Pagina 88 van 88  [ 4358 berichten ]
  Bericht 
Masterdam
Master
Bambi killer schreef:
Heb er al 3

Ja en dat is dus geen kwartet he. Zo win je nooit een spelletje.
  Bericht 
Bambi killer
Master
Haha ja das waar. Heb er 1 die gaat uit elkaar die motor die er in ligt is dezelfde in mijn dagelijkse rally seicento. 1.2 75pk punto motor ipv standaard 1.1 54pk
Die motoren zijn zeldzaam en hij wilde hem bij de sloop aanbieden dacht ho die neem ik over. Mijn witte cinquecento 899cc daar ben ik klaarmee daar komt die 1.2 in dus alles is compleet dus dan gaat die ook op kenteken. Mijn seicento gaat dat niet lukken want geen gegevens van de donor auto.
  Bericht 
Masterdam
Master
  Bericht 
Blaataap
Master
:roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
Bambi killer
Master
Haha die is wel lachen ja :lol:
  Bericht 
Archiebald
Master
Mr.Cabdriver schreef:
Met het twingoblokje. Die rijdt over 5 jaar nog :thumb:


Tenzij je hem 2 rondes over de Nordschleife jaagt :[ :[ Althans. Hij rijdt nog prima hoor!

Na ronde 2 rookte hij alleen (Was wat olie op het spruitstuk gekomen door 1 of andere reden) en heb een MM lampje op het dash met een 4 tal codes, oxygen sensor/Evap/Coolant sensor en P1053.

Daarna & daarmee wel gewoon nog naar huis gereden, wat hij prima deed. Was ook geen olie uit (thuis gepeild) dus het zal allemaal wel! Binnenkort eens in verdiepen.
  Bericht 
Bambi killer
Master
Archiebald schreef:
Tenzij je hem 2 rondes over de Nordschleife jaagt


Die is dan mooi ingereden :lol:
  Bericht 
Mr.Cabdriver
Master
Archiebald schreef:
Was wat olie op het spruitstuk gekomen door 1 of andere reden

Als je die constructie hebt waar de carterventilatie olie laat druppelen tussen gasklep en inlaatspruitstuk heb je wrs de oorzaak. Een soort vierkante bak en als die vol is gaat het druppen. Mijn Twingo1 phase 3 heeft dat gelukkig niet meer want het is nog lastig sleutelen ook. Maar wellicht heb je in de Clio net wat meer ruimte.
 Pagina 88 van 88  [ 4358 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy