Pagina 2 van 12  [ 572 berichten ]
  Bericht 
IkkeChris
Die hard
Joran bekende moord aan pokervriend door Bart Mos
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft eerder deze week telefonisch erkend dat hij schuldig is aan de moord op de 21-jarige Stephany Tatiana Flores Ramirez, afgelopen zondag in een hotelkamer in Peru.

Dit melden diverse bronnen in de vriendenkring van Joran. De inmiddels naar Chili gevluchte Van der Sloot zou afgelopen dinsdag contact hebben gehad met een Nederlandse pokervriend. Aan hem zou Joran hebben verteld dat hij het meisje met een mes om het leven heeft gebracht.

Aanleiding voor de moord op Stephany zou Jorans ziekelijke behoefte aan media-aandacht zijn geweest. Het meisje werd zondag in Lima met messteken vermoord en werd gevonden in een hotelkamer. Die kamer stond op naam van Joran. Zondag was het precies vijf jaar geleden dat Natalee Holloway op Aruba verdween.

Joran had ook enkele weken geleden nog contact met Jaap Amesz (Terror Jaap). Op dat moment zou hij zich nog in Venezuela hebben bevonden. "Joran zou er op dat moment behoorlijk doorheen hebben gezeten. Hij vertelde Jaap dat hij rondliep met plannen om zichzelf van het leven te beroven", aldus een ingewijde.

Jaap Amesz wil niet ingaan op vragen over zijn vermeende recente contact met Joran "Ik wil het politie-onderzoek niet in gevaar brengen."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6853587/__Joran_bekende_moord_aan_pokervriend__.html

zo dat ook weer uit de wereld geholpen
  Bericht 
aapje
Master
EddyHH schreef:
Wel geloofwaardig dat hij dan naar een buurland vlucht. Maja, geloofwaardig was hij toch al niet echt.


Als ik verdacht wordt van iets wat ik niet heb gedaan in zo'n land dan piep ik er ook tussenuit.
  Bericht 
tha steef
Master
als er in Nederland ook maar iemand zou vragen om uitlevering, dan zit er goed een schroefje los bij die persoon!
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
MS85 schreef:
Jij bent je vak misgelopen denk ik :-) Je weet meer dan wij ons kunnen bedenken. Hoe kom jij aan al die informatie? :)

Als jij savonds al lang in bedje ligt dan komen er tig programma's op televisie over "moordernaars/criminelen etc"...
MS85 schreef:
Hij heeft zich er later toch weer uitgeluld :-) Omdat het geen waterdicht bewijs is... 'onder invloed' ;-)

Tuurlijk, en jij geloofd natuurlijk weer meteen. :nothanks:
  Bericht 
Walker
Master
 
Dat er onvoldoende bewijs is, wil niet automatisch zeggen dat de verdachte het niet gedaan heeft. (f)
  Bericht 
xZz
Master
 
-Joske- schreef:
Als jij savonds al lang in bedje ligt dan komen er tig programma's op televisie over "moordernaars/criminelen etc"...
Jos, wat gebeurd er met jou? Zo stilletjes als je toen was, zo los ben je nu...
Ik kijk maar wat graag naar docu's over moordenaars en criminelen, had je niet gedacht he :lol:
-Joske- schreef:
Tuurlijk, en jij geloofd natuurlijk weer meteen. :nothanks:
"Jullie" geloven toch ook dat Joran schuldig is? :-)
  Bericht 
xZz
Master
 
Walker schreef:
Dat er onvoldoende bewijs is, wil niet automatisch zeggen dat de verdachte het niet gedaan heeft. (f)
Eens,
maar bewijs in de auto met Patrick wil niet automatisch zeggen dat de verdachte het wel gedaan heeft (f)
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
MS85 schreef:
maar bewijs in de auto met Patrick wil niet automatisch zeggen dat de verdachte het wel gedaan heeft (f)

Er is nog veel meer mogelijk bewijs... En goed, ik zeg ook niet dat die Nathalie vermoord heeft, maar hij heeft er vast iets mee te maken. Al dan niet om haar lichaam ergens te verbergen... Als jij denkt dat Joran een lieverdje is, blijf het lekker denken, ik en vele andere weten wel beter. Joran doet dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. En hoort gewoon in een cel thuis.
  Bericht 
xZz
Master
 
-Joske- schreef:
Als jij denkt dat Joran een lieverdje is, blijf het lekker denken,
Nergens staat dat ik zeg dat Joran een lieverdje is, ik zeg alleen dat ik niet per definitie direct geloof dat hij het zelf gedaan heeft :-) Jij weet ook dat ik dat nergens heb neergezet :-)
-Joske- schreef:
ik en vele andere weten wel beter.
Ohja, jullie waren er allemaal bij? :-)
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
MS85 schreef:
Ohja, jullie waren er allemaal bij? :-)

Of jij hebt gewoon een plaat voor je hoofd en je wil het niet zien.. :nah:

Einde discussie trouwens... anders loopt het uit de hand.
  Bericht 
umpire
Master
Zo, en nu beiden lief spelen :x

Anders hebben we een FSser met een kelder voor jullie :[
  Bericht 
xZz
Master
 
umpire schreef:
FSser
:lol:
-Joske- schreef:
Of jij hebt gewoon een plaat voor je hoofd en je wil het niet zien.. :nah:
Ik moet zó hard lachen nu :D
-Joske- schreef:
anders loopt het uit de hand
Nee hoor, ik gedraag me nu netjes :[
  Bericht 
WimLex
F1 kenner '20
umpire schreef:
Anders hebben we een FSser met een kelder voor jullie :[

met hele leuke speeltjes (naar ik gehoord heb)

dit om even in te haken op openingspost van TS (f)
  Bericht 
xZz
Master
 
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey WL, leef jij nog :D
  Bericht 
umpire
Master
WimLex schreef:
met hele leuke speeltjes (naar ik gehoord heb)

Zowel in als buiten die kelder O:) :kniktja: :roflol:
  Bericht 
Vjenne
Master
Ladies and Gentlemen....

We've got him!

Code:
Joran van der Sloot opgepakt
Uitgegeven:    3 juni 2010 19:07
Laatst gewijzigd:    3 juni 2010 19:07
AMSTERDAM - Joran van der Sloot is donderdag in Chili gearresteerd in verband met de moord op de 21-jarige dochter van een zakenman en autocoureur heeft vermoord in de Peruaanse hoofdstad Lima.

© AFP

Dat heeft de Chileense politie donderdag bekendgemaakt.

Het meisje, Stephany Tatiana Flores Ramirez, werd woensdag dood in een hotelkamer gevonden die door Van der Sloot zou zijn gehuurd.


Ze is waarschijnlijk zondag om het leven gebracht. Precies vijf jaar eerder, op 30 mei 2005, verdween de 18-jarige Natalee Holloway op Aruba. Ook in die zaak is Van der Sloot verdachte.

http://www.nu.nl/buitenland/2261910/jor ... epakt.html
  Bericht 
InsecureThreat
Master
Ch1nnY schreef:
De cruciale fout van Joran

Citaat:
een ingezonden brief op de Telegraaf


Dan gaan we nou zien of deze schrijver gelijk heeft :[
  Bericht 
Vroeg op
Master
Peru. Een mooi landje om Joran een verplicht kamertje te geven. Laat maar lekker daar. :nothanks:
  Bericht 
Ascension
Master
 
Vroeg op schreef:
Peru. Een mooi landje


Is inderdaad een schitterend land! :thumb:
  Bericht 
Vjenne
Master
Daar hebben ze toch van die mutsen? Met die grote flappen. Tot over z'n oren :kniktja:
  Bericht 
manfred33
Die hard
http://elcomercio.pe/noticia/489283/ult ... loot-chile video van de aankomst op het bureau!
  Bericht 
BLikent
Master
Joran :dag:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
De Chileense politie heeft hier heel erg goed werk geleverd. Eerst het noorden uitgekamd en toen afgezakt naar het zuiden alwaar ze de verdachte tegenkwamen. :thumb: :thumb:

Nu nog even Joran over de grens zetten en hem daar laten arresteren. Vervolgens zal hij en heel leuke verblijfplaats krijgen waar hij de eerste 20 jaar nog van kan genieten. De Peruaanse gevangenissen zijn net iets minder luxe dan de Nederlandse.
  Bericht 
EK055
Master
Dat wordt zeepjes rapen. En als bonus geen Pethar Are DaFreeze uitzendingen meer over Yho-Rann Vhander Slut.
  Bericht 
Vroeg op
Master
EK055 schreef:
Dat wordt zeepjes rapen.

Hmmmm he postuur van een westeuropesche Joran doet me er meer aan denken dat hij de latinotjes zeepjes laat oprapen.
  Bericht 
Ascension
Master
 
Maserati Teun schreef:
De Chileense politie heeft hier heel erg goed werk geleverd. Eerst het noorden uitgekamd en toen afgezakt naar het zuiden alwaar ze de verdachte tegenkwamen. :thumb: :thumb:


Is dunbevolkt gebied met checkpoints op doorgaande wegen ivm drugssmokkel. En als Nederlander val je daar sowieso wel snel op. Had niet verwacht dat ie lang voortvluchtig zou blijven.
  Bericht 
Sjonnie
Die hard
Maserati Teun schreef:
Nu nog even Joran over de grens zetten en hem daar laten arresteren. Vervolgens zal hij en heel leuke verblijfplaats krijgen waar hij de eerste 20 jaar nog van kan genieten.



Hoorde vanavond dat hij als hij berecht wordt en schuldig blijkt maximaal 25 jaar kan krijgen.
  Bericht 
BOAGB
Pro
 
Als ie maar niet uitgeleverd word aan Nederland
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
BOAGB schreef:
Als ie maar niet uitgeleverd word aan Nederland


Er zal toch geen gek in NL rondlopen die om uitlevering gaat vragen. OMG er lopen natuurlijk gekken genoeg.

Beide delicten zijn niet in NL gepleegd dus waarom zou die gek.
  Bericht 
tha steef
Master
BLikent schreef:
Joran :dag:


ik zwaai ff mee :dag:
  Bericht 
liquid_force
Master
spitsnieuws.nl schreef:
'Joran perste Beth Holloway af'

Joran van der Sloot heeft aangeboden om voor 250.000 dollar (ongeveer 200.000 euro) de locatie van het lichaam van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway bekend te maken aan haar moeder Beth. De autoriteiten in de staat Alabama denken dat zij genoeg bewijs hebben verzameld om Van der Sloot veroordeeld te krijgen voor afpersing. Hij is vandaag in staat van beschuldiging gesteld. In de aanklacht (pdf) staat dat Joran vorige maand al een deel van het bedrag op zijn rekening heeft ontvangen.

Holloway verdween op 30 mei 2005 op Aruba. Joran is hoofdverdachte in de zaak. De 22-jarige Nederlander wordt ook verdacht van de moord op Stephany Flores afgelopen zondag in Peru. Van der Sloot werd gisteren in Chili opgepakt nadat hij op de vlucht was geslagen. In een reactie op de recente ontwikkelingen verklaart Beth Holloway haar innige deelname met de familie van Stephany. In de verklaring laat ze ook weten dat ze bidt voor snelle en juiste gerechtigheid. Van der Sloot wordt morgen Chili uitgezet aan de grens met Peru, zodat de Peruaanse autoriteiten hem kunnen arresteren.


dit wordt me allemaal iets te voorspelbaar nu ... ik kan me voorstellen dit is echt een setup ...
  Bericht 
Superkoe
Master
Dus jij denkt dat de familie Holloway een huurmoordenaar inhuurt en die een schimmig Zuid Amerikaans land een willekeurige onenightstand van Joran laat vermoorden, zodat die de schuld krijgt? En ook dat ze dan gelijktijdig een valse aangifte in eigen land doen tegen Joran?

Waarom dan niet Joran zelf? En waarom dan ook nog die valse aangifte?

Ik denk dat Joran gewoon compleet geschift is. Net zoals Koos V en Sander H, en nog wat van die figuren.
  Bericht 
MoneyPenny*
Master
EK055 schreef:
Pethar Are DaFreeze

Hier zit een beat in :lol: 8)
  Bericht 
Signum
Master
Guttegut... het conspiracy gezwam is weer begonnen.
  Bericht 
Grande
Master
Superkoe schreef:
Net zoals Koos V en Sander H, en nog wat van die figuren.


Ene K. Spee hoort er ook nog bij
(f)
  Bericht 
Hunswijk
Die hard
Het valt me nog alles mee dat hij niet snel naar een Nederlandse Ambassade of Consulaat gegaan is en hij daar vervolgens de moord van Natalee Holloway heeft bekend.
Dat zou 'm plm. 12 jaar hebben opgeleverd, transport naar NL of Aruba, beiden zonder uitleveringsverdrag met Peru of Chili.
Of was hij hier naar toe onderweg in Santiago?

Op dit moment had hij op Nederlands grondgebied gezeten, en de banden van de NL regering met Chili zijn beter als die van Chili met Peru. (wij verkopen ze nl. oude F-16's en M-fregatten)
Om dus deze potentiele diplomatieke rel te voorkomen hebben de Chilenen alles op alles gezet om 'm voordat hij de Ambassade zou bereiken te pakken.

Jack
  Bericht 
BMW-gek
Master
umpire schreef:
Anders hebben we een FSser met een kelder voor jullie

Joske klinkt toch wel heel zwoel in mijn koptelefoon met zijn zachte G. En van een blind date met MS85 ben ik ook niet vies van. O:) 8)
  Bericht 
xZz
Master
 
BMW-gek schreef:
Joske klinkt toch wel heel zwoel in mijn koptelefoon met zijn zachte G
Jos is niet mijn type ;-)
BMW-gek schreef:
En van een blind date met MS85 ben ik ook niet vies van.
Denk dat je ruzie krijgt met Vjenne :lol:
  Bericht 
Kiwi45
Master
Gokje.
De vader van Joran was, zoals bekend, onderdeel van het justitieel pedo-netwerk, waar ook mensen als Joris Demmink van uitmaken. Rechters die het even te heet onder de voeten wordt, worden standaard overgeplaatst naar de Antillen.
Deze rechter van der Sloot wist te veel, en is onlangs dus 'plotseling overleden'.

Joran wist echter inmiddels ook heel veel. Zoals welke mensen op welke manier werden omgekocht/gechanteerd door zijn vader om Joran vrij te houden.

Joran was echter iets minder intelligent, en ging die informatie gebruiken om mensen af te persen. Hij had immers geld nodig. En dat had hij beter niet kunnen doen.

Een one-night stand, hij wordt even weggeroepen door iets of iemand, komt terug op zijn kamer, en het meisje is deaud. Hij is slim genoeg om te snappen dat hij zich hier nooit uit gaat lullen. En dus probeert hij te vluchten.

Zo zomaar kunnen natuurlijk.

Met de groeten van Kiwi Ludlum
  Bericht 
Walker
Master
 
Kiwi45 schreef:
Ludlum


Jason Joran Bourne...

:biertje:
  Bericht 
Fopspee(n)
Master
De vraag is: Is Joran nu een driftkikker die zich niet kan beheersen, is hij ziek in zijn hoofd, is hij nu gewoon oliedom of slachtoffer? Of misschien wel alle 4?
  Bericht 
MoneyPenny*
Master
@ Kiwi... wanneer is de premiere :D
  Bericht 
tha steef
Master
ik denk alle 4...
  Bericht 
tha steef
Master
MoneyPenny* schreef:
@ Kiwi... wanneer is de premiere :D


het zal nog wel een paar jaar duren.... maar kans is groot dat er een film van komt.
  Bericht 
Kiwi45
Master
MoneyPenny* schreef:
@ Kiwi... wanneer is de premiere :D

Eerst het boek schrijven. Dan de Ako-literatuurprijs winnen, tijdens de uitreiking Kluun even flink de waarheid vertellen, filmrechten verkopen, script schrijven, actrices testen (belangrijk), Paul Verhoeven als regisseur inhuren, en dan zien we wel verder....
  Bericht 
MoneyPenny*
Master
Als je nog een actrice zoekt... ben James een beetje zat :glaasje:
  Bericht 
Walker
Master
 
James is James niet meer O:)
  Bericht 
Kiwi45
Master
Ik zal er eens over nadenken. Als eerste moeten we wel een foto hebben natuurlijk. Heb je misschien een leuke foto, bijvoorbeeld in een oranje jurkje?
  Bericht 
Tento
Master
 
Dat hij maar veel zeepjes in een Peruaanse gevangenis/hok op mag gaan rapen........
  Bericht 
IsIkke
Master
tha steef schreef:
maar kans is groot dat er een film van komt.

http://vimeo.com/5541344 is er toch al? :P (volgens mij is dat een Joran referentie ^.^ weet het niet zeker)
 Pagina 2 van 12  [ 572 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy