Pagina 4 van 4  [ 153 berichten ]
  Bericht 
Dikke Dakduif
Master
I smell a troll
  Bericht 
Jack.Ryan
Master
Dametje schreef:
Gootsteenonstopping van de woninbouw moet je tegenwoordig zelf betalen.
Me too.
Dametje schreef:
Eigen risico wordt steeds hoger,
Me too
Dametje schreef:
op huurtoeslag is flink gekort.
Goh, die heb ik niet eens.
Dametje schreef:
Vergeet niet dat je naast je vaste lasten nog andere kosten als tandartskosten hebt en nog vele andere zaken.
Heb ik ook last van. Gas, Licht, Inboedelverzekering, opstalverzekering, Onroerende Zaak Belasting, parkeerbelasting.........Kan nog wel ff doorgaan hoor.
Dametje schreef:
Dat heb je dus niet als je werkt, dan mag je dat soort dingen houden.
Foute veronderstelling.
Dametje schreef:
Die vrouw had een telefoon die ze ook prive gebruikte maar ik moet zelf mn telefoon betalen.
Jij HOEFT geen telefoon te hebben, jij WILT een telefoon hebben.
Dametje schreef:
Zo slecht hebben mensen het nog niet als ze werken.
Zal ik even opnoemen wat mijn auto me maandelijks kost? Die heb ik namelijk moeten aanschaffen om dagelijks op mijn werk te kunnen komen. €600,-/maand.
Maserati Teun schreef:
Je zou ook kunnen overwegen om te gaan werken. Je teert nu op andermans geld.
Ik zou deze raad maar ter harte nemen.
  Bericht 
ceriadwen
Master
Dametje schreef:
Annemarie heeft haar huiswerk niet gedaan. Inkomensafhankelijke maatregelen zijn geen inkomen. Trouwens, je moet steeds meer van je rotuitkering doen. Gootsteenonstopping van de woninbouw moet je tegenwoordig zelf betalen. Eigen risico wordt steeds hoger, op huurtoeslag is flink gekort. Vergeet niet dat je naast je vaste lasten nog andere kosten als tandartskosten hebt en nog vele andere zaken. En als je met je bijstandsuitkering nog aftrekposten hebt van de belasting voor kosten die je hebt gemaakt dan mag je die weer inleveren omdat dat als inkomsten wordt gezien. Dat heb je dus niet als je werkt, dan mag je dat soort dingen houden.
Deed vrijwilligerswerk. Die vrouw had een telefoon die ze ook prive gebruikte maar ik moet zelf mn telefoon betalen. Zo slecht hebben mensen het nog niet als ze werken.


Neeeeeee, dit meeeen je niet?????

Jongens ik doe strategisch iets verkeerd in mijn leven, echt waar.
 Pagina 4 van 4  [ 153 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy