Pagina 13 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
vw-driver
Master
  Bericht 
GerbiE
Master
net op de A2: een grote, zwarte Range Rover.
Niet echt geyl, maar het (engelse ?) kenteken was "F1 MAX" en dat is dan weer wel leuk.
  Bericht 
zandbak
Master
Aparte verschijning, met 2x2 sidepipes en luchthapper op de motorkap. En een hoop chroom


  Bericht 
Spook
Master
Van mij mag ie in het andere topic. Zo jammer dit. Er zijn al zo weinig van die Lincoln's helemaal origineel.
  Bericht 
Middle
Master
zandbak schreef:
Aparte verschijning

Eerder een ordinaire bak op deze manier :thumb_d:
  Bericht 
zandbak
Master
Het is altijd een gok in welk topic die moet. Hij valt in ieder geval aardig op qua beeld en geluid.
  Bericht 
Middle
Master
zandbak schreef:
altijd een gok

Als je een bak zand in je ogen hebt misschien wel ja. 8)
  Bericht 
Spook
Master
Zo zou ie mee mogen:

  Bericht 
Joël D.
Master
In matzwart? :(
  Bericht 
Spook
Master
Dat is geen matzwart.
  Bericht 
Joël D.
Master


Wel.
  Bericht 
Spook
Master
Niet. Zo te zien zit er nog een laag zijdeglans overheen op mijn foto. Zijdezwart is geen matzwart.
  Bericht 
Joël D.
Master
Oké, vooruit, er is nog een laag overheen gekomen. Maar ik blijf bij mijn standpunt: dit is niet mooi.
  Bericht 
zandbak
Master
Zo had die dus eigenlijk moeten zijn.......
7,5L V8...pffft

  Bericht 
Masterdam
Master
zandbak schreef:
Aparte verschijning

Heb jij een dashcam die naar rechts kijkt?!? :nah:
  Bericht 
zandbak
Master
Masterdam schreef:
Heb jij een dashcam die naar rechts kijkt?!?

Soms ja. Is bedoeld voor privé op de achterruit. Maar die mis ik tijdens werktijden :lol:
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
zandbak schreef:
Soms ja. Is bedoeld voor privé op de achterruit. Maar die mis ik tijdens werktijden :lol:
En je verplaatst de cam elke keer? Of minimaal twee keer per week dus? Wat een werk zeg. Daar vind ik 'm echt niet belangrijk genoeg voor.
  Bericht 
zandbak
Master
Ik laat mijn dashcam sowieso niet aan de voorruit zitten als ik ergens in Amsterdam geparkeerd sta.
Alleen voor langere afstanden gebruik ik de rearcam. Dus dat valt te overzien.
  Bericht 
TommyGun
Master
zandbak schreef:
Zo had die dus eigenlijk moeten zijn.......
7,5L V8...pffft

Afbeelding

:inlove: :kwijl:
  Bericht 
Archiebald
Master
Naar mijn mening staat dat ding ook in het verkeerde topic!

Enne, dashcam eruit halen.. pfff veel te veel werk. Heb ik in 6 jaar tijd nog nooit gedaan.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Deze week stond er even op ons terrein een Maserati Quattroporte van een leverancier oid. en vanochtend zag ik op de snelweg een witte Maserati Levante rijden. Was een Belgische, ik vond hem er nog niet eens zo heel slecht uitzien. Die Maserati dan he.
  Bericht 
zandbak
Master
Archiebald schreef:
Enne, dashcam eruit halen.. pfff veel te veel werk. Heb ik in 6 jaar tijd nog nooit gedaan.


Tsja, ik laat hem in Amsterdam er zelden inzitten, en al zeker niet in West.
  Bericht 
406
Master
Archiebald schreef:
pfff veel te veel werk. Heb ik in 6 jaar tijd nog nooit gedaan.

Je koopt bij elke nieuwe auto dan ook maar een nieuwe dashcam?
  Bericht 
406
Master
Lotus Omega schreef:
Deze week stond er even op ons terrein een Maserati Quattroporte van een leverancier oid.

Dan betaalt die firma waar je voor werkt toch echt te veel
  Bericht 
Masterdam
Master
Archiebald schreef:
Enne, dashcam eruit halen.. pfff veel te veel werk. Heb ik in 6 jaar tijd nog nooit gedaan.

Oh... dus waarschijnlijk wilden ze alleen maar je cam jatten, maar waren ook zij te lui om hem te demonteren?

(f)
  Bericht 
Archiebald
Master
:[ Zou kunnen, die NB LS300W was natuurlijk wel wat meer waard als die gare Golf :[
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Lotus Omega schreef:
Deze week stond er even op ons terrein een Maserati Quattroporte van een leverancier oid. en vanochtend zag ik op de snelweg een witte Maserati Levante rijden. Was een Belgische, ik vond hem er nog niet eens zo heel slecht uitzien. Die Maserati dan he.

zag laatst ook 1 geparkeerd.
mooi zou ik het niet noemen maar lelijk ook niet
Afbeelding
  Bericht 
A4
F1 kenner '22
Achterkant is wel erg behoudend en saai. Had ook een Qashqai oid kunnen zijn.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
406 schreef:
Dan betaalt die firma waar je voor werkt toch echt te veel

Dat is wel een erg Nederlandse reactie. In andere landen zouden ze zeggen, hé, die leverancier heeft veel succes, levert wellicht goede spullen.
  Bericht 
Spook
Master
Als ie in een 10 jaar oude Hyundai op was komen dagen was de reactie wel geweest dat het wel rommel zou zijn. Het is ook nooit goed.
  Bericht 
406
Master
Nee, zo werkt dat hier niet. Laatst waren hier een aantal firma's voor een nieuw softwarepakket. Een van die firma's kwam met 6 man (beetje overdreven) alle 6 een nieuwe Audi A6, carpoolen deden ze kennelijk ook niet aan. Dat ze met z'n zessen in hun maatpakken uit die audi's stapten had de CFO al gegeten en gedronken.

Als je met een 10 jaar oude Hyundai komt dan ziet niemand je, heb je al 1 punt gewonnen.
  Bericht 
TommyGun
Master
In Duitsland lachen ze je uit als je in een gare bak komt. Typisch NL weer dit... afgunst
  Bericht 
406
Master
Sinds wanneer is een 6 jaar oude golf een gare bak?
  Bericht 
Joël D.
Master
Als je in Duitsland aankomt met een 6 jaar oude Golf sta je al bijna een punt achter.
  Bericht 
Masterdam
Master
406 schreef:
6 man (beetje overdreven) alle 6 een nieuwe Audi A6,

Komen ze allemaal in een full option Passat, dan hoor je er niemand over terwijl die mogelijk een stuk duurder zijn.
  Bericht 
Archiebald
Master
Ja idd, dat is wel erg Hollands hoor 406.

Zelfde heeft een kennis van mij ook, rijdt een 996 Porsche. Als hij ergens heen moet voor zn werk of wat dan ook krijgt ie daar regelmatig commentaar op. Terwijl zo'n ding net aan 30.000€ doet. Vele malen minder als een Golf. Maar als je daarmee aan komt zetten is er niets aan de hand. Raar toch?
  Bericht 
Griffin
Master
Archiebald schreef:
Zelfde heeft een kennis van mij ook, rijdt een 996 Porsche. Als hij ergens heen moet voor zn werk of wat dan ook krijgt ie daar regelmatig commentaar op. Terwijl zo'n ding net aan 30.000€ doet. Vele malen minder als een Golf. Maar als je daarmee aan komt zetten is er niets aan de hand. Raar toch?

Nee, dat is niet raar. Die porsche mag dan wel goedkoper zijn dan een golf (tot je gaat kijken naar wat het ding uiteindelijk kost om te rijden), het is een stukje imago. Porsche = patser, dat idee. Mijn makelaar reed prive in een Cayenne, gewoon omdat'ie dat leuk vindt. Maar zakelijk altijd onderweg met een 207, anders staat'ie al 1-0 achter vóór het eerste gesprek.
  Bericht 
Sietse
Die hard
Overal valt wel wat op aan te merken, met een jaguar xe krijg je commentaar terwijl een wellicht duurdere bmw 3-serie geen probleem is. Collega's met een tesla krijgen ook nooit commentaar, terwijl zo'n ding in een beetje aangeklede uitvoering 3x zo duur is dan de jaguar xe.

Bij een eerdere werkgever kregen de assistenten allemaal standaard een Peugeot 107, toen begon er eens een klant te klagen die van mening was dat het als bedrijf niet netjes is om je jongste mensen in zulke onveilige kleine k#tautootjes te laten rondrijden.

Gewoon rijden wat je zelf wilt! :thumb:
  Bericht 
Masterdam
Master
Griffin schreef:
het is een stukje imago.

Ik heb eraan zitten denken een yougtimer Jaguar Sovereign te gaan rijden. Maar zelfs met een auto van 15+ jaar oud durf ik het niet aan ivm de kortzichtigheid van mensen.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Als ik dit soort verhalen hoor is het toch ook wel fijn om in een sector te werken waar het geen reet boeit wat je rijdt :D

Verklaart wellicht ook waarom we geen leasebudget hebben en een belachelijk slechte kilometervergoeding.
  Bericht 
406
Master
Nee de (semi-) overheid zit vol met graaiers dus dan boeit t niet. Kun je beetje patsen dat je beter kan graaien misschien.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
406 schreef:
Dan betaalt die firma waar je voor werkt toch echt te veel

Haha, ze zeiden het nog 'zo die zullen we even uitkleden' :) Nee maar bij ons geven ze niet zoveel om auto's. Onze directeur rijdt voor een directeur in een vrij bescheiden auto. Managers rijden een A6 en die zijn gewoon dikker en een klasse hoger dan die van hem. Ik had het wel geweten :D
  Bericht 
Pietert
Master
Ik ken het ja. Hoe vaak ik "Dikke BMW" naar m'n hoofd krijg (terwijl de 3 serie gewoon een instappertje is). Pleur op man, hij is goedkoper dan een nieuwe Kia Optima.
  Bericht 
406
Master
Het is geen 316i crisis uitvoering, dus "dikke BMW".

Pietert schreef:
goedkoper dan een nieuwe Kia Optima.

Da's ook gewoon een belachelijk dure auto. 55 ruggen voor een fokking KIA :roflol:
  Bericht 
Blaataap
Master
Pietert schreef:
Ik ken het ja. Hoe vaak ik "Dikke BMW" naar m'n hoofd krijg (terwijl de 3 serie gewoon een instappertje is). Pleur op man, hij is goedkoper dan een nieuwe Kia Optima.


Ach joh, denk je eens in wat je te horen krijgt als je Renault rijdt. Allerlei "leuke" grapjes over vermeende onbetrouwbaarheid. Prachtig hoor. Wat een humor. Hoe dan ook, wat je ook rijdt, het is nooit goed, dus lekker rijden waar je zelf vrolijk van wordt.
  Bericht 
Masterdam
Master
Pietert schreef:
Ik ken het ja. Hoe vaak ik "Dikke BMW" naar m'n hoofd krijg

Heb je dat wel goed gehoord? Was het niet "BMW, dikke!"?
  Bericht 
406
Master
:roflol:
  Bericht 
Pietert
Master
Masterdam schreef:
Was het niet "BMW, dikke!"?

Dat maakt wel een stuk meer sense :lol:
  Bericht 
406
Master
Kom net bij een leverancier vandaan, 3e keer dat ik er was en de derde keer dat dezelfde AM DB9 en S63 AMG Coupe voor de deur staan, misschien dat ik de inkopers toch maar even moet informeren. :[
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Pietert schreef:
Ik ken het ja. Hoe vaak ik "Dikke BMW" naar m'n hoofd krijg (terwijl de 3 serie gewoon een instappertje is). Pleur op man, hij is goedkoper dan een nieuwe Kia Optima.
Jij hebt ook een dikke BMW. Een Einzer is een instappertje, vooral in 114i crisisuitvoering.

Ik vind het lastig. Enerzijds moet iedereen lekker zelf weten wat ie rijdt. Anderzijds getuigen sommige zaken er wel van dat je als bedrijf geld over de balk smijt. En als je dat doet, verkoop je je product dus waarschijnlijk voor een te hoog bedrag. Het is zaak om niet af te gaan op allerlei veronderstellingen en aannames, maar kritisch zijn is mijns inziens niet verkeerd. Als het maar op daadwerkelijk kloppende informatie gebaseerd is.
 Pagina 13 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy