Pagina 50 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
lacheisleuk schreef:
iedereen is gewend dat het een 316, 318 of vooruit, een 320 is en hij heeft gewoon een 6 in lijn erin liggen. :kwijl: :kwijl:

Is leuk hoor 8)
  Bericht 
Archiebald
Master
Tot ie naast een 330 staat :[
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Zie je niet zoveel :[
  Bericht 
KanarieVW
Master
17 jaar oud en hij staat erbij als nieuw :respect:


Een mooie/nette auto hoeft niet duur te zijn. Zo'n E46 coupe is een liefhebbersauto, helemaal in origenele staat. Zitten een paar autoliefhebbers binnen het bedrijf die mij al complimenten gaven voor de staat van de auto 'je kunt zien dat ie van een liefhebber is' :lief:


Oh hij staat er ook zeker netjes bij! Maar iedereen kan toch zien, ook zonder verstand van auto’s dat hij niet uit deze eeuw komt. Als ze denken ‘zeker auto van papa’ denken ze zeker dat je pa 88 is ofzo? ;-)
  Bericht 
Spook
Master
17 jaar oud is niet uit deze eeuw?
  Bericht 
Oldskool
Master
Ik heb met mijn 'dikke bmw' ook al tig opmerkingen gehad. Veelal 'is vast papa's auto'. Volgens mij denkt men dat zo'n auto 20k kost ofzo :lol:

Leuk he, die vooroordelen. :lol:

KanarieVW schreef:
Iedereen die iets om auto’s geeft kan een (bijna) oldtimer wel op waarde inschatten.


Klopt, maar er zijn heel veel mensen die niet zoveel met auto's hebben en niet verder kijken dan het logo op je motorkap. Ik krijg ook wel eens opmerkingen over mijn E90 die inmiddels toch ook al aardig op leeftijd is. Dat ik er minder voor heb betaald dan iemand die nu een nieuwe Up/Mii/Citigo bij de dealer gaat halen (en dus een nette burgerlijke auto koopt), dat zien ze voor het gemak even niet. Je hebt een "dikke BMW" dus je zult het wel breed hebben hangen. Ik geniet wel van die onwetendheid van mensen eigenlijk, net als van het "aso rijder" stereotype (van die mensen volgens wie alle BMW rijders mensen zijn die nooit richting aangeven, anderen afsnijden en rechts inhalen :lol: ).
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
KanarieVW schreef:
dat hij niet uit deze eeuw komt.

Mwah. Ik vind het een heel tijdloos model, en zeker met de led achterlichten ziet ie er niet uit als een 19xx auto.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Oldskool schreef:
Je hebt een "dikke BMW" dus je zult het wel breed hebben hangen. Ik geniet wel van die onwetendheid van mensen eigenlijk, net als van het "aso rijder" stereotype
Prima toch? Ik laat men altijd lekker denken. En dat stereotype is ideaal, je kunt je er bijna straffeloos naar gedragen.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Piet_Piraat schreef:
je kunt je er bijna straffeloos naar gedragen.

Piet :nono:
Zou ik nooit doen!
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Ik heb het ook niet over jou; waarschijnlijk doet Oldschool dat.
  Bericht 
KanarieVW
Master
Mwah. Ik vind het een heel tijdloos model, en zeker met de led achterlichten ziet ie er niet uit als een 19xx auto.


Led achterlichten?? Ga je er alsnog een sjonnie BMW van maken? Dat zou echt zonde zijn. Heb je wel geen last meer dat mensen denken dat het de dure auto van je pa is.
  Bericht 
Oldskool
Master
Piet_Piraat schreef:
waarschijnlijk doet Oldschool dat

Valt mee. Alleen rechts inhalen maak ik me wel eens schuldig aan. Maar dat is ook alleen maar omdat de ingehaalde partij dan dus onnodig links rijdt en ik geen zin heb om 2 stroken uit te moeten wijken om vervolgens weer terug naar rechts te gaan... dan hou ik gewoon lekker koers.
  Bericht 
zandbak
Master
KanarieVW schreef:
Led achterlichten?? Ga je er alsnog een sjonnie BMW van maken?

[img=https://www.halfords.nl/media/catalog/product/cache/1/image/565x/602f0fa2c1f0d1ba5e241f914e856ff9/1/9/1918b.png]/imagecache/18/e279c9c25064cc5d521cba291c6b69cc0399bdeb455b3646.png[/img]
O:)
  Bericht 
RRL
Master
KanarieVW schreef:
Led achterlichten?? Ga je er alsnog een sjonnie BMW van maken?

Coupé is geleverd met LED achterlichten. Geen idee of het standaard was of een optie, maar in elk geval af-fabriek.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Heb deze, staat stukken mooier dan standaard
AfbeeldingAfbeelding
  Bericht 
406
Master
Dat is facelift vs pre-facelift...
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Niet helemaal, facelift heeft geen led knipperlichten
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Die zijn inderdaad een stuk frisser :kniktja:
Die mogen wel.
  Bericht 
bx gek
Master
Raymond schreef:
Je hoort het vaker zeggen van mensen met mooie auto's maar ik heb dat nooit begrepen. Is het afgunst? Jalouzie?

Zou best kunnen.
Ik zeg wel altijd, ik hoop dat die persoon er minstens net zoveel plezier aan heeft als dat ik heb als ik iets moois zie rijden.
  Bericht 
Morbid Angel
Master
Spook schreef:
17 jaar oud is niet uit deze eeuw?

Close call, aangezien de 21e eeuw begon op 1 januari 2001. Maar hij telt nog nét wel.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
406 schreef:
Dat is facelift vs pre-facelift...
Niet helemaal, facelift heeft geen led knipperlichten
Plus dat de facelift voor de coupé pas later kwam dan het bouwjaar van DD's kar. FL kwam in 2003, met de meer opgetrokken koplampen en een bredere strip op de kofferbak. De rest is hetzelfde gebleven (FL-coupé heeft niet dezelfde achterlichten gekregen als de sedan).
  Bericht 
Archiebald
Master
Archiebald schreef:
Ik win net 2 vip tickets en een rit in de RS5 DTM


Wat.Bizar.Gaaf!!


2 onbewerkte actioncam filmpjes vast. Echt heeeeeel erg tof dit!


Youtube video




Youtube video
  Bericht 
406
Master
Ik ben heeeulll benieuwd naar de onboard. Echt kicken man! :respect: :respect:
  Bericht 
Archiebald
Master
Mocht niet :x :cry:

Als ze het van te voren hadden geweten dat ik dat wilde hadden ze een houder gemonteerd. Maar nu kon dat niet meer. Vast houden en zelf plakken (op de helm b.v) mocht ook niet. Helaas!

't Is heel heftig in ieder geval. Pure snelheid vond ik meevallen, 245km/h op het rechte stuk. Maar remmen en bochtensnelheid zijn bizar. Heb serieus last van mn nek van de Hunzerug -> Slotemaker combi. Wilhaegen -> ??? is ook een pittig stukje.
  Bericht 
406
Master
Archiebald schreef:
Maar remmen en bochtensnelheid zijn bizar.

Precies, zou ik ook best eens willen meemaken
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Zonde van het filmen, maar ja. Die ervaring heb je, met of zonder filmpje :D
  Bericht 
Archiebald
Master
406 schreef:
ook best eens willen meemaken


Er kwam 1 iemand niet opdagen, waarop iemand uit het publiek vroeg of hij mee kon en wat het kost. "Normaal zijn deze kaarten niet te koop, maar nu er iemand af valt mag het voor €1500,-" was het antwoord!
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Duur geintje dan. Compleet uit de lucht gegrepen ook.
  Bericht 
406
Master
Hahaha. Nee. Was dan mijn antwoord.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Archiebald schreef:
maar nu er iemand af valt mag het voor €1500,-

:loco:

Archiebald schreef:
remmen

Als ik er naast gezeten had, dan had je ergens anders een remspoor aangetroffen. :-?
  Bericht 
Spook
Master
Een Royal Enfield. Is dat bijzonder of eigenlijk niet zo? Ik gok 70's.
  Bericht 
406
Master
Die dingen worden nog steeds nieuw gebouwd in India. ;)
  Bericht 
Sherlock
Master
 
Chille motoren voor daar kan ik uit ervaring zeggen. Vooral de Bullet natuurlijk. :applaus:
  Bericht 
Ducantoni
Master
Jaren '50 zelfs, maar net zoals 406 schrijft, ze worden nog steeds gemaakt:

https://www.motoplus.nl/magazine/uitgaven/artikel/eerste-test-royal-enfield-bullet-500-efi/

Belangrijk verschil met toen is nu injectie in plaats van een carburateur, voor de rest blijft er zo veel als mogelijk bij het oude.

En dat voor een prijs van € 6.950,-
  Bericht 
Spook
Master
Deze was niet nieuw. Ik ga er voor het gemak maar van uit dat hij niet vanuit India hierheen is gereden.
  Bericht 
Joël D.
Master
155 V6 van de eerste eigenaar. :)


Bijlagen :


  Bericht 
Lotus Omega
Master
Wat leuk! Hoeveel km heeft die? Ziet er nog goed uit!
  Bericht 
babsvw
Master
Gaaf
  Bericht 
Joël D.
Master
213.000 heeft hij gelopen. Zat wel rondom vol met krassen. En mocht ook wel een poetsbeurt gebruiken.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Nouja, da's allemaal optisch. Als de techniek nog maar goed is. Eén van de zeldzame witte in ons land nog, toch, zei je laatst?
  Bericht 
Joël D.
Master
Dit zijn de enige witte in Nederland. Maar voorlopig wil hij hem niet verkopen. Helaas. ;)
  Bericht 
Pita
Master
 
Een nieuwe RS 6, matzwart, Engels kenteken, dus ook RHD.
  Bericht 
KanarieVW
Master
Veel Arabieren in London met evenveel exotische wagens.
In het centrum denk 10 RR Wraith’s gespot. Heeeeeeeele dikke Ferrari Portofino, lambo’s, McLarens, you name it.

Ik blijf nog even rond lopen hier.
  Bericht 
406
Master
KanarieVW schreef:
Heeeeeeeele dikke Ferrari Portofino

Basismodel Ferrari :[
  Bericht 
Ducantoni
Master
Eergisteren een oude Amerikaanse brandweerwagen gezien.
Weer eens wat anders dan de motorfietsen, sleeën en een verdwaalde vrachtwagen-met-neus die we doorgaans (nou ja, soms) zien.
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
IK werd gisteravond op der A50 bij Epe ingehaald door een Lamborghini Aventador. Moest nogal van mijn gas af om hem voorbij te laten komen want hij reed 120 @ 130.
  Bericht 
Spook
Master
Met zo'n auto val je veel te veel op. Je kunt dus moeilijk vlot rijden. En als iemand in je omgeving herrie maakt of zich anderszins misdraagt, kijken mensen jou erop aan.
  Bericht 
KanarieVW
Master
406 schreef:
Basismodel Ferrari :[


Ik zeg toch dat het een hele dikke was en geen basis? Kan me niet herinneren dat je naast me stond?
  Bericht 
Ducantoni
Master
Oude Amerikanen zijn altijd interessant:

  Bericht 
Raymond
Master
Een BMW Z1. Moest 2x kijken. Die zie je niet veel.
 Pagina 50 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy