Pagina 17 van 19  [ 913 berichten ]
  Bericht 
Story
Master
 

Zou je hier wat mee kunnen?
(tijdlijn is van onder naar boven, bold zijn vragen, daaronder de antwoorden van de gebruiker)

Meneer is blijkbaar door de selectieprocedure van handhaving amsterdam gekomen, ondanks een veroordeling voor bedreiging.


Op twitter (verschillende aliassen) is hij erg actief met het pushen van bewapening voor BOA's. Het lijkt me dat we niet willen dat dergelijke mensen zelfs maar een roe als uitrusting krijgen.
Hij is erg goed met allerlei sites verzinnen, en niet bang om zichzelf een veer in de reet te duwen: https://misdaadnederland.wordpress.com/ ... -internet/


Oh ja, iemand die dit kan vertalen? Ik ben wel benieuwd.

Youtube video
  Bericht 
Spook
Master
postnataal aborteren
  Bericht 
Plague
Master
Sowieso even doorsturen naar zijn potentieel nieuwe werkgever!
  Bericht 
Story
Master
 
Jup:


Bijlagen :


  Bericht 
keokiracer
Master
jodenhaad?
  Bericht 
Bussloo
Master
Alles even doorsturen naar het Cidi?
  Bericht 
Spook
Master
keokiracer schreef:
jodenhaad?


jotenhaad
  Bericht 
Story
Master
 
keokiracer schreef:
jodenhaad?

:fp:
  Bericht 
ceriadwen
Master
en we vragen ons het nog steeds af waar het nou eigenlijk verkeerd gaat?
  Bericht 
Ducantoni
Master
Dat weten we al: op de lagere school, omdat de huidige groep leraren daar voor een groot deel hun spellingsvaardigheden onvoldoende beheersen.
  Bericht 
viffer
Master
Feitelijk schreef:
Zou je hier wat mee kunnen?


Gelukt zo te lezen?

Citaat:
Gaat je baan bij de POLITIE nog door ???

Helaas afgewezen, ook door dit soort malloten die niets te doen hebben in hun leven en een andere persoon zijn leven verzieken.


Citaat:
Gemeentes weigeren mij door dit soort idioten.
  Bericht 
Story
Master
 
Jup.


Bijlagen :


  Bericht 
Spook
Master
Jouw wat?
  Bericht 
Story
Master
 
Alsof ik hem zou betasten...
  Bericht 
Story
Master
 
Goed verhaal wel...


Bijlagen :


  Bericht 
viffer
Master
Hoezo zomervakantie, heeft hij werk dan?
  Bericht 
Spook
Master
Smaad en laster voor uitlatingen waarvan ie toegeeft ze zelf echt gedaan te hebben. Hahahahaha.

Toen ik een puber was riep ik niet van die achterlijke dingen. Dat hij toen nog het verstandelijk vermogen van een wortel had, wil niet zeggen dat dat de norm is, en het rechtvaardigt. Zijn gedrag nu getuigt ook niet van substantiële groei sindsdien.

Wat een sneue wereldvreemde knakker.
  Bericht 
Story
Master
 
Spook schreef:
puber

Die jodenhaat is van 2015.
Hij is nu 23...
  Bericht 
Spook
Master
Dat is wat ie zelf roept hé... zijn ontwikkeling zal wel achterlopen.
  Bericht 
Story
Master
 
Hij is over het randje.


Bijlagen :


  Bericht 
viffer
Master
Oh, hij geeft nu wel toe dat hij verkeerd is :lol:
  Bericht 
Spook
Master
Ik kan mij er wel in vinden dat hij zichzelf kwalificeert als een zeer verkeerde persoon. Zelfs met de letter teveel.
  Bericht 
Story
Master
 
Het is jammer dat dergelijke taalgrappen hem ontgaan .

Maar hoe labiel wil je ze hebben. Dit is de zoveelste keer dat hij met aangiftes dreigt. Over een paar dagen verwijdert hij weer alles.
  Bericht 
Ducantoni
Master
"Translate Tweet"
Misschien dat Twitter beter een taalcorrectie aan de functies toevoegt.

Het enige wat nu een feit is, is dat hij dreigt, maar pas als hij ze waar weet te maken, dan is dat een feit.
  Bericht 
Bussloo
Master
Advocaat staat op scherp.
Hij gaat aangifte doen bij zijn advocaat. (so what?)
Advocaat is benaderd.

Volgorde is niet echt consistent.

Het valt me al jaren op dat sommige mensen direct toegang hebben tot een advocaat.
  Bericht 
Speedy J
Master
Feitelijk schreef:
Hij is over het randje.

Naast jou richt hij zijn tweet aan negen anderen (waarvan ik @Brink zie). Zijn dat matties, of aliassen van jou, of beide?
  Bericht 
Story
Master
 
Dat zijn volgers van hem. Die niet blij waren met zijn, reeds allemaal verwijderde, tweets

@Brink is eveneens op de hoogte van zijn shenanigans. en was ook wel eens kritisch, vandaar.


Bijlagen :


  Bericht 
Oldskool
Master
Waarom heet Munir op Facebook opeens Samed? #DubbeleIdentiteit ?

Hoe dan ook, hij gooit zijn eigen ruiten al in door inderdaad niet te ontkennen dat hij die uitlatingen heeft gedaan. Maar hee, het was al 3 jaar geleden! Hij is nu echt veranderd en volwassen geworden hoor, dat kun je toch duidelijk zien aan zijn reacties? Gelukkig heeft hij wel goede zelfreflectie... je hebt een zeer verkeerde persoon lastig gevallen [~Feitelijk] .. dat is inderdaad een feit :lol:
  Bericht 
Story
Master
 
Oldskool schreef:
Waarom heet Munir op Facebook opeens Samed? #DubbeleIdentiteit ?


Man, hij gebruikt zoveel verschillende namen.
Maar wat leuker is: https://forum.viva.nl/relaties/ik-wil-m ... ges/253061
[img=https://i.imgur.com/1e1TYlh.png]/imagecache/18/f59532998de3028c920e96aca957d6df46e66dd12c959e50.png[/img]
Zoals gezegd doet ie ook aan websites:
https://nederlandvrijeland.wordpress.com/
En deze: https://misdaadnederland.wordpress.com/
  Bericht 
Ducantoni
Master
Citaat:
jou naam.


:roll:
  Bericht 
keokiracer
Master
Dat is compensatie voor
Citaat:
aangifte doen tegen jouw.
  Bericht 
Plague
Master
Oh my... Zie hier de reden waarom het UITSCHRIJVEN van een p.v. weer een verplicht onderdeel van het examen voor opsporingsambtenaren zou moeten worden. Om te janken toch... Als je als OvJ een aanvullend p.v. van zo’n baklap onder ogen krijgt dan schieten de tranen je toch meteen in de broek...
  Bericht 
Bussloo
Master
Ook een reden om in voorkomende gevallen een aanvullend PV op te vragen. Durft de OvJ het aan, met de kans dat de verdachte/betrokkene het tranentrekkende verbaal van de verbalisant gaat citeren?
  Bericht 
viffer
Master
Attentie

Het is een heel belangrijke zaak op heel Twitter geworden :o
  Bericht 
Christafari
Master
Feitelijk schreef:


Citaat:
Het is niet alleen leren hoe je boetes moet uitdelen aan overtreders, maar ook hoe je moet doorpakken bij een belediging

:lol: door te dreigen met een advocaat

Citaat:
misdrijf/overtreding waar de openbare ruimte verstoord of in gevaar komt

Gestoort die gozert.

Mocht Feitelijk ooit omgelegd worden dan is het óf zijn buurman, of onze haatboa :lol:
  Bericht 
Lotus europa
Die hard
Feit ik zo maar oppassen zijn vader is, Recep Tayyip Erdoğan :lol:
  Bericht 
Bussloo
Master
viffer schreef:
Het is een heel belangrijke zaak op heel Twitter geworden

Dat bericht is al weer verwijderd. De volgende keer graag een screenshotje.
  Bericht 
Story
Master
 
Ik heb de twee filmpjes met zijn rants ook
  Bericht 
Marten320TD
Master
 
Wat voel ik mij weer verrijkt! :kniktja: Wat een parel! :respect: Meer, meer, meer graag!

Wat doet deze parel trouwens op een site voor hoe- eh... vrouwen?
En waarom vallen teveel vrouwen überhaupt op dit soort types?
  Bericht 
R
Master
Ach, dat soort wil je vast toch niet.
  Bericht 
Oldskool
Master
Feitelijk schreef:
Dit is de zoveelste keer dat hij met aangiftes dreigt. Over een paar dagen verwijdert hij weer alles.

Voorspellende gave :D
  Bericht 
Ducantoni
Master
Ik was eigenlijk nieuwsgierig naar het verloop/vervolg van deze zaak:

politie/illegale-marokkaan-opgepakt-in-gestolen-auto-vol-gestolen-spullen-t95147.html

Nu is dit iets wat onder het strafrecht valt en daar zijn de regeltjes hier en daar wat afwijkend van zaken die als Muldertje behandeld worden:

Citaat:
Woordvoerder Pelle Biesmeijer van de rechtbank Rotterdam zegt de zaak ‘heel vervelend’ te vinden voor de slachtoffers. ,,Die zitten met de gebakken peren. Maar een rechter oordeelt aan de hand van de dagvaarding en daar stond heling in. Voor heling moet je kunnen aantonen dat de gestolen waar is verkocht en overgedragen. Die overdracht kon hier niet worden aangetoond.’’ Volgens de woordvoerder had diefstal volgens de rechter wél bewezen kunnen worden. ,,Dat heeft de rechter tijdens de zitting ook tegen de officier gezegd. Als de officier in hoger beroep gaat en de tenlastelegging wijzigt, zou dat misschien wel iets op kunnen leveren. Maar of dat kan, weet ik niet.’’


Iemand die weet of dit verhaal nog een staartje krijgt of heeft gekregen?
  Bericht 
snovvdog
Master
Nu op de correcte plek :p:
Oldskool schreef:
Hij die opzettelijk niet voldoet aan een bevel of een vordering, krachtens wettelijk voorschrift gedaan door een ambtenaar met de uitoefening van enig toezicht belast of door een ambtenaar belast met of bevoegd verklaard tot het opsporen of onderzoeken van strafbare feiten, alsmede hij die opzettelijk enige handeling, door een van die ambtenaren ondernomen ter uitvoering van enig wettelijk voorschrift, belet, belemmert of verijdelt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.

Ze moeten het dus vorderen?
Dit staat toch haaks op dat je niet verplicht bent mee te werken aan je eigen veroordeling?

Stel ik zou staande gehouden worden voor dit (kleine kans, ding zit bijna altijd in de houder), zou mijn eerste reactie zijn ''ik heb geen telefoon bij mij''. Wat dan, mogen ze mij aanhouden of fouilleren? Het blijft WAHV geen strafrecht. Ze mogen toch geen opsporing verrichten voor WAHV?
  Bericht 
Bussloo
Master
Het niet voldoen aan een vordering krachtens wettelijk voorschrift is wel strafrecht. En op verdenking daarvan kunnen ze je aanhouden en fouilleren.
  Bericht 
snovvdog
Master
Wat zijn de regels voor het doen van een vordering? Ze kunnen toch niet zomaar alles vorderen? ''Laat mij je portemonnee zien en ik vorder 100 euro cash''.

Een agent mag toch ook niet vorderen dat je een verklaring geeft?
  Bericht 
Bussloo
Master
Aan een vordering moet een wettelijk voorschrift ten grondslag liggen.
Artikel 5:16 algemene wet bestuursrecht: Een toezichthouder is bevoegd inlichtingen te vorderen.
Bij niet voldoen => Artikel 184 Strafrecht zoals hierboven in je quote.

Als ik het zo lees, dan mag hij je ook vragen om merk en type van je telefoon en hoef je die niet te laten zien.
  Bericht 
Plague
Master
Lees art. 5:20 Awb maar even :)
  Bericht 
Oldskool
Master
Ja, maar goed in dit hele verhaal is natuurlijk de grote vraag: Wat is "redelijkerwijs"? Agent meent iets gezien te hebben en wil dat jij even bevestigt/laat zien wat. Is dat redelijk? Zo goed heeft hij het dan schijnbaar niet gezien. Denk dat snovv zich vooral afvraagt (en ik eigenlijk ook wel) of dit niet in hetzelfde straatje zou moeten zitten als "u bent niet verplicht om een verklaring te geven" of "u hoeft geen antwoord te geven". Maar je MOET dan wel je telefoon laten zien? Is dat redelijk? Vind het ook wel een grijs gebied eigenlijk.
  Bericht 
Bussloo
Master
Oldskool schreef:
Zo goed heeft hij het dan schijnbaar niet gezien.

Hij kan van afstand natuurlijk geen merk en type zien. En die twee zaken moeten wel genoteerd worden.
Had je echt iets anders in de hand, dan laat je dat natuurlijk zien.
Een appel, banaan, of:
Afbeelding
  Bericht 
Oldskool
Master
Bussloo schreef:
Hij kan van afstand natuurlijk geen merk en type zien. En die twee zaken moeten wel genoteerd worden.

Je dat is waar het dus interessant wordt, voor het PV is het schijnbaar noodzakelijk om een merk en type te noteren. Maar waarom zou jij die bewijslast tegen jezelf moeten "afstaan"? OK, omdat de agent dat vraagt, danwel vordert. Maar is er geen wet die je daartegen beschermt waar je je dan op kunt beroepen? Inderdaad onder het mom van "niet hoeven meewerken aan je eigen veroordeling"?
 Pagina 17 van 19  [ 913 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy