Pagina 11 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Spook
Master
Elke keer als ik een dikke XC90 T8 zie denk ik dat het de V8 is. Maar het zijn kazige 4-pitters.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Heb ik nieuws voor je... Hij is er ook nog als T5 en D4. Afgezien daarvan is het wel een verschrikkelijk fijne bak om te rijden en met die T8 wil die best vooruit.
  Bericht 
BMW-gek
Master
Deze zeldzaamheid. Helaas geen CSI. Ik heb trouwens een Opel Agila rijder naast me, snapte niet waarom ik die auto zo mooi vond.



Youtube video
  Bericht 
Joël D.
Master
lacheisleuk schreef:
Heb ik nieuws voor je... Hij is er ook nog als T5 en D4. Afgezien daarvan is het wel een verschrikkelijk fijne bak om te rijden en met die T8 wil die best vooruit.


Zijn ook karige 4 pitters.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Joël D. schreef:
Zijn ook karige 4 pitters.
Jup, maar nog kariger dan de T8... Valt me nog mee dat ze er geen 1 liter in hebben gelegd. Of een 2 cilinder, waar ze bij Fiat zo gek op zijn. 25 in zijn 1 is al 4000 tot 5000 toeren bij Fiat 2 cilinders.
  Bericht 
CasB
Master
Wtf, 2 cylinders in een auto? :roflol:
  Bericht 
KanarieVW
Master
Gistermiddag in de file op de A2 bij Breukelen een splinter nieuwe Aventador cabrio op NL kenteken. Zat een petje in....
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
CasB schreef:
Wtf, 2 cylinders in een auto? :roflol:
Ja. En het maakt nog een hoop herrie ook. Eerste rit dacht ik dat de uitlaat lek was. :rofl: :rofl:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
2 cilinder inlijn met balansas omdat ze samen op en neer gaan. In feite dus een gesplitste 1 cilinder. Heb het een keer gereden. Rijdt echt brak.
  Bericht 
Spook
Master
Saab zegt hoi.
  Bericht 
Spook
Master
Een Ford Thunderbird. In het groen. Ik denk een '55 want geen wiel achterop voor zover ik dat snel kon zien. En een Elise.
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Spook schreef:
Saab zegt hoi.

Leg uit.
  Bericht 
dvdouden
Master
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Een Volvo 780 Bertone. Niet geyl door z'n uiterlijk, wel leuk omdat je 'm weinig ziet.
  Bericht 
A4
F1 kenner '22
CasB schreef:
Wtf, 2 cylinders in een auto?

Oh, die tijd komt nog wel. Dan zijn 3 en 4 cilinders het dikte wat er te vinden is op de weg.
  Bericht 
Archiebald
Master
A4 schreef:
Oh, die tijd komt nog wel


Komt nog wel? Alsof die er niet al is. Wat te denken van de Fiat 500 bijvoorbeeld?
  Bericht 
Trasher
Master
Gisteren rond 13:00 op de A9 richting Haarlem een rode Lamborghini Countach op oud NL kenteken. Had wel wat issues want sukkelde met lage snelheid over de vluchtstrook/afgekruiste rijstrook.
  Bericht 
Lieuwe2410
Master
Vorige week dinsdag in Enschede, een Giulia QV :kwijl:
  Bericht 
406
Master
:kwijl:
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
406 schreef:
:kwijl:

Over de hele voorruit zo te zien.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
:roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Lieuwe2410 schreef:
Vorige week dinsdag in Enschede, een Giulia QV :kwijl:

Vetste auto in jaren! :respect: :kwijl: Autoblog heeft er vandaag een rijtest van geplaatst, ook in een rode :D

Ik zag vandaag de nieuwe Volvo S80 rijden op de snelweg. Ik moet zeggen dat die er ook bij lange na niet slecht uitziet. Ik vind hem er zelfs vrij sportief uitzien. Hij ziet er in het echt duidelijk beter uit dan op foto's :thumb:
  Bericht 
JeffreyM
Master
Niet zelf gespot, maar dat maakt het niet minder geyle :woop: :woop: :D
Afbeelding
Afbeelding
FB
  Bericht 
Spook
Master
Doe mij maar een gewone dan. Dit is geen porem.
  Bericht 
RRL
Master
Heeft AM de schappen van Halfords leeg getrokken bij de faillissementsverkoop? :nah:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Leuk ding hoor.
  Bericht 
406
Master
Blegh wat een playmobil bak. Het origineel vind ik echt een beauty, maar dit...
Je kan trouwens de two-tone zelf samenstellen, de gekozen rood/roze doet het geheel ook zeker geen goed.
  Bericht 
TommyGun
Master
Mooi spulleke hoor :thumb:
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Archiebald schreef:
Komt nog wel? Alsof die er niet al is. Wat te denken van de Fiat 500 bijvoorbeeld?
De Panda idem. Maar kijk eens waar ik mijn vorige bericht mee eindigde... :lol:
  Bericht 
zandbak
Master
  Bericht 
Spook
Master
Saleen is ver afgezakt. What's next? Lingenfelter Volt?
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Wat hebben ze met die Tesla gedaan :x
  Bericht 
Black98
Master
Niet veel goeds, kijk maar: http://www.autojunk.nl/2016/07/saleen-model-s-172672
Alleen al die velgen :dood:
  Bericht 
406
Master
Mijn god
  Bericht 
keokiracer
Master
Dan vind ik die van BRABUS er toch beter uitzien:
http://www.caricos.com/cars/b/brabus/20 ... mission/#1
  Bericht 
Spook
Master
Echt geyl niet, maar wel ongewoon: een Dodge Dakota R/T. 5.9 liter V8 Magnum sports truck.

Die kleinere trucks zie je niet veel. De markt is ook zo goed als verdwenen.
  Bericht 
TommyGun
Master
Black98 schreef:
Niet veel goeds, kijk maar: http://www.autojunk.nl/2016/07/saleen-model-s-172672
Alleen al die velgen :dood:


En de schade op de velgen en banden :o
  Bericht 
DidbeZ
Master
Als we dan toch Tesla's gaan verbouwen:



Citaat:
TESLA MODEL S-LIJKWAGEN: EEN MOMENTJE STILTE

“Laat het milieu de kolere krijgen, leve de CO2-uitstoot”, zong Freek de Jonge in zijn hit Leven na de Dood. Hij deed dat in 1997, toen je nog in een verlengde Hummer H1 door de hemelpoort kon komen zeilen. Wat meer ijsbeervriendelijk is deze Tesla Model S-lijkwagen.

Pardon, rouwauto moeten we natuurlijk zeggen. Een rouwauto die door zijn gebruiker Van der Lans & Busscher Staatsievervoer ‘project bliksem’ wordt genoemd, dus zal de Model S wel uitgerust zijn met Ludicrous Mode, of in ieder geval Insane Mode.

Na de Autopilot 8.0-update moet de chauffeur overigens wel echt zijn handen aan het stuur houden als hij autonoom naar het uitvaartcentrum wil. En vooruit, de begraafplaats kan ook niet meer dan 500 kilometer heen en terug zijn, maar dat zal wel los lopen.

De begrafenis-Tesla meet 5,77 meter en is dus met zo’n 80 centimeter verlengd. Om dat te kunnen doen, moest RemetzCar – dat ook de verlengde Audi A8 voor koning Willem-Alexander maakte – eerst het 600 kilogram zware lithium-ion accupakket onder de Model S weghalen.

Daarna werd de auto doormidden gezaagd, verlengd en weer van zijn batterijen voorzien. RemetzCar zegt geprobeerd te hebben om de originele lijnen van de Tesla door te trekken om – en dit is geen grap – “het sportieve karakter” van de Model S te behouden.

Het is maar wat je belangrijk vindt als je dood bent, maar deze Tesla heeft “brede heupen die in een vloeiende lijn overlopen in de achterkant” en zorgen voor een “stoere elegantie”. Hoe dat eruit ziet, kun je zien tijdens de Uitvaart Vakbeurs in Gorinchem, die op 28, 29 en 30 september wordt gehouden.
  Bericht 
Spook
Master
Daar is een apart topic voor gemaakt een paar dagen geleden. Mja, wat moet je er van zeggen hé ..
  Bericht 
DidbeZ
Master
Mij mogen ze er wel in meenemen hoor...

En dan door naar het crematorium.... :lol:
  Bericht 
Joël D.
Master








  Bericht 
Spook
Master
Wat is die laatste? Ook een Lancia?
  Bericht 
Joël D.
Master
Nee, een Cisitalia 202 SMM Spider Nuvolari
  Bericht 
Spook
Master
Grappig. Kenteken past er goed bij.
  Bericht 
TommyGun
Master
Vast geen custom plaat :roll: :lol:
  Bericht 
Spook
Master
In België kun je die gewoon aanvragen.
  Bericht 
TommyGun
Master
Joh :D
  Bericht 
Johnt64
Die hard
Was dat op De Panne ? :thumb:
  Bericht 
Masterdam
Master
Okee, okee. Het was niet vandaag...

  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
een dikke dacia :lol:


vond de humor zo leuk dat die hier wel mocht O:)
 Pagina 11 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy