Pagina 4 van 12  [ 572 berichten ]
  Bericht 
Ascension
Master
 
Grande schreef:
Misschien heeft die "andere" pokerspeler haar wel vermoord en op Joran zijn kamer gelegd met een loper. Daarna gebeld dat ze maar eens op die kamer moesten kijken.
Joran raakt in paniek (2e keer dat hij verdachte is) en smeert hem. Wat ik overigens ook had gedaan in zo een land.


Dat zou dan toch over duidelijk op de camera beelden moeten staan (n.b. bij z'n kamerdeur). Zou dus alleen kunnen als de politie zo enorm corrupt is dat deze beelden verdwenen zijn ;)
  Bericht 
lowflow
Master
 
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... evang.html

En nu maar hopen dat hij echt schuldig is. Tering wat gaat dat jong het zwaar krijgen daar. Goed als hij het dus echt gedaan heeft.

Er is daar vast en zeker een Bubba voor hem............ :kniktja:
  Bericht 
Fopspee(n)
Master
Ascension schreef:
Zou dus alleen kunnen als de politie zo enorm corrupt is dat deze beelden verdwenen zijn

Ach ja.....er verdwijnt hier in NL ook wel eens wat
  Bericht 
Grande
Master
Ascension schreef:
Grande schreef:
Misschien heeft die "andere" pokerspeler haar wel vermoord en op Joran zijn kamer gelegd met een loper. Daarna gebeld dat ze maar eens op die kamer moesten kijken.
Joran raakt in paniek (2e keer dat hij verdachte is) en smeert hem. Wat ik overigens ook had gedaan in zo een land.


Dat zou dan toch over duidelijk op de camera beelden moeten staan (n.b. bij z'n kamerdeur). Zou dus alleen kunnen als de politie zo enorm corrupt is dat deze beelden verdwenen zijn



Of een glitch in het video systeem? Bewaking die even de camera uitzet voor een paar honderd euries..
In Nederland verdwijnt ook genoeg...dan kan het daar ook.
  Bericht 
xZz
Master
 
-Joske- schreef:
-Joske- schreef:
als er op die video de hele nacht/dag niemand te zien is dan behalve Joran die de hotel kamer in gaat, dan kan het toch niemand anders geweest zijn?

MS85 schreef:
Je hebt duidelijk een punt, ben het volledig met je eens. Maar ook hiermee kunnen ze sjoemelen...

Grande schreef:
Of een glitch in het video systeem? Bewaking die even de camera uitzet voor een paar honderd euries..
In Nederland verdwijnt ook genoeg...dan kan het daar ook.
:respect: :respect: :respect:
  Bericht 
Ascension
Master
 
Onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk...
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
Grande schreef:
Of een glitch in het video systeem? Bewaking die even de camera uitzet voor een paar honderd euries..

Jup... Alleen zou die bewaking het denk ik wel bekend maken als ze erachter komen waarvoor dat was.. Bedoel als ze daar achter komen bij de politie dan ben je zo mede plichtig.
  Bericht 
Kiwi45
Master
Of via een open raam of balkon naar binnen/buiten gegaan. De voordeur is niet de enige ingang.
  Bericht 
Dikke Dakduif
Master
1) ik geloof er niets van dat iemand anders de moord gepleegd heeft
2) ook al zou dat zo zijn, ik ben er zeker van dat hij Nathalie Holloway wel vermoord heeft. Wegrotten in een Peruaanse gevangenis is gewoon een terechte straf voor een eerste klas hufter.
  Bericht 
Ascension
Master
 
Balkons zijn er in ieder geval niet. Weet niet op welke etage z'n kamer was.
  Bericht 
willie
Die hard
"Her beaten body was found wrapped in a bloody blanket three days later by hotel workers who noticed a foul odor coming from Room 309"

Ze zeggen maar wat. De verhaaltjes op internet zijn duidelijk opgemaakt met weinig feiten en een heleboel fantasie. Geloof er niets meer van.
De sensatie ljikt nu belangrijkste factor in de hele zaak.
Nu nog een jim carrey film die als detective alle zaken oplost.
  Bericht 
Ascension
Master
 
willie schreef:
"Her beaten body was found wrapped in a bloody blanket three days later by hotel workers who noticed a foul odor coming from Room 309"


Hier staat dat ze gevonden is door medewerkers die het vonden stinken. Ander verhaal is weer dat die Albanese Uruguyaan het hotel heeft getipt. Waarom duurt het uberhaupt 3 dagen voor dat iemand van het hotel een kijkje in de kamer neemt?

Kortom, er gaan inderdaad een hoop verhaaltjes over het internet en niemand weet wat waar is :)
  Bericht 
Corefest
Respect
MoneyPenny* schreef:
Iedereen die dit soort woorden gebruikt moet even Triptiek lezen van Karin Slaughter. Dan praat je echt wel anders.

Precies :thumb:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
'Bloed Stephany op shirt Joran'

De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.

Dat schrijft de Peruaanse krant Ajá. Het dagblad citeert een medewerkster van hotel Tac, die het lichaam van de dochter van de Peruaanse zakenman en autocoureur Ricardo Flores heeft gevonden.

Die betrad naar eigen zeggen de hotelkamer nadat een vrouw voor Joran zou hebben gebeld. "Het schoot me toen te binnen dat hij me nog twee dagen kamerhuur schuldig was, en ik ging naar boven om het te halen," verklaarde de receptioniste aan de Peruaanse politie.

Bloedvlekken

De politie zou in de kamer bloedvlekken van Stephany hebben aangetroffen in het bed en het bad. Ook bloedvlekken die zijn gevonden op een shirt van Joran zouden volgens de krant afkomstig zijn van het slachtoffer.

BRON http://www.nu.nl/buitenland/2264223/blo ... joran.html
  Bericht 
xZz
Master
 
Die vrouw wat voor Joran gebeld zou hebben is Beth,
die chick heeft gewoon zelfmoord gepleegd waar Joran bij was :x

Joran gaat op de vlucht, er belt zogenaamd een vrouw, medewerker gaat kijken en voila :)
  Bericht 
Ascension
Master
 
MS85 schreef:
die chick heeft gewoon zelfmoord gepleegd waar Joran bij was :x


Dit lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijke scenario. :lol:
  Bericht 
Grande
Master
MS85 schreef:
Die vrouw wat voor Joran gebeld zou hebben is Beth,
die chick heeft gewoon zelfmoord gepleegd waar Joran bij was


Ja ze heeft haar eigen nek gebroken met een tennisracket...

Bloed op je T-shirt is niet handig...nu hebben ze hem wel...

Motief weet ik niet, maar ze kunnen hem nu direct linken aan het lijk...bloed springt niet over als je alleen de kamer binnenloopt.

Vraag me echt af waarom hij dit gedaan zou hebben.
  Bericht 
Walker
Master
 
MS85 schreef:
die chick heeft gewoon zelfmoord gepleegd waar Joran bij was


Door zichzelf met een tennisracket het licht uit de ogen te slaan. :huh:
  Bericht 
xZz
Master
 
Walker schreef:
Door zichzelf met een tennisracket het licht uit de ogen te slaan. :huh:
Wie zegt dat dat waar is :huh:
  Bericht 
Grande
Master
MS85 schreef:
Walker schreef:
Door zichzelf met een tennisracket het licht uit de ogen te slaan.
Wie zegt dat dat waar is


Ze is door een UFO opgestraald en daar onderzocht...ging iets te hardhandig en ze hebben haar dood teruggestraald.

ET came back for revenge!
  Bericht 
xZz
Master
 
Grande schreef:
Vraag me echt af waarom hij zij dit gedaan zou hebben.
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
:dag: :dag: Joran, die zijn we nooit weer terug. :respect:
  Bericht 
willie
Die hard
Grande schreef:
Vraag me echt af waarom hij dit gedaan zou hebben.


Ze hadden ruzie.
Of hij wilde die $5000 die zij die avond had gewonnen.
Waarom slaat iemand je in elkaar met een tennisracket?
Hij reageert niet normaal in die situaties, geen enkel contact met gevoel of de wereld om zich heen.
Hij gedraagt zich ook vreemd in die filmpjes waar hij gewoon blijft zitten terwijl hij niets toegeeft of ontkent.
Als hij nu toegeeft met spijt krijgt hij een enorme korting in celstraf in peru.
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
En het zou me ook niks verbazen als ie weer eens stijf stond van de coke of wat dan ook... Dan heb je jezelf ook niet meer in de hand.
  Bericht 
ExGast
Die hard
 
Ik heb niet alles gelezen, maar niemand die het ruzie hoort :roll:
Iemand vermoorden in een hotel zonder geluiden :huh:
  Bericht 
Grande
Master
ExGast schreef:
Ik heb niet alles gelezen, maar niemand die het ruzie hoort
Iemand vermoorden in een hotel zonder geluiden


Als de eerste klap dusdanig hard is dat ze niet meer kan schreeuwen etc horen de buren alleen *boenk* en daarna iets wat valt. Als ik elke keer als ik een hotel slaap voor dat soort geluiden de politie moet bellen ga ik failliet aan belkosten.
  Bericht 
MoneyPenny*
Master
MS85 schreef:
Die vrouw wat voor Joran gebeld zou hebben is Beth,
die chick heeft gewoon zelfmoord gepleegd waar Joran bij was :x

Joran gaat op de vlucht, er belt zogenaamd een vrouw, medewerker gaat kijken en voila

Hey, als ie vrijkomt, heeft ie er in ieder geval één potentiële vriendin bij.
Oh en als ie toch in de bak komt, kun je altijd nog fan worden :roll:
  Bericht 
Grande
Master
MS ziet al die foute typjes wel zitten,

Alcohol ongeluk rijder Theo Janssen
Vrouwen moordende (verdachte althans) Joran van der Sloot...

Ik vraag me af wat Vjenne op zijn strafblad heeft staan...genocide of zo? (f)
  Bericht 
Vjenne
Master
Grande schreef:
Ik vraag me af wat Vjenne op zijn strafblad heeft staan...genocide of zo? (f)

O:)
  Bericht 
Kiwi45
Master
Grande schreef:
Ik vraag me af wat Vjenne op zijn strafblad heeft staan...genocide of zo?

Erger......hij schijnt soms te hard te rijden!!!
  Bericht 
Grande
Master
Kiwi45 schreef:
Grande schreef:
Ik vraag me af wat Vjenne op zijn strafblad heeft staan...genocide of zo?

Erger......hij schijnt soms te hard te rijden!!!


OW MY GOD!

Strafhof te Den Haag bellen, laat die Mladic maar lopen...Vjenne zit gewoon in Tukkerland.
  Bericht 
JayJay
Master
 
Op zich wel een goede vraag die ik zojuist lees op Twitter. Hoe kan Joran vanaf 30 mei op de vlucht slaan voor 3 dagen terwijl de FBI zegt dat ze hem undercover volgden?
  Bericht 
Ascension
Master
 
JayJay schreef:
Op zich wel een goede vraag die ik zojuist lees op Twitter. Hoe kan Joran vanaf 30 mei op de vlucht slaan voor 3 dagen terwijl de FBI zegt dat ze hem undercover volgden?


<aluhoedje op>
Om hun cover niet op te blazen natuurlijk!
<aluhoedje af>

Heb nog nergens gelezen dat de FBI hem zou volgen in Peru. Volgens mij zijn ze op Aruba afgehaakt of niet?
  Bericht 
JayJay
Master
 
Ik heb ook niks met aluhoedjes. Ik weiger alleen iemand al als moordenaar te beschuldigen terwijl er nog geen rechterlijke uitspraak over is.

Maar volgens de Telegraaf (dus moet je het nieuws sowieso al met een korrel zout nemen), volgde de FBI Joran wel nog in Peru.

Citaat:
LIMA (PERU) - De Amerikaanse federale politie FBI was bezig met een geheim en nog lopend onderzoek tegen Joran van der Sloot, toen hij onverwacht hoofdverdachte werd voor de moord op Stephany Flores.

De Nederlandse hoofdofficier op Aruba, mr. Peter Blanken, bevestigt dat de FBI kort voor Jorans vertrek naar Peru op 13 mei, werkte aan een operatie op Aruba. "De FBI was met Joran bezig en heeft in goed overleg met politie en een officier van justitie tijdens zijn verblijf ook hier ter plaatse onderzoek naar hem verricht." Het Amerikaanse Fox News meldde dat Joran werd gefilmd door undercoveragenten, in een onderzoek naar afpersing van de moeder van Natalee Holloway. "Het filmen kan ik niet bevestigen", aldus Blanken. "Er is gehandeld volgens alle regels. Daar is op toegezien."
Strafklacht

Joran verbleef tijdens de FBI-operatie dagen in het Radisson Hotel, waar hij Texas Hold'em Poker speelde. Het FBI-onderzoek liep door tot aan de dag dat Stephany Flores dood in de hotelkamer van Joran werd gevonden. De federale politie haastte zich in de uren na de vondst van het lichaam een strafklacht voor afpersing in te dienen bij de rechtbank in Alabama.
Volgens de Amerikaanse aanklacht van 3 juni is naar Joran een bedrag van 15.000 dollar overgemaakt op een Nederlandse bankrekening, als voorschot van 250.000 dollar.
Op afpersing en internetfraude staat in de VS maximaal dertig plus twintig jaar gevangenisstraf. Joran beloofde na betaling van het volledige bedrag de lichamelijke resten van Natalee Holloway te wijzen.
Het mag niet worden uitgesloten dat ook in Peru tegen Joran een of meer federale agenten zijn ingezet. Joran reisde en verbleef in dat land dankzij de genoemde aanbetaling van 15.000 dollar. Dat de VS hem niet op Aruba lieten arresteren, maakt duidelijk dat het onderzoek nog in volle gang was, om ook de moord op Holloway te bewijzen.


Bron
  Bericht 
tha steef
Master
Citaat:
'Bloed Stephany op shirt Joran'

AMSTERDAM - De Peruaanse politie heeft op een shirt van Joran van der Sloot bloedsporen aangetroffen die afkomstig zijn van Stephany Flores, die woensdag dood werd gevonden in een hotelkamer in Lima.
© Novum2

Dat schrijft de Peruaanse krant Ajá. Het dagblad citeert een medewerkster van hotel Tac, die het lichaam van de dochter van de Peruaanse zakenman en autocoureur Ricardo Flores heeft gevonden.

Die betrad naar eigen zeggen de hotelkamer nadat een vrouw voor Joran zou hebben gebeld. "Het schoot me toen te binnen dat hij me nog twee dagen kamerhuur schuldig was, en ik ging naar boven om het te halen," verklaarde de receptioniste aan de Peruaanse politie.

Bloedvlekken

De politie zou in de kamer bloedvlekken van Stephany hebben aangetroffen in het bed en het bad. Ook bloedvlekken die zijn gevonden op een shirt van Joran zouden volgens de krant afkomstig zijn van het slachtoffer.


dat vind ik toch wel een flinke portie bewijs!
en ja.... hij kan ook het lichaam gevonden hebben, toen onder het bloed gekomen zijn, en gevlucht zijn.

maar lijkt me niet echt wat er gebeurd is!

(ik zat nog op pagina 3 toen ik dit poste, stond er al door teun ;))
  Bericht 
xZz
Master
 
willie schreef:
Als hij nu toegeeft met spijt krijgt hij een enorme korting in celstraf in peru.
10 jaar was het toch?
Grande schreef:
Strafhof te Den Haag bellen, laat die Mladic maar lopen...Vjenne zit gewoon in Tukkerland.
:roflol: :roflol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
JayJay schreef:
Ik weiger alleen iemand al als moordenaar te beschuldigen terwijl er nog geen rechterlijke uitspraak over is.
+1
tha steef schreef:
maar lijkt me niet echt wat er gebeurd is!
Dus wordt Joran hier direct als moordenaar bestempeld?
  Bericht 
xZz
Master
 
Een stuk uit een blog, waarin meerdere scenario's zijn aangeschreven:

Er is echter nog een andere optie. Joran en Stephanie zijn gevolgd. Eenmaal in het hotel zijn ze overvallen. Joran wist aan zijn belagers te ontsnappen maar Stephanie niet. Die is hardhandig in elkaar geslagen, van haar geld berooft en uiteindelijk aan haar verwondingen overleden. Maar wie waren de overvallers? Er gaan geruchten over Russen waarmee Stephanie is gezien. Hoe was de vader-dochter relatie? Wist Stephanie zaken van haar vader die het daglicht niet kunnen verdragen? Kwam de aanwezigheid van Joran hem goed van pas?

Het scenario dat een vader zijn eigen dochter liet vermoorden klinkt absurd maar niet als je weet hoe het in Maffiakringen toegaat. Nu hebben we geen enkel hard bewijs dat Recardo Flores een Godfather is. Maar zelfs in niet criminele milieus worden dochters vermoord als die niet naar de pijpen van hun vader willen dansen. Denk maar aan eerwraak. Peru is overwegend Katholiek. Eerwraak ligt niet voor de hand maar wat weten verder van hun cultuur? Het lijk van Stephanie werd pas woensdag gevonden. Tussen zaterdagnacht en woensdagmorgen kan er nog van alles gebeurd zijn.


http://www.kovandijkvertelt.nl/2010/06/ ... loot-peru/
Zo zijn er tig scenario's. Het echte zullen we alleen nooit te weten komen.
  Bericht 
tha steef
Master
uit onderzoek is gebleken.... ze heeft geen sex gehad.

inderdaad is het goed dat er eerst een proces komt, maar dit soort types wil je eigenlijk gewoon achter tralies hebben!
  Bericht 
xZz
Master
 
tha steef schreef:
maar dit soort types wil je eigenlijk gewoon achter tralies hebben!
Als bewezen gaat worden dat hij het wél gedaan heeft, dan wel ja :-) :kniktja:
  Bericht 
dave84
Master
MS85 schreef:
Als bewezen gaat worden dat hij het wél gedaan heeft, dan wel ja


2x een moordverdachte zijn maakt je niet echt 100% in mijn ogen
  Bericht 
tha steef
Master
het feit dat hij aan patrick vertelde dat hij natalie omgebracht heeft, en het feit dat hij haar moeder om losgeld heeft gevraagd vind ik genoeg redenen om hem op te sluiten!
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
MS85 schreef:
Zo zijn er tig scenario's. Het echte zullen we alleen nooit te weten komen.

Dat zeg jij.... Joran heeft bloed van het meisje op zijn shirt.. Er zal indd wel niks aan de hand zijn nee. :x :x
  Bericht 
delgado
Pro
Uit welke regio komt Joran uit Nederland?
  Bericht 
WimLex
F1 kenner '20
delgado schreef:
Uit welke regio komt Joran uit Nederland?

Maakt dat uit dan ?
  Bericht 
delgado
Pro
Ik herinner me nog een voetbalwedstrijd waar 'Joran is de trots van Amsterdam' werd gezongen volgens mij?
  Bericht 
kukel
Pro
 
Hij komt uit Boxtel...

Edit: Foutje, Arnhem. Dacht ergens Boxtel gelezen te hebben.
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
delgado schreef:
Ik herinner me nog een voetbalwedstrijd waar 'Joran is de trots van Amsterdam' werd gezongen volgens mij?

Dat zal wel Johan geweest zijn.. die van cruijff.
  Bericht 
xZz
Master
 
kukel schreef:
Hij komt uit Boxtel...
Arnhem :x :lol:
Ik weet al wat een Grande of een Vjenne nú gaat antwoorden
-Joske- schreef:
Dat zeg jij.... Joran heeft bloed van het meisje op zijn shirt.. Er zal indd wel niks aan de hand zijn nee. :x :x
Jos... Nergens staat dat ik zeg dat er niks aan de hand is.

Ik zeg alleen dat ik iemand niet direct de stempel van een moordenaar geef. Dat het een psychopaat KAN zijn, is 1 ding wat zeker is. Helaas was niemand van ons erbij, dus worden het alleen maar posts waarin gesuggereerd wordt :-)
  Bericht 
delgado
Pro
kukel schreef:
Edit: Foutje, Arnhem. Dacht ergens Boxtel gelezen te hebben.

Klopt, nou weet ik het weer. Was Vitesse tegen NEC..
  Bericht 
tha steef
Master
Citaat:
'Joran van der Sloot bekent'

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft de moord op de Peruaanse Stephany Tatiana Flores Ramirez bekend. Dat heeft de politie bevestigd, melden Peruaanse media.

De Nederlander zou de vrouw hebben omgebracht omdat ze op zijn laptop 'iets' zou hebben gezien over Natalee Holloway.

''Ik wilde het niet doen'', zou Van der Sloot hebben gezegd tegenover de Peruaanse politie. Hij zou de bewuste avond naar een pompstation zijn geweest om koffie te halen.

Ontsnappen

Toen hij terug kwam gebruikte het meisje zijn laptop. ''Ze had dingen gezien die ze niet had mogen zien. We hebben het er over gehad, maar toen wilde ze ontsnappen. Daarna heb ik haar nek gepakt en haar geslagen.''


Ik weet niet hoe vaak hij dit nog terug gaan nemen, maar heel snel opsluiten!
sleutel weg gooien, en niet meer naar luisteren of gaan kijken!
 Pagina 4 van 12  [ 572 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy