▼
[ 3607 berichten ]
Als je dan toch een opvallende kleur neemt dan inderdaad dit.
Niks zegt wannabe-racer meer dan zo'n soort kleur. Ik mijd dat soort auto's nog erger dan een Megane Scenic of een Xsara Picasso.
Bruine muren, bruine badkamer en bruin hoogpolig tapijt in je huis?
Hok. Keertje mee gereden. Zaten sportstoelen in. Elke keer stootte je been tegen die stoel bij in en uitstappen. Klinkt nergens naar. Bak is meh. Niet echt speciaal. DCT uit de oudere M3 geeft echte klappen. Deze is te smooth. En voorkant ziet er niet uit.
Waar denk jij dan dat een bruine beer zich thuisvoelt?
Liever PTT-rood?
"Hoofdsponsor van de Nederlandse Overheid."
Terug naar het onderwerp.
Niet zozeer de auto, een Fiat, maar het kenteken was een opvallende: 10-TN-TN.
Ik blijf het gewoon wel stoer vinden dat je met zo'n ding - op een Bugatti Chiron na - alles van 0-100 zoek rijdt. 2,7 seconden, holy shit.
Boeiend toch. Het zou mij meer gaan om de sprintjes. 200+ rij ik amper.
Met m'n inhaalsprintjes tik ik hoogstens de 200 aan, maar in Nederland kom je er bijna nergens nog overheen (zonder je als een volslagen imbeciel te gedragen).
Porsche heeft ook nog wat competitiefs in huis.
▶ Youtube video
Ik rijd (voor Nederlandse begrippen) best lange stukken 160+ en daar zijn die dingen ook niet dol op. Ik word er nog niet enthousiast van.
▲
[ 3607 berichten ]
Lotus Omega
Master
Vorige week een vrachtwagen vol met gele Abarth 500's en vanochtend een met allemaal nieuwe BMW Supra's
Dave
Webspecialist
Z4. Een Supra is targa en niet dat lame cabrio gedoe dus laten we beestjes gewoon bij de originele naam blijven noemen.
Het is al erg genoeg dat BMW probeert te flirten met een kale oude mannen auto bij de petjes.
Het is al erg genoeg dat BMW probeert te flirten met een kale oude mannen auto bij de petjes.
Christafari
Master
Laat ze maar lullen, Joël. Mijn Z3 was ook van alles 'mis mee' maar man wat was elke kilometer genieten. Gewoon jaloezie
Ducantoni
Master
Die denkt ik rij groen dus ik wil 'm in groen?
Voortaan wat harder rijden, lekker zenuwachtig maken, moet hij eerder gaan stekkeren.
Voortaan wat harder rijden, lekker zenuwachtig maken, moet hij eerder gaan stekkeren.
maarten28
Master
He, een kikker!
Doet me eerder denken aan een KPN auto. Dat soort groen is voor mij verpest.
Doet me eerder denken aan een KPN auto. Dat soort groen is voor mij verpest.
406
Master
Lekker opvallend maar ik zou het zelf toch niet gekozen hebben.
Ze hebben ook nog signalgrün, dat is echt KPN: https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/u ... 24x682.jpg
maarten28 schreef:
Doet me eerder denken aan een KPN auto. Dat soort groen is voor mij verpest.
Ze hebben ook nog signalgrün, dat is echt KPN: https://cdn.bimmertoday.de/wp-content/u ... 24x682.jpg
Raymond
Master
406 schreef:
Ze hebben ook nog signalgrün
Als je dan toch een opvallende kleur neemt dan inderdaad dit.
maarten28
Master
406 schreef:
Ze hebben ook nog signalgrün,
Niks zegt wannabe-racer meer dan zo'n soort kleur. Ik mijd dat soort auto's nog erger dan een Megane Scenic of een Xsara Picasso.
Ducantoni
Master
Een niet alledaagse Bimmer:
K-477-SJ.
En niet lang daarna nog iets met een stevige aanschafprijs:
4-XKT-65.
Plus nog een 3-serie compact waar wel erg veel water uit de uitlaat stroomde, samen met wolken waterdamp.
Tijd voor wat aandacht?
K-477-SJ.
En niet lang daarna nog iets met een stevige aanschafprijs:
4-XKT-65.
Plus nog een 3-serie compact waar wel erg veel water uit de uitlaat stroomde, samen met wolken waterdamp.
Tijd voor wat aandacht?
Lotus Omega
Master
Laatst zag ik bij de nieuwe BMW dealer in Tilburg een M3 Competition staan in deze kleur:
bruintje beer
Master
Toch fijn dat er weer wat meer kleur in 't straatbeeld komt. Altijd maar dat zwart en zilver..
- denkt met weemoed terug aan de jaren '70 en '80 -
- denkt met weemoed terug aan de jaren '70 en '80 -
406
Master
bruintje beer schreef:
- denkt met weemoed terug aan de jaren '70 en '80 -
Bruine muren, bruine badkamer en bruin hoogpolig tapijt in je huis?
Joël D.
Master
Lotus Omega schreef:
Laatst zag ik bij de nieuwe BMW dealer in Tilburg een M3 Competition staan in deze kleur:
Hok. Keertje mee gereden. Zaten sportstoelen in. Elke keer stootte je been tegen die stoel bij in en uitstappen. Klinkt nergens naar. Bak is meh. Niet echt speciaal. DCT uit de oudere M3 geeft echte klappen. Deze is te smooth. En voorkant ziet er niet uit.
bruintje beer
Master
406 schreef:
Bruine muren, bruine badkamer en bruin hoogpolig tapijt in je huis?
Waar denk jij dan dat een bruine beer zich thuisvoelt?
Masterdam
Master
maarten28 schreef:
Doet me eerder denken aan een KPN auto. Dat soort groen is voor mij verpest.
Liever PTT-rood?
Ducantoni
Master
Forza! schreef:
alleen de BPM al
"Hoofdsponsor van de Nederlandse Overheid."
Terug naar het onderwerp.
Niet zozeer de auto, een Fiat, maar het kenteken was een opvallende: 10-TN-TN.
Lotus Omega
Master
Net bij een Ford specialist een blauwe mk1 Ford Focus ST170 Wagon gezien. Daar zijn er niet veel van gemaakt. Mooi ding
Ducantoni
Master
G-272-GX, met een hoop tekst op de achterklep, maar daar blijkt niets van gelogen: ALPINA D3 BITURBO uit 2008.
Lotus Omega
Master
Gisteren een zwarte Tesla Model S 100D Performance Ludicrous RK-398-X. Zie je niet vaak.
A4
F1 kenner '22
Lotus Omega schreef:
Gisteren een zwarte Tesla Model S 100D Performance Ludicrous RK-398-X. Zie je niet vaak.
Ik blijf het gewoon wel stoer vinden dat je met zo'n ding - op een Bugatti Chiron na - alles van 0-100 zoek rijdt. 2,7 seconden, holy shit.
Lotus Omega
Master
Maar boven de 200 kakt het enorm in. Wel leuk om mee te spelen. Hij ging me ook hard voorbij
A4
F1 kenner '22
Lotus Omega schreef:
Maar boven de 200 kakt het enorm in.
Boeiend toch. Het zou mij meer gaan om de sprintjes. 200+ rij ik amper.
bruintje beer
Master
Lotus Omega schreef:
Maar boven de 200 kakt het enorm in.
Tsja, da's Autobahn-terrein. Heb je in Nederland toch weinig aan.Met m'n inhaalsprintjes tik ik hoogstens de 200 aan, maar in Nederland kom je er bijna nergens nog overheen (zonder je als een volslagen imbeciel te gedragen).
Joël D.
Master
180 is voor Nederland hard zat.
Overigens voor Duitsland ook wel, afgelopen week 1x de 250 aangetikt, maar de rest gewoon maximaal 180 op de CC gereden.
Overigens voor Duitsland ook wel, afgelopen week 1x de 250 aangetikt, maar de rest gewoon maximaal 180 op de CC gereden.
Lotus Omega
Master
Vandaag op de A67 voor het eerst een Hyundai IONIQ 5 gezien. Die lijkt zo uit Cyberpunk 2077 te komen
bruintje beer
Master
Ben er vandaag twee of drie tegengekomen, als tegenligger.
Die dingen zijn joekels groot. En inderdaad, de eerste die ik tegenkwam leek wel een render.
Maar ik vind ze mooi. Toch een beetje Delta HF Integrale-looks.
Die dingen zijn joekels groot. En inderdaad, de eerste die ik tegenkwam leek wel een render.
Maar ik vind ze mooi. Toch een beetje Delta HF Integrale-looks.
Lotus Omega
Master
Heel groot ja. Er kwam nog een S63 AMG voorbij die er even naast reed dus ik zag ze beide heel goed in mijn spiegel. De IONIQ is dus breder dan een S-klasse! Succes met parkeren!
Ducantoni
Master
A4 schreef:
k blijf het gewoon wel stoer vinden dat je met zo'n ding - op een Bugatti Chiron na - alles van 0-100 zoek rijdt. 2,7 seconden, holy shit.
Porsche heeft ook nog wat competitiefs in huis.
▶ Youtube video
Lotus Omega
Master
Ik zag gisteren op de A67 een zwarte Passat R36 Variant rijden. Leuke auto's zijn dat Jammer dat er niet meer van zulke modellen zijn gemaakt, maar wel begrijpelijk met al het downsizen en milieuregeltjes.
Ducantoni
Master
44-GVN-6 met vier uitlaatpijpen.
Even zoeken....
Stimmt das?
Even zoeken....
Citaat:
De auto met kenteken 44-GVN-6 is een witte Mercedes-benz C 200 Kompressor personenauto uit 2008 met 135 kW/183 pk en rijdt op benzine.
Stimmt das?
Blaataap
Master
Nee, die had een enkele pijp aan de linkerzijde (bestuurderszijde) van de auto. Heeft iemand zitten beunen.
Masterdam
Master
A4 schreef:
Boeiend toch. Het zou mij meer gaan om de sprintjes. 200+ rij ik amper.
Ik rijd (voor Nederlandse begrippen) best lange stukken 160+ en daar zijn die dingen ook niet dol op. Ik word er nog niet enthousiast van.
Ducantoni
Master
Gisteren iemand zijn Kever zien uitlaten, voor de verandering eens geen later geïmporteerd exemplaar, maar eentje uit '75, afgaande op de letters FJ in het midden van de combinatie.
Harde wind en regen, twee redenen dat ik mijn klassieker niet eens naar buiten zou sturen.
Harde wind en regen, twee redenen dat ik mijn klassieker niet eens naar buiten zou sturen.
Ducantoni
Master
Eerder om te voorkomen dat het weer gebeurt.
De koets was ooit aardig van roest voorzien op een aantal plaatsen.
De koets was ooit aardig van roest voorzien op een aantal plaatsen.
Lotus Omega
Master
Gisteren een FSO Polonez gespot. Wel leuk om een keer te zien. Had toepasselijk een Pools kenteken
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum