Pagina 19 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Spook
Master
'Een Ferrari' is niet zijn Ferrari of die van pappa. Maar het ging wel degelijk om de BMW, en niet whatever Joel tot zijn beschikking heeft:

Deze reed ook niet echt door...128GPS


Gaat over een BMW.

Lotus Omega schreef:
Moet je met een snelle auto per se hard rijden dan?


Je koopt zo'n ding toch niet om onder de snelheidslimiet te hangen toch


Dat zijn quotes direct na het aanhalen van de snelheid van de BMW. "Zo'n ding" duidt dan zonder verdere aanwijzingen in 1e instantie op die BMW of andere snelle auto. Dat kan een Ferrari zijn waar je over begint, maar dat is niet relevant want je hoeft echt niet te verwachten dat lezers kunnen ruiken welke snelle auto's in garages van posters hier, daar nog meer onder vallen. In het topic is tot dan toe geen andere auto gespecificeerd. Dus als je dan 'een Ferrari' zegt, gaat dat helemaal niet over een 465.

Ik geef dan aan ook een zuipschuit te hebben gehad. Zeg jij dat het niet boeit. En Joel vervolgens dat je gratis rijdt. Als jullie dan een lekker onderonsje hebben tussen de regels door moet je niet doen alsof iedereen dan weet over pappa's speeltje. Jij zegt "Zo'n auto", als reactie direct onder mijn post over mijn zuipschuitbak. Dat ging al niet over een Ferrari. "Zo'n auto" is dus elke snelle auto die wel wat brandstof lust. En niet anders.

Ik noem vervolgens nota bene specifiek een F355 als voorbeeld. Dus dan hoef je al niet eens meer met een 465 aan te komen want daar ging de discussie helemaal niet over. Het hele argument "465" komt pas daarna ter sprake, en de posts die ik quote gaan daar sowieso niet over.

Lees de boel nog eens van boven naar beneden in de juiste volgorde en kijk wie wie quote. Dan zie je zelf ook dat je probeert een uitspraak te weerleggen die ik helemaal niet gedaan heb. Als je dat niet ziet, is jouw leesvaardigheid het probleem. Of doe het niet en geef gewoon toe dat je fout zit. Klaar.
  Bericht 
406
Master
Spook schreef:
Gaat over een BMW.

Dat stukje van DD wat je nu quote wel ja.
Lotus Omega schreef:
Moet je met een snelle auto per se hard rijden dan?

Dit al niet meer
406 schreef:
Niet per se maar ik vind een ferrari die 80 rijdt op de A20 wel echt een sneu gezicht.

Hier noem ik iets over ferrari. (de ferrari die ik daar had gezien was toevallig een F430, doet er niet toe)

Joël D. schreef:
Weet je wel hoeveel zo'n Ferrari verbruikt. :[

406 schreef:
Nee. Vertel eens. :lol:

Joël D. schreef:
1:8 als 80 op de A20 rijdt.

Hier gaat het dus specifiek over de ferrari van Joël D.'s vader. Hoe moet Joël iets weten over het verbruik op de A20 van een andere ferrari?

Spook schreef:
Ik geef dan aan ook een zuipschuit te hebben gehad. Zeg jij dat het niet boeit.

Zei ik tegen Joël. Toevallig postte we 10 seconden van elkaar ofzo en was je vet veel eerder waardoor er vet veel verwarring ontstaat. Wow man.

En aan de andere kant. What the fack.
Het boeit helemaal niks. Ik en Joel zeggen wat, wij weten wat er gezegd wordt. Het is bovendien niet bijzonder relevante informatie. Vervolgens kom jij er tussen en begint keihard te roepen dat het helemaal niet waar is terwijl je dus, kennelijk, geen idee hebt waar wij het over hebben. En om dan nog zo door te gaan over iets wat er niet toe doet alleen maar om je grammetje te halen en te beweren dat ik iets niet goed lees is eigenlijk diep diep triest.

:dag:
  Bericht 
Spook
Master
Wat jij en Joel bedoelen boeit niet als je dat niet hardop zegt. Voor de lezer die gewoon het topic volgt gaat het over heel wat anders afgaande op de inhoud van de posts en de volgorde. Temeer daar er ook wordt ingegaan op posts van anderen, waaronder mezelf.

406 schreef:
Dit al niet meer


Dat ook. Er is geen Ferrari genoemd op dat punt. Laat staan specifiek die 456. Wederom: leesvaardigheid. En nu vind je het nodig om caps lock te schreeuwen en ad hominem opmerkingen te maken. Sja, als je het niet op argumenten kunt winnen kun je dat proberen maar ik ben niet onder de indruk.

Kleuter.
  Bericht 
406
Master
God almighty.
  Bericht 
Spook
Master
Inderdaad. Je zit fout. Boeit verder niet, maar dan ga je niet mij de les lezen. Ik kan namelijk wel logisch een topic parsen.
  Bericht 
keokiracer
Master
Gezellige thread dit hoor.
  Bericht 
406
Master
Spook schreef:
Inderdaad. Je zit fout. Boeit verder niet, maar dan ga je niet mij de les lezen.

Ik denk dat ik maar een wijslijk mijn mond ga houden. Er komt namelijk niks die dikke schedel van jou binnen.

keokiracer schreef:
Gezellige thread dit hoor

Zeker. Totdat iemand gaat zeggen dat iets niet waar is terwijl hij niet weet waar het over gaat. Beetje aparte wending krijgt zoiets dan.
  Bericht 
Ducantoni
Master
keokiracer schreef:
Gezellige thread dit hoor.

Zeker..

Afbeelding
  Bericht 
Spook
Master
Lezen is moeilijk voor je. Dat is wel duidelijk. Laat ik het daar bij houden. Ik ben er klaar mee :schudnee:
  Bericht 
Masterdam
Master
Stelletje wijven.

...van 4.
  Bericht 
JeffreyM
Master
Spook schreef:
Dat ook. Er is geen Ferrari genoemd op dat punt. Laat staan specifiek die 456.

406 noemt gewoon een voorbeeld van een snelle auto die onder de v-max rijdt
406 schreef:
Niet per se maar ik vind een ferrari die 80 rijdt op de A20 wel echt een sneu gezicht.


omdat dd dit zei
Je koopt zo'n ding toch niet om onder de snelheidslimiet te hangen toch :[


406 had er net zo goed een Lamborghini als voorbeeld kunnen nemen, maar ja dan had Joel niet geweten wat het verbruik is als je op de A20 rijdt :[

Spook schreef:
Lezen is moeilijk voor je. Dat is wel duidelijk.

Dus ja, lezen is best wel moeilijk voor je, Spook :kniktja:
  Bericht 
Spook
Master
Niet juist. 406 zegt "Een Ferrari". Het verbruik dat Joel noemt is dus voor een Ferrari, niet per se zijn vader's Ferrari. Dat verbruik kan dus net zo goed een algemene schatting zijn. Juist waarom ik er een persoonlijke anecdote tegenaan gooi. Een datapunt.

Op dat punt boeit het niet welke Ferrari het daadwerkelijk was waar Joel het over heeft. Het is er eentje die flink zuipt. Net als de auto uit mijn voorbeeld. Prima. Maar dan: 406 maakt een opmerking dat het verbruik niet boeit, en Joel dat je gratis rijdt. Hij bedoelt die 456. Maar dat staat er niet. Uit het topic volgt vooralsnog slechts "Een Ferrari". In het algemeen. En dat is waar ik op reageer, want de stelling dat om het even welke Ferrari uiteindelijk geld oplevert klopt niet. Maar zelfs dat is niet relevant, want ik zeg niets over of zijn Ferrari rendeert of niet. Ik stel enkel dat die waardervermeerdering niet voor alle Ferrari's opgaat en ik noem een voorbeeld van een specifiek model waarvoor dat voorlopig waar is. De F355. Niet meer en niet minder.

406 begint dan over de 456 (465?). Leuk, maar dat volgt niet uit het topic. En nee dat doet het echt niet. Het volgt alleen als je zelf de 456 al in gedachten hebt, maar dat is niet wat er tot dat punt stond, en voor de rest van de lezers volgt dat dus nog nergens uit. Dus daarop is dan mijn vraag gebaseerd of "voor sommige auto's" te moeilijk is. Want voor de 456 zal het vast waar zijn, maar dat was de stelling niet.

Lees maar terug. Zo staat het er. Dikke schedel inderdaad, maar niet bij mij. Evenmin als de noodzaak om te gaan schreeuwen en tieren.

In de essentie gaat dit totaal niet over iets belangrijks. Ik wil er dan ook niet veel meer woorden vuil aan maken. Het is een geval van langs elkaar heen lezen. Maar je moet me geen dingen aanwrijven. Logisch redeneren volstaat om alles wat ik heb gezegd te onderbouwen.
  Bericht 
Archiebald
Master
Afbeelding
  Bericht 
Pietert
Master
Zo, ben ik weer. Nog wat gebeurd dit wee...

Oh..
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Joël D. schreef:
Ach... rijdt in principe nog steeds gratis. De waardestijging is nog altijd hoger dan de onderhoudskosten + brandstofkosten + MRB + verzekering.

Joël heeft het hier over de Ferrari thuis.


Spook schreef:
Hahaha. Nee. Dat gaat slechts voor sommige auto's op

Hiermee zeg je dus dat Joël fout zit.

406 schreef:
Jij weet toch niet voor hoeveel zij die auto gekocht hebben, of wel? Wat ik wel weet is dat zo'n 465 een jaar of 5-6 geleden ongeveer de helft kostte van wat ze er nu voor vragen.

Daarop reageert 406

Spook schreef:
Welk deel van "'voor sommige auto's" snap je niet?

En hier beweer je dat dat niet gericht was op die Ferrari van Joël.

Conclusie: formuleer je zinnen beter Spook. Zoals jij het schrijft is het gericht op de Ferrari van Joël thuis. Iedereen behalve jij vindt dit dus geef je ongelijk nou gewoon toe. :zzz:
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Gaan jullie dadelijk ook nog aan elkaars haren trekken?
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Tuurlijk. Bitchfight :D
  Bericht 
Pietert
Master
Als ze met shirtjestrekken beginnen hebben we nog kans op een side-boob :inlove:
  Bericht 
Blaataap
Master
Wie streamt dit via periscope? :woop: :woop:
  Bericht 
Archiebald
Master
Pietert schreef:
Als ze met shirtjestrekken beginnen hebben we nog kans op een side-boob


Alleen als Flier mee doet :[
  Bericht 
flaskk
Master
zandbak schreef:
Chevrolet Bel Air


2 weekjes terug, met deze rondje gefaren, loopt 1/3 ongeveer :D
Afbeelding
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
flaskk schreef:
loopt 1/3 ongeveer :D

Daar zijn de bloemetjes heel erg blij mee. :woop:
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
flaskk schreef:
loopt 1/3 ongeveer :D

Ik zeg gas erin :[
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
[flask] nee, dat is gevaarlijk en kan ontploffen! [/flask]
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Gave bak is dat :D Moet je nog een beste garage voor hebben om die te kunnen stallen...
  Bericht 
Pietert
Master
Piet_Piraat schreef:
garage

Bij ons staan die dingen voornamelijk op parkeerplaatsen bij sociale huurwoningen. Alleen meestal ook in een iets mindere staat.
  Bericht 
flaskk
Master
20k was deze, ze hadden ook nog een shelby uit 68 staan voor 180k
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Pietert schreef:
Bij ons staan die dingen voornamelijk op parkeerplaatsen bij sociale huurwoningen. Alleen meestal ook in een iets mindere staat.
Dichtgeplamuurde daken zeker?
  Bericht 
Spook
Master
formuleer je zinnen beter


Zodra hier onderonsjes duidelijk worden uitgesproken. Zoals het er nu staat heb ik keihard gelijk. En het boeit met niet eens verder. Ik ben ook niet degene die over zinsbouw is begonnen. Ik maak het wel af ;)


On-topic: gisteren deze gezien. Niet echt mooi. Wel leuk.. SRT8

Afbeelding

Stationwagens uit de US zijn zeldzaam.
  Bericht 
Blaataap
Master
Spook schreef:
Zoals het er nu staat heb ik keihard gelijk.


Alleen in je eigen hoofd hoor :lol: :lol: :lol:
  Bericht 
Spook
Master
Sure sure :zzz:
  Bericht 
Blaataap
Master
Spook schreef:
Sure sure :zzz:


Nou, kijk eens hoeveel mensen het met jou oneens zijn over dit onderwerp en hoeveel het er met je eens zijn ;)

Die auto staat trouwens wat mij betreft in het verkeerde topic :lol:
  Bericht 
flaskk
Master
Is dat geen rebadged cry,sler?
  Bericht 
Story
Master
 
Spook schreef:
Stationwagens uit de US zijn zeldzaam.

Daarom is die dodge ook gewoon een W211. :lol:
  Bericht 
Spook
Master
Blaataap schreef:
hoeveel


Volgens die redenatie is The Voice of Holland het beste programma op TV. Of is de bijbel het ware woord. Populair wil niet zeggen juist. Laten we het daar maar op houden.

Feitelijk schreef:
een W211


Yup. Toch jammer dat ze daar alleen SUV's willen. De mensen die wel graag een station rijden daar kopen ze niet nieuw. Maarja dan zijn ze er dus ook niet tweedehands. Leuke cirkel van afwezigheid.
  Bericht 
Blaataap
Master
Spook schreef:
Volgens die redenatie is The Voice of Holland het beste programma op TV. Of is de bijbel het ware woord. Populair wil niet zeggen juist. Laten we het daar maar op houden.


Sure :roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
Spook
Master
Hoe lang wil je dit spelletje blijven doen? Ik heb het expres al een dag laten rusten maar nee is nee, en ja ga je niet krijgen.
  Bericht 
Blaataap
Master
Spook schreef:
Hoe lang wil je dit spelletje blijven doen? Ik heb het expres al een dag laten rusten maar nee is nee, en ja ga je niet krijgen.


Je hebt een blok beton voor je hoofd in plaats van het gebruikelijke stuk hout? :woop: :woop:
  Bericht 
Spook
Master
Ik heb gelijk. Punt. (f)
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Jezus, stelletje kleuters... Kunnen jullie niet gewoon mekaar per PB gaan bestoken?
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Spook schreef:
Hoe lang wil je dit spelletje blijven doen

Niet. Jij zit fout. Het is je een aantal keer laten zien dat jij fout zit. Iedereen behalve jij is het daarmee eens.
Dat jij hier als een klein kind blijft volhouden dat iedereen behalve jij het fout heeft moet je lekker zelf weten :lol:

Spook schreef:
Ik heb gelijk. Punt.

Naja dit bedoel ik dus :roflol:
  Bericht 
Spook
Master
Je hebt niks laten zien. Ik heb geduld.
  Bericht 
JeffreyM
Master
Spook schreef:
Ik heb gelijk. Punt. (f)

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
  Bericht 
A4
F1 kenner '22
Spook schreef:
nee is nee


Youtube video
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
lacheisleuk schreef:
Jezus, stelletje kleuters... Kunnen jullie niet gewoon mekaar per PB gaan bestoken?
  Bericht 
Spook
Master
Het boeit me echt niet wat jullie er van denken. Als ik ongelijk zou hebben heb ik geen probleem om dat toe te geven. Waar ik echter gewoon gelijk heb, ga ik ook geen millimeter toegeven. Dus als de meningen dan blijven verschillen kun je door blijven gaan, maar het antwoord gaat niet veranderen. Dus ik lach jullie net zo hard uit.

Ik wil er best over ophouden, maar niet als dat de indruk wekt dat ik terugkrabbel. Want dat gaat niet gebeuren. Desnoods kost het nog 100 posts aan vervuiling. Heb je daar zin in?
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
lacheisleuk schreef:
Jezus, stelletje kleuters... Kunnen jullie niet gewoon mekaar per PB gaan bestoken?
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Spook schreef:
Heb je daar zin in?

Lijkt me wel gezellig. Koffie of thee eigenwijze spook?
  Bericht 
Blaataap
Master
lacheisleuk schreef:
Jezus, stelletje kleuters... Kunnen jullie niet gewoon mekaar per PB gaan bestoken?


Nee dan moet je steeds dat menu open klikken enzo. Dat is echt teveel moeite voor zoiets dat enkel vermakelijk is als het laagdrempelig kan :lol: :lol:
 Pagina 19 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy