Pagina 13 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
406
Master
Je woont in de buurt van een psychiatrische instelling?
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
asielzoekerscentrum is vrij dichtbij :x
  Bericht 
406
Master
Krijgen die gasten zo veel geld van ons dan?
  Bericht 
DidbeZ
Master
Iemand in de buurt heeft nu zo'n ding


Mijn schoonvader heeft er ook zo een besteld. In het echt best een prima model, beetje onorthodox wellicht maar ik vind hem mooi.
  Bericht 
406
Master
Afbeelding

Ik vind het trouwens wel grappig hoe ongelooflijk lelijk iedereen de 2e generatie prius vond bij de introductie 12-13 jaar geleden. En Toyota heeft zowaar voor elkaar gekregen om alle nieuwe modellen sinds dien steeds een stapje lelijker te laten worden. Is opzich ook wel een prestatie om met iets saais te beginnen en dan vervolgens 12 jaar lang consequent steeds lelijkere dingen te maken.
  Bericht 
keokiracer
Master
DidbeZ schreef:
In het echt best een prima model, beetje onorthodox wellicht maar ik vind hem mooi.

+1
  Bericht 
Joël D.
Master
+2. Beetje zwaar alleen.
  Bericht 
Spook
Master
  Bericht 
406
Master
Holy shit
  Bericht 
RRL
Master
Een 2004 Honda Insight:
  Bericht 
Marten320TD
Master
 
Geyl is anders...... maar libidoverlagend? Nee..
Anders dan de priu (ik krijg dit niet uit mijn toetsenbord) is deze tenminste functioneel gelijnd. Niet "kijk mij eens milieubewust zijn" schreeuwend.
  Bericht 
Pazo
Pro


Bleh... De gewone Tesla vind ik wel mooi maar dit is echt een gedrocht :schudnee:
  Bericht 
Pietert
Master
Pazo schreef:
Bleh...

Marten320TD schreef:
Geyl is anders...... maar libidoverlagend? Nee..
  Bericht 
Spook
Master
Minivan's zijn zo goed als altijd libidoverlagend.
  Bericht 
406
Master
Ik dacht altijd dat er geen 3 K's in een kenteken mochten staan.
  Bericht 
Blaataap
Master
406 schreef:
Ik dacht altijd dat er geen 3 K's in een kenteken mochten staan.


Persoonlijk kenteken joh :wink: :lol: :lol:
  Bericht 
Rover
Master
406 schreef:
Ik vind het trouwens wel grappig hoe ongelooflijk lelijk iedereen de 2e generatie prius vond bij de introductie 12-13 jaar geleden. En Toyota heeft zowaar voor elkaar gekregen om alle nieuwe modellen sinds dien steeds een stapje lelijker te laten worden.

De eerste, tweede en 4de generatie vind ik behoorlijk lelijk. De 3de generatie vind ik er persoonlijk best normaal uitzien.
  Bericht 
406
Master
Mijn post had eigenlijk betrekking op het gehele toyota gamma. En reken Lexus daar voor het gemak ook maar bij.
  Bericht 
Spook
Master
  Bericht 
Joël D.
Master


:roflol: :roflol: :fp:
  Bericht 
babsvw
Master
@spook Opel omega :fp: :loco: :x mooi verhaal dat als nieuw, had ik met mijn Passat ook, is alleen leuk voor de taxatie waarde , kunt zo'n auto beter om een boom vouwen dan proberen te verkopen :lol: :lol: :lol:
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
wat is er met je plaatje joel?
  Bericht 
Spook
Master
Nog een foto:



Er zit wel veel werk in onderhuids. Maar dat dit dan het eindresultaat is .. ugh.
  Bericht 
Spook
Master
wat is er met je plaatje joel?


Spoilertje verkeerd gemonteerd denk ik.
  Bericht 
Joël D.
Master
Inderdaad.
  Bericht 
babsvw
Master
Spook schreef:
Er zit wel veel werk in onderhuids. Maar dat dit dan het eindresultaat is .. ugh.

Ja, is meestal veel werk geweest, dit ziet er echt niet uit :fp:
  Bericht 
Spook
Master
The hell??

Een Mustang heeft een Datsun dronken gevoerd en toen achter een Burger King misbruikt, en dit was het resultaat:

http://jalopnik.com/for-25-000-will-thi ... 1790689259

  Bericht 
Fpsdoug
Master
Gaaf ding. De velgen hadden wel wat minder overdreven mogen zijn.
  Bericht 
Blaataap
Master
Lekker lelijk, niks mis mee.
  Bericht 
Rover
Master
Iets minder brede velgen en ik zou hem geslaagd lelijk noemen. Gaaf zelfs
  Bericht 
zandbak
Master
Vandaag een nieuwe suzuki ignis gezien. Van voren ziet die er al dubieus uit, van achter helemaal een gedrocht
  Bericht 
406
Master
Ik vind het een leuk idee van suzuki om wat styling elementen van de SC100 te gebruiken. Maar doe dat dan op een klein coupétje, niet op een budget wannabe-suv. Nu is het helaas een lelijk ding geworden. Volgens mij hebben ze er trouwens expres fietswieltjes onder geplakt zodat de rest van de auto groter lijkt :lol:

Sowieso snap ik Suzuki al jaren niet meer. Een budget merk met een prijskaartje dat niet lager ligt dan de concurrentie. Ook het modellen gamma is apart, 2 in het A-segment, 3 in het B- segment en 2 C- segment SUV's.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Beetje een brommobiel vanaf de achterkant, zeker met zulke wieletjes.
  Bericht 
zandbak
Master
Het was dat er een auto kenteken achterop zat, maar het oogt van achter ook als een brommobiel.
Ik vind het een enorm gedrocht
  Bericht 
Spook
Master
Doet me denken aan een SC100.



Edit: oh dat was al gezegd :colaatje:
  Bericht 
Rover
Master
Vanmiddag zag ik een witte Toyota Mirai op de snelweg

Ik wist niet Toyota in staat was nog een lelijker gedrocht te produceren als de huidige Prius. :|
Catalogusprijs € 79990 :o
  Bericht 
Spook
Master
Worden die daadwerkelijk verkocht dan?
  Bericht 
Rover
Master
Mogelijk, hij staat zakelijk te naam gesteld. Dus kan ook een proefmodel zijn oid. Ik las dat Stedin een witte heeft, dus mogelijk hebben ze de Stedin stickers eraf gehaald
  Bericht 
Blaataap
Master
Voor zover ik weet worden die alleen maar geleased en blijven ze in bezit van Toyota.
  Bericht 
Existenz
Die hard
Blaataap schreef:
Voor zover ik weet worden die alleen maar geleased en blijven ze in bezit van Toyota.

Ze zijn in ieder geval realistisch genoeg om zich te realiseren dat niemand hier ook maar ooit 1 hele euro op gaat stukslaan.

Existenz
(zoekt overtreffelijke trap voor "gedrocht")
  Bericht 
vw-driver
Master
zandbak schreef:
een gedrocht


Kwam die tegen op de reklame inderdaad .
  Bericht 
Existenz
Die hard
vw-driver schreef:
Kwam die tegen op de reklame inderdaad .

Serieus? Zelfs met het globale marketingbudget van Samsung, uitgegeven in alleen Luxemburg, gaat toch nog steeds niemand die ook maar 30% toerekeningsvatbaar is dat ding aanschaffen?

Existenz
(weet het gewoon niet meer)
  Bericht 
adinsx
Master
Blaataap schreef:
Voor zover ik weet worden die alleen maar geleased en blijven ze in bezit van Toyota.


Dat ja. We hadden de Mirai geregeld als technische blikvanger voor een event. Weekje later bleek de technische man van de importeur niet te kunnen, en kregen we de auto ook niet.
We dachten dan maar via een dealer de Mirai te regelen. Ging hem niet worden, want ze blijven allemaal eigendom van importeur :x

Nee, de 'looks' moet ie het niet van hebben. :roll:
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Wat is er dan zo bijzonder aan dat ding? En niet achter over te drukken, zoals met die prototypes van Citroen des tijds is gebeurt?
  Bericht 
Spook
Master
Waterstofbrandstofcelautodriekeerwoordwaardemetscrabble.
  Bericht 
Marten320TD
Master
 
Waterstofapparaat is technisch bijzonder interessant :thumb: :D .
Verder heet de vormgeving bepaald te zijn door de benodigde koeling en een minimale luchtweerstand.... zal best, maar de netvlies weerstand is enorm :dood: :dood: Net als met de prius heeft marketing blijkbaar bedacht dat de berijder van deze "milieuvriendelijke" aut- eh.. hm.. vehikels dit ook uit willen stralen: "kijk mij eens deugen! Ik heb niks met auto's, die zijn echt geen statussymbool voor mij*, maar IK ben WEL milieubewust!"

Zouden ze nou echt niet doorhebben hoe spuuglelijk die hokken zijn? Of is het een soort cognitieve dissonantie? Of zelfkastijding (het heilige OV is echt geen werkbare optie voor mij, dus ik MOET wel zo'n milieumisdaad op wielen rijden.)

*in de kringen waar zij zich in bevinden zijn bèta's (die hun terechte twijfels hebben bij de milieuvriendelijkheid van prii en accubakken) ondervertegenwoordigd, (de schijn van) milieubewust zijn is in deze deugkringen statusverhogend.
  Bericht 
Masterdam
Master
Spook schreef:
Waterstofbrandstofcelautodriekeerwoordwaardemetwordfeud.

Ga nou eens met je tijd mee, Spooky. :roll:
  Bericht 
Blaataap
Master
Marten320TD schreef:
Zouden ze nou echt niet doorhebben hoe spuuglelijk die hokken zijn?


Japanners vinden andere dingen mooi dan wij Europeanen. Het zijn bijzondere jongens daar ;)
  Bericht 
Trasher
Master
zandbak schreef:
Van voren ziet die er al dubieus uit, van achter helemaal een gedrocht

En in het echt nog lelijker dan voor en achteraanzicht bij elkaar opgeteld....wat een mislukt vekhikel :o :o
Ik dacht overigens ook eerst aan een brommobiel..
  Bericht 
Rover
Master

Youtube video
 Pagina 13 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy