Pagina 49 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Story
Master
 
Met de kap dicht?
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Heel verstandig met deze temperaturen.
  Bericht 
RRL
Master
Normaal geen fan van mat, een E92 M3 kan het hebben. Blijft sowieso een prachtig ding :inlove:


Bijlagen :


  Bericht 
Ducantoni
Master
Plymouth Belvedere:


  Bericht 
Joël D.
Master
Maserati Indy. Plus combo. ;)


Bijlagen :


  Bericht 
Oldskool
Master
Weet niet precies wat dit is. Staat op kenteken als een VW Buggy, maar volgens mij is het eerder een soort eigen bouwsel op het frame van een VWB misschien? Zat in ieder geval een lekker geluid in :D


Youtube video


Bijlagen :


  Bericht 
babsvw
Master
Buggy op ingekort Kever chassis, zijn veel meer van deze soort buggy's
Edit: Ruska of Meijers manx buggy
  Bericht 
Joël D.
Master
Ik vind die E39 M5 leuker eigenlijk. ;)
  Bericht 
Vroeg op
Master
Donkervoort. vraag me niet welk typemodelhetisallemaalhetzelfdemaartochanders.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Joël D. schreef:
Ik vind die E39 M5 leuker eigenlijk. ;)
Helemaal mee eens. Wat een bazenbak.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Mooiste M5 ooit
  Bericht 
Oldskool
Master
Joël D. schreef:
Ik vind die E39 M5 leuker eigenlijk. ;)

Dat is ook zeker een dikke unit 8)
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Maserati Teun schreef:
Heel verstandig met deze temperaturen.
Moet je wel airco hebben. En dat hadden de Pagode's nog niet, althans niet af-fabriek. Later inbouwen bij een klassieker? :nee:
  Bericht 
Story
Master
 
Vroeg op schreef:
Donkervoort.

:schudnee:
  Bericht 
Spook
Master
Ik lees dat als: "Ik heb een Donkervoort gezien, maar ik weet niet welke", en geheel losstaand van die buggy.
  Bericht 
JeffreyM
Master
Ford Taunus uit '81
  Bericht 
basjuh1981
Master
Mooi bouwjaar O:)
  Bericht 
RRL
Master
Mweh. Vind alleen die lompe speakers op de hoedenplank wel geinig.

Qua auto's vind ik het dozijn Ferrari's dat ik vanmiddag zag leuker. Eerst een F430 en een 80's dingetje. Leuk. Paar honderd meter later weer een paar, en nog eens. Mooi speelgoed.
  Bericht 
JeffreyM
Master
basjuh1981 schreef:
Mooi bouwjaar O:)

:lol:
  Bericht 
Vroeg op
Master
Spook schreef:
Ik lees dat als: "Ik heb een Donkervoort gezien, maar ik weet niet welke",

ja haha ze zijn ook allemaal hetzefde. En alles wat afgeleid is van de Super 7 lijkt op elkaar.
Sorry Feit.

Om terug te komen op jouw dingetje. Het was een vrij nieuwe. Denk een D8. Maar dan schiet je er nog niks mee op. :lol:
  Bericht 
Archiebald
Master
Denk dat dit het meest gepaste topic is... dus iemand dit weekend nog naar CPZ voor DTM??

Ik win net 2 vip tickets en een rit in de RS5 DTM :woop:
  Bericht 
Joël D.
Master
Jij wint ook altijd wat he. :

Maar nee, wilde net even kijken bij het opbouwen, maar mocht er niet op. :(
  Bericht 
Archiebald
Master
Ja komt door onze achternaam ofzo.... mn zusje en ik winnen met enige regelmaat iets ja.
  Bericht 
Masterdam
Master
Archiebald schreef:
rit in de RS5 DTM :woop:

Nice. Very nice!
  Bericht 
TommyGun
Master
https://www.youtube.com/watch?v=67IvQwZ ... e=youtu.be

Wat een spul komt er voorbij zeg.

Toch eens overwegen om erheen te gaan volgend jaar :D
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Mijn buurman kwam zojuist met zijn nieuwe speeltje thuis.

  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Sinds wanneer woon jij in Duitsland? En moest je hard trappen met je Masser om zo'n foto te kunnen maken? :lol: :lol:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
406
Master
Maserati Teun schreef:
Mijn buurman kwam zojuist met zijn nieuwe speeltje thuis.

Ik hoop dat ie ook een speeltje voor z'n vrouw had meegenomen. Je moet letterlijk geen piem0l hebben om daar mee aan te komen zetten.
(tenzij je zo'n ding koopt om er maandelijks mee naar de nordschleife te gaan, in dat geval heb ik niks gezegd)
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
406 schreef:
Ik hoop dat ie ook een speeltje voor z'n vrouw had meegenomen. Je moet letterlijk geen piem0l hebben om daar mee aan te komen zetten.
Als die buurman net zo oud is als Teun dan heeft die vrouw dat speeltje allang. Die man heeft een ander speeltje nodig bij gebrek aan werkend eigen speelgoed. :x :lol: :lol:
  Bericht 
Archiebald
Master
406 schreef:
Je moet letterlijk geen piem0l hebben


Nou dan maar geen pielemuis hebben in jouw ogen hoor, doe mij er maar 1. Een witte graag!
  Bericht 
zandbak
Master
Er zal er vast wel een naar het andere topic kunnen verhuizen. Binnen een paar honderd meter aangetroffen.



W12

  Bericht 
Vroeg op
Master
Archiebald schreef:
Nou dan maar geen pielemuis hebben in jouw ogen hoor, doe mij er maar 1. Een witte graag!

Ach weet je. Het is geschreven door een pesjoow 406 rijder he. die worden al penis-, fantasieloos en jaloers geboren.
Doe mij ook maar een GT2 RS met mij dikke jeweetwel.
  Bericht 
Raymond
Master
406 schreef:
Ik hoop dat ie ook een speeltje voor z'n vrouw had meegenomen. Je moet letterlijk geen piem0l hebben om daar mee aan te komen zetten.
Je hoort het vaker zeggen van mensen met mooie auto's maar ik heb dat nooit begrepen. Is het afgunst? Jalouzie? Koop maar een Kia, dat is ook een mooie auto? Ik vind piemelvergelijkingen altijd erg stakkerig overkomen.
  Bericht 
babsvw
Master
Archiebald schreef:
Nou dan maar geen pielemuis hebben in jouw ogen hoor, doe mij er maar 1. Een witte graag!
+veel (ik speel vals heb toch al geen pielemuis [emoji38] )
  Bericht 
Vroeg op
Master
Raymond schreef:
Je hoort het vaker zeggen van mensen met mooie auto's maar ik heb dat nooit begrepen. Is het afgunst? Jalouzie? Koop maar een Kia, dat is ook een mooie auto? Ik vind piemelvergelijkingen altijd erg stakkerig overkomen.

Volkomen met je eens. Een grote of dure auto is altijd maar compensatiegedrag. Schei toch uit. Alsof iemand met een enorme hengel in een I10 moet rijden of zo. :fp: :loco:
  Bericht 
KanarieVW
Master
Raymond schreef:
Je hoort het vaker zeggen van mensen met mooie auto's maar ik heb dat nooit begrepen. Is het afgunst? Jalouzie? Koop maar een Kia, dat is ook een mooie auto? Ik vind piemelvergelijkingen altijd erg stakkerig overkomen.


Jaloezie én afgunst. Alles wat je nooit van je leven kan betalen is slecht en lelijk.
  Bericht 
Oldskool
Master
Ja, typisch NL gedrag. Buiten je eigen familie/vriendenkring om zijn er vaak maar heel weinig mensen die je zo'n auto (of een dikke villa) gunnen. Beetje raar. Als iemand nou gewoon hard gewerkt heeft voor zijn centen, een goede erfenis heeft gekregen of de loterij heeft gewonnen, waarom zou hij er dan niet van mogen genieten? Mijn zegen hebben ze.
  Bericht 
Archiebald
Master
Oldskool schreef:
typisch NL gedrag


Dit dus ja, al beschuldig ik 406 daar niet per se van hoor. Maar het komt wel echt vaak voor in NL.

Ik heb er totaal geen last van, vind ik zelf. Heb in mn vrienden en omgeving mensen uit alle inkomsten, van schuldsanering, modaal, 2/3/4x modaal, tot ruim multi-miljonair en het interesseert me allemaal niks. Of het nou de eerste uit die zin of de laatste is die binnenkomt op een feestje en z'n nieuwe auto sleutels toegooit ben ik net zo enthousiast om te gaan kijken. :woop:
  Bericht 
babsvw
Master
Denk ook niet dat 406 het zo plat bedoelde, meer dat hij het zelf geen mooie auto vind [emoji6]
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Ik heb met mijn 'dikke bmw' ook al tig opmerkingen gehad. Veelal 'is vast papa's auto'. Volgens mij denkt men dat zo'n auto 20k kost ofzo :lol:
  Bericht 
Pita
Master
 
Onlangs gehoord van een tokkie vader tegen zijn zoontje: Zoontje kijk papa een nieuw Porsche 911, ja jongen dat is toch maar het allergoedkoopste model.
  Bericht 
Joël D.
Master
Dat zegt mijn vader ook altijd "ohhh da's maar een Carrera 2, die kan ik hebben". :lol:
  Bericht 
KanarieVW
Master
Ik heb met mijn 'dikke bmw' ook al tig opmerkingen gehad. Veelal 'is vast papa's auto'. Volgens mij denkt men dat zo'n auto 20k kost ofzo :lol:


Wil je serieus zeggen dat mensen je aanspreken met een 20 jaar oude 3 deurs E46?
Dat zijn dat wel mensen die weinig verstand van auto’s hebben. Iedereen die iets om auto’s geeft kan een (bijna) oldtimer wel op waarde inschatten. Weet niet of je het als compliment moet zien als ze dat zeggen. De meeste ‘vaders’ zullen niet in een dergelijke auto rijden ;-).
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Ach, ik heb hetzelfde hoor, als ik met de C onderweg ben. Ding is bijna 13 jaar oud. Goed, staat pas een goeie ton op, maar toch. Reacties van: "Een Mercedes?!?!"
  Bericht 
Archiebald
Master
KanarieVW schreef:
3 deurs E46


DD heeft geen compact he :wink:
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
KanarieVW schreef:
Wil je serieus zeggen dat mensen je aanspreken met een 20 jaar oude 3 deurs E46?

17 jaar oud en hij staat erbij als nieuw :respect:

KanarieVW schreef:
Iedereen die iets om auto’s geeft kan een (bijna) oldtimer wel op waarde inschatten

Een mooie/nette auto hoeft niet duur te zijn. Zo'n E46 coupe is een liefhebbersauto, helemaal in origenele staat. Zitten een paar autoliefhebbers binnen het bedrijf die mij al complimenten gaven voor de staat van de auto 'je kunt zien dat ie van een liefhebber is' :lief:
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
KanarieVW schreef:
Wil je serieus zeggen dat mensen je aanspreken met een 20 jaar oude 3 deurs E46?

Dat zijn de zelfde die het verschil niet zien tussen een 2.0 en 4.0 V8 RS6.
  Bericht 
Rover
Master
Dat soort opmerkingen had ik ook met mijn Mercedes 300 coupe. Te lachwekkend voor woorden, was een auto van nog geen 1000 euro :lol:
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
-Joske- schreef:
Dat zijn de zelfde die het verschil niet zien tussen een 2.0 en 4.0 V8 RS6.
Stiekem vind ik het heel mooi als je dat verschil niet zo makkelijk ziet. Dat de 4.0 V8 dezelfde body heeft als de 2.0 TDI, maar dat je echt naar het remwerk, de vering, banden/velgen, uitlaten e.d. moet kijken om te zien dat er wel wat dikkers in het vooronder ligt. Sleepers. :respect: :respect:
Een beetje zoals onze DwazeDrent nu heeft, iedereen is gewend dat het een 316, 318 of vooruit, een 320 is en hij heeft gewoon een 6 in lijn erin liggen. :kwijl: :kwijl:
 Pagina 49 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy