Pagina 32 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Schep
Master
Dubbellug jonge 8)
  Bericht 
babsvw
Master
Dubbellucht :fp: zonder dubbellucht vind ik hem wel tof
  Bericht 
406
Master
Waar gaat het heen met de autoindustrie? Zeg met dat het allemaal niet waar is...
Afbeelding

Om nog maar te zwijgen over de recent aangekondigde Infinity QX50, Jaguar E-Pace en de BMW X2.
  Bericht 
Pita
Master
 
Ik reed eens voor zo'n Niksaan Patrol ( top 135 km. ) . Ik reed 133 GPS, wilde hij er voorbij, pinker uit, duwen enz, klein beetje gas bij en hij komt er niet voorbij. Terug 133 GPS hij kruipt weer achter mij, pinker uit, ik naar rechts en gas bij, komt hij er natuurlijk weer niet voorbij. Ik zag hem op het stuur slaan, hahaha, sukkel.
  Bericht 
Spook
Master
Een Seat .. burgerlulmodel .. met van die arctic camo. Het is geen Audi V10. Tssk.
  Bericht 
KanarieVW
Master
Pita schreef:
Ik reed eens voor zo'n Niksaan Patrol ( top 135 km. ) . Ik reed 133 GPS, wilde hij er voorbij, pinker uit, duwen enz, klein beetje gas bij en hij komt er niet voorbij. Terug 133 GPS hij kruipt weer achter mij, pinker uit, ik naar rechts en gas bij, komt hij er natuurlijk weer niet voorbij. Ik zag hem op het stuur slaan, hahaha, sukkel.


Super lachen om iemand te irriteren door gas bij te geven. :fp:
  Bericht 
RRL
Master
406 schreef:
Waar gaat het heen met de autoindustrie? Zeg met dat het allemaal niet waar is...

Ik dacht even dat die CLS waardeloze schetsen waren. Fout. Behalve dat Mercedes het aanbieden van één auto in maatje S - M - L - XL tot een kunst verheven heeft vind ik de coupémodellen best mooi, deze CLS is dan weer helemaal niets.
  Bericht 
bx gek
Master
KanarieVW schreef:
Super lachen om iemand te irriteren door gas bij te geven. :fp:

+1
  Bericht 
Christafari
Master
406 schreef:
Waar gaat het heen met de autoindustrie? Zeg met dat het allemaal niet waar is...

Vooruitgang heet dat :-? Wat waren de auto's tot zeg 2002 mooi.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
RRL schreef:
Behalve dat Mercedes, BMW en Audi het aanbieden van één auto in maatje S - M - L - XL tot een kunst verheven
FTFY
  Bericht 
406
Master
Spyshots van de nieuwe Rolls Cullinan en Jaguar I Pace kunnen ondanks de camouflage niet verhullen dat het ongelooflijke gedrochten zijn.

Christafari schreef:
Vooruitgang heet dat :-? Wat waren de auto's tot zeg 2002 mooi.

Ook voor die tijd zaten er zat lelijkerds tussen. Het probleem zit 'm er in dat het juist de merken zijn die bekend stonden om het maken van auto's van bepaalde klasse nu juist de lelijkerds maken. Als je mij 10 jaar geleden had verteld dat ik nu de modellijn van KIA estetisch gezien beter zou vinden dan die van BMW of Merc dan had ik je uitgelachen.
  Bericht 
Christafari
Master
406 schreef:
Ook voor die tijd zaten er zat lelijkerds tussen.

Uiteraard. Maar het is wel een eenheidsworst geworden en het wordt er niet mooier op. Bovendien is het karakter van de merken ver te zoeken.

406 schreef:
Als je mij 10 jaar geleden had verteld dat ik nu de modellijn van KIA estetisch gezien beter zou vinden dan die van BMW of Merc dan had ik je uitgelachen

Eensch!
  Bericht 
406
Master
Ja hoor, nog zo'n gedrocht er bij:

:loco:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Wanneer gaan mensen nou eens leren dat SUV's helemaal geen goede auto's zijn?

- Hoog zwaartepunt
- Hoger gewicht
- Meer luchtweerstand
- Minder comfort
- Mindere prestaties dan coupe's en sedans
- Hoger verbruik (al zal dat bij de meeste SUV's niet heel veel meer uitmaken)
- Slechte wegligging
- Weinig beenruimte achter
- ...
  Bericht 
Joël D.
Master
Toch zou ik zoiets best wel willen rijden hoor. 8)
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
+1
  Bericht 
Lotus Omega
Master
  Bericht 
406
Master
Lotus Omega schreef:
- ...

-Vervelende zitpositie
-Ziet kinderen makkelijker over het hoofd
-Niet goed off-road
-Niet per definitie veiliger
-Lelijk
-Totaal onnodig
  Bericht 
406
Master
Lotus Omega schreef:

Wat is daar goed/beter aan? Dat ding is juist wat de SUV bal hier in europa heeft doen rollen.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Dat is een xDrive50i ipv een xDrive40d. Dus met een dikke twin-turbo V8 benzinemotor à 408 pk/600 Nm.
  Bericht 
406
Master
Dit blijft gewoon van kracht:
Lotus Omega schreef:
Wanneer gaan mensen nou eens leren dat SUV's helemaal geen goede auto's zijn?


Lotus Omega schreef:
Dus met een dikke twin-turbo V8 benzinemotor à 408 pk/600 Nm.

Koop dan zo'n Urus ipv zo'n domme x5, 650pk en 850nm
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Ja goed, maar hij kwam met de X5 dus toen zei ik dat in de zin van als je dan toch een dikke X5 wilt, pak dan gelijk de dikste.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
A4 schreef:
Dat zegt idd elke tuner, verkoopgelul. Tunen moet je vooral voor jezelf doen en daarbij accepteren dat het kosten met zich meebrengt.
En zelfs dat hoeft niet per se. Bij mijn beide op maat getunede diesels heb ik geen (gekke) extra kosten gehad als gevolg van chippen en er toch zo'n 2,5 ton mee gereden. Turbo, koppeling etc, alles blijft gewoon heel, ook na 300k. Hooguit dat ik wat extra bandenslijtage heb van het hogere koppel. Het is allemaal niet zo moeilijk, als je maar beleid toepast. Warmrijden, gevoel voor de techniek en de tuning gedoseerd gebruik ipv binair rijden, dan is er niets aan de hand.

Veel publiek dat gaat chippen vindt zichzelf sowieso al een stoere jongen en gaat na het chippen helemaal lopen Schumacheren zonder enig gevoel met de auto en zonder te bedenken welke behandeling wel of niet goed is voor een auto. Dan wil het wel stuk, ja, vooral als ze dan nog eens een januari-aanbieding van 150 euro bij ZIP hebben gekocht.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Lotus Omega schreef:
- ...

Voorrang nemen op een rotonde. :boos:
  Bericht 
Spook
Master
Een 206 met zelfgefabriekte DRL. Parelsnoertjes ingebouwd boven de koplampen. Ziet er niet uit boven halogeenpitjes.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Lotus Omega schreef:
Wanneer gaan mensen nou eens leren dat SUV's helemaal geen goede auto's zijn?
Volgt de trend van de Crossover... Lekker kiezen uit 15 kekke kleuren, in two tone mogelijk, maar dat is te spannend, dus doe maar in wit ofzo. Lekker hoog ook, en je kan er ook nog mee off road (op de camping aan de Spaanse Costa), stuurt fantastisch (kut), je mag er nog een caravan mee trekken, lekker zuinig met een melkpakkie voorin, echt helemaal uniek voor zo'n hippe 50er als je bent. Dat de buurman, 26.081.123 collega's en je schoonmoeder ook zo'n crossover hebben, doet daar niets aan af.
  Bericht 
Spook
Master
Als je primaire overwegingen zijn dat de instap hoger is en dat er soms een rollator of scootmobiel mee moet kunnen, kom je al snel in die hoek terecht.
  Bericht 
406
Master
Neen in een station kun je je ouwelullenmeuk een stuk beter kwijt.
  Bericht 
Scaniafan
Master
Maar in de gemiddelde station kun je weer niet super instappen. Ik ben zelf aan 't rondkijken voor een andere auto, maar kom ook op SUV / MPV uit aangezien mijn rug nog altijd aan 't protesteren is. Zit in een Golf prima, maar als ik 2 uur in de auto heb gezeten zie ik mezelf uitstappen op dezelfde manier als hoe mijn opa vroeger z'n Volvo 440 uit aan het klimmen was.
  Bericht 
bx gek
Master
406 schreef:
Neen in een station kun je je ouwelullenmeuk een stuk beter kwijt.

Klopt de C5 break heeft ruimte zat.
Maar ik moet wel zeggen dat een rolstoel geen ouwelullenmeuk is.
Vanmiddag ga ik met mijn schoonvader naar het ziekenhuis met in de bagageruimte mijn rolstoel en de rollator van mijn schoonpa en dan heb ik nog zat ruimte over. :-D
  Bericht 
Blaataap
Master
406 schreef:
Neen in een station kun je je ouwelullenmeuk een stuk beter kwijt.


Maar de oudelul zelf dan weer een stuk minder goed. Niet voor niets rijdt ouderenvervoer overwegend met hogere auto's (Ford C/S-Max e.d.). Hogere instap (en dus ook uitstap) is heel prettig voor de oudjes.
  Bericht 
KanarieVW
Master
Lotus Omega schreef:
Wanneer gaan mensen nou eens leren dat SUV's helemaal geen goede auto's zijn?


Gelukkig zijn niet alle SUV's hetzelfde en zijn jouw punten niet op elke SUV van toepassing. :nothanks:
  Bericht 
Vroeg op
Master
Ik kwam van de week een Bentley Bentayga tegen. Ooit eens een keer eerder gezien. Alleen deze was bij de tjoenert geweest. Helaas biedt googol mij niet het model wat ik zag. Maar gatver, een lelijk hok nog lelijker maken kan blijkbaar... :|
  Bericht 
Alexander_B
Master
En zo blijkt maar weer, smaak kan je niet kopen. :thumb:
  Bericht 
keokiracer
Master
@ Vroeg op
Mansory?
Lumma?
Startech?
  Bericht 
Story
Master
 
Vroeg op schreef:
googol

10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
  Bericht 
bruintje beer
Master
Precies goed; 100 nullen. Teleurstellend weer :nocheer:
  Bericht 
Story
Master
 
Mag jij googolplex doen ok?
  Bericht 
basjuh1981
Master
Vroeg op schreef:
gogol

  Bericht 
Spook
Master
Feitelijk schreef:
Mag jij googolplex doen ok?


Ik denk niet dat Dave blij wordt van de benodigde ruimte in de database.
  Bericht 
Spook
Master
Een Kadett met bodykitt. TFTF en dan nog 15 jaar te oud.

Een MR3 met veel te nadrukkelijke blow-off valve. Elke keer bij gas los FWIET.

Een audi stationwagen. In een vage wrap. Wit van voor, metallic oranje van achteren. En bagged want hij stond bijna met zijn bumpers op de garagevloer. Bah.

Maar het meest opvallende: een X6 met heel aparte kentekenplaat. Belgische platen, en wel: 0 - 0000 - 0. Voor en achter die combinatie.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Voor en achter dezelfde plaat? Apart. :lol:

Niet per se libidoverlagend maar wel een leuke plaat:
  Bericht 
Story
Master
 
Ik vind dat pimpen van tegenwoordig maar niks!

Afbeelding
  Bericht 
basjuh1981
Master
Het steekt wel uit hè.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Feitelijk schreef:
Ik vind dat pimpen van tegenwoordig maar niks!

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
Spook
Master
Die i8 poept een Porsche uit.
  Bericht 
Vroeg op
Master
Spook schreef:
Die i8 poept een Porsche uit.

Hmm ja net echt.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Nou je het zegt: inderdaad :lol:
  Bericht 
Ducantoni
Master
Oude auto's verlagen. :nothanks:




  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Archie! :lol:
 Pagina 32 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy