▼
[ 3607 berichten ]
I am with you! (komop Feit, niet zo zwaar aan tillen)
Ik vind ze prima omdat ik de prestaties ken. Maar ik zie nauwelijks verschil tussen een model uit 1980 en eentje die gisteren uit de showroom rolde. Ja, iets met verlichting, maar dan stopt het wel.
Ik heb sowieso niet zoveel met het uiterlijk van sportwagens, maar Porsche scoort in die tak dus ook nog eens vrij laag.
https://gaycarboys.com/alfa-romeo-giuli ... omeo-news/
Dat betekent dus dat ze destijds al een tijdloos ontwerp hadden, die ze af en toe alleen een beetje moesten bijschaven.
Neem nou eens de BMW E39, zo'n beetje de mooiste auto ooit ontworpen, maar tegen beter weten in moesten ze de een of andere psychopaat aan de tekentafel zetten met de E60 tot dramatisch gevolg.
Ah. Deze had (volgens mij) een itiliaans kenteken.
Dat is in Belgie ook zo
Nounou. Ik zou me bekocht voelen met een S 500 met een 6-cilinder.
Dan moet je is een zondagmiddag bij de spoorwegovergang De Assel gaan zitten. Wat ik daar al heb zien langskomen als ik een rustpauze heb tijdens mijn MTB tochten
De gemiddelde eigenaar koopt zo'n auto niet om te boenderen. Verder denk ik dat je redelijk met het verkeer mee kunt komen in zo'n auto.
Porsche 911 met elektronische stuurbekrachtiging was een gotspe, volgens het journaille dat nooit zo'n ding zelf zal rijden. Ferrari's met turbo's is heiligschennis, zo sprak de eigenaar van een flatje dat de helft minder kost dan die auto. De bedenker van een een BMW M5 met 4-wielaandrijving zal eeuwig branden in de hel, zei de man met een lease A3 met 3 cilinders.
En de kopers van het spul zijn dolgelukkig met hun auto's, maar gelukkig heeft Jan met de pet er wel een zeikerige mening over klaar.
Haha, was een keer iemand op een ander forum die een 318i kocht zonder een proefrit te maken. Allemaal hallelujah. Dus iemand reageerde "mooie auto, jammer van de 3 cilinder". Binnnen een week was de auto weg, hij wist niet dat er een 3 cilinder in lag.
De buurman's Boxer is de poor man's Porsche zei de gelukkige Scenic-rijder.
Ik dek mezelf altijd in als ik een auto afzeik:
Ik zou van dat geld niet die maar zoiets hebben gekocht.
In de jaren 60 had je al de 280 SE 4.5 en 300 SEL 6.3.
Alleen bij overlijden van de huidig eigenaar. Of bij leven tussen leden van hetzelfde gezin, niet de hele familie
Alleen als het een K75 is, maar die worden al sinds lang niet meer geleverd.
Dat zeggen ze over Alfa's ook; A poor man's Ferrari.
Nederland samengevat
Zeker, en dan kun je prima met een 3 cilinder thuiskomen
Mensen mogen dat vinden. Mensen mogen vinden dat bepaalde tradities in stand gehouden mogen worden, ook al kunnen ze zelf een dergelijke auto niet betalen.
Net als dat ik bepaalde villa's godsgruwelijk lelijk vind, ik kan het niet (en nooit waarschijnlijk) betalen maar dat betekend niet dat ik me er over verbaas dat iemand in een dergelijk huis zou willen wonen.
Ik heb de gemiddelde eigenaar van een Ferrari met turbomotor niet gesproken. Het zou zomaar kunnen dat, hoe blij ze ook zijn met hun auto, ze liever ohne-turbo zouden hebben. Ik weet het niet.
Dat is wel steeds meer de tendens van dit forum aan het worden.
Die typeaanduidingen van Mercedes kloppen al 50 jaar niet.
Omvalauto - kleine taxi - taxi - grote taxi?
▲
[ 3607 berichten ]
Dave
Webspecialist
Nee voor het geval er verdere vervolgacties komen. De bedoeling was vorig jaar al om die hardwarekit aan te sluiten vlak voor vertrek besteld maar het is er nooit van gekomen wegens tijdgebrek / vertrekstress. Malloten heb je overal, zelfs in Eindhoven zo is me wel duidelijk, dus altijd een goede investering.
Masterdam
Master
Fpsdoug schreef:
Ik zal vast één van de weinigen zijn, maar Porsches doen me zo verschrikkelijk weinig.
I am with you! (komop Feit, niet zo zwaar aan tillen)
Ik vind ze prima omdat ik de prestaties ken. Maar ik zie nauwelijks verschil tussen een model uit 1980 en eentje die gisteren uit de showroom rolde. Ja, iets met verlichting, maar dan stopt het wel.
Ik heb sowieso niet zoveel met het uiterlijk van sportwagens, maar Porsche scoort in die tak dus ook nog eens vrij laag.
dvdouden
Master
Een 911 uit (denk ik) jaren 70, donkerblauwe platen, geen spiegel rechts, van die kenmerkende vijfspaaks velgen, leuk hoor
Pita
Master
De ontwerpers van de 911 hadden jarenlang vanuit de directie de opdracht dat bij een nieuw model 911 de deuren van een vorig model moesten blijven passen. Dak krijg je automatisch een oud model.
cocodee
Master
Masterdam schreef:
I am with you!
https://gaycarboys.com/alfa-romeo-giuli ... omeo-news/
Masterdam schreef:
Maar ik zie nauwelijks verschil tussen een model uit 1980 en eentje die gisteren uit de showroom rolde.
Dat betekent dus dat ze destijds al een tijdloos ontwerp hadden, die ze af en toe alleen een beetje moesten bijschaven.
Neem nou eens de BMW E39, zo'n beetje de mooiste auto ooit ontworpen, maar tegen beter weten in moesten ze de een of andere psychopaat aan de tekentafel zetten met de E60 tot dramatisch gevolg.
406
Master
JeffreyM
Master
406 schreef:
Ah een F8, die heb ik denk ik nog niet in het echt gezien.
Ah. Deze had (volgens mij) een itiliaans kenteken.
Joël D.
Master
Dikke Porsches!
Ohja, ondanks dat ze allemaal hetzelfde zijn toch wel een heel verschil in karakter tussen deze twee... Rode is een handgeschakelde Carrera T, grijze een Carrera GTS met PDK.
Bijlagen :
Ohja, ondanks dat ze allemaal hetzelfde zijn toch wel een heel verschil in karakter tussen deze twee... Rode is een handgeschakelde Carrera T, grijze een Carrera GTS met PDK.
Bijlagen :
DikkeDiesel
Master
In Zwitserland kun je een kenteken in de familie houden. Dus dit is iemand wiens (overgroot)opa de 16e persoon in Appenzell Ausserrhoden was die een auto kocht. Best wel een baas in die tijd dus.
Pita
Master
DikkeDiesel schreef:
In Zwitserland kun je een kenteken in de familie houden
Dat is in Belgie ook zo
Masterdam
Master
cocodee schreef:
Dat betekent dus dat ze destijds al een tijdloos ontwerp hadden
Dat is waarschijnlijk de verdediging die zij erop loslaten, maar dat is absoluut niet wat het betekent. DikkeDiesel schreef:
Best wel een baas in die tijd dus.
Ik heb het idee dat het met zijn nazaten ook niet enorm slecht gaat. De originaliteitsprijs verliezen ze dik, maar wat een wagen zeg.
Ducantoni
Master
Ah, op die manier.
Oostenrijk heeft ook iets moois; je kunt op één kenteken maximaal drie auto's rijden. Heeft ook wel iets. Hoef je alleen te betalen voor de wagen met het meeste vermogen.
Oostenrijk heeft ook iets moois; je kunt op één kenteken maximaal drie auto's rijden. Heeft ook wel iets. Hoef je alleen te betalen voor de wagen met het meeste vermogen.
maarten28
Master
Masterdam schreef:
De originaliteitsprijs verliezen ze dik, maar wat een wagen zeg.
Nounou. Ik zou me bekocht voelen met een S 500 met een 6-cilinder.
Injectie
F1 kenner '22
JeffreyM schreef:
Deze kom ik niet vaak tegen
Dan moet je is een zondagmiddag bij de spoorwegovergang De Assel gaan zitten. Wat ik daar al heb zien langskomen als ik een rustpauze heb tijdens mijn MTB tochten
Masterdam
Master
maarten28 schreef:
Ik zou me bekocht voelen met een S 500 met een 6-cilinder.
De gemiddelde eigenaar koopt zo'n auto niet om te boenderen. Verder denk ik dat je redelijk met het verkeer mee kunt komen in zo'n auto.
Schep
Master
Joël D. schreef:
Jaja echt afzien met een 3 liter biturbo met 435 pk.
Ach, tis toch altijd hetzelfde volk dat dit soort opmerkingen maakt.Porsche 911 met elektronische stuurbekrachtiging was een gotspe, volgens het journaille dat nooit zo'n ding zelf zal rijden. Ferrari's met turbo's is heiligschennis, zo sprak de eigenaar van een flatje dat de helft minder kost dan die auto. De bedenker van een een BMW M5 met 4-wielaandrijving zal eeuwig branden in de hel, zei de man met een lease A3 met 3 cilinders.
En de kopers van het spul zijn dolgelukkig met hun auto's, maar gelukkig heeft Jan met de pet er wel een zeikerige mening over klaar.
Joël D.
Master
maarten28 schreef:
En iedereen hier met een BMW-3 serie met een 3-cilinder vindt dat niet kunnen.
Haha, was een keer iemand op een ander forum die een 318i kocht zonder een proefrit te maken. Allemaal hallelujah. Dus iemand reageerde "mooie auto, jammer van de 3 cilinder". Binnnen een week was de auto weg, hij wist niet dat er een 3 cilinder in lag.
Lotus Omega
Master
Wat maakt het allemaal uit? Je mag er toch best een mening over hebben? Zo zou je je favoriete band alleen leuk mogen vinden, omdat je zelf geen muzikant bent, of mag je niet vinden dat het eten niet lekker smaakt in een restaurant omdat je zelf geen chefkok bent.
Een 6 cilinder in een S-klasse vind ik overigens helemaal best, klinkt altijd erg lekker als je die doortrekt. Maar dan moet die ook een dergelijke typeaanduiding hebben en niet die van de V8 die al decennialang 500 heet.
Een 6 cilinder in een S-klasse vind ik overigens helemaal best, klinkt altijd erg lekker als je die doortrekt. Maar dan moet die ook een dergelijke typeaanduiding hebben en niet die van de V8 die al decennialang 500 heet.
Mr.Cabdriver
Master
Schep schreef:
En de kopers van het spul zijn dolgelukkig met hun auto's, maar gelukkig heeft Jan met de pet er wel een zeikerige mening over klaar.
De buurman's Boxer is de poor man's Porsche zei de gelukkige Scenic-rijder.
Ik dek mezelf altijd in als ik een auto afzeik:
Ik zou van dat geld niet die maar zoiets hebben gekocht.
Joël D.
Master
Lotus Omega schreef:
Een 6 cilinder in een S-klasse vind ik overigens helemaal best, klinkt altijd erg lekker als je die doortrekt. Maar dan moet die ook een dergelijke typeaanduiding hebben en niet die van de V8 die al decennialang 500 heet.
In de jaren 60 had je al de 280 SE 4.5 en 300 SEL 6.3.
Scaniafan
Master
Pita schreef:
Dat is in Belgie ook zo
Alleen bij overlijden van de huidig eigenaar. Of bij leven tussen leden van hetzelfde gezin, niet de hele familie
Ducantoni
Master
maarten28 schreef:
iedereen hier met een BMW-3 serie met een 3-cilinder vindt dat niet kunnen.
Alleen als het een K75 is, maar die worden al sinds lang niet meer geleverd.
Mr.Cabdriver schreef:
De buurman's Boxer is de poor man's Porsche zei de gelukkige Scenic-rijder.
Dat zeggen ze over Alfa's ook; A poor man's Ferrari.
Dashcam Drenthe
Master
Mr.Cabdriver schreef:
buurman's Boxer is de poor man's Porsche zei de gelukkige Scenic-rijder
Nederland samengevat
18vti
Master
Volgens mij een rode Ferrari F8 deze morgen.
Ging richting industrie cq logistiek terrein bij Wehl nadat ie van de A18 kwam.
Ging richting industrie cq logistiek terrein bij Wehl nadat ie van de A18 kwam.
Piet_Piraat
Master
Joël D. schreef:
Haha, was een keer iemand op een ander forum die een 318i kocht zonder een proefrit te maken. Allemaal hallelujah. Dus iemand reageerde "mooie auto, jammer van de 3 cilinder". Binnnen een week was de auto weg, hij wist niet dat er een 3 cilinder in lag.
Dan ben je ook wel een prutser. Als die motor belangrijk is, maak je toch sowieso een proefrit? Schep schreef:
Ach, tis toch altijd hetzelfde volk dat dit soort opmerkingen maakt.
Porsche 911 met elektronische stuurbekrachtiging was een gotspe, volgens het journaille dat nooit zo'n ding zelf zal rijden. Ferrari's met turbo's is heiligschennis, zo sprak de eigenaar van een flatje dat de helft minder kost dan die auto. De bedenker van een een BMW M5 met 4-wielaandrijving zal eeuwig branden in de hel, zei de man met een lease A3 met 3 cilinders.
En de kopers van het spul zijn dolgelukkig met hun auto's, maar gelukkig heeft Jan met de pet er wel een zeikerige mening over klaar.
Alsof jij recht van spreken hebt, met je viercilinder met M-pakket
Porsche 911 met elektronische stuurbekrachtiging was een gotspe, volgens het journaille dat nooit zo'n ding zelf zal rijden. Ferrari's met turbo's is heiligschennis, zo sprak de eigenaar van een flatje dat de helft minder kost dan die auto. De bedenker van een een BMW M5 met 4-wielaandrijving zal eeuwig branden in de hel, zei de man met een lease A3 met 3 cilinders.
En de kopers van het spul zijn dolgelukkig met hun auto's, maar gelukkig heeft Jan met de pet er wel een zeikerige mening over klaar.
FocusWagon
Master
Piet_Piraat schreef:
Als die motor belangrijk is, maak je toch sowieso een proefrit?
Zeker, en dan kun je prima met een 3 cilinder thuiskomen
Fpsdoug
Master
Duurt nog wel even voor je je kappersauto gecompenseerd hebt hoor. Ik denk zelfs dat je levenslang hebt..
Schep
Master
Piet_Piraat schreef:
Alsof jij recht van spreken hebt, met je viercilinder met M-pakket
Absoluut niet, maar ik spreek ook niet
406
Master
Schep schreef:
Porsche 911 met elektronische stuurbekrachtiging was een gotspe, volgens het journaille dat nooit zo'n ding zelf zal rijden. Ferrari's met turbo's is heiligschennis, zo sprak de eigenaar van een flatje dat de helft minder kost dan die auto. De bedenker van een een BMW M5 met 4-wielaandrijving zal eeuwig branden in de hel, zei de man met een lease A3 met 3 cilinders.
Mensen mogen dat vinden. Mensen mogen vinden dat bepaalde tradities in stand gehouden mogen worden, ook al kunnen ze zelf een dergelijke auto niet betalen.
Net als dat ik bepaalde villa's godsgruwelijk lelijk vind, ik kan het niet (en nooit waarschijnlijk) betalen maar dat betekend niet dat ik me er over verbaas dat iemand in een dergelijk huis zou willen wonen.
Schep schreef:
En de kopers van het spul zijn dolgelukkig met hun auto's, maar gelukkig heeft Jan met de pet er wel een zeikerige mening over klaar
Ik heb de gemiddelde eigenaar van een Ferrari met turbomotor niet gesproken. Het zou zomaar kunnen dat, hoe blij ze ook zijn met hun auto, ze liever ohne-turbo zouden hebben. Ik weet het niet.
Schep
Master
Jaaaaa, laten we vooral letterlijk gaan analyseren wat ik zeg.
Er wordt hier een foto geplaatst van een lekker dikke nieuwe S500 en één van de eerste opmerkingen is dat het een teleurstellende 6-cilinder is. Dat vind ik kleinzerig en daar val ik over.
Er wordt hier een foto geplaatst van een lekker dikke nieuwe S500 en één van de eerste opmerkingen is dat het een teleurstellende 6-cilinder is. Dat vind ik kleinzerig en daar val ik over.
JonnyJohnson
F1 kenner '21
Schep schreef:
laten we vooral letterlijk gaan analyseren wat ik zeg.
Dat is wel steeds meer de tendens van dit forum aan het worden.
Joël D.
Master
406 schreef:
Het is geen teleurstellende 6-cilinder, het is een teleurstellende typeaanduiding.
Die typeaanduidingen van Mercedes kloppen al 50 jaar niet.
FocusWagon
Master
Joël D. schreef:
Die typeaanduidingen van Mercedes kloppen al 50 jaar niet.
Omvalauto - kleine taxi - taxi - grote taxi?
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum