Pagina 61 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
adinsx
Master
Beeld: Als ik een paar seconden eerder was opgereden was het een puinhoop geworden... Werkelijk hem niet gezien :fp:

Youtube video


Meteen Dashcam verder leeggehaald en wat geknipt. Hier 'ontnapte' ik net aan schade door een dichtwaaiende garagedeur. Had die niet vastgezet, dacht, het waait niet zo hard. Kan wel. Toen ik de deur zag gaan nog net genoeg tijd een dotje gas bij te geven:

Youtube video



En tot slot deze. Al eens gemeld in het topic, maar beeld ontbrak nog. Geluid even weggelaten (iets met hysterische reactie wederhelft die schrok :lol: ) maar daardoor is ook de 'tok' op de spiegel weg. Geloof me, het was krap.

Youtube video


Zo, en nu nog wat doorplaatsen in het 'wat kwam ik tegen'.
Zit ook nog wel wat voor jouw volgende compilatie bij Keokiracer :thumb:
  Bericht 
KanarieVW
Master
RRL schreef:
Blijven spannende momenten. Vlakbij mijn huis ligt een druk fietspad, moet ik echt stapvoets oversteken. Regelmatig fietsers volledig achter de A-stijl rechts gehad en ook al een keer tikkertje gespeeld. Licht gelukkig, maar blijft vervelend.


Zijn zeker lastige punten, maar als je eerder kijkt zou het eigenlijk niet moeten kunnen gebeuren. I know, it happens.
  Bericht 
RRL
Master
In de meeste gevallen helpt eerder kijken, daar helaas niet. Staat een soortement hokje dat het zicht ontneemt, tegen de tijd dat je er wel zicht hebt kan een fietser precies achter de stijl zitten. Krioelt daar allemaal om de auto heen. Passeer dat punt kruipend en continu rondkijkend, maar toch is het niet heilig. Zeker in de ochtend komt het van links, rechts en achter. Enkel voor dat punt al besloten dat er in de volgende auto toch écht een dashcam moet komen.
 Pagina 61 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy