Pagina 1 van 68  [ 3363 berichten ]
  Bericht 
Fpsdoug
Master
406 schreef:
Geyl issie zeker niet maar bij gebrek aan een "welke zeldzame/nieuwe/whatever auto heb je vandaag gezien" topic toch maar hier.
  Bericht 
406
Master
Zag net een Lynk&Co 01/02 (ik zie het verschil niet op de foto's) op duitse platen. 2 jaar terug veel in de media geweest als het Chinese merk dat dan de grote doorbraak van de Chinezen op de Europese markt moest zijn...
Afbeelding
  Bericht 
dvdouden
Master
Een trabant :) Zo zie je ze nooit, zo zie je er twee in één week tijd...
  Bericht 
406
Master
Zie je inderdaad ook bijna nooit hoewel er volgens de RDW nog 545 in NL zijn. Althans met een APK die niet meer dan een jaar verlopen is, APK verloopdatums in de jaren 80 en 90 ga ik vanuit dat ze er niet meer zijn dus die heb ik weggefilterd, anders is het >900.
  Bericht 
Spook
Master
Ik zag pas nog een Trabant. Op NL platen. Met 5 of 6 man erin. Olijfgroen.

Zoals in het andere topic aangegeven ook pas een Citroën Acadiane. Ook niet alledaags meer. Sowieso oude Franzosen, als je erop gaat letten... Renaultjes 4. Renault 5. 504. Mehari. Eendjes. Er rijden er nog wel een paar in het wild hoor.

Tijdje terug een Audi 100 (C1 sedan). Ik moest 'm opzoeken.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Vanochtend een Skoda Superb 2.0 TFSI met 280 pk. Vind ik dan weer leuk. Een keer geen standaard lease-dieseltje :)
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Rijden er eigenlijk Great Walls in Nederland?
  Bericht 
keokiracer
Master
Piet_Piraat schreef:
Rijden er eigenlijk Great Walls in Nederland?

Ja!


(Bron: Chris @ off-topic deel van het wegenforum)
  Bericht 
Gaiajohan
Master
 
Idd, heb er ooit 1 in parkeergarage Sloterdijk gezien. Misschien wel bovenstaande., Was nml ook een rode.

Vandaag
3x Morgan 4/4 gezien.
1x Caterham super 7
4x Lotus Elise
1x Lotus 2-eleven
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Ik heb een zwarte gezien in Spanje. De Coolbear. Wat een naam :D
  Bericht 
BLikent
Master
Piet_Piraat schreef:
Rijden er eigenlijk Great Walls in Nederland?


via RDW OVI: (kenteken rode auto)
Code:
Bruto BPM       € 84458
Catalogusprijs  € 93978

Hoe moet ik dit lezen..? aankoopprijs ongeveer 10% en belasting ongeveer 90%
Met dit soort bedragen snap ik wel dat het een zeldzame auto is.
  Bericht 
406
Master
:o
  Bericht 
keokiracer
Master
BLikent schreef:
Hoe moet ik dit lezen..?

Als de RDW geen idee heeft vullen ze lulkoek in, niet te veel waarde aan hechten.

Gaiajohan schreef:
Idd, heb er ooit 1 in parkeergarage Sloterdijk gezien. Misschien wel bovenstaande., Was nml ook een rode.

Eind 2018, ten tijde van de foto, was er eentje in Nederland. Grote kans dat het idd dezelfde was. Eindje weg van de foto trouwens, foto is uit Zwolle.
  Bericht 
Rover
Master
Een Citroën DS19 cabrio.
  Bericht 
Raymond
Master
Een babyblauwe Aston Martin. Dacht een Vantage. Nou ja zeg. :|
  Bericht 
Ducantoni
Master
  Bericht 
Spook
Master
Ik denk een dikke Chrysler oid. New Yorker. Imperial. Zoiets.

Die Fiat 500 zag ik gisteren eentje in het zuurstokroze. Gadver.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Vanmiddag in Tessenderlo (B) een volledig originele rode Honda Civic Coupé 1.6i. Normaal altijd verpest met dikke uitlaat en diverse stickers, maar deze niet. En als ik het goed heb opgezocht nog een witte 1985 Audi 80 sedan zien rijden. Was ook helemaal origineel en voorzien van een achterspoiler. De auto zag er op het oog snaarstrak uit. Vraag me af hoe ze die zo houden want Audi maakt toch geen onderdelen meer voor zulke oude modellen?
  Bericht 
Spook
Master
Duitsers moeten toch 20 of 30 jaar OEM onderdelen blijven leveren? Daarna de old stock opmaken. En daarna reproductie of fabricage.
  Bericht 
Arieb
Master
Vanmiddag een nette oranje Lancia Fulvia gespot op de A1. Volgens mij was het een coupé model II.
  Bericht 
406
Master
Een babyblauwe Mclaren met een zwart dak. Geen idee welk model, lijkt allemaal zo op elkaar.

Ohja en een Jensen Interceptor cabrio, Bentley continental T, Jaguar XJ Series I V12 maar dat was allemaal op een meet dus dat telt niet echt.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Zijn die niet geyl?
  Bericht 
Spook
Master
Niet als je er daadwerkelijk mee moet leven.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Moet je met een auto kunnen leven om hem geyl te laten zijn? :schudnee:
  Bericht 
Spook
Master
Ik vind ze geen van drieën geyl. Cool wel.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Een nog niet zo lang geleden geïmporteerde Touareg W12. Dik ding hoor. Niet mijn smaak, maar dan rij je wel iets bruuts.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Jaren terug zag ik in Breda wel eens een blauwe staan. Was niet donkerblauw maar echt dat sportieve fellere blauw. Volgens mij heette dat bij VW toen parelmoer blauw oid. De Passat W8 had het ook.
  Bericht 
Arieb
Master
Ink blue pearl denk ik, aka (k)inky blue.
  Bericht 
Delta
Pro
Moest es ff twee keer kijken hoor......een ....in een sportuitvoering haha prachtig!
Huh fototje weg, hoe los ik dit op maw hoe voeg ik een plaatje toe uit ios?


Bijlagen :


  Bericht 
Fpsdoug
Master
Wat is het? Behalve een heel klein plaatje.
Renault Fluence of zo?
  Bericht 
keokiracer
Master
Afbeelding
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Misschien een Lada. Ik denk vier letters te onderscheiden op de achterklep. Zetten die het er tegenwoordig trots op?
  Bericht 
Delta
Pro
Yep goed geraden hoor tis een Lada Vesta gt uitvoering proest haha
  Bericht 
Delta
Pro


Bijlagen :


  Bericht 
basjuh1981
Master
Ziet er prima uit toch.

Lada, wat een nostalgie 8)
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Een Niva of 1200 of zo wel ja :[
Toen ik nog jong was bij een Mitsubishi / Lada dealer gewerkt. Die verkocht gemiddeld 1 Lada per jaar.
  Bericht 
dvdouden
Master
Staat hier een BMW 720 nogiets in de straat, had m op 80K nieuw ingeschat (geen idee wat bimmers kosten), is de helft meer volgens RDW :duh:
Niet echt wat je verwacht in een straat met huizen van 180-240K...
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Scheefwonen heet dat. Het kan ook andersom..
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Zegt niets hè. Lease zonder bijtelling. En niet iedereen doet aan leefstijlinflatie. Bij bekenden van me in de buurt, tweeverdienershuizen van 350-400k, staat een C63s. Dat verwacht je eerder bij een hut van een miljoen.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
dvdouden schreef:
Staat hier een BMW 720 nogiets in de straat

720?
  Bericht 
Joël D.
Master
Ik dacht vanmiddag hetzelfde bij deze combinatie.... Cayenne Turbo van bijna 250k. Oh en ja, dit is geen bezoek.


Bijlagen :


  Bericht 
Arieb
Master
Hier ook een Lambo Gallardo, Merc A-AMG en een SLR AMG GT in de straat, en nog een splinternieuwe A7, maar dat is maar een 2.0 TFSI ... en mijn Lupooo 3L natuurlijk, scheefrijden :woop:

Edit: hier om de hoek, niet ‘onze’ wijk zeggggggg maaaaarrrrrrrrr (thnx ~Dave), nog een ‘RS4’ maar als je ‘m opzoekt is ‘t een 2.0 :[

Hele slechte uitlaat eronder :x
De bodykit is wel erg goed gedaan.
  Bericht 
406
Master
De meeste van mijn buren hebben niet eens een auto.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Het enige beetje leuke bij ons in de straat is een BMW 740e met M-pakket, VW CC en een oude Chevy pick-up die af en toe door de straat buldert.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Arieb schreef:
Hier ook een Lambo Gallardo, Merc A-AMG en een SLR AMG GT in de straat, en nog een splinternieuwe A7, maar dat is maar een 2.0 TFSI ... en mijn Lupooo 3L natuurlijk, scheefrijden :woop:
Jij woont duidelijk in een prima buurt.

Als ik hier naar buiten kijk zie ik een gare 307, een Polo 1.4 TDI van een jaar of 15 oud en vol met deuken, een Charade met verschillende tinten panelen en een Alto.
  Bericht 
Arieb
Master
Joël D. schreef:
deze combinatie

Prioriteiten :lol:
  Bericht 
dvdouden
Master
DikkeDiesel schreef:
720

Typo. 730i. 2 liter vierpitter
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Echt? Ligt er tegenwoordig een 4-pitter in een 7-serie?
  Bericht 
snovvdog
Master
dvdouden schreef:
Staat hier een BMW 720 nogiets in de straat, had m op 80K nieuw ingeschat (geen idee wat bimmers kosten), is de helft meer volgens RDW :duh:
Niet echt wat je verwacht in een straat met huizen van 180-240K...

Meh, ik zou zo tekenen voor een 2-3 kamerwoning als ik ook nog een voor en achtertuin had en een leuke auto (werkplaats/garage is ook leuk), dan een villa en geen (leuke) auto.

Wat moet je met meet woonruimte, liever uitgeven aan leuk vervoer, daar werk ik liever voor, is meer een gebruiksvoorwerp dan een blok stenen waar je in woont :[ .
Lotus Omega schreef:
Het enige beetje leuke bij ons in de straat is een BMW 740e met M-pakket, VW CC en een oude Chevy pick-up die af en toe door de straat buldert.

1 van mijn buren heeft een 850 Csi, al meer dan 10 jaar geloof ik...
Prioriteiten... Auto geeft plezier, extra grote woning geeft alleen maar extra werk. Ja vastgoed is financieel meer verantwoord, maar plezier gaat voor. Leuke auto zal altijd voor leuke woning gaan, woning is slechts een slaaphok.

Afbeelding
Meer respect voor deze man in sociale huurwoning dan iemand die geld aan onzin als een overprijsd baksteendoos uitgeeft... Auto's zijn kunstwerken van de westerse wereld, huizen zijn stront uit de oude eeuwen.
  Bericht 
Archiebald
Master
Niet vandaag, maar op vakantie... 4 BMW Z1's op de Autobahn. Passen eigenlijk ook wel in het geyle topic, maar ach. Ben hier nu.



 Pagina 1 van 68  [ 3363 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy