Pagina 16 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
RRL
Master
Ghibli benzine komt net rustig voorbij, hooguit 30 km/u. Zal de uitlaatkleppen wel open hebben gehad, wat een geluid kwam daar uit :kwijl:
Benieuwd hoe luid dat ding is in de hoge toeren.
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Net een mooie rooie Ferrari. 3 auto's voor mij. Klonk super. Wert alleen niet wat het precies was, want de kenteken check kwam uit op een kia picanto.
8-zgs-31
  Bericht 
406
Master
RRL schreef:
Ghibli [...] hooguit 30 km/u [...] wat een geluid

Daar zal je als bestuurder toch helemaal krankjorum van worden?
  Bericht 
Blaataap
Master
406 schreef:
Daar zal je als bestuurder toch helemaal krankjorum van worden?


Je kunt kleppen in het uitlaatsysteem aan en uit zetten waardoor het ding meer of minder geluid gaat maken ;)
  Bericht 
Ducantoni
Master
:kniktja: Net zoals bij een Alfa 8C Competizione. :kwijl:
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Injectie schreef:
Net een mooie rooie Ferrari. 3 auto's voor mij. Klonk super. Wert alleen niet wat het precies was, want de kenteken check kwam uit op een kia picanto.

8-zgs-31

Hmm hey was dus de 8-zsg-31 een 458 F142
  Bericht 
406
Master
:huh:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Vandaag een knalrode Ferrari 458 gezien op de A50 langs Son die lekker aan het scheuren was en later nog ergens een gepantserde Mercedes E-Klasse. Die ramen zien er altijd zo mooi 8)
  Bericht 
Ducantoni
Master
Eind van de middag, bij winkelcentrum Presikhaaf een grijze Maserati (denk een Gran Turismo). Te snel weg om een feuteuw te maken. :(
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Italiaanse paarden blijven niet graag stil staan :P
  Bericht 
Ducantoni
Master
Ik weet het, mijn poor man's Ferrari daagt me ook altijd uit..
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Lotus Omega schreef:
Italiaanse paarden blijven niet graag stil staan :P

Klopt helemaal. En als ze gaan lopen, volgt er heel snel de draf en daarna gaan ze in de race modus. :duh: :duh:
  Bericht 
zandbak
Master
Maserati Teun schreef:
Klopt helemaal. En als ze gaan lopen, volgt er heel snel de draf en daarna gaan ze in de race modus.

Daarna struikelen ze over iets en halen ze de finish weer niet.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Dion schreef:
Ik zie nu ook lampjes onder de stoelen. Waarom? Om de rommel die daar ligt te zien? Omdat je je Van Bommels wil showen?
Dat is hip. Al die interieurverlichting, in de deuren, bij je voeten etc. Wtf. Wat moet je ermee. Het leidt alleen maar af.
  Bericht 
Pietert
Master
Het is zelfs ronduit listig om je slapende kind op deze manier stiekem uit de auto te tillen. Zodra je 1 deur open doet ontstaat er een zee van licht :)
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
zandbak schreef:
Daarna struikelen ze over iets en halen ze de finish weer niet.
Dat zijn toch alleen Hollandse marathonschaatssters?
  Bericht 
406
Master
Lotus Omega schreef:
Italiaanse paarden blijven niet graag stil staan :P

Klopt, die lopen allemaal weg en na een paar heb je van je 300 paarden nog 60 dode in het weiland liggen.
  Bericht 
Spook
Master
Vandaag weer de Fisker Karma gezien. Ik vind het echt wel een leuk ding. Technisch mss niet super, maar de styling is wel tof imo.
  Bericht 
zandbak
Master
Een leuke afwisseling tussen de tesla's.
  Bericht 
406
Master
En een stuk goedkoper. Een karma met 60k op de teller zit zo rond de 40k, een vergelijkbare model S zit rond de 60-65k. Is wel een jaartje nieuwer maar dan nog.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
De Karma is zeker mooier, ook van binnen! Een stuk beter dan die 4-deurs Hyundai Genesis :P
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
406 schreef:
En een stuk goedkoper.

Maar ook totaal onvergelijkbare auto's. De één is een volledig electrische auto met een accupakket voor een redelijk bereik en de andere is een benzineauto die zijn kracht via een dynamo en electromotoren op de weg brengt, met een kleine accupakket voor een powerboost of een stukje electrisch rijden.
  Bericht 
Schoenzool
Master
Mercedes GLE_Coup aangetroffen in de wasstraat vanmiddag
  Bericht 
Arieb
Master
Schoenzool schreef:
wasstraat

:fp:
  Bericht 
Vroeg op
Master
Spook schreef:
Mooi dat jullie 'm allemaal zo lelijk vinden. Meer bruine Alpina's voor mij!

Ik vind die bruine kleur helemaal niet lelijk maar toen de ontwerper begon aan de binnenkant zat hij zeker aan de alcohol, hasj en cristal meth. Om te kotsen dat interieur.
Het eerste waar die hoofdsteunen me aan deden denken was de kop van E.T.
  Bericht 
Vroeg op
Master
Schoenzool schreef:
GLE_Coup

Een walgelijke vertoning van met merk met de ster.
  Bericht 
Raymond
Master
Vroeg op schreef:
Het eerste waar die hoofdsteunen me aan deden denken was de kop van E.T.

:lol:
  Bericht 
Spook
Master
Ik vind dat bruine interieur juist erg relaxt. Alleen die beeldschermen van de stoelen weg. De rest mooi zo laten. Ik ben doorgaans geen fan van hout maar in deze combo vind ik het prima te pruimen.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Schoenzool schreef:
Mercedes GLE_Coup aangetroffen in de wasstraat vanmiddag

Meteen naar het andere topic. Wat dachten ze bij Mercedes? Die X6 van BMW, die is zo walgelijk, die willen wij ook?
  Bericht 
Ducantoni
Master
DikkeDiesel schreef:
Die X6 van BMW, die is zo walgelijk

:kniktja: Die verdient echt een prijs voor de afzichtelijkste auto ooit. :fp:
  Bericht 
Spook
Master
*kuch* youabian puma *kuch*
  Bericht 
RRL
Master
Zit ik bij een verkeerslicht net naar een smurfblauwe S4 met V8 naast mij te kijken, trok voor me een M6 V10 even fijn op. Twee mooie voorbeelden van auto's die niet alleen in power maar ook motorinhoud ruim overbemeten zijn, pre ecogedoe auto's met atmosferische motoren blijven toch leuker dan het recente spul.
Schoenzool schreef:
Mercedes GLE_Coup

Kunstje van een dikke vinger maken naar de maatschappij goed afgekeken van BMW, om er vervolgens nog een schep bovenop te doen. Wat een bak :respect:
  Bericht 
Masterdam
Master
DikkeDiesel schreef:
Die X6 van BMW, die is zo walgelijk, die willen wij ook?

Ik wel in ieder geval! :kniktja:
  Bericht 
Archiebald
Master
Masterdam schreef:
Ik wel in ieder geval!


+1! Maar dan wel al M in het wit met zwarte velgen!
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Omdat ze aardig aan het uitsterven zijn:
Volvo 855 T-5R in CY kwam voorbij rijden... Met heerlijke roffel, op de juiste velgen :applaus: :applaus:
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Net een 15 minuten achter een bentley continental gt v8 gereden tussen Vinkeveen en hilversum. Zag er leuk uit
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Oehh er staat nu op mijn werk een héééle mooie Skoda Octavia RS hatchback geparkeerd. Witte lak, zwarte velgen, 2.0 TFSI én handgeschakeld! :applaus:
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Maar het blijft een Skoda :P
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Dat maakt mij allemaal niet uit hoor. Ok, met een Octavia 1.6 TDI maak je mij ook niet blij, maar zo'n RS is toch wel heel dik, zeker in de juiste configuratie.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Lotus Omega schreef:
Gisteren een grijze Porsche 918 Spyder die volgas invoegde op de snelweg bij Son. Heb hem nog niet eerder gezien. Misschien heeft de eigenaar van de oranje Lamborghini Huracan van een bedrijf bij ons in de buurt wel een nieuwe auto :)

Ik zag deze volgens mij gisteren weer op dezelfde oprit voorbij komen. Heeft een groene plaat maar zou zo niet weten waar die dan vandaan komt.
  Bericht 
Archiebald
Master
Nou met een lekkere Superb maak je mij ook wel blij hoor! Ook met de 2.0 TDI!
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Oh ja zeker! Superbs rijden heel fijn en zijn lekker ruim en comfortabel. Er moet alleen wel een goede motor in liggen hoor, want zo'n 1.6 TDI is toch echt onderbemeten voor zo'n auto (eigenlijk voor élke auto).
  Bericht 
Archiebald
Master
Klopt ja. Wij hadden hem, de Superb 1.6TDI, als transfer auto in Praag. Rijdt, als passagier achterin, prima. Stil en comfortabel. Maar volgens beide chauffeurs kon de motor het gewicht niet aan.

Aan de andere kant, zo'n 1.6TDI zal het vast prima doen in een Golfje ofzo.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Lotus Omega schreef:
(eigenlijk voor élke auto)
Ook voor een UP of een Polo? :x
  Bericht 
zandbak
Master
Ik zag laatst wel een (buitenlandse) Phaeton rijden met een V10 tdi 5.0.
Zal ook wel aardig vooruit willen :x
  Bericht 
Pietert
Master
Mijn garage heeft nu een A8 met W12 als vervangende auto. Binnenkort maar eens een sterretje laten repareren in m'n ruit :lol:
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Of als je geen ster hebt je ruitensproeiervloeistof laten bijvullen. Even de dop van tevoren vastlijmen, dan zijn ze lekker lang bezig :lol:
  Bericht 
TommyGun
Master
Masterdam schreef:
Ik wel in ieder geval! :kniktja:


Juist een dikke bak 8)
  Bericht 
Pietert
Master
DikkeDiesel schreef:
je ruitensproeiervloeistof laten bijvullen

Dat geloven ze niet :lol: Ik zou het ook gewoon kunnen vragen natuurlijk :)
  Bericht 
Lotus Omega
Master
lacheisleuk schreef:
Ook voor een UP of een Polo? :x

Ja, daar moet minimaal een 2.0 BiTDI in.

Vandaag voor het eerst de nieuwe Volvo V90 gezien. Voor een station toch wel erg chic. Ik vind de nieuwe S90 sowieso al een heel mooie auto en hij is niet eens zo heel duur. Voor hetzelfde geld als een A6 heb je de meest luxe uitvoering met nog wat leuke opties erop. In de configurator van Volvo kun je hem erg smaakvol samenstellen!
 Pagina 16 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy