Pagina 12 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
flaskk
Master
mmbs was zo'n ding ideaal voor geweest, maar volgens mij doen ze daar niet meer aan :(
  Bericht 
Blaataap
Master
Black98 schreef:
Je wilt alleen de motorrijtuigenbelasting van zo'n ding niet betalen :o


De onderhoudskosten ook niet. Waanzinnig slecht in elkaar gesleutelde troep is het.
  Bericht 
zandbak
Master


  Bericht 
TommyGun
Master
Blaataap schreef:
Tsja, oranje wrap of niet, het blijft een lelijk hok.


Dit dus.

Kwam gisteren nog zo'n gaar kutding tegen. Wel vlammen op rechte stukken maar in de bochten als een mietje rijden want anders kiept 'ie om :lol:
  Bericht 
Pietert
Master
TommyGun schreef:
Wel vlammen op rechte stukken maar in de bochten als een mietje rijden

Dat ligt niet aan de auto hoor. Daar hebben heel veel mensen last van. Vanochtend nog een Tesla, zelfs.
  Bericht 
TommyGun
Master
Bochten zijn ook eng :o
  Bericht 
Raymond
Master
TommyGun schreef:
Bochten zijn ook eng :o

Ik reed vandeweek in een auto van een collega. Een doodgewone Megane. Bij het eerste stoplicht greep de TC al in bij normaal wegrijden en bij de eerste bocht begon de ESP te miepen. En ik reed echt gewoon met de rest mee. Ik stoppen op een parkeerplaats, bandenprofiel bekijken. Zeker 4mm. :huh:
Nou, als dit de standaard is voor gewone auto's dan vind ik het niet zo gek dat mensen als een dweil rijden.
  Bericht 
Marten320TD
Master
 
Raymond schreef:
En ik reed echt gewoon met de rest mee. Ik stoppen op een parkeerplaats, bandenprofiel bekijken. Zeker 4mm. :huh:


Misschien heb je die 200kg skibox op het dak gemist? :[ :[ :devil:

Serieuzer: wat voor banden lagen er onder dat ding? En op juiste spanning? Ook niet onbelangrijk: hoe koud was het?
Zelfs met mijn wijlen 106 1.5D kon ik banden (Michelins, destijds geen eco-meuk 165mm breed en in goede staat) in z'n 3 laten spinnen.
Ok... op de bevroren parkeerplaats van het Galgenwaard Stadion, maar toch.
  Bericht 
Spook
Master
Een verlaagde Prelude met brulpijp. Ga weg. Sjonnie!
  Bericht 
Spook
Master

Youtube video



Nee het is niet echt. Het is Neill Blomkamp's visie voor de Trump-Beast. Geinige render wel, nietwaar?
  Bericht 
zandbak
Master
Vooruit, deze dan in het goede topic? :lol:
  Bericht 
Spook
Master
Het valt me nog mee dat ie de normale achterlichten heeft.
  Bericht 
RRL
Master
Is dat een trend? Zag gisteren een Golf V met groene stalen velgen. Verder leek de auto volledig standaard.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Stalen velgen is voor veel mensen een wintertrend
  Bericht 
Story
Master
 
zandbak schreef:
Vooruit, deze dan in het goede topic? :lol:



  Bericht 
Oldskool
Master
Fiat "Stilo" blijft toch echt een stijlloos hok. :nothanks:

  Bericht 
406
Master
De multiwagon is een pininfarina ontwerp. Giuseppe Castaldi kon er mooi over vertellen hoe dat de aanleiding van zijn vertrek daar was :roflol:
  Bericht 
RRL
Master
DikkeDiesel schreef:
Stalen velgen is voor veel mensen een wintertrend

Jup, zo staan de auto's bij mijn ouders er ook bij. Ziet er niet uit :fp:
  Bericht 
Tweebel
Master
Oldskool schreef:
Fiat "Stilo" blijft toch echt een stijlloos hok.


Ik vind die hatchback nog best meevallen. Maar je ziet ze toch zelden rijden want kwalitatief waarschijnlijk het slechtste wat Fiat afgelopen 20 jaar heeft gebouwd.

  Bericht 
Spook
Master
Nee, dan een Marea :/
  Bericht 
babsvw
Master
Ik vind deze Stilo toch best leuk is van kennis van me 2.4 20v Abarth 170 pk.

  Bericht 
Okkie68
Master
Lekker rap ding ja. Daarmee kun je snel naar huis, zodat je thuis bent voordat ie kapot gaat...
  Bericht 
babsvw
Master
Okkie68 schreef:
Lekker rap ding ja. Daarmee kun je snel naar huis, zodat je thuis bent voordat ie kapot gaat...

Hij heeft hem nu zo'n twee jaar (nog) geen problemen mee gehad.

Ach en libidoverlagend, kan de eigenaar van bovenstaande Fiat prima hebben... word hij niet minder leuk van [emoji56]
  Bericht 
Blaataap
Master
Deze past hier wel.

  Bericht 
babsvw
Master
Blaataap schreef:
Deze past hier wel.



Dat is echt uberlelijk :fp:
  Bericht 
bruintje beer
Master
:lol: ik vind 'm nogal, eh.., Top Gear.
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Zweedse Firma Toppola. Bouwt een camperopbouw die je zo in de kofferbak zet als je de klep eruithaalt. Aan de voorkant zet je hem vast op de dakdragers.
Mijn werkgever heeft er een paar jaar een gehad. Ideaal voor korte tripjes zoals festivals ed
  Bericht 
A4
F1 kenner '22
babsvw schreef:
Ik vind deze Stilo toch best leuk is van kennis van me 2.4 20v Abarth 170 pk.

Leuke herinneringen aan toen ik nog een E30 325i reed. Keertje tussen Deventer en Almelo 's avonds laat tegen een kerel in een gele Abarth 170pk gereden.
Was nog in de gekke jaren dus het ging er ruig aan toe. Waren precies even snel. Ik reed toen zonder detector en hij blijkbaar mét. Bij het viaduct Lochem ging hij vanuit 200+ ineens vol in de ankers. Wat ik dan weer vreemd vond, maar gelukkig deed ik hetzelfde :x Mooi momentje :lol:
  Bericht 
babsvw
Master
Injectie schreef:
weedse Firma Toppola. Bouwt een camperopbouw die je zo in de kofferbak zet als je de klep eruithaalt. Aan de voorkant zet je hem vast op de dakdragers.
Mijn werkgever heeft er een paar jaar een gehad. Ideaal voor korte tripjes zoals festivals ed

daar is het ook een prima ding voor :thumb: :D

A4 schreef:
Leuke herinneringen aan toen ik nog een E30 325i reed. Keertje tussen Deventer en Almelo 's avonds laat tegen een kerel in een gele Abarth 170pk gereden.
Was nog in de gekke jaren dus het ging er ruig aan toe. Waren precies even snel. Ik reed toen zonder detector en hij blijkbaar mét. Bij het viaduct Lochem ging hij vanuit 200+ ineens vol in de ankers. Wat ik dan weer vreemd vond, maar gelukkig deed ik hetzelfde :x Mooi momentje :lol:

:thumb:
Nah dat soort dingen zou ik nou nooit doen O:) , ik heb helaas nog niet in de Stilo gereden zal eens heel lief vragen of dat een keer mag 8)
  Bericht 
JeffreyM
Master
Waarom zou je een Mitsubishi space star importeren ''helemaal'' vanuit Engeland? :x
  Bericht 
babsvw
Master
JeffreyM schreef:
Waarom zou je een Mitsubishi space star importeren ''helemaal'' vanuit Engeland? :x

Gewoon omdat het kan [emoji38] hier in de buurt rijdt een rechts gestuurde Ford Galaxy rond :fp:
  Bericht 
Rover
Master
Mogelijk iemand die hem meegenomen heeft uit Engeland bij een verhuizing, of simpelweg omdat een 2de hands auto daar nog niet de helft kost van een Nederlandse
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
ik ken ook iemand die in een 20 jaar oude rechts gestuure V70 rijdt. precies war Rover zegt meegenomen uit Engeland bij verhuizing
  Bericht 
406
Master
Zat er niet in het zuiden van het land een jetcars achtige toko die allemaal rechtsgestuurde importbakken verkoopt? Als je zo'n spacestar koopt dan geef je dusdanig weinig om auto's dat het je waarschijnlijk ook niks kan schelen dat het stuur aan de verkeerde kant zit.
  Bericht 
Joël D.
Master
Target cars?
  Bericht 
Jack.Ryan
Master
bruintje beer schreef:
:lol: ik vind 'm nogal, eh.., Top Gear.
:kniktja: :kniktja: :kniktja:

  Bericht 
bruintje beer
Master
:kniktja: of dat geval dat May in die aflevering had ("Oh cock!").
  Bericht 
Jack.Ryan
Master
bruintje beer schreef:
:kniktja: of dat geval dat May in die aflevering had ("Oh cock!").

Nee Hammond had het daar goed voor elkaar. :lol: :lol: :lol:
  Bericht 
Spook
Master
Lancia Ypsilon in zwart maar met metallicroze motorkap en A-stijlen. Waarom? Zoveel waarom??

Een paar Honda's en zulks met tFatF walvisstaarten achterop. Echt net een boodschappenwagen met handvatten.

Een Panamera met gele race-strepen over de hele lengte, gele remklauwen voor en achter, en gouden luchtroosters achter de voorwielen. Blergh.

En zo nog wel meer fraais.

Oh, en de Range Rover van Boef. Kneus.
  Bericht 
Spook
Master
Is het erg dat ik deze eigenlijk best wel kan waarderen?

http://www.autoweek.nl/nieuws/mercedes- ... -carlsson/

  Bericht 
406
Master
Stevie wonder heeft een auto besteld?
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Samen met Ray Charles
  Bericht 
pevo
Master
Spook schreef:
Is het erg dat ik deze eigenlijk best wel kan waarderen?


Ja!

:lol:
  Bericht 
Story
Master
 
Spook schreef:
Is het erg dat ik deze eigenlijk best wel kan waarderen?

Ach, hij is tenminste open!
  Bericht 
406
Master
Wat doet die elise in dit topic?
  Bericht 
Blaataap
Master
Geen idee, maar die "Mini" staat hier wat mij betreft goed :wink:
  Bericht 
Story
Master
 
406 schreef:
Wat doet die elise in dit topic?


Dak is dicht omdat er geen ruimte over is voor shrinkage.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Iemand in de buurt heeft nu zo'n ding :dood:
Afbeelding
  Bericht 
Blaataap
Master
Maak eens een foto van die CHR :woop: :woop: :woop:
  Bericht 
TommyGun
Master
:dood:
 Pagina 12 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Bussloo en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy