▼
[ 3003 berichten ]
Super lachen om iemand te irriteren door gas bij te geven.
Ik dacht even dat die CLS waardeloze schetsen waren. Fout. Behalve dat Mercedes het aanbieden van één auto in maatje S - M - L - XL tot een kunst verheven heeft vind ik de coupémodellen best mooi, deze CLS is dan weer helemaal niets.
Vooruitgang heet dat Wat waren de auto's tot zeg 2002 mooi.
Uiteraard. Maar het is wel een eenheidsworst geworden en het wordt er niet mooier op. Bovendien is het karakter van de merken ver te zoeken.
Eensch!
-Vervelende zitpositie
-Ziet kinderen makkelijker over het hoofd
-Niet goed off-road
-Niet per definitie veiliger
-Lelijk
-Totaal onnodig
Wat is daar goed/beter aan? Dat ding is juist wat de SUV bal hier in europa heeft doen rollen.
Veel publiek dat gaat chippen vindt zichzelf sowieso al een stoere jongen en gaat na het chippen helemaal lopen Schumacheren zonder enig gevoel met de auto en zonder te bedenken welke behandeling wel of niet goed is voor een auto. Dan wil het wel stuk, ja, vooral als ze dan nog eens een januari-aanbieding van 150 euro bij ZIP hebben gekocht.
Klopt de C5 break heeft ruimte zat.
Maar ik moet wel zeggen dat een rolstoel geen ouwelullenmeuk is.
Vanmiddag ga ik met mijn schoonvader naar het ziekenhuis met in de bagageruimte mijn rolstoel en de rollator van mijn schoonpa en dan heb ik nog zat ruimte over.
Maar de oudelul zelf dan weer een stuk minder goed. Niet voor niets rijdt ouderenvervoer overwegend met hogere auto's (Ford C/S-Max e.d.). Hogere instap (en dus ook uitstap) is heel prettig voor de oudjes.
Gelukkig zijn niet alle SUV's hetzelfde en zijn jouw punten niet op elke SUV van toepassing.
10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Ik denk niet dat Dave blij wordt van de benodigde ruimte in de database.
▲
[ 3003 berichten ]
406
Master
Waar gaat het heen met de autoindustrie? Zeg met dat het allemaal niet waar is...
Om nog maar te zwijgen over de recent aangekondigde Infinity QX50, Jaguar E-Pace en de BMW X2.
Om nog maar te zwijgen over de recent aangekondigde Infinity QX50, Jaguar E-Pace en de BMW X2.
Pita
Master
Ik reed eens voor zo'n Niksaan Patrol ( top 135 km. ) . Ik reed 133 GPS, wilde hij er voorbij, pinker uit, duwen enz, klein beetje gas bij en hij komt er niet voorbij. Terug 133 GPS hij kruipt weer achter mij, pinker uit, ik naar rechts en gas bij, komt hij er natuurlijk weer niet voorbij. Ik zag hem op het stuur slaan, hahaha, sukkel.
KanarieVW
Master
Pita schreef:
Ik reed eens voor zo'n Niksaan Patrol ( top 135 km. ) . Ik reed 133 GPS, wilde hij er voorbij, pinker uit, duwen enz, klein beetje gas bij en hij komt er niet voorbij. Terug 133 GPS hij kruipt weer achter mij, pinker uit, ik naar rechts en gas bij, komt hij er natuurlijk weer niet voorbij. Ik zag hem op het stuur slaan, hahaha, sukkel.
Super lachen om iemand te irriteren door gas bij te geven.
RRL
Master
406 schreef:
Waar gaat het heen met de autoindustrie? Zeg met dat het allemaal niet waar is...
Ik dacht even dat die CLS waardeloze schetsen waren. Fout. Behalve dat Mercedes het aanbieden van één auto in maatje S - M - L - XL tot een kunst verheven heeft vind ik de coupémodellen best mooi, deze CLS is dan weer helemaal niets.
Christafari
Master
406 schreef:
Waar gaat het heen met de autoindustrie? Zeg met dat het allemaal niet waar is...
Vooruitgang heet dat Wat waren de auto's tot zeg 2002 mooi.
DikkeDiesel
Master
RRL schreef:
Behalve dat Mercedes, BMW en Audi het aanbieden van één auto in maatje S - M - L - XL tot een kunst verheven
FTFY
406
Master
Spyshots van de nieuwe Rolls Cullinan en Jaguar I Pace kunnen ondanks de camouflage niet verhullen dat het ongelooflijke gedrochten zijn.
Ook voor die tijd zaten er zat lelijkerds tussen. Het probleem zit 'm er in dat het juist de merken zijn die bekend stonden om het maken van auto's van bepaalde klasse nu juist de lelijkerds maken. Als je mij 10 jaar geleden had verteld dat ik nu de modellijn van KIA estetisch gezien beter zou vinden dan die van BMW of Merc dan had ik je uitgelachen.
Christafari schreef:
Vooruitgang heet dat Wat waren de auto's tot zeg 2002 mooi.
Ook voor die tijd zaten er zat lelijkerds tussen. Het probleem zit 'm er in dat het juist de merken zijn die bekend stonden om het maken van auto's van bepaalde klasse nu juist de lelijkerds maken. Als je mij 10 jaar geleden had verteld dat ik nu de modellijn van KIA estetisch gezien beter zou vinden dan die van BMW of Merc dan had ik je uitgelachen.
Christafari
Master
406 schreef:
Ook voor die tijd zaten er zat lelijkerds tussen.
Uiteraard. Maar het is wel een eenheidsworst geworden en het wordt er niet mooier op. Bovendien is het karakter van de merken ver te zoeken.
406 schreef:
Als je mij 10 jaar geleden had verteld dat ik nu de modellijn van KIA estetisch gezien beter zou vinden dan die van BMW of Merc dan had ik je uitgelachen
Eensch!
Lotus Omega
Master
Wanneer gaan mensen nou eens leren dat SUV's helemaal geen goede auto's zijn?
- Hoog zwaartepunt
- Hoger gewicht
- Meer luchtweerstand
- Minder comfort
- Mindere prestaties dan coupe's en sedans
- Hoger verbruik (al zal dat bij de meeste SUV's niet heel veel meer uitmaken)
- Slechte wegligging
- Weinig beenruimte achter
- ...
- Hoog zwaartepunt
- Hoger gewicht
- Meer luchtweerstand
- Minder comfort
- Mindere prestaties dan coupe's en sedans
- Hoger verbruik (al zal dat bij de meeste SUV's niet heel veel meer uitmaken)
- Slechte wegligging
- Weinig beenruimte achter
- ...
406
Master
Lotus Omega schreef:
- ...
-Vervelende zitpositie
-Ziet kinderen makkelijker over het hoofd
-Niet goed off-road
-Niet per definitie veiliger
-Lelijk
-Totaal onnodig
406
Master
Lotus Omega schreef:
Wat is daar goed/beter aan? Dat ding is juist wat de SUV bal hier in europa heeft doen rollen.
Lotus Omega
Master
Dat is een xDrive50i ipv een xDrive40d. Dus met een dikke twin-turbo V8 benzinemotor à 408 pk/600 Nm.
406
Master
Dit blijft gewoon van kracht:
Koop dan zo'n Urus ipv zo'n domme x5, 650pk en 850nm
Lotus Omega schreef:
Wanneer gaan mensen nou eens leren dat SUV's helemaal geen goede auto's zijn?
Lotus Omega schreef:
Dus met een dikke twin-turbo V8 benzinemotor à 408 pk/600 Nm.
Koop dan zo'n Urus ipv zo'n domme x5, 650pk en 850nm
Lotus Omega
Master
Ja goed, maar hij kwam met de X5 dus toen zei ik dat in de zin van als je dan toch een dikke X5 wilt, pak dan gelijk de dikste.
Piet_Piraat
Master
A4 schreef:
Dat zegt idd elke tuner, verkoopgelul. Tunen moet je vooral voor jezelf doen en daarbij accepteren dat het kosten met zich meebrengt.
En zelfs dat hoeft niet per se. Bij mijn beide op maat getunede diesels heb ik geen (gekke) extra kosten gehad als gevolg van chippen en er toch zo'n 2,5 ton mee gereden. Turbo, koppeling etc, alles blijft gewoon heel, ook na 300k. Hooguit dat ik wat extra bandenslijtage heb van het hogere koppel. Het is allemaal niet zo moeilijk, als je maar beleid toepast. Warmrijden, gevoel voor de techniek en de tuning gedoseerd gebruik ipv binair rijden, dan is er niets aan de hand.Veel publiek dat gaat chippen vindt zichzelf sowieso al een stoere jongen en gaat na het chippen helemaal lopen Schumacheren zonder enig gevoel met de auto en zonder te bedenken welke behandeling wel of niet goed is voor een auto. Dan wil het wel stuk, ja, vooral als ze dan nog eens een januari-aanbieding van 150 euro bij ZIP hebben gekocht.
Spook
Master
Een 206 met zelfgefabriekte DRL. Parelsnoertjes ingebouwd boven de koplampen. Ziet er niet uit boven halogeenpitjes.
lacheisleuk
Master
Lotus Omega schreef:
Wanneer gaan mensen nou eens leren dat SUV's helemaal geen goede auto's zijn?
Volgt de trend van de Crossover... Lekker kiezen uit 15 kekke kleuren, in two tone mogelijk, maar dat is te spannend, dus doe maar in wit ofzo. Lekker hoog ook, en je kan er ook nog mee off road (op de camping aan de Spaanse Costa), stuurt fantastisch (kut), je mag er nog een caravan mee trekken, lekker zuinig met een melkpakkie voorin, echt helemaal uniek voor zo'n hippe 50er als je bent. Dat de buurman, 26.081.123 collega's en je schoonmoeder ook zo'n crossover hebben, doet daar niets aan af.
Spook
Master
Als je primaire overwegingen zijn dat de instap hoger is en dat er soms een rollator of scootmobiel mee moet kunnen, kom je al snel in die hoek terecht.
Scaniafan
Master
Maar in de gemiddelde station kun je weer niet super instappen. Ik ben zelf aan 't rondkijken voor een andere auto, maar kom ook op SUV / MPV uit aangezien mijn rug nog altijd aan 't protesteren is. Zit in een Golf prima, maar als ik 2 uur in de auto heb gezeten zie ik mezelf uitstappen op dezelfde manier als hoe mijn opa vroeger z'n Volvo 440 uit aan het klimmen was.
bx gek
Master
406 schreef:
Neen in een station kun je je ouwelullenmeuk een stuk beter kwijt.
Klopt de C5 break heeft ruimte zat.
Maar ik moet wel zeggen dat een rolstoel geen ouwelullenmeuk is.
Vanmiddag ga ik met mijn schoonvader naar het ziekenhuis met in de bagageruimte mijn rolstoel en de rollator van mijn schoonpa en dan heb ik nog zat ruimte over.
Blaataap
Master
406 schreef:
Neen in een station kun je je ouwelullenmeuk een stuk beter kwijt.
Maar de oudelul zelf dan weer een stuk minder goed. Niet voor niets rijdt ouderenvervoer overwegend met hogere auto's (Ford C/S-Max e.d.). Hogere instap (en dus ook uitstap) is heel prettig voor de oudjes.
KanarieVW
Master
Lotus Omega schreef:
Wanneer gaan mensen nou eens leren dat SUV's helemaal geen goede auto's zijn?
Gelukkig zijn niet alle SUV's hetzelfde en zijn jouw punten niet op elke SUV van toepassing.
Vroeg op
Master
Ik kwam van de week een Bentley Bentayga tegen. Ooit eens een keer eerder gezien. Alleen deze was bij de tjoenert geweest. Helaas biedt googol mij niet het model wat ik zag. Maar gatver, een lelijk hok nog lelijker maken kan blijkbaar...
Story
Master
Vroeg op schreef:
googol
10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Spook
Master
Feitelijk schreef:
Mag jij googolplex doen ok?
Ik denk niet dat Dave blij wordt van de benodigde ruimte in de database.
Spook
Master
Een Kadett met bodykitt. TFTF en dan nog 15 jaar te oud.
Een MR3 met veel te nadrukkelijke blow-off valve. Elke keer bij gas los FWIET.
Een audi stationwagen. In een vage wrap. Wit van voor, metallic oranje van achteren. En bagged want hij stond bijna met zijn bumpers op de garagevloer. Bah.
Maar het meest opvallende: een X6 met heel aparte kentekenplaat. Belgische platen, en wel: 0 - 0000 - 0. Voor en achter die combinatie.
Een MR3 met veel te nadrukkelijke blow-off valve. Elke keer bij gas los FWIET.
Een audi stationwagen. In een vage wrap. Wit van voor, metallic oranje van achteren. En bagged want hij stond bijna met zijn bumpers op de garagevloer. Bah.
Maar het meest opvallende: een X6 met heel aparte kentekenplaat. Belgische platen, en wel: 0 - 0000 - 0. Voor en achter die combinatie.
DikkeDiesel
Master
Voor en achter dezelfde plaat? Apart.
Niet per se libidoverlagend maar wel een leuke plaat:
Niet per se libidoverlagend maar wel een leuke plaat:
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum