhaving - mogen alleen verbaliseren om de openbare orde te handhaven en niet om naleving van verkeersbesluiten te controleren. Dat laatste is voorbehouden aan de politie.
Dingerdis klaagde bij het Centraal Justitieel Incasso Bureau over zijn boete. In de afwikkeling van de klacht heeft het openbaar ministerie (OM) de politie enkele vragen voorgelegd. Die zijn niet op tijd beantwoord. In zo’n geval beslist het OM meteen in het voordeel van de klager. Straat: ,,Je kunt het beschouwen als vrijspraak door een procedurefout.’’


Naar aanleiding van de zaak heeft Zaanstad de procedure voorgelegd aan het OM. Volgens Straat zijn er twee mogelijke rechtsgronden om iemand die in de spits over de busbrug rijdt te bekeuren. ,,Het kan met het oog op de verkeersveiligheid en in dat geval is het een politietaak. Maar wij doen het om sluipverkeer tegen te gaan en dat is handhaving van de openbare orde. In dat geval mag een boa verbaliseren.’’

Bron: http://www.noordhollandsdagblad.nl/stad ... ?lref=vpzl
  Bericht 
EotS
Master
Er is geloof ik wat losgemaakt ..... :roflol:

no justice schreef:
Volgens wethouder Dennis Straat heeft de politie te laat gereageerd in een procedure
Het ging om de gemeente toch...?? Wat heeft de politie hier mee te maken..??? En buiten dat: "maar daar blijft het bij" :huh: De wethouder beunt bij als rechter ..???

no justice schreef:
Hij had die aangespannen omdat naar zijn mening de gemeente ten onrechte de controle laat uitvoeren door controleur’s (bijzondere opsporingsambtenaren). Die ambtenaren - doorgaans van handhaving - mogen alleen verbaliseren om de openbare orde te handhaven en niet om naleving van verkeersbesluiten te controleren. Dat laatste is voorbehouden aan de politie.
:fp: :fp: :fp: tenenkrommend dit ......

no justice schreef:
Naar aanleiding van de zaak heeft Zaanstad de procedure voorgelegd aan het OM. Volgens Straat zijn er twee mogelijke rechtsgronden om iemand die in de spits over de busbrug rijdt te bekeuren. ,,Het kan met het oog op de verkeersveiligheid en in dat geval is het een politietaak. Maar wij doen het om sluipverkeer tegen te gaan en dat is handhaving van de openbare orde. In dat geval mag een controleur verbaliseren.’’
... Goed geïnformeerd zeg ik ... :fp: :fp: :fp:

De ware reden (en dus de inhoud van het bezwaarschrift) daar wordt met geen enkel woord over gerept .... Zou iemand mij uit kunnen leggen waarom ?????
  Bericht 
bx gek
Master
EotS schreef:
De ware reden (en dus de inhoud van het bezwaarschrift) daar wordt met geen enkel woord over gerept .... Zou iemand mij uit kunnen leggen waarom ?????

Zodat menesen denken dat in bezwaar gaan geen nut heeft.
  Bericht 
Aanhanger
Master
Omdat de gemeente nooit kennis heeft genomen van de inhoudelijke gronden misschien?
Men heeft gehoord dat er een argument is dat de b.o.a's niet bevoegd zijn en dan neemt men maar aan dat dat op basis van de domeinlijst was.

Maar het is wat ik dacht dus; geen inhoudelijke uitspraak.
  Bericht 
EotS
Master
Goed, ik zou jullie op de hoogte houden en belofte maakt schuld:

Er is een klacht ingediend bijde klachtenbehandelaar van het CVOM. Het CVOM blijft namelijk grof nalatig bij de afhandeling van het ingestelde beroep. Ook op 2 eerder ingediende klachten en een telefoontje wordt niet gereageerd.

Wellicht is een gang naar de Nat. Ombudsman nog een optie om te overwegen. Drukte is 1, negeren is in mijn ogen een geheel ander probleem ...

Gelijk maar weer eens even wat documenten opgevraagd via de WOB. Wellicht kunnen deze documenten wat licht schijnen op de materie .....

We zijn dus nog niet klaar .... We zijn net begonnen .... :honger:
  Bericht 
Mess
Thanks! Wat is nu de status van de situatie? Als je er overheen rijdt tijdens de spits kun je een boete verwachten en daarvoor bezwaar indienen? Jouw bezwaar was gegrond toch? Omdat de camera's niet voor dit doeleinde gebruikt mogen worden?
Nogmaals bedankt voor je update en info!
  Bericht 
EotS
Master
De gemeente gaat gewoon door met het bekeuren. Het CVOM doet er alles aan om mijn bezwaar technisch ongegrond te verklaren en dus niet voor te laten leggen bij een rechter. Ik ga dit hoe dan ook doorzetten en wil dat er een rechter naar gaat kijken .....
  Bericht 
WimLex
F1 kenner '20
Steel niet van de roverheid, de roverheid duldt geen concurrentie ? :roll:
  Bericht 
Aanhanger
Master
EotS schreef:
Het CVOM doet er alles aan om mijn bezwaar technisch ongegrond te verklaren en dus niet voor te laten leggen bij een rechter.


Hun doel zal zijn rechtsgang zo lang mogelijk te blijven traineren, het kan nog jaren gaan duren voordat dit systeem definitief door het hof van tafel wordt geveegd.
Men hoopt dat er in de tussentijd iets anders verzonnen wordt.
 Pagina 1 van 5  [ 215 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy