Postingstijd interval gedetecteerd van 54.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 33 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
TommyGun
Master
406 schreef:
Waar gaat het heen met de autoindustrie? Zeg met dat het allemaal niet waar is...

:kwijl:
  Bericht 
Spook
Master


11MB origineel: https://i.kinja-img.com/gawker-media/im ... qwzjph.jpg

Omschrijving: pink 300C with the Phantom-esque front, rainbow spinners, and bedazzled Spirit of Ecstasy
  Bericht 
bruintje beer
Master
:lol: :applaus:
  Bericht 
TommyGun
Master
Waarom
  Bericht 
Christafari
Master
Omdat het kan.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Spook schreef:
Omschrijving: pink 300C with the Phantom-esque front, rainbow spinners, and bedazzled Spirit of Ecstasy

Vet. Heerlijk fout. Zet maar voor het huis.
  Bericht 
Existenz
Die hard
Behalve de kleur vind ik 'em eigenlijk ook wel stoer. Doe er maar eentje.

Existenz
(schaamt zich nergens voor)
  Bericht 
zandbak
Master
Fpsdoug schreef:
Vet. Heerlijk fout. Zet maar voor het huis.

Dacht je dat de kerkgangers dat gingen waarderen bij jou? :x

Geinige auto, front is wel onnodig.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Ach. Tegenwoordig loop ik met de boodschappentas langs ze als ze naar de kerk gaan. Waarderen ze vast ook niet. Het dorp is eindelijk in de 21e eeuw aanbeland.

zandbak schreef:
front is wel onnodig.

Maakt het nog wel een portie extra fout. Lijkt mij het doel van de auto. Goed gelukt :D
  Bericht 
zandbak
Master
Niet je auto gaan wassen op zondag...dan wordt je met de nek aangekeken door je halve dorp :x
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Zat vaak gedaan. Als ik op zondag tijd heb of er dan zin in, dan hebben ze pech. Toen ik nog een mooie auto had dan, deze heb ik nog nooit gewassen.
Beetje rekening met elkaar houden is prima (zet bijv. nooit muziek aan in de tuin of whatever), maar dit moet kunnen.
  Bericht 
zandbak
Master
Ik ken wel een stel dat uiteindelijk uit Barneveld is vertrokken omdat ze op zondag allerlei dingen deden en vervolgens door de hele straat met de nek werden aangekeken en 0,0 contact meer hadden daar.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Ik heb iemand in de familie die woont in een dorp waar je op zondag niet de was mag buiten hangen, niet mag grasmaaien....eigenlijk gewoon geen klusjes mag doen van de locals buiten het huis. Dat is namelijk asociaal :nothanks: :fp:
  Bericht 
Joël D.
Master
Ik krijg ook altijd boze blikken van de overbuurvrouw als ik überhaupt de auto al was. Laat staan wat klussen eraan. Ik vind het helemaal goed hoor, de rest van de week heb ik er geen tijd voor.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Als ik hier op zondag de auto was is de enige reactie als er al een reactie is 'kom je de mijne ook doen' :[
  Bericht 
Remo
Master
Ja hallo, zo noordelijk willen die refo's nou ook weer niet wonen :lol:
  Bericht 
Raaf
Master
Joël D. schreef:
Ik krijg ook altijd boze blikken van de overbuurvrouw als ik überhaupt de auto al was. Laat staan wat klussen eraan.

Bij mijn vorige huis moest ik het gereedschap altijd driedubbel zekeren.. Lang leve het centrum. Wel veel aanspraak, maar je krijgt weinig gedaan.
Bij mijn huidige huis staat in no time een buurman naast me die wil helpen.. Maar dat wil ik na de eerste ervaringen met zijn kwaliteiten liever niet ;)
  Bericht 
Joël D.
Master
Dat lijkt mij echt waardeloos. Kan hier achter het huis sleutelen. Ideaal.
  Bericht 
Bambi killer
Master




:lief: :lief:
  Bericht 
Spook
Master
Weer een 300C.
  Bericht 
bruintje beer
Master
Nee. Niet okee.
Die roze had nog wel wat, maar deze is mislukt.
  Bericht 
babsvw
Master
bruintje beer schreef:
Nee. Niet okee.
Die roze had nog wel wat, maar deze is mislukt.

Helemaal mee eens
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Goede topic dus?
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Spook schreef:
Omschrijving: pink 300C with the Phantom-esque front, rainbow spinners, and bedazzled Spirit of Ecstasy

Hehe, die is zo fout dat het weer leuk is. Lijkt me wel leuk om een keer mee naar het werk te gaan :lol:
  Bericht 
TommyGun
Master
Een Maybach 62S

:dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood: :dood:
  Bericht 
Pietert
Master
Een Volkswagen e-golf? Meh, ik zit in dubio.
  Bericht 
Masterdam
Master
Pietert schreef:
Een Volkswagen e-golf?

Wat is daarmee? Dat is toch gewoon de meest standaardauto die er is? Het is bijna niet mogelijk daar überhaupt een mening over te hebben.
  Bericht 
basjuh1981
Master
Geen mening is ook een mening O:)
  Bericht 
Spook
Master
Geen haar is een kapsel?

Uit is een TV-zender?
  Bericht 
Pietert
Master
Masterdam schreef:
Dat is toch gewoon de meest standaardauto die er is?

Elektriese :) Net een uurtje meegenomen. Dodelijk standaard, maar wel volledig elektrisch. Eigenlijk precies wat je zoekt in een elektrische auto. Eindelijk eentje die niet zo'n hoog gadgetgehalte heeft. Ik ben er dus nog niet uit of ik hem libidoverlagend vind ja of nee.
  Bericht 
babsvw
Master
Pietert schreef:
Elektriese :) Net een uurtje meegenomen. Dodelijk standaard, maar wel volledig elektrisch. Eigenlijk precies wat je zoekt in een elektrische auto. Eindelijk eentje die niet zo'n hoog gadgetgehalte heeft. Ik ben er dus nog niet uit of ik hem libidoverlagend vind ja of nee.


Ik vind hem niet libidoverlagend [emoji14]
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Nee, maar zelfs een verbouwde sjonniegolf vind jij mooi.
  Bericht 
babsvw
Master
lacheisleuk schreef:
Nee, maar zelfs een verbouwde sjonniegolf vind jij mooi.
:schudnee: die zijn vaak niet mooi, mijn eigen is alleen verlaagd en heeft 18 inch velgen. (Nu 16 inch wintervelgen)
  Bericht 
Christafari
Master
Pietert schreef:
Elektriese :) Net een uurtje meegenomen. Dodelijk standaard, maar wel volledig elektrisch. Eigenlijk precies wat je zoekt in een elektrische auto. Eindelijk eentje die niet zo'n hoog gadgetgehalte heeft. Ik ben er dus nog niet uit of ik hem libidoverlagend vind ja of nee.

Ja! Heb laatst proefgereden. Bij een beetje normale snelheid op de snelweg is de actieradius echt onbruikbaar. Reactie VW dealer is dat ie ook niet bedoeld is om op de linkerbaan 140-150 te rijden 'want dat mag niet'.
  Bericht 
Spook
Master
Ze verkopen 'm niet in Duitsland?
  Bericht 
Pietert
Master
Christafari schreef:
niet bedoeld is om op de linker strook 140-150 te rijden

Jawel hoor, is namelijk ongeveer 130 km/u in het eggie en dat mag wel.

Hij is begrensd op 160 heb ik me laten vertellen.

Actieradius rond de 200 km had ik. Had de Dashcam erin gehangen en nog een extra GoPro voor het instrumenten paneel. Zal er misschien wel wat leuks van knippen.
  Bericht 
Spook
Master
  Bericht 
Ducantoni
Master
Dat ding is gewoon gemaakt om reacties te ontlokken.
  Bericht 
TommyGun
Master
Pietert schreef:
Een Volkswagen e-golf? Meh, ik zit in dubio.


Er zit e- in dus juiste topic.
  Bericht 
Christafari
Master
Pietert schreef:
Hij is begrensd op 160 heb ik me laten vertellen

155 op de teller en toen was het op.

Pietert schreef:
Jawel hoor, is namelijk ongeveer 130 km/u in het eggie en dat mag wel.

I know, maar ga dat de VW dealer en mijn manager even vertellen.
  Bericht 
Pietert
Master
TommyGun schreef:
Er zit e- in dus juiste topic.

Je kan hoog springen, je kan laag springen, maar dat elektrisch steeds meer de norm wordt is wel duidelijk. Ik vind elektrische auto's heus niet per definitie libidoverlagend. En ik zit te springen om een elektrische motorfiets :)
  Bericht 
Remo
Master
Anders neem je als tussenstap een Suzuki Burgman. Kun je alvast wennen aan de automaat :lol:
  Bericht 
TommyGun
Master
Pietert schreef:
Je kan hoog springen, je kan laag springen, maar dat elektrisch steeds meer de norm wordt is wel duidelijk. Ik vind elektrische auto's heus niet per definitie libidoverlagend. En ik zit te springen om een elektrische motorfiets :)

Mij niet gezien.

Enne die is er toch al? http://www.stadsmotor.nl/index.php/moto ... pulse-2014
  Bericht 
JeffreyM
Master
[~babsvw]
  Bericht 
406
Master
Pietert schreef:
Ik vind elektrische auto's heus niet per definitie libidoverlagend.

Een elektrische aandrijving maakt een auto niet libido verlagend. De ongelooflijk lelijke koets die fabrikanten op elke elektrische aandrijflijn zetten wel.
  Bericht 
babsvw
Master
JeffreyM schreef:
[~babsvw]

Vind ik niet mooi, nep wittte rubber ringen op de banden :loco:
  Bericht 
Ducantoni
Master
:nothanks:

  Bericht 
Pietert
Master
406 schreef:
De ongelooflijk lelijke koets

Mwoah:
  Bericht 
TommyGun
Master
VAG, dus juiste topic :P
  Bericht 
406
Master
Pietert schreef:
Mwoah

Als dat de mooiste elektrische auto is dan bevestig je mijn punt wel een beetje :lol:
 Pagina 33 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy