Postingstijd interval gedetecteerd van 40.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 2 van 5  [ 215 berichten ]
  Bericht 
EotS
Master
Update...

Na 3 klachten te hebben ingediend bij het CVOM, blijkt 3x toch weer scheepsrecht. De klacht is in behandeling genomen ! Een ontvangstbevestiging viel 3 weken na verzending mijn brievenbus binnen. De hoop begon te gloren aan de uitzichtloze horizon waar in een simpel Muldertje al 2 jaar lang de gemoederen van het CVOM en de gemeente flink bezig houdt. In de brief wordt ook keurig vermeld dat men tracht de klacht binnen 6 weken af te handelen en dat hier ook nog eventueel 4 weken aan vast kan worden geplakt... We gaan voor goed & grondig zullen we maar zeggen ...

Wel jammer dat pas de 3e klacht als zodanig is "herkent" terwijl op de andere 2 brieven ook duidelijk stond "klacht" ... Wel werd voldaan aan mijn WOB verzoek die ik in de klachtenbrief had vermeld. Sterker nog: Ik kreeg alle documenten 2x apart toegezonden... Ik hoop dat het CVOM op milieuverantwoorde wijze met het papier omgaat en uitsluitend gebruik maakt van gerecycled papier...

Ook TNT kan weer blij zijn met deze dikke enveloppen, ook hun schamele omzet is weer verhoogd... Weer een reden minder om het personeel (nog) meer uit te knijpen ....
  Bericht 
pevo
Master
Op naar nog wat komen gaat (f)
  Bericht 
EotS
Master
En jawel.... Na diverse malen te hebben aangegeven dat ik het CVOM uitdrukkelijk verzoek om behandeling ter zitting heb ik van de week (eindelijk) weer eens een briefje van ze mogen ontvangen: "ik heb het dossier nogmaals bestudeerd en heb besloten de beschikking alsnog te vernietigen....".

En of ik even mijn beroep wil intrekken... En dat doen we dus niet ... Laat een rechter maar eens een uitspraak doen over de handelswijze van de gemeente, haar ambtenaar en het misbruik van camerasystemen voor andere doelen dan waar ze voor neergezet zijn....
  Bericht 
Mess
Heel goed! Ik ben er zelf ook nog een keer over gereden, een paar maanden terug, maar (nog) niets ontvangen!
  Bericht 
Aanhanger
Master
EotS schreef:
En jawel.... Na diverse malen te hebben aangegeven dat ik het CVOM uitdrukkelijk verzoek om behandeling ter zitting heb ik van de week (eindelijk) weer eens een briefje van ze mogen ontvangen: "ik heb het dossier nogmaals bestudeerd en heb besloten de beschikking alsnog te vernietigen....".

En of ik even mijn beroep wil intrekken... En dat doen we dus niet ... Laat een rechter maar eens een uitspraak doen over de handelswijze van de gemeente, haar ambtenaar en het misbruik van camerasystemen voor andere doelen dan waar ze voor neergezet zijn....

Is dit een tweede beschikking dan, die eerste was toch reddeloos verloren qua inhoudelijk oordeel rechtbank?
  Bericht 
EotS
Master
Klopt, CVOM heeft er alles aan gedaan om me dwars te zitten en te voorkomen dat ik naar de rechter kon / ging.. Zo miste ik toen alle brieven over het intrekken van de beschikking en de uitnodiging van de rechtbank. Dat gaat me nu dus niet nog een keer gebeuren .....

Ik ben het dus compleet niet eens met de redenering van toen, en ga er uiteraard alles aan doen om het maximale eruit te halen....
  Bericht 
Brave Hendrik
Master
:thumb:
Recht is recht en krom is krom.
  Bericht 
Aanhanger
Master
EotS schreef:
Dat gaat me nu dus niet nog een keer gebeuren .....
Ik hoop het.
  Bericht 
Bodje
Respect
Brave Hendrik schreef:
Recht is recht en krom is krom.

Recht is: Iets kroms dat verbogen is O:)
  Bericht 
Appeltje
Master
 
Stoer... voet bij stuk houden... en ik denk zomaar dat je de lokale pers wel geinteresseerd krijgt op het moment dat je zaak moet voorkomen :).
  Bericht 
EotS
Master
Dat voorkomen op zich zal wel meevallen.. Een uitspraak die positief voor mij uitvalt.. Die gaat wellicht heel veel impact hebben voor cameratoezicht icm de WAHV .... En dat vindt ik het allerbelangrijkste ...
  Bericht 
Plague
Master
Ik volg je zaak op de voet EotS! Je weet waarom :thumb:
  Bericht 
edjejanssen
Die hard
Plague schreef:
Ik volg je zaak op de voet EotS! Je weet waarom :thumb:

Tunneltje Veenendaal :huh:
  Bericht 
Plague
Master
edjejanssen schreef:
Tunneltje Veenendaal


Je zal denk ik de tunnel in De Klomp bedoelen wat zeer nauw bekeken onder de gemeente Ede valt ;). En daar is deze casus ook wel op van toepassing denk ik? Al ben ik nog nooit door de bewuste tunnel heen gereden. En eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom mensen dat doen als ik de foto's uit het bewuste topic zie...
  Bericht 
svdongen
Master
 
Ik vraag me af of het voor de rechtbank tot een inhoudelijk oordeel komt ;)
Of doe je het 'in belang der wet'.
  Bericht 
Bad33nd
Nieuwkomer
 
EotS, Ik heb afgelopen week ook een bon gekregen bij het passeren van de busbrug tijdens de spits. Zou je mij kunnen voorzien van de benodigde voorbeeld brieven zodat ik hiertegen bezwaar kan indienen? Alvast bedankt.
  Bericht 
Groenbeuker
Eendagsvlieg
 
EotS, Ook ik heb afgelopen week ook een bon gekregen bij het passeren van de busbrug tijdens de spits. Zou je mij kunnen voorzien van de benodigde voorbeeld brieven zodat ik hiertegen bezwaar kan indienen? Alvast bedankt.

Gr, Groenbeuker
  Bericht 
LFOE
Eendagsvlieg
 
Ook hier een verzoek tot voorbeeldbrieven ivm de beruchte boete! Weet dat je inzet gewaardeerd wordt EotS, dank!
  Bericht 
InsecureThreat
Master
Ligt het aan mij of lijken Bad33nd en Groenbeuker wel heel erg veel op elkaar :huh:
  Bericht 
Parkeervak
Master
:kniktja: Paar verschillen in de tekst meer niet.
  Bericht 
InsecureThreat
Master
Parkeervak schreef:
:kniktja: Paar verschillen in de tekst meer niet.

één verschil :wink:
  Bericht 
SCY
Eendagsvlieg
 
Beste EotS, Zou het mogelijk zijn voorbeeldbrief bezwaarschrift achter te laten op forum? Thanks! SCY
  Bericht 
bert65
Master
Bad33nd schreef:
EotS, Ik heb afgelopen week ook een bon gekregen bij het passeren van de busbrug tijdens de spits. Zou je mij kunnen voorzien van de benodigde voorbeeld brieven zodat ik hiertegen bezwaar kan indienen? Alvast bedankt.


Groenbeuker schreef:
EotS, Ook ik heb afgelopen week ook een bon gekregen bij het passeren van de busbrug tijdens de spits. Zou je mij kunnen voorzien van de benodigde voorbeeld brieven zodat ik hiertegen bezwaar kan indienen? Alvast bedankt.


LFOE schreef:
Ook hier een verzoek tot voorbeeldbrieven ivm de beruchte boete! Weet dat je inzet gewaardeerd wordt EotS, dank!


SCY schreef:
Beste EotS, Zou het mogelijk zijn voorbeeldbrief bezwaarschrift achter te laten op forum? Thanks! SCY


Ligt het aan mij of lijken Bad33nd en Groenbeuker wel heel erg veel op elkaar

en LFOE en SCY lijken er ook wel op...
  Bericht 
Parkeervak
Master
Zal hij/zij weten dat je met 1 account meerdere reactie's kan plaatsen ? :huh:
  Bericht 
Aanhanger
Master
Je moet gewoon je eigen bezwaarbrief in je eigen woorden schrijven.
De gemeentelijke ambtenaar die de beelden uitleest van de geplaatste camera's is daartoe niet bevoegd volgens de gemeentewet, daar komt het op neer.
  Bericht 
Bad33nd
Nieuwkomer
 
@ parkeervak, Ik weet prima dat ik meerdere reacties kan plaatsen met 1 account. blijkbaar zijn er veel lotgenoten.

Inmiddels heb ik er nog 3 ontvangen :boos: . Ik wil hier graag onderuit komen en eerst een WOB verzoek indienen. Welke stukken kan ik hier dan het best opvragen?

Groet de Bad33nd
  Bericht 
Parkeervak
Master
Bad33nd schreef:
@ parkeervak, Ik weet prima dat ik meerdere reacties kan plaatsen met 1 account. blijkbaar zijn er veel lotgenoten.
Het lijkt er inderdaad op dat er veel mensen een probleem hebben.

Het makkelijkste is het als je een eigen topic opent, dan kun je daar al je eigen stukken / vragen, en overige informatie in plaatsen. :kniktja: :thumb:
  Bericht 
no justice
Master
of kijk hier:

http://westerkoog.eu/

Boete busbrug geseponeerd
Naar aanleiding van een uitspraak van de kantonrechter op 1 maart 2013 werd de boete van een bewoner uit Zaanstad geseponeerd. Nog steeds rijden er dagelijks automobilisten over de busbrug tijdens de gesloten verklaring. Zij vragen een voorbeeldbrief aan bij westerkoog.eu om ook in aanmerking te kunnen komen voor kwijtschelding. Westerkoog.eu heeft vanaf maart tot augustus 2013 meer dan tachtig voorbeeldbrieven verzonden naar hen die hier per e-mail om hadden gevraagd. Zij hebben allemaal een boete ontvangen van 137 euro. Ook was er iemand met twee en iemand met drie boetes. Inmiddels al diversen reacties ontvangen dat hun bezwaarschrift ongegrond werd verklaard door de officier van justitie.
20-09-2013: ontving een bewoner uit Assendelft naar aanleiding van zijn bezwaarschrift een nieuwe beslissing met als mededeling : Alles overwegende vernietigt de officier van justitie de beschikking.
Lees de beslissing van de officier, klik hier
  Bericht 
volvofan
Pro
 
no justice schreef:


Ook ik ben de busbrug opgereden terwijl dat niet mocht
Toevallig viel mijn oog op de lijdensweg van Eots die zo graag voor de rechter wil verschijnen ivm deze zaak
Van hem ontving ik een mooi bezwaar en heb dat vervolgens integraal overgenomen
Dat de beste man zijn zaken goed voor elkaar heeft en ook nog juridisch behoorlijk onderlegd is, werd bewezen door de brief van de officier van justitie
Zij schreef dat ze geen zorgvuldige beslissing kon nemen en wenste mij veel heil en zegen
Een ieder die op zoek is naar oplossingen in deze benarde busbrugzaak zou ik van harte aanbevelen het spoor van Eots in deze onderhavige zaak te volgen
U kunt nu met een gerust hart over de brug rijden mits met een voorbeeldbrief van Eots in de achterzak
De brief van de ovj bracht een flauwe glimlach op de lippen en dat gebeurt niet vaak
Hulde aan Eots
  Bericht 
EotS
Master
.... de tranen van beroering schieten spontaan in m'n ogen .... ;( (f)
  Bericht 
MvGGVR
Weet de weg
 
Ook ik ben over de beruchte busbrug in De Binding Zuid gereden. Omdat ik hier nooit rij heb ik blindelings te tomtom gevolgd. Een paar dagen geleden lagen hierover 2 boetes van beide 137 euro op de mat. Ik kon mij in de eerste instantie niet voorstellen dat ik op een of andere wijze een verkeerde handeling heb begaan.
Na wat uitzoekwerk kwam ik erachter dat het om de busbrug ging en kwam er ik er in mijn gedachte achter dat ik in de hele maand september op elke maandag rond 17:30 over de busbrug heb gereden en dus meer boetes zou moeten ontvangen. Ik zou uitgerekend meer dan 500 euro aan boetes moeten betalen, uiteraard heb ik hier geen zin in en wetende dat ik niet eens bekeurd mag worden via de camera hoop ik dat ze alle 4 (of 5) geseponeerd kunnen worden.

EotS, ik zou hierin graag wat hulp van u willen krijgen als dat mogelijk is. Ik heb op westerkoog.eu de voorbeeld brief gezien. Ook zag ik daaronder dat de maker van de voorbeeldbrief een kleine vergoeding wilt voor het versturen ervan. Is dit wat u mij ook aanraadt? Zijn er andere stappen die ik moet volgen?
  Bericht 
EotS
Master
... De maker van de voorbeeldbrief wil een kleine vergoeding ..???? Voor zover mij bekend ben ik de maker van de brieven en ik vraag hiervoor geen vergoeding hoor ... :huh: Ik stuur ze je wel per PM.....
  Bericht 
Story
Master
 
http://devuister.nl/Busbrug.php
Citaat:

Indien ook u over de busbrug heeft gereden tijdens de gesloten verklaring en een bekeuring heeft ontvangen.
Kunt ook u proberen een bezwaar in te dienen. Als u er voor kiest om bij ons een voorbeeldbrief aan te vragen,
bij deze het volgende:
Wij hebben ruim tachtig voorbeeldbrieven verzonden, hier bij vroegen wij naar hun woonplaats en datum van
overtreding. Helaas was dat voor de meeste aanvragers te veel moeite om deze vraagjes te beantwoorden,
een bedankje kon er meestal ook niet van af. Na het twee en tachtigste verzoek besloot ik hier mee te kappen.
Vanaf heden wil ik u wel weer een voorbeeldbrief sturen, dit nu voor een kleine vergoeding.
U stuurt uw verzoek in, u ontvangt dan een registratienummer en een banknummer waar u de kleine vergoeding
kunt overmaken
.
  Bericht 
EotS
Master
... laat ik nu het idee hebben dat iemand een slaatje probeert te slaan uit mijn brieven ... :boos: :boos: :boos: ....
  Bericht 
Story
Master
 
Het zou wel karma zijn als diegene tegen een opsporingsambenaar aan liep... O:)
  Bericht 
Aanhanger
Master
Ik heb hem eens gemaild om te vragen wat dat dan kost.

Edit: 3 euro.
@eots: zie pb.
  Bericht 
MvGGVR
Weet de weg
 
Ben een nieuwe member en heb daarom geen permissie om priveberichten te lezen? Moet ik een beheerder contacten?
  Bericht 
MvGGVR
Weet de weg
 
Oh, pas na 50 berichten las ik ergens. Handig hoor, moet je eerst het forum volspammen om eindelijk PM's te mogen lezen/versturen.
  Bericht 
Bussloo
Master
MvGGVR schreef:
Oh, pas na 50 berichten las ik ergens. Handig hoor, moet je eerst het forum volspammen om eindelijk PM's te mogen lezen/versturen

Daar hebben we een café voor in off-topic.
  Bericht 
frankram
Ultimate Master
Bussloo schreef:
Daar hebben we een café voor in off-topic

En een moppentrommel. :kniktja: :kniktja:
  Bericht 
MvGGVR
Weet de weg
 
Dat komt dus wel in orde, alvast bedankt voor de PM EotS!
  Bericht 
Bounty
Master
 
@EotS wat was de feitcode van je beschikking.

Ik heb hier een R553B, Spaarndammerdijk, flitspaal, opsporingsinstantie gemeente Haarlem.

Mag ik je brieven in pm krijgen?
  Bericht 
Aanhanger
Master
Bounty schreef:
Spaarndammerdijk, flitspaal, opsporingsinstantie gemeente Haarlem.

Dat is die camera in Spaarndam zeker?
  Bericht 
gvde
Nieuwkomer
 
Die camera in Spaarndam heeft me ondertussen ook 3 beschikkingen opgeleverd :cry:
En ik vrees dat het er nog een paar kunnen worden :boos:

Ik krijg gelukkig wel hulp van een forummember met het WOB gebeuren, dat is dus alvast geregeld (laat ze maar werken voor hun geld is dan maar het motto).

Nu nog een goed bezwaar indienen en vooral hopen dat de situatie dezelfde is als bij de Busbrug... Mocht je dit lezen EotS, ik zou graag je brieven gebruiken :thumb:
  Bericht 
EotS
Master
Ik ben even niet in de gelegenheid om de brieven te versturen, maar morgenavond zit ik weer achter m'n pc ... Spaarndam is een redelijk vergelijkbare casus. Je moet de brieven dus wel even een beetje aanpassen ...
  Bericht 
gvde
Nieuwkomer
 
EotS schreef:


Bedankt!
  Bericht 
SCY
Eendagsvlieg
 
Beste EotS en Bert65, Ik heb me pas recentelijk aangemeld bij Flitsservice.nl
Ik heb geen enkele verwantschap met gebruikers Groenbeuker, LFOE of Badd33nd.
Mijn situatie lijkt wel heel erg op die van hun namelijk een boete voor het passeren van de busbrug. Volgens de beschikking was het tijdstip van mijn overtreding 17:57 uur wat dus inhoudt dat volgens de gemeente Zaanstad mijn autoklok, 18:00 uur NOS radiojournaal en mijn telefoonklok allen de verkeerde tijd weergeven. Ik zou het zeer fijn vinden als je mij een voorbeeld bezwaarschrift kan sturen. Mijn email adres is SCY2372@hotmail.com. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, SCY
  Bericht 
EotS
Master
SCY schreef:
Mijn situatie lijkt wel heel erg op die van hun namelijk een boete voor het passeren van de busbrug. Volgens de beschikking was het tijdstip van mijn overtreding 17:57 uur wat dus inhoudt dat volgens de gemeente Zaanstad mijn autoklok, 18:00 uur NOS radiojournaal en mijn telefoonklok allen de verkeerde tijd weergeven.


Uit de WOB blijkt dat er een verklaring is van de firma NEDAP mbt het trafficID systeem:

"De installatie geplaatst op De Busbrug de Binding in Zaandam, wordt door middel van NTP gesynchroniseerd met de centrale server. De Centrale server, wordt vervolgens weer gesynchroniseerd met time.windows.com. Hiermee hebben alle onderdelen van de installatie exact dezelfde tijd".
  Bericht 
Jasper_ppc
Pro
 
EotS schreef:
"De installatie geplaatst op De Busbrug de Binding in Zaandam, wordt door middel van NTP gesynchroniseerd met de centrale server. De Centrale server, wordt vervolgens weer gesynchroniseerd met time.windows.com. Hiermee hebben alle onderdelen van de installatie exact dezelfde tijd".


Alleen jammer dat time.windows.com het vaak niet doet. :dood: Ik krijg regelmatig de melding dat de tijd niet goed staat als de domain controller van een Windows netwerk kijkt naar time.windows.com. Omzetten naar time.nist.gov lost het probleem dan op. Of een NTP server van je provider.
  Bericht 
MCR
Eendagsvlieg
 
Hallo Eots (en andere lotgenoten) Vandaag van mijn werkgever 2 boete mogen ontvangen, ja de beruchte busbrug in Zaandam. Ik heb dat bord nooit gezien en ook ik reed blindelings op mijn Tom Tom. Ook ik zal graag een voorbeeldbrief willen ontvangen om bezwaar in te dienen.
Alvast bedankt.
Mijn e-mail:
 Pagina 2 van 5  [ 215 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy