Pagina 4 van 43  [ 2107 berichten ]
  Bericht 
Story
Master
 
Tita_NL schreef:
Hoe ga je dan met je auto hier naar binnen als de paal naar beneden staat tbv laden en lossen?

Tita_NL schreef:
ontheffing
  Bericht 
Masterdam
Master
Oldskool schreef:
is dit (tegeltje in de grond) zonder [rvv_E6] eigenlijk wel geldig?

Nee. Maar ik houd me er (op privéterrein) toch aan. Op basis van fatsoen ofzo.
  Bericht 
Oldskool
Master
Masterdam schreef:
Op basis van fatsoen ofzo.

Uiteraard, ik zou er zelf ook niet gaan staan. Maar zag het zo en vroeg me af of dat wel te handhaven is (volgens mij is dit geen privéterrein) zonder bebording. Lijkt me ook niet namelijk, zal meer een "vriendelijk verzoek" van omliggende winkeliers zijn ofzo.
  Bericht 
Bussloo
Master
Feitelijk schreef:
C15 met flashers

Mag je als fietser/bromfietser dit bord überhaupt passeren? Het staat voor de kruising, dan mag je ook de kruising niet op?
Onderbord met "na zoveel meter"?
  Bericht 
Story
Master
 
Nee dat mag niet. Daarom is dit bord zo stom.


ls ik op streetview kijk hangt de C15 aan de overzijde (foutief links ook nog) met 100m eronder. Dus bestemmingsverkeer mag rechtdoor maar andere fietsers moeten links of rechts af?
D7 + OB04 + "uitgezonderd bestemmingsverkeer"
  Bericht 
allroads
Pro
 
Feitelijk schreef:
D7 + OB04 + "uitgezonderd bestemmingsverkeer"

Dat snapt het toeristisch autoverkeer weer niet. :lol:
Gewoon die C15;100m, maar dan rechts zetten en klaar.De fietsende toerist rijdt toch knooppunten route.
En dan was er ook nog die BW02b links op de paal had die dan op dat gele bord gehangen.
  Bericht 
Bussloo
Master
allroads schreef:
Gewoon die C15;100m, maar dan rechts zetten en klaar.De fietsende toerist rijdt toch knooppunten route.
En dan was er ook nog die BW02b links op de paal had die dan op dat gele bord gehangen.

En de bromfietsers dan? OK, de C15 is duidelijk. Maar op de BW02lb staat alleen een fietssymbool. Terwijl dat symbool volgens een BW08 ook voor bromfietsers geldt. :huh:
  Bericht 
allroads
Pro
 
Bussloo schreef:
En de bromfietsers dan? OK, de C15 is duidelijk. Maar op de BW02lb staat alleen een fietssymbool. Terwijl dat symbool volgens een BW08 ook voor bromfietsers geldt. :huh:

Die vraag kan je ook stellen bij, wat er nu staat, .......fietsverkeer............
  Bericht 
Story
Master
 
Wegbeheerder in sliedrecht 2011-05-04
"Zo geldt het bord E1 ook voor de berm en dat weet helaas niet elke weggebruiker."

"Aangezien de onderborden veelvuldig zijn toegepast vraagt het veel capaciteit om ze allemaal te inventariseren en vervolgens te verwijderen. Er is dan ook voor gekozen om dit mee te laten lopen in de reguliere onderhoudswerkzaamheden. "

En hij hangt er nog steeds...


Bijlagen :


  Bericht 
Ogre
Master
Feitelijk schreef:
En hij hangt er nog steeds...

Mja. Niet alleen die.



Zal Baarn eens even een tweetje doen...
  Bericht 
Lotus europa
Die hard
Ik heb de volgende vraag over het c17 bord want wat zijn de regels daaromtrent?
Kan je daar elk getal in neer zetten 12 meter/ 15 meter 20 meter etc.... wat je maar uit komt?
https://s14-eu5.startpage.com/cgi-bin/serveimage?url=http:%2F%2Fambcachterveld.nl%2Fuitzet%2Fborden%2Fc%2Fc17.jpg&sp=68e0b22508b4a35bca78e8f3d261e10f
  Bericht 
Oldskool
Master
Lotus europa schreef:
Kan je daar elk getal in neer zetten

Ja. Het BABW heeft geen bijzondere voorschriften voor dit bord dat slechts vooraf bepaalde waardes toestaat. Daarmee kan er dus inderdaad gewoon een vrije invulling worden geven aan het bord.
  Bericht 
Story
Master
 


Bijlagen :


  Bericht 
Parkeervak
Master
I.v.m wat?! :[
  Bericht 
Oldskool
Master
Wat ik irritanter vind is dat "Traffic & More" rechts onderin... wat nou & more? Kan ik ook een liter frituurvet bij ze krijgen ofzo? Ik vind dat altijd zo'n dooddoener.
Goede verkeersborden kunnen ze daar in ieder geval niet leveren, dat is wel duidelijk.
  Bericht 
basjuh1981
Master
Oldskool schreef:
Goede verkeersborden kunnen ze daar in ieder geval niet leveren, dat is wel duidelijk.

Die maken ook maar wat ze aan orders binnen krijgen.
  Bericht 
Oldskool
Master
basjuh1981 schreef:
Die maken ook maar wat ze aan orders binnen krijgen.

Nou dan ben ik wel heel benieuwd wat de order was... hoe moet dat er dan hebben uitgezien? Zoiets?

Citaat:
Hoi Traffic & More,

Wij willen graag het volgende tijdelijke verkeersbord. Een bord met de tekst ivm, gevolgd door een afbeelding/sticker van een E6. En dan met onderbord afbeelding/sticker: "Uitgezonderd: ma 17 sept. t/m woe 19 sept. tussen 07:00u en 16:00u". Oh ja, en doe er ook nog even een onderbord bij dat er een wegsleepregeling van kracht is.

Oké, doei.

Bedankt en groetjes thuis,
Verkeersambtenaar


In dat geval zouden ze de order wel prima hebben uitgevoerd ja. :lol:
  Bericht 
basjuh1981
Master
Dat zeker :kniktja:
  Bericht 
Story
Master
 
Je verwacht toch dat ze iets van feedback doen bij rare borden?
  Bericht 
basjuh1981
Master
"De bestelling is schadevrij geleverd".
  Bericht 
Story
Master
 


Een onderbord onder de D1? Nee toch he?
En die pijlen onder de J24...
  Bericht 
Oldskool
Master
Ik vind het meest zichtbare "bord" in ieder geval een goed initiatief :applaus:
  Bericht 
Story
Master
 
Nee, getuige de haaientanden hoort het fietspad niet bij de rotonde, dan hoef de D1 dus ook niet uit te zonderen.
  Bericht 
Masterdam
Master
Oldskool schreef:
Nou dan ben ik wel heel benieuwd wat de order was... hoe moet dat er dan hebben uitgezien?
Een tekening bijvoorbeeld?

Feitelijk schreef:
Je verwacht toch dat ze iets van feedback doen bij rare borden?
En dan? "Nee, gewoon plaatsen conform tekening! Dat is door alle experts gezien en goedgekeurd, dus zo ga je het doen!"

Ik heb hem hier wel vaker genoemd: ik kreeg een keer een tekening onder mijn neus met een omleiding waarvan ik vroeg of ik naar eigen inzicht aanpassingen mocht doen. "Nee, geen discussie over mogelijk, gewoon precies volgens tekening!" Ik heb toen gezegd dat ik de opdracht weiger omdat ik geen borden ga plaatsen met 'xxx berijkbaar'. "Oh ja nee, dát mag je wel aanpassen... Maar verder volgens tekening!!"

:zzz:

Disclaimer: de fout kan ook bij Traffic & More liggen, maar de opmerking van basjuh1981 kan prima de reden zijn.
  Bericht 
Dennis
Master
Oldskool schreef:
Wat ik irritanter vind is dat "Traffic & More" rechts onderin... wat nou & more? Kan ik ook een liter frituurvet bij ze krijgen ofzo? Ik vind dat altijd zo'n dooddoener.
Goede verkeersborden kunnen ze daar in ieder geval niet leveren, dat is wel duidelijk.
Dat is nu eenmaal de bedrijfsnaam.
  Bericht 
Oldskool
Master
Dennis schreef:
bedrijfsnaam

Ja, maar ik snap mensen die zo een bedrijfsnaam kiezen niet. "& More" kun je echt alles onder scharen. Het is zo breed dat het nietszeggend is. Als ik een nieuwe spijkerbroek nodig heb zal ik ze eens bellen. Ze doen immers "More" dan alleen traffic.
  Bericht 
Marc1
Nieuwkomer
Zie regelmatig verkeersregelaars van dit bedrijf
  Bericht 
Dennis
Master
Marc1 schreef:
Zie regelmatig verkeersregelaars van dit bedrijf
Ze hebben zelf geen VKR's maar lenen deze in bij VKR-bedrijven
(tenminste tot op 2 jaar terug nog zeker niet - met uitzondering dat ze bij Events wel eigen motorrijders gebruiken)
  Bericht 
vw-driver
Master


Bijlagen :


  Bericht 
Ducantoni
Master
:lol: :thumb: :thumb:
  Bericht 
Oldskool
Master


Bijlagen :


  Bericht 
Masterdam
Master
Sjezus wat slap weer. :fp:
  Bericht 
basjuh1981
Master
:|
  Bericht 
Story
Master
 


Bijlagen :


  Bericht 
Oldskool
Master
:lol:
  Bericht 
Masterdam
Master
Voel je je nu gediscrimineerd?

Of valt het in werkelijkheid toch wat tegen met je IQ?
  Bericht 
bruintje beer
Master
:| Wat doe je lelijk; periode?
Misschien vindt Oldskool het gewoon grappig. Ik iig wel; volkstuintjes zijn blijkbaar echt iets voor bejaarden.
  Bericht 
Masterdam
Master
bruintje beer schreef:
Misschien vindt Oldskool

Het is een reactie op Feitelijk. Maar die zet er geen tekst in dus kan ik niet quoten.
  Bericht 
bruintje beer
Master
Feitelijk schreef:
Plaatje
Jawel hoor, kan wel.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Oldskool schreef:
Bijlagen :

Die varkensruggen doen vermoeden dat er in het verleden veel mensen nog even "creatief" waren met het gebruik van de ruimte bij filevorming.
  Bericht 
basjuh1981
Master
Masterdam schreef:
Het is een reactie op Feitelijk.

Je bedoelt deze?

Masterdam schreef:
Sjezus wat slap weer. :fp:
  Bericht 
Masterdam
Master
Dat kan ik na ieder weekend wel hier neerzetten. :roll:
  Bericht 
basjuh1981
Master
Ik denk dat het café daar een geschiktere plek voor is.
  Bericht 
bruintje beer
Master
Om rond te hangen?
  Bericht 
basjuh1981
Master
Ook :lol:
  Bericht 
Story
Master
 
  Bericht 
Oldskool
Master
Ducantoni schreef:
Die varkensruggen doen vermoeden dat er in het verleden veel mensen nog even "creatief" waren met het gebruik van de ruimte bij filevorming.

:schudnee: Dat was eerst de rijbaan voor het verkeer de andere kant op, maar nu bestemd voor werkverkeer. Maar die dingen hebben er niet altijd gelegen, vanaf dat stuk lagen ze er juist net niet meer (overigens staat de bebording hier nog wel goed, dus iemand heeft in de tussentijd staan prutsen):



  Bericht 
Spook
Master
Dumpert komt met dit aanzetten:



(als ie niet zichtbaar is, even wachten)
  Bericht 
viffer
Master
Niks mis mee toch?
  Bericht 
Spook
Master
Wel apart.
 Pagina 4 van 43  [ 2107 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy