Pagina 47 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
adinsx
Master
Ik zit nog te kijken of het met een vaste haak (kan in zelfde frame) i.c.m. MAD vervangingsveren wellicht wat beter wordt. De auto hoeft alleen nog maar een jaartje mee, dus of Leaseplan daar in mee gaat...
  Bericht 
Marten320TD
Master
 
Vandaag richting Amsterdam gereden via de A2, met de Totale Controle dus. Wat Een Totale Ellende :boos: :boos: (zeker als je geen cruisecontrol hebt zoals ik). Mensen letten maar op 1 ding, en 1 ding alleen... de snelheidsmeter. Zoals Den Haag dat eist en afdwingt.
Dat dientengevolge mensen kilometers lang in elkaars dode hoek rijden... soit. Dat er over vijf banen een snelheidsverschil van 5 kmh is.. Soit
Ow wacht... Wat IK nu weer uithaalde op de weg?
Nou ja... zoveel mogelijk rechts rijden met een schuin oog op Flitsnav :respect: opdat ik onder de 3 kmh gemiddeld "te hard" bleef. Dat ik daarbij velen rechts passeerde? Ehmm.. O:)
Dat ik vriendelijk uit het raam naar de baan rechts wenkte? ;(

Dat er geen enkele zombie was die dit leek te snappen en zich geroepen voelde om aan die elementaire regel gevolg te geven? :fp:
Dat teveel automobilisten die TC gebruiken om dan maar op hun smartphone te pielen. "Veilig" op de cruisecontrol en "keurig" keep your lane rijdend....

Met zulke weggebruikers en zulke auto-hatende ambtenarren (wel TC, negeren van elke andere verkeersovertreding) kan je heel Nederland wel asfalteren en nog steeds files houden. :boos:
  Bericht 
Masterdam
Master
KanarieVW schreef:
Zelfde probleem bij mijn Golf Variant. Had nooit het verlaagde sportonderstel moeten nemen.

Rijdt ongeveer 94x lekkerder, dus toch wel. :thumb:
  Bericht 
Dennis_on_the_road
Master
Kenji schreef:
Die Mustang had waarschijnlijk wel ergens haaks de bocht omgegaan, als hij ergens een groepje mensen had waargenomen.

(mensen die een beetje bekend zijn in de Amerikanen-scene, snappen hem ;) )


Deze Corvette op de N11 kon er ook wat van: http://www.112hm.nl/2016/12/04/dure-spo ... odegraven/

Dat vermogen, met die achterbanden en dat stuurgedrag zijn niet gemaakt voor op de Nederlandse winter bodem... :nah:
  Bericht 
bx gek
Master
Jack.Ryan schreef:
Glofje zakt bijna niet in.

Mijn Xantia ook niet. O:)
  Bericht 
TommyGun
Master
Deze Corvette op de N11 kon er ook wat van: http://www.112hm.nl/2016/12/04/dure-spo ... odegraven/

Dat vermogen, met die achterbanden en dat stuurgedrag zijn niet gemaakt voor op de Nederlandse winter bodem... :nah:


Citaat:
Ja….tijdens een inhaalactie brak de achter kant uit,normaal corriger je dat wel maar dan moet je wel de ruimte hebben…dat had ik niet want er reed een auto schuin naast me…dus heb ik m de vangrail in geploegd, met t idee dat ik er rechtdoor langs zou glijden en er met wat krassen af zou komen….maar nee, de rail kreeg grip waardoor ik in een spin kwam en daarna met meerdere draaien op de rechterkant vabn de baan terecht kwam…

Dit is het verhaal en ik ben blij dat er verder niemand geraakt is en bij deze bied ik mn excuses aan iedereen die hier last van gehad heeft.

En ook bedank ik de mensen die me hulp aanboden hebben en die me geholpen hebben.

Michel


:applaus:
  Bericht 
adinsx
Master
Doet me denken aan een studiegenoot die tijdens zijn stage een Corvette (C6?) o.i.d. op zijn dak legde. :lol:
  Bericht 
Signum
Master
TommyGun schreef:
.tijdens een inhaalactie brak de achter kant uit


Heb ik ook regelmatig last van met mijn 110 pk :lol:
  Bericht 
Story
Master
 
Signum schreef:
Heb ik ook regelmatig last van met mijn 110 pk :lol:


Rondje op een parkeerterrein zeker?

Youtube video
  Bericht 
adinsx
Master
Beetje zwak hoor... :lol:

Zo kan dat met die Westfield ook wel toch? :roll:
Afbeelding
  Bericht 
Story
Master
 
Tuurlijk! Man, als ik wil doe ik een 360 op een snelwegoprit!
  Bericht 
wellproc
Master
Feitelijk schreef:
Tuurlijk! Man, als ik wil doe ik een 360 op een snelwegoprit!

Nee, jij niet :duh:
  Bericht 
Alexander_B
Master
Tja, dat krijg je als de aandrijving aan het verkeerde eind van de auto zit. :lol:
  Bericht 
Pietert
Master
Alexander_B schreef:
Tja, dat krijg je als de aandrijving aan het verkeerde eind van de auto zit.

:loco:
  Bericht 
adinsx
Master
Feitelijk schreef:
Tuurlijk! Man, als ik wil doe ik een 360 op een snelwegoprit!


:lol: Wat een heerlijke dashcamactie was dat toch :[
  Bericht 
Jack.Ryan
Master
Feitelijk schreef:
Tuurlijk! Man, als ik wil doe ik een 360 op een snelwegoprit!

Ik dacht dat je hem had uitgeleend..... O:) O:)
  Bericht 
Paint-Brush
Master
Feitelijk schreef:
Rondje op een parkeerterrein zeker?

Is dat dé parkeerplaats waar Pietert en jij elkaar "zien"?
  Bericht 
Christafari
Master
Paint-Brush schreef:
Is dat dé parkeerplaats waar Pietert en jij elkaar "zien"?

:lol:
  Bericht 
Masterdam
Master
Paint-Brush schreef:
Is dat dé parkeerplaats waar Pietert en jij elkaar "zien"?

Daar maakt ie nou zijn slippertjes.
  Bericht 
Pietert
Master
Paint-Brush schreef:
Is dat dé parkeerplaats

Nee, op onze parkeerplaats zijn veel meer bosjes.

Over elkaar zien gesproken, wanneer doen we een McDate? Mag Mastertje ook meedoen.
  Bericht 
Masterdam
Master
Moet ik zeker weer aan jullie McFlurry zitten? :roll:
  Bericht 
Dion
Tour de France kenner '18
Eerder een flurry in de mcdonut denk ik.
  Bericht 
pevo
Master
:rofl:
  Bericht 
TommyGun
Master
Damn, ik rij weg op het werk... zit naar een ambulance met signalen te turen en knal op m'n voorligger.
Als iemand me kan vertellen hoe ik een kenteken blur, dan wil ik 't filmpje wel posten.
Ging nog best hard. Wel < 30 km/h want m'n Active City Stop trad in werking maar zelfs die kreeg 't niet voor elkaar om de boel te redden (zelf was ik te laat met remmen).

  Bericht 
JeffreyM
Master
TommyGun schreef:
Als iemand me kan vertellen hoe ik een kenteken blur, dan wil ik 't filmpje wel posten.

Pietert kan dat volgens mij wel goed, hij had dd ook geholpen met het blurren van die fietser.
  Bericht 
RRL
Master
Au. Die schade had al fors minder kunnen zijn als de voorganger geen trekhaak had.

Bij Ford blijkbaar ook de automatische rem alleen bij <30 km/u. Die snelheid is bij mijn VW ook de max, zit je al snel boven. Is die 50 km/u van Volvo veel beter.
  Bericht 
dikkydik
Master
TommyGun schreef:
Ging nog best hard.

Oej, hoe is't met je radiateur?
Zo trof ik m'n auto ook een keertje aan na een avondje stappen. Slechts een bluts in de kentekenplaat door een parkeerfoutje van een ander? Nee, een radiateur die volledig krom stond. Tof was dat.
Maar dat was, vermoedelijk, slechts met inparkeersnelheid.
  Bericht 
Masterdam
Master
TommyGun schreef:
Damn

Dat zuigt grote tijd.
  Bericht 
TommyGun
Master
JeffreyM schreef:
Pietert kan dat volgens mij wel goed, hij had dd ook geholpen met het blurren van die fietser.


OK bedankt, zal even afwachten of 'ie reageert anders DM :thumb:

RRL schreef:
Au. Die schade had al fors minder kunnen zijn als de voorganger geen trekhaak had.

Bij Ford blijkbaar ook de automatische rem alleen bij <30 km/u. Die snelheid is bij mijn VW ook de max, zit je al snel boven. Is die 50 km/u van Volvo veel beter.


Ja klopt, al heeft het me toch wel een paar keer gered moet ik toegeven :oops: Al is het meestal onnodig (slagbomen en zo).

Qua trekhaak, ik had eigenlijk gedacht dat er zonder trekhaak meer schade zou zijn (aan zijn bumper met name). Hoewel er nog genoeg schade kan zijn die niet zichtbaar is zo...

dikkydik schreef:
Oej, hoe is't met je radiateur?
Zo trof ik m'n auto ook een keertje aan na een avondje stappen. Slechts een bluts in de kentekenplaat door een parkeerfoutje van een ander? Nee, een radiateur die volledig krom stond. Tof was dat.
Maar dat was, vermoedelijk, slechts met inparkeersnelheid.


Ik heb gekeken of er niks onder de auto lag qua vloeistof, dat was (en is nog steeds) zo. Maar onder de motorkap heb ik nog niet gekeken... :x
  Bericht 
Story
Master
 
Masterdam schreef:
Moet ik zeker weer aan jullie McFlurry zitten? :roll:


Mijn favoriet is de Big Tasty
  Bericht 
RRL
Master
TommyGun schreef:
Ja klopt, al heeft het me toch wel een paar keer gered moet ik toegeven :oops: Al is het meestal onnodig (slagbomen en zo).

Tot nu toe staat de score pas op 1x, maar ook toen bij een slagboom :lol:
  Bericht 
Pietert
Master
Als je een PM stuurt met een wetransfer van de mp4 of een YouTube linkje doe ik het nu meteen even. Krijg je een wetransfer linkje terug met geblurde mp4 die je zelf op YouTube kan zetten
Masterdam schreef:
Moet ik zeker weer aan jullie McFlurry zitten?

In m'n zak franse frietjes graaien. Met extra mayo
  Bericht 
Masterdam
Master
Zolang het maar niks met cheese is. :dood:
  Bericht 
TommyGun
Master
Pietert schreef:
Als je een PM stuurt met een wetransfer van de mp4 of een YouTube linkje doe ik het nu meteen even. Krijg je een wetransfer linkje terug met geblurde mp4 die je zelf op YouTube kan zetten


Zeer veel dank :respect:


Youtube video


Hierna overigens netjes aan 'm gevraagd of alles oké was, en samen naar een andere plek gereden om e.e.a. af te handelen (en de rest niet te hinderen).

Was een collega dus scheelt potentieel gezeik :lol:
  Bericht 
Tweebel
Master
25 minuten tussen reactie Pietert en filmpje posten. Blurmaster!

Nog een aardige tik trouwens!
  Bericht 
Masterdam
Master
Hm?
  Bericht 
Pietert
Master
Tweebel schreef:
Blurmaster

Ho ho, daar heb ik software voor waar ik dik voor betaal per maand. Ik zelf doe niet heel veel meer dan een rechthoekje om de kentekenplaat tekenen en op "track" drukken.
  Bericht 
JeffreyM
Master
Beste klap idd :x

TommyGun schreef:
Was een collega dus scheelt potentieel gezeik :lol:

:lol: Heb je wat te bespreken bij de koffieautomaat morgen :[
  Bericht 
Tweebel
Master
Pietert schreef:
Ho ho, daar heb ik software voor waar ik dik voor betaal per maand. Ik zelf doe niet heel veel meer dan een rechthoekje om de kentekenplaat tekenen en op "track" drukken.


Ik zeg, scriptje van maken en injecteren bij de eerstvolgende softwareupdate van de trajectcontroles :[
  Bericht 
TommyGun
Master
JeffreyM schreef:
:lol: Heb je wat te bespreken bij de koffieautomaat morgen :[


Wel van een 'concurrent' (veel inhuur, maar bij dezelfde klant) dus de grapjes zijn niet van de lucht :nah: :[
  Bericht 
JeffreyM
Master
TommyGun schreef:
Wel van een 'concurrent' (veel inhuur, maar bij dezelfde klant) dus de grapjes zijn niet van de lucht :nah: :[

Arme jij :aai: :[
  Bericht 
Story
Master
 
Eigenlijk vind ik het niet mijn schuld. :[

Youtube video
  Bericht 
maarten28
Master
Wat niet, dat je zo asociaal langzaam rijdt? :lol:
  Bericht 
Story
Master
 
Ik kwam uit in een :G5: , ook een verrassing!
  Bericht 
TommyGun
Master
JeffreyM schreef:
Arme jij :aai: :[


Behoorlijk last van m'n nek nu :(
  Bericht 
Christafari
Master
Oh jee, dat klinkt niet best. Was nog best een aardige klap.
  Bericht 
bert65
Master
TommyGun schreef:
Zeer veel dank :respect:


Youtube video


Hierna overigens netjes aan 'm gevraagd of alles oké was, en samen naar een andere plek gereden om e.e.a. af te handelen (en de rest niet te hinderen).

Was een collega dus scheelt potentieel gezeik :lol:

Blauwblauw was wel snel in de buurt (0:05).
  Bericht 
Pietert
Master
bert65 schreef:
Blauwblauw was wel snel in de buurt

TommyGun schreef:
zit naar een ambulance met signalen te turen en knal op m'n voorligger.
  Bericht 
Marten320TD
Master
 
Wel eindelijk een vangrail die aan jouw bolide is aangepast (0:21) :[ O:)
Maar idd....... heel duidelijk hebben ze het ook niet gemaakt. Ambtelijk adagium: zaai verwarring, oogst bekeuringen.
  Bericht 
TommyGun
Master
Christafari schreef:
Oh jee, dat klinkt niet best. Was nog best een aardige klap.


En ik reed ruim onder de Vmax, eigenlijk had dit niet kunnen gebeuren toch (want ik reed niet te hard) :(

De lokale schadehersteller heeft het behoorlijk druk, ik kan pas over een maand terecht :nah:
 Pagina 47 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy