Pagina 12 van 59  [ 2922 berichten ]
  Bericht 
dvdouden
Master
Citaat:
Bleek de voering van de handrem losgekomen.
ik dacht dat dat vooral een Volvo kwaaltje was? :)

Over Volvo en loskomende onderdelen gesproken: rubber tussen de kofferklep en het dak besloot er ook maar mee op te houden. Gaat lekker zo :duh:
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Lekker betrouwbare auto's wel, die Volvo's.
  Bericht 
18vti
Master
Piet_Piraat schreef:
Lekker betrouwbare auto's wel, die Volvo's.


Die oude 5 pitters zijn wel goed..........net zoals de B18C4 van Honda, super betrouwbaar blok.....alleen de rest er omheen niet zo. :applaus:
  Bericht 
Scaniafan
Master
Piet_Piraat schreef:
Lekker betrouwbare auto's wel, die Volvo's.


Ligt eraan bij welke kilometerstanden / leeftijden dit gebeurt... Ik heb laatst het rubber van mijn schuifdak moeten vervangen. Staat al 12 jaar in weer en wind, heeft niet het eeuwige leven.

Zelfde als de schokdempers en veren achter, vervangen vanwege 1 gebroken achterveer... met inmiddels ongeveer 330.000 km mag er wel eens iets kapot gaan. Liever niet natuurlijk.
  Bericht 
Blaataap
Master
Piet_Piraat schreef:
Lekker betrouwbare auto's wel, die Volvo's.


Ze hebben eigenlijk vooral de reputatie omdat mensen alle gebreken met de mantel der liefde bedekken. Zeker de nieuwe modellen zijn echt niet meer top.
  Bericht 
dvdouden
Master
Scaniafan schreef:
Ligt eraan bij welke kilometerstanden / leeftijden dit gebeurt...

Bijna 18 jaar oud en bijna 3 ton. Ik heb niet de indruk dat er, op regulier onderhoud na, heel veel aan vervangen is voordat ik de eigenaar werd.
Blaataap schreef:
Zeker de nieuwe modellen zijn echt niet meer top.

T8 blok zou ik 2e hands niet snel kopen, zo complex. Luchtvering idem, ben je flink aan de beurt als dat een keer vervangen moet worden :nothanks:

Bij klokjerond was een XC60 uit 2010 van krap 8 jaar oud, ding zat al flink onder de roest: https://www.youtube.com/watch?v=OqFEQgTS_4w
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Blaataap schreef:
Ze hebben eigenlijk vooral de reputatie omdat mensen alle gebreken met de mantel der liefde bedekken. Zeker de nieuwe modellen zijn echt niet meer top.
Dat was precies wat ik tussen de regel(s) dor bedoelde.

De 850 stond bekend al bulletproof. De V70 Classic ook nog. Alles daarna is niet meer zo goed, ik heb het zelf ook ondervonden. Op het v70/volvoforum zitten eigenaren die soms in een jaar `12ct/km hebben uitgegeven aan onderhoud en dat normaal vinden, 'want het rijdt zo lekker'. Ammehoela. Mijn BMW's die ik op vergelijkbare leeftijden heb gehad, hadden stuk voor stuk minder problemen dan de Volvo. Soms met wat minder km's op de klok, maar soms ook met meer.

Als ik zie hoe vaak dvdouden klein malheur heeft aan zijn xc, is me wel duidelijk dat het ding op leeftijd is, maar ook dit weer bewijs is dat Volvo nog altijd teert op zijn naam van tig jaar terug.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Piet_Piraat schreef:
Lekker betrouwbare auto's wel, die Volvo's.

Slechte rubbertjes zijn niet zo'n drama, hooguit vervelend.
Het belangrijkste is dat de machinekamer z'n werk blijft doen onder alle omstandigheden. En de krachtoverbrenging, uiteraard.
  Bericht 
dvdouden
Master
Piet_Piraat schreef:
Als ik zie hoe vaak dvdouden klein malheur heeft aan zijn xc


Sinds oktober 2018:
-contactsleutel bleef vastzitten, kabel van versnellingspook naar contact was half losgeschoten; vastgezet
-middenconsole wiebelde vanwege afgebroken plastic (bij aankoop); gefixt
-lamellen ventilatierooster lag los (bij aankoop); vastgeklikt
-vocht in rechter RAW boven voorwiel (bij aankoop); vervangen
-automatisch dimmende binnenspiegel stuk (bij aankoop); glas vervangen door 2e hands exemplaar
-lekkage stuurbekrachtiging; slang en reservoir vervangen
-scharnier tankklep stuk; vervangen
-sluiting tankklep hapert; gesmeerd
-rubber tankdop gescheurd; tankdop vervangen
-gasveren bagagerek lek (bij aankoop); vervangen
-gasveren achterklep lek; vervangen
-gordelgeleider bestuurder versleten (bij aankoop); vervangen
-stekker trekhaak hing op half zeven; recht- en vastgezet
-gescheurde ashoes; vervangen
-gescheurde draagarmrubber; draagarmen + fuseekogels vervangen (preventief)
-distributieriem, waterpomp, rollers, spanners, multiriem vervangen (regulier onderhoud)
-motorsteunen vervangen
-remschijven en remblokken voor vervangen (regulier onderhoud)
-subframe rubbers liggen nog klaar om vervangen te worden (preventief, zijn nog niet gescheurd)
-lusje om hoofdsteun achterbank neer te klappen was in de behuizing geschoten (bij aankoop); hersteld
-gordelstop pinnetjes van twee gordels op de achterbank ontbreken (bij aankoop); vervangen
-rubber kofferbak laat los; vervangen

Valt best mee toch? O:)
  Bericht 
Scaniafan
Master
Blaataap schreef:
Ze hebben eigenlijk vooral de reputatie omdat mensen alle gebreken met de mantel der liefde bedekken. Zeker de nieuwe modellen zijn echt niet meer top.


De nieuwe (Geely-management) modellen zijn motorisch slecht voor de diesels. Voor de rest heb ik er weinig slechte berichten over gelezen?

Piet_Piraat schreef:
Alles daarna is niet meer zo goed, ik heb het zelf ook ondervonden. Op het v70/volvoforum zitten eigenaren die soms in een jaar `12ct/km hebben uitgegeven aan onderhoud en dat normaal vinden, 'want het rijdt zo lekker'. Ammehoela. Mijn BMW's die ik op vergelijkbare leeftijden heb gehad, hadden stuk voor stuk minder problemen dan de Volvo. Soms met wat minder km's op de klok, maar soms ook met meer.


Hier op 3 jaar tijd € 0,03 onderhoud per km. Is 'ie oerdegelijk? Nee. Maar de kosten die ik tot nu toe heb gehad zijn allemaal "randzaken" die bij andere auto's ook sneuvelen met hoge kilometerstanden.

1 gebroken veer, en dan de keuze maken om als het toch los is, direct alle rubbers te vervangen na 330k km. Een ashoes. Een voorruit. Draagarmen voor omdat er speling op de rubbers zat.
  Bericht 
Raaf
Master
Lijkt erop dat die XC van jou geen zacht leven heeft gehad voor jij hem kocht.

Ik heb zowel met Volvo's als met BMW's gedoe en onderhoud gezien. Komt op een gegeven moment gewoon als zo'n auto 10 jaar is of 2ton + gedraaid heeft.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
dvdouden schreef:
Valt best mee toch? O:)

Zeker. Vervelend dat ik zo'n onderhoudsgevoelige Alfa heb.
Volgende keer met zekerheid een Volvo halen dus.
  Bericht 
Blaataap
Master
Scaniafan schreef:
De nieuwe (Geely-management) modellen zijn motorisch slecht voor de diesels. Voor de rest heb ik er weinig slechte berichten over gelezen?


Heel veel elektronicaproblemen, waaronder problemen die terugslaan op de ECU en versnellingsbak. Sowieso geven de motoren (benzine en diesel) bovengemiddeld vaak problemen bij Volvo, net als de versnellingsbakken. Wat me een raadsel is want die dingen komen van ZF en zijn bij bijv. BMW bijna probleemloos. Daarnaast zitten de XC60 en XC90 ook gewoon slecht in elkaar qua ophangingsonderdelen, rubbertjes (lekkende panoramadaken, vochtproblemen in stekkers etc) etc.

Nee, voor mij geen recente Volvo. Nu is dat ook enigszins gekleurd door de nieuwe V90 die mijn tante had gekocht. Die was zo slecht dat ze 'm met twee maanden bij de dealer heeft laten staan na de zoveelste keer afgeslepen te zijn geweest na startproblemen. Dealer heeft dat keurig opgelost, maar dat doen ze in Zwitserland sowieso wel netjes. Ze laat zich nu weer rijden* in haar oude XC70 T6 AWD :applaus:

* Ze is oud en ze vindt het niet meer verantwoord om zelf te rijden.
  Bericht 
Morbid Angel
Master
Goed, vanmorgen kreeg ik na 500m een pingeltje van de boordomputer 'Bandenspanning rechtsachter'. Nu krijg ik als het plotseling flink kouder is wel meer zo'n pingeltje (1-2x per jaar, ook van de vorige twee auto's), dus ik dacht aan het 'gebruikelijke' vals alarm en ben dus doorgereden.

Op tweederde van de rit voelde ik een lichte trilling, maar dat komt op nieuw asfalt ook wel vaker voor (alsof ze tegenwoordig geen vlakke wegen meer kunnen aanleggen). Maar twee afslagen voor mijn werk werd die trilling ineens een stuk steviger. Ik reed al rechts achter een vrachwagen en heb direct de eerstvolgende afrit genomen en ben die met <50 en alarmlichten afgereden. Aan het einde kon ik 'm in de berm zetten, en ja, die leek bijna leeg en redelijk ongeschonden, wel warm. Ik ben weer uit de berm gereden en heb 'm een goede 150m verderop op een parkeerplaats gezet, stapvoets rijdend.

Ik zag al dat er een schroefje in zat, dus dat leek me wel mee te vallen. Tot ik het wiel eraf haalde...



Toch iets te lang mee doorgereden. :fp:
  Bericht 
Walker
Master
 
Velg nog heel? Dat valt dan weer mee.

Of waren dit stiekem runflats?
  Bericht 
Morbid Angel
Master
Velg lijkt nog goed. Dit zijn geen Run Flats, maar ze zijn wel XL (Extra Load) met een stijvere wang. Dat heeft denk ik de velg gered.
  Bericht 
Raymond
Master
Morbid Angel schreef:
Toch iets te lang mee doorgereden.

:| Ai....
Piet_Piraat schreef:
maar ook dit weer bewijs is dat Volvo nog altijd teert op zijn naam van tig jaar terug.

Is bij meer fabrikanten zo. Ik heb de indruk dat ze rekenen met 7 jaar / 150.000km en dan haal maar een nieuwe.
  Bericht 
Joël D.
Master
Lijkt toch dat de E350 van m'n vader na 9,5 jaar en 280k km een nieuwe ketting nodig heeft. Vrijdag even bij de specialist neerzetten. Ben benieuwd.

Mijn 155 heeft overigens weer een verse APK. Geen aan/opmerkingen verder. :thumb:
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Dan hebben ze de cola vast gemist.
  Bericht 
Blaataap
Master
Morbid Angel schreef:
Toch iets te lang mee doorgereden. :fp:


Geluk gehad dat de velg nog goed is dan. Scheelt weer de nodige knaken.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Morbid Angel schreef:
Toch iets te lang mee doorgereden. :fp:
Klein stukje maar :P
  Bericht 
Joël D.
Master
Morbid Angel schreef:
Toch iets te lang mee doorgereden. :fp:


Ook met lucht erin wel een platte band zo te zien?
  Bericht 
VTEC_Driver
Master
Morbid Angel schreef:
Tot ik het wiel eraf haalde...

Daar sta je dan met je compressortje en flesje 'slime' ..

Ik heb een vergelijkbare schade aan een band gehad, op de terugweg van vakantie 25 km ten zuiden van Antwerpen. Wat was ik toen blij dat ik een volwaardig reservewiel 2500km meegesleept had.
  Bericht 
dvdouden
Master
Raaf schreef:
Lijkt erop dat die XC van jou geen zacht leven heeft gehad voor jij hem kocht.

Vorige eigenaar had 'm 8 jaar, ooit begonnen als leasewagen, daarna nog 2 of 3 particulieren. Vorige eigenaar heeft er naar eigen zeggen nooit een ongeluk mee gehad, ben ondertussen wel sporen van een aanrijding tegengekomen (bumper is ooit vervangen en de draagarm van het rechter voorwiel), maar dan kan van een eerdere eigenaar zijn geweest.
APK historie laat wel een bepaald gedrag zien (meerdere keren afkeur op versleten banden), vorige eigenaar zal dus niet heel erg bovenop het onderhoud gezeten hebben.

Dat er wat aan moet gebeuren en het niet het meest frisse exemplaar was wist ik al toen ik 'm kocht, was ook een van de goedkopere exemplaren op MP dat moment. Ik vind het ook niet erg om er wat aan te doen, had er ook voor kunnen kiezen om de helft te laten zitten en de andere helft door de garage te laten doen. Keuzes.

Wil nog wel een keer het alarm fixen (interne accu is ws kaduuk, bekend kwaaltje) en de standkachel doet het ook niet. Voor de mooi zouden de bumpers en stootstrips nog een keer gespoten/plastidipt moeten worden, die zien er niet meer uit :lol:
  Bericht 
Morbid Angel
Master
Joël D. schreef:
Ook met lucht erin wel een platte band zo te zien?

Ja, af-fabriek 235/35 R19.

VTEC_Driver schreef:
Daar sta je dan met je compressortje en flesje 'slime' ..

Gelukkig heb ik altijd een reservewiel bij me. Bij deze en de vorige auto zou daar inderdaad zo'n reparatiesetje bij zitten, maar heb ik gekozen voor een extra subwoofer (waardoor er automatisch een reservewiel als optie meekwam, de subwoofer ligt dan in het reservewiel).

De tweedehands Mii had wel zo'n setje, daar heb ik bij afleveren toch ook een reservewiel voor in de plaats gevraagd (en gekregen).
  Bericht 
Scaniafan
Master
Hmz... Ben niet meer blij met m'n Volvo... Net heeft na 335.460 km het parkeertickethoudertje het begeven...

Weer een hele € 2,72 op de onkostenlijst. Maar, op voorraad bij de dealer en incl. gratis montage, zelfs na de werkplaatsuren :lol:
  Bericht 
cocodee
Master
Voor als je wat minder te makken hebt, kun je [rvv_mx-gp] terecht voor betaalbaar onderhoud.
Citaat:
Samen met mijn vrouw Juliana heb ik een autogarage Kempen Auto's in Ravels. Als enigste garage werken wij voor iedereen, ook de minderbedeelde. Wij zijn vorig jaar daarmee gestart en hebben inmiddels een mooi klantenbestand weten op te bouwen met klanten uit Nederland en België . Wij zitten net aan de grens bij Tilburg ,en daardoor kunnen wij mensen bijstaan zowel in Nederland en België
Wat maakt Kempen Auto's uniek en anders dan andere autogarages ?
Het is heel simpel. Kempen Auto's is de eerste autogarage die zich inzet voor veilige kilometers voor mensen in armoede. Maar iedereen krijgt alles aan goedkope tarieven en kwaliteit aan service en onderdelen. Kortom, iedereen is welkom en wordt geholpen !
Wij werken heel erg nauw samen met de plaatselijke voedselbank Grensloos Vzw in Ravels, Bewindvoerders en OCMW om mensen die het niet breed hebben toch de veilige kilometers te geven zoals iedereen dat verdient. Alle onze diensten, onderdelen en reparaties wordt aangeboden aan sociaaltarief. Dit scheelt al gauw 50% qua kosten vergeleken met onze collega's !
Heel veel mensen hebben een verkeerd beeld wat betreft armoede en het hebben van een auto. Er wordt veel gedacht en gezegd dat mensen in armoede geen recht hebben op een auto of hun auto weg moeten doen zodat ze kosten kunnen besparen. Maar dit is niet een correct beeld.
Mensen die gebruik moeten maken van de voedselbank, onder bewind staan of budgetbeheer hebben een auto nodig om te kunnen werken, kinderen van en naar school te brengen als ze in een buitengebied wonen of voor medische redenen. Als iemand niet naar werk kan zonder auto komt er geen geld binnen, dus dan kom je in aanraking met een uitkering. En een uitkering ligt lager qua inkomsten vergeleken met een loon.
Hoe gaat ons hulpplan in zijn werk ?
Als wij een aanmelding krijgen van een klant die onder bewind staat of gebruik moet maken van budgetbeheer, dus geen zeggenschap meer hebben over hun uitgaves, en hun auto moet een onderhoudsbeurt krijgen of er is een reparatie nodig dan maken wij een vrijblijvend offerte. Dit gaat vervolgens naar de bewindvoerder of OCMW en keuren ons offerte goed of af. Na een goedkeuring zorgen wij dat alle werken gedaan worden en ons factuur gaat dan naar de bewindvoerder of OCMW. Hun zorgen dat ons factuur in orde gemaakt wordt.
Wat betreft de lokale voedselbank Grensloos Vzw, hun zijn in bezit van pasjes die op naam gezet worden. Deze wordt verstrekt aan diegene die het aanvragen en zo weten wij dat hun gebruik moeten maken van de voedselbank en bij ons recht hebben op sociaaltarieven . Pasjes zijn ook ingezet om misbruik tegen te gaan, en dit werkt.
Zo geven wij mensen de kans om weer veilig te rijden en hier wordt gelukkig erg veel gebruik van gemaakt.
Wat betekenen wij voor klanten die niet gebruik moeten maken van een bewindvoerder, OCMW of voedselbank ?
Ook voor hun werken wij zeer voordelig. Dit scheelt voor hun al gauw tussen de 30% en 50% qua kosten vergeleken bij ons collega's. Bijvoorbeeld : De meeste autogarages rekenen al gauw tussen de €80 en €90 aan uurtarief. Bij ons ligt dat standaard aan €39,50. Dus reken al daar uw winst uit als u een auto moet binnen brengen met wat werk eraan !
Wij hebben via Radio 2 Antwerpen en RTV TV de erkenning gekregen voor ons uniek concept, bedacht en uitgewerkt door mijn vrouw Juliana, doordat ze een interview met ons hebben gedaan en dit hebben uitgezonden op radio en tv .
Verder hebben wij enorm veel recensies op Facebook pagina Kempen Auto's en Google waar wij enorm trots op zijn. En zeker omdat wij pas een jaar ondernemers zijn en met dit concept werken.
U zult wel begrijpen dat wij enorm trots zijn voor wat wij tot nu toe hebben bereikt en hopen dit vele jaren te mogen doen.
  Bericht 
regiorunner
Master
Uuuhm ja.
  Bericht 
033er
Die hard
 
dvdouden schreef:
Dat er wat aan moet gebeuren en het niet het meest frisse exemplaar was wist ik al toen ik 'm kocht, was ook een van de goedkopere exemplaren op MP dat moment. Ik vind het ook niet erg om er wat aan te doen, had er ook voor kunnen kiezen om de helft te laten zitten en de andere helft door de garage te laten doen. Keuzes.


Herkenbaar. Zo heb ik een A4 Avant (youngtimer) gekocht. Ook een redelijk voordelig exemplaar. De een-na-laatste eigenaar reed er 8 jaar in. De eigenaar voor mij anderhalf jaar, en die heeft er weinig/nix aan gedaan. Maar omdat het in de basis een nette en goede auto is, beetje investeren en naar m'n zin maken.
Gedaan in half jaar:
-Brandstofpomp vervangen (deal bij de aankoop)
-Nieuwe flatblades en ruitenwisser achter
-Nieuwe accu
-Toerentalsensor
-Gasklephuis reiniging
-Schoonmaakbeurt voor de binnenkant. Gedaan door https://www.a1-carcleaning.nl/
-Handvol lampjes vervangen.
Op de planning:
-Zomerbanden van de een of ander chinees shouby merk dit najaar vervangen door goede all-seasons. Hebben nog royaal profiel, maar better safe dan sorry. Gelijk uitlijnen, heb een hekel aan een scheefstaand stuur.
-Fixen van openvallende kleppen in de achterbak. Plastic is ook 17 jaar oud, dat werkt. Of juist niet meer.
Scheelt dat de kosten aftrekbaar zijn. En dat de auto gewoon nog erg lekker rijdt. Alhoewel, hiervoor had ik een S70, zo'n 5 cilinder automaat 170 pk. Dat had ook wel wat. Maar ja, na 24 jaar en 4+ ton gingen de jaren tellen. En het brandstofverbruik was echt fors.
  Bericht 
dvdouden
Master
Iemand nog een goede tip om lijmresten een beetje makkelijk weg te krijgen? Heb gisteren de rubberen afdichtstrip tussen dak en kofferbak vervangen, maar was drie kwartier aan het kloten met een fohn en IPA om de lijmresten van de oude strip weggepoetst te krijgen :duh:
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Wasbenzine?
  Bericht 
406
Master
Wasbenzine werkt prima maar zou het niet gebruiken op plekken die goed zichtbaar zijn, je kan weken met witte vlekken zitten.

dvdouden schreef:
maar was drie kwartier aan het kloten met een fohn en IPA om de lijmresten van de oude strip weggepoetst te krijgen

IPA? Da's zonde.
  Bericht 
Raymond
Master
Nee da's het enige wat je met IPA's moet doen. Ik zou voor wasbenzine kiezen, of een verfverdunner. Hangt van de plek af.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Voor sommige IPA's is dat een prima besteding inderdaad. Maar dat zijn er niet veel.
  Bericht 
dvdouden
Master
Voorspelbare reacties :lol: Ik bedoel natuurlijk isopropylalcohol :)
  Bericht 
Raymond
Master
OOohhhh :lol:
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Natuurlijk!
  Bericht 
Delta
Pro
Iemand nog een goede tip om lijmresten een beetje makkelijk weg te krijgen? Heb gisteren de rubberen afdichtstrip tussen dak en kofferbak vervangen, maar was drie kwartier aan het kloten met een fohn en IPA om de lijmresten van de oude strip weggepoetst te krijgen :duh:

WD40 werkt super voor/tegen plaksels
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Ik gebruik stickerverwijderaar bij plakresten. Geen idee of het slecht is voor je lak. Van HG natuurlijk.
  Bericht 
Joël D.
Master
Grrrr.... Nu begint de 155 brandstof te lekken op een plek waar de slang niet los is geweest (bij het filter). Verklaart wel waarom ik ineens overstuur had op de rotonde. :roll:
  Bericht 
Raymond
Master
Allemaal emotie. De Alfa 75 deed dat standaard.
  Bericht 
Joël D.
Master
Brandstof lekker of overstuur?

Laat maar, ik heb er zelf eentje gehad. Het anwoord is beide.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Dave iets te enthousiast met de bezem gegaan? Wasbenzine dus.
  Bericht 
Dave
Webspecialist
Je mist een bericht? Dat is raar, de modlog vertelt daar niets over
  Bericht 
18vti
Master
"Ok! Shocking news: BMW apk afgekeurd!"
Dat is wat mijn monteur me vertelde aan de telefoon :lol:

Er bestond een groot uitlaatgaslek onder de motorkap (Vond hem al best weleens meuren ja, klopt).
Volgens de "nieuwe" APK regels mocht dat niet meer en aangezien het op die plek aan de motor ook ERG warm wordt was er ook brandgevaar.... :x
Bij nader onderzoek was er een pakking "verdwenen" tussen EGR en roetfilter (Driehoekige flange).
Was best snel gefixed weer maar moest wel direct denken aan dit: Draadje over brandende diesel BMW's....mja.

auto-s/weer-een-bmw-al-rijdend-in-de-hens-t98422.html
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Dave schreef:
Je mist een bericht? Dat is raar, de modlog vertelt daar niets over
Oh wacht, my bad. Ik zag het bericht van Delta en dacht dat het originele bericht was en je dat gedoe over IPA's had weggeëdit. Blijkbaar was het echter een mislukte quote.
  Bericht 
Blaataap
Master
Gelukkig op tijd gevonden dan. Laten fixen en dan glansrijk door de apk dan maar?
  Bericht 
18vti
Master
Blaataap schreef:
Gelukkig op tijd gevonden dan. Laten fixen en dan glansrijk door de apk dan maar?


Yeps, vanmiddag zelf even wezen kijken..morgen weer ophalen zodat ze het papierwerk ook nog ff konden doen, heb er geen haast mee :thumb:
Ben benieuwd of het nog wat uitmaakt tijdens het rijden qua performance... :lol:
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Daarom is zo'n APK overigens zo gek nog niet. Ik laat bij m'n oudere auto's vaak ook even een extra check doen op wat andere belangrijke onderdelen die met de APK niet meegenomen worden, zodat ik jaarlijks een goed beeld van de auto heb.
  Bericht 
Raymond
Master
Zijn er nog ergens sites waar je een redelijke schatting van de waarde van je auto kan achterhalen?
 Pagina 12 van 59  [ 2922 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy