Pagina 21 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Story
Master
 
10k voor een 118D uit 2007? :nono:
  Bericht 
406
Master
Ik vind het wel een heel trieste replica
  Bericht 
Archiebald
Master
Volgens mij is dit wel een echte hoor, Fierro's zijn zo langzamerhand uitgestorven.
  Bericht 
Joël D.
Master
Ah, die oplichter.
  Bericht 
zandbak
Master
Scaniafan schreef:
Plempt die Twingo 'm er nou lomp voor :huh: :x

Nee, die was op dat moment net bezig een plaats te maken voor die blauwe
  Bericht 
Blaataap
Master
zandbak schreef:
Nee, die was op dat moment net bezig een plaats te maken voor die blauwe


Bedoel je niet die groene?
  Bericht 
zandbak
Master
Gele toch?
  Bericht 
406
Master
Archiebald schreef:
Volgens mij is dit wel een echte hoor, Fierro's zijn zo langzamerhand uitgestorven.

Ik doelde op die audi
  Bericht 
406
Master
Misschien niet helemaal juist hier maar opvallend en nieuw is 'ie wel. En ik vind 'm ook best mooi (al vind ik de koplampen wel een beetje oversized).

  Bericht 
Fpsdoug
Master
Ben benieuwd hoe die eruit ziet in het echt.
In het huisje naast ons heeft er één een donkere Guilia met zwart lichtmetaal en Alfa-skibox. Ook nice :thumb:
  Bericht 
Joël D.
Master
Ik zag net een Rolls-Royce Dawn in Nieuw-Vennep. Beetje saaie uitvoering (donkergrijs), maar wel een gigantisch dikke bak hoor. :respect:
  Bericht 
Spook
Master
Iig gigantisch
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Carsales Hillegom? Is dat niet zo'n oplichterstent?
  Bericht 
Joël D.
Master
Joël D. schreef:
Ah, die oplichter.


:kniktja: Heeft ook al 1000x zijn naam veranderd.

Er zitten hier in de buurt best veel autobedrijven met een slechte naam bedenk ik me net.... Hillegom, Overveen, Cruquius....
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Ik zag eerder deze week in Tilburg een nieuwe donkerblauwe Volvo XC60 met lesbord op het dak rijden en toen dacht ik nog 'zozo een Volvo XC60 als lesauto, toe maar, ik moest het met een VW Polo 1.9 SDI doen'. Die XC60 is overigens van een rijschool die altijd met dikke Volvo's heeft gereden. Zo reed hij toen ik zelf 18 was met een S60 2.4D en later begon hij aan XC60's waarvan eentje in Electric Silver metallic. Maar goed, eergister zag ik hier in Tilburg dus zwarte Jaguar X-Type Estate met een lesbord op het dak en toen dacht ik weer 'zozo een Jaguar X-Type als lesauto, toe maar, ik moest het met een VW Polo 1.9 SDI doen'. En vandaag zag ik in Tilburg een zwarte BMW 4-Serie Gran Coupé met M-pakket rijden met lesbord op het dak en toen dacht ik weer 'zozo een BMW 4-Serie Gran Coupé met M-pakket als lesauto, toe maar, ik moest het met een VW Polo 1.9 SDI doen!' :lol:

Maar zonder gekkigheid; een fncking Volvo XC60, Jag X-Type en BMW 4-Serie Gran Coupé met M-pakket (!) als lesauto's :o
  Bericht 
Pen
Master
Hier in Groningen zit zo'n bedrijf waarbij de instructeurs hun eigen auto moeten kopen. Rijden onder andere een BMW 5-serie, C-klasse met AMG-pakket en een Passat GTE rond.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Hier om de hoek heeft iemand ook een lesauto en die gebruikt 'm ook gewoon prive.
  Bericht 
Raaf
Master
Lotus Omega schreef:
Maar zonder gekkigheid; een fncking Volvo XC60, Jag X-Type en BMW 4-Serie Gran Coupé met M-pakket (!) als lesauto's

Als het om kleine aantallen gaat dan vallen de extra runningcosts van zo'n auto tov een Golfje oid ook wel weer mee.
Zeker als je hem ook prive gebruikt en daardoor als rijschoolhouder de kosten van je privé auto ook eruit hebt. En €5 of €10 per uur meer vragen kan het zomaar al rendabel maken. Genoeg mensen die daarop ingaan volgens mij.

17 jaar geleden was er ook een les Ferrari te boeken :lol:
  Bericht 
okkiwokki
Master
Zag vandaag zoiets. Qua model niet heel bijzonder, maar erg lekker kleurtje:

  Bericht 
Joël D.
Master
Vanmiddag een originele Lancia 037 gezien. Ik wist al dat die in een garage stond bij mij in de buurt, maar nu werd dat toch bevestigd. Helaas geen foto's kunnen maken.



Deze was het.
  Bericht 
406
Master
Hier in de stad zie ik ook een rijschool rijden met een 3 serie met M-pakket en een rijschool met een RR sport. Zie af en toe ook een rijschool met S60's.
Vanuit een instructeurs oogpunt snap ik dat wel, je leeft praktisch in die auto en dan wil je ook wel wat comfort, zeker als je 'm daarnaast ook privé gebruikt. Echter is het voor een leerling niet echt handig, representatief voor wat hij/zij de periode daarop zal rijden is het vaak niet.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Nee dat vind ik ook. Lijkt me beter om mensen in een Polo, Golf, Focus of Astra oid. te laten lessen.
  Bericht 
keokiracer
Master
Toyota Yaris hier. Als een van de laatsten. Kwamen daarna nieuwe Golfjes.
  Bericht 
Masterdam
Master
Ik ken wel wat zzp-ers die naast de 40-urige werkweek in de avond nog wat rijlessen geven. Die auto hebben ze dan de hele dag voor het werk nodig en 's avonds voor het andere werk. Ja dan snap ik dat je niet met de Yaris lessen aanbiedt.
  Bericht 
Spook
Master
Houten bumpers?
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Masterdam schreef:
Ik ken wel wat zzp-ers die naast de 40-urige werkweek in de avond nog wat rijlessen geven. Die auto hebben ze dan de hele dag voor het werk nodig en 's avonds voor het andere werk. Ja dan snap ik dat je niet met de Yaris lessen aanbiedt.
Dubbele bediening in je leasebak drukken en gaan met die banaan. Prima idee 8).

Overigens is zo'n nieuwe, grote bak best prijzig om als lesauto te gebruiken denk ik. Maar goed, als je het uurtarief dan verhoogt...genoeg volk dat het er wel voor wil betalen.

Joël D. schreef:
Er zitten hier in de buurt best veel autobedrijven met een slechte naam bedenk ik me net.... Hillegom, Overveen, Cruquius....
Ik blijf eigenlijk al standaard weg uit die hoek, te veel gerommel en te veel rotzooi te koop.
  Bericht 
Raaf
Master
Piet_Piraat schreef:
Dubbele bediening in je leasebak drukken en gaan met die banaan. Prima idee

Ik zie een businesscase :roflol: Bijtelling als bedrijfskosten indienen
  Bericht 
Joël D.
Master
Spook schreef:
Houten bumpers?

Dat zijn de spatlappen.
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Piet_Piraat schreef:
Dubbele bediening in je leasebak drukken en gaan met die banaan. Prima idee 8).

Overigens is zo'n nieuwe, grote bak best prijzig om als lesauto te gebruiken denk ik. Maar goed, als je het uurtarief dan verhoogt...genoeg volk dat het er wel voor wil betalen..

Ik denk dat door lessen in een grotere auto je wel een betere chauffeur wordt. Want als je met een formaat S60 kan inparkeren moet het met een polootje zeker geen probleem zijn.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Ik heb in een Polo gelest. Uit 2011 met 260k op de teller. Ding viel nog net niet uit elkaar motorisch :x

De dag na mijn afrijden heeft die met mijn tip uit dld een Golf 7 gekocht . Want 'deze schijtpolo hoef ik niet weer, oncomfortabel hok' :lol:
  Bericht 
406
Master
Ding viel nog net niet uit elkaar motorisch :x

Was het zo'n bluemotion? Die klinken sowieso alsof ze uitelkaar vallen.

De astra waar ik in heb gelest is recentelijk pas vervangen, die heeft het 6-7 jaar uitgehouden.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
406 schreef:
Was het zo'n bluemotion

Tuulk. Lekkere brandlucht soms in de auto :x
  Bericht 
Rover
Master
Ik heb indertijd in een Leon gelest, die ging er na 2,5 (200dkm) jaar uit. Veel problemen gehad met dat ding, al was een groot deel ook toe te schrijven aan het feit dat het een lesauto betrof. 7/8 koppelingssets bijvoorbeeld.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Mja, dat met koppelingen hoort erbij.
Ik had een A-klasse die eruit ging. Begon steeds meer aan te rammelen, 30k over het laatste onderhoudsinterval heen gereden, dat soort zaken :D Het zat voor geen meter, maar de instructeur was een topvent.
  Bericht 
Ducantoni
Master
406 schreef:
bluemotion

Slowmotion toch? :[
  Bericht 
Ducantoni
Master
Vanmiddag nog een Rover 3500 (SD1) gezien, met origineel 79'er kenteken. Mooi model. :thumb:
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Ik heb in een Polo gelest.

Haha ik in een heuse Ascona.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Daarnet ingehaald door een M6 :respect:
  Bericht 
BMW-gek
Master
In ons toerritje met de 12 pitter kwamen we deze tegen. Geen idee wat het was maar :inlove:


Youtube video
  Bericht 
keokiracer
Master
Lambo Diablo :honger:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Toch wel grappig dat je op zo'n moment in een auto rijdt die evenveel cilinders heeft en zelfs een grotere motorinhoud :[
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Volgens mij zit je aan de verkeerde kant van het IJsselmeer... Iig eng dicht bij mij in de buurt. :roll:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Feitelijk schreef:
10k voor een 118D uit 2007?

Ja maar.. hij heeft speciale stiksels in de stoelen!!
  Bericht 
406
Master
En een habibabi navigatie in een luchtrooster!
  Bericht 
Pietert
Master
Raaf schreef:
Ik zie een businesscase :roflol: Bijtelling als bedrijfskosten indienen

Je lacht er om, maar er zijn inderdaad doodleuk leaseauto's terug ingeleverd waar ineens dubbele bediening in zat. Of met het taxi bordje nog achterin de kofferbak.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Ik heb net weer die MTM Audi A6 Avant gezien waar ik het een tijdje terug over had. Was dus toch de 98-KDN-1.
  Bericht 
Story
Master
 
  Bericht 
Pietert
Master
:respect:
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Pietert schreef:
Je lacht er om, maar er zijn inderdaad doodleuk leaseauto's terug ingeleverd waar ineens dubbele bediening in zat. Of met het taxi bordje nog achterin de kofferbak.
Dan ben je echt compleet schaamteloos. "Ik betaal bijtelling dus ik mag net zo veel rijden als ik wil." Fuck de werkgever.

Ook al eens verhaal gelezen over iemand die 50k per jaar wegtikte. Privé. In het weekend even de kroost 150km verderop naar training brengen, naar huis rijden, boodschappen doen, kroost weer ophalen en 's avonds ook nog even weg. Hoe haal je het in je hoofd.
  Bericht 
Pietert
Master
Wel allemaal op de bijgeleverde tankpas uiteraard :kniktja: Daarom is er later ook een limiet van 13.5k/jaar privé ingesteld. Dat krijg je dan met zulk soort uitwassen.
 Pagina 21 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy