Postingstijd interval gedetecteerd van 168.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 6 van 6  [ 258 berichten ]
  Bericht 
Gifpen
Master
 
Shit je had me door..
  Bericht 
ericj
Die hard
ARNHEM - De 24-jarige Mohamed ben J. die 25 juli vorig jaar in Utrecht tijdens een straatrace iemand doodreed, heeft vrijdag in hoger beroep dezelfde celstraf maar een hoger rijverbod gekregen.

Het gerechtshof in Arnhem veroordeelde de man tot 4 jaar cel, waarvan 1 voorwaardelijk, en 8 jaar rijverbod. De rechtbank Utrecht koos eerder voor 5 jaar rijverbod.

Ben J. reed minstens 104 kilometer per uur waar 50 is toegestaan. Hij raakte de macht over het stuur kwijt en ramde een Honda. Een inzittende van die Honda overleed en een andere raakte in coma met mogelijk blijvende schade.

http://www.nu.nl/binnenland/2932489/cel-en-langer-rijverbod-fatale-straatrace-utrecht.html
  Bericht 
Tweebel
Master
Rechter zonder slappe knieen. Mooi.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Goed bezig die rechter. :thumb:
  Bericht 
pevo
Master
HEHE eindelijk weer eens een rechter die zwaarder durft te straffen :thumb:
  Bericht 
edjejanssen
Die hard
Ik had dat jaartje voorwaardelijk ook maar even weggelaten..
  Bericht 
Dennis_on_the_road
Master
Citaat:
Getuigen zagen de BMW van Ben J. als een dolle over de Cartesiusweg rijden, racend tegen een andere BMW die nooit opgespoord is. In een bocht ging het mis. Zijn verdediging stelde dat hij 70 of 80 kilometer per uur reed. Getuigen spraken over 100 tot 180.


Wederom een duidelijk voorbeeld dat getuigen absoluut niet kunnen schatten, overigens heb ik totaal geen medelijden met mo :thumb_d:
  Bericht 
18vti
Master
Goed gestraft :thumb:
 Pagina 6 van 6  [ 258 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy