▼
[ 4237 berichten ]
Dit is de enige goede plek. Helaas tegenwoordig steeds lastiger met panoramadak en airbags enzo.
Vet lullig als je de dood vindt doordat je schedel in 2 stukken splijt door een hamertje dat je leven zou moeten redden.
Dan wens ik je uberhaupt veel succes. Ik heb in het kader van reddend zwemmen ooit poppen uit een auto moeten halen die ze met een kantelsimulator op de kop in het zwembad hadden gelegd. Ze zijn beide overleden. En dat was een zwembad zonder modderige bodem.
Onderarm bovenop je hoofd leggen, afzetten tegen het dak en je klikt de gordel zo los. Ik spreek uit ervaring.
voor je vrouw kon het wel?
En dit is hem geworden.
Net een paar sprintjes getrokken 0-100 in 3.15sec op nat wegdek.
Ook nog geen eigen foto's ivm de regen.
Bijlagen :
Is dat deze: https://www.autoscout24.nl/aanbod/tesla ... r_bucket=3
Gefeliciteerd.
Even op onderzoek uitgegaan. Gewoon 35-40kWh bij 180km/h. Dan sta ik onderweg naar de wintersport vier keer te laden. Dikke doei.
Inderdaad:
Bijna.....
https://www.hyundai.com/nl/nl/modellen/ioniq5-n.html
(Niet dat ik deze wil......levert te weinig meerwaarde tov de versie waar ik nu in rij.
En heeft als groot nadeel lagere bodemvrijheid.)
Iets met soms wat minder verharde wegen.
Welke ik niet kan omzeilen.
In Polen (uiteraard).
Yep.
Geen idee, ik zal het eens uitlezen op die snelheid.
Ik nul keer.....ik ga niet op wintersport- ik wil niet op wintersport- zelfs al kreeg ik er geld bij dan ging ik nog niet op wintersport.....ik koop een auto die me naar mijn werk brengt en vooruit gaat als je het (gas)pedaal intrapt.
Vakantie vieren doe ik in een warm land en met het vliegtuig.
Zelfs met mijn oude Model S heeft me nog nooit een Opeltje of Fordje ingehaald ....
De enigste auto die ik niet kon inhalen was een andere Tesla
Dat is lekker
Veel plezier ermee. Maar dat zal wel lukken
Vertel dat de EU maar....verplichting ALLE openbare wegen te verharden.
De helft lichter (per KWH) bestaat al. 2 kg /kwh ipv 4 kg/kwh aan batterij gewicht.
(ontwerp fase nog....zullen die dingen nog testen op aantal cycli , lekstroom etc)
Volume ervan weet ik niet. (tov huidig volume)
Verwacht die binnen een paar jaar op de markt. Zal in het begin wel een aardig prijskaartje hebben.
Voor thuisgebruik liever goedkope batterijen (ook in ontwikkeling...sodium aluminium )
Weegt wel weer meer per KWH als de huidige 4 kg / kwh voor de lithium cellen.
Wat wordt het mooi op de weg he, happy met Honda
▲
[ 4237 berichten ]
Masterdam
Master
Dashcam Drenthe schreef:
Ik had m altijd op het dak (aan de binnenkant ja )
Dit is de enige goede plek. Helaas tegenwoordig steeds lastiger met panoramadak en airbags enzo.
Vet lullig als je de dood vindt doordat je schedel in 2 stukken splijt door een hamertje dat je leven zou moeten redden.
Raymond
Master
Dashcam Drenthe schreef:
Succes als je in je gordel hangt over de kop in het water.
Dan wens ik je uberhaupt veel succes. Ik heb in het kader van reddend zwemmen ooit poppen uit een auto moeten halen die ze met een kantelsimulator op de kop in het zwembad hadden gelegd. Ze zijn beide overleden. En dat was een zwembad zonder modderige bodem.
dvdouden
Master
Sowieso is het doorsnijden van je gordel terwijl je er op z'n kop in hangt niet heel gezond. Maar zo'n ding aan het plafond is wel beter te bereiken dan wanneer hij ergens bij je voeten hangt, ook als je niet op z'n kop hangt.
Pen
Master
Vanochtend een Twingo gekocht, FL-model. Prima als tweede auto voor erbij en voor de ritjes van de vrouw. Historie aanwezig, groot onderhoud incl d-riem etc 3dkm terug gedaan.
Felicia gaat eruit. Met een kleine op komst deze zomer vond ik dat niet meer verantwoord wegens gebrek aan Isofix en vooral gebrek aan kreukelzone.
Felicia gaat eruit. Met een kleine op komst deze zomer vond ik dat niet meer verantwoord wegens gebrek aan Isofix en vooral gebrek aan kreukelzone.
Raymond
Master
dvdouden schreef:
Sowieso is het doorsnijden van je gordel terwijl je er op z'n kop in hangt niet heel gezond.
Onderarm bovenop je hoofd leggen, afzetten tegen het dak en je klikt de gordel zo los. Ik spreek uit ervaring.
Dave
Webspecialist
Pen schreef:
Felicia gaat eruit. Met een kleine op komst deze zomer vond ik dat niet meer verantwoord
voor je vrouw kon het wel?
Pen
Master
Piet_Piraat
Master
Ga je de hardtop los verkopen en een nieuwe halen, of de hele boel maar overspuiten?
Joël D.
Master
Er zit een hardtop bij in de goede kleur. Deze moest even opgeruimd worden. Hij staat nu te koop, maar wellicht in de herfst meer kans.
zerty
Master
zerty schreef:
Ik ben al voorzichtig rond aan t kijken voor een Model S p100d (680pk )
En dit is hem geworden.
Net een paar sprintjes getrokken 0-100 in 3.15sec op nat wegdek.
Ook nog geen eigen foto's ivm de regen.
Bijlagen :
Piet_Piraat
Master
Dat gaat echt knoeperhard inderdaad.
Ik ben bij zulke auto's nog altijd benieuwd wat het verbruik op hoge snelheid is.
Ik ben bij zulke auto's nog altijd benieuwd wat het verbruik op hoge snelheid is.
snovvdog
Master
Dik hoor, dit is een EV wara je je niet hoeft te schamen dat je er door een Corsa of Fiesta wordt uitgereden op topsnelheid .
Tesla blijft bijna de enige EV merk waar geen belachelijk lage top op zit.
Tesla blijft bijna de enige EV merk waar geen belachelijk lage top op zit.
Range Rover Teun
Medewerker
zerty schreef:
En dit is hem geworden.
Is dat deze: https://www.autoscout24.nl/aanbod/tesla ... r_bucket=3
Gefeliciteerd.
Piet_Piraat
Master
Piet_Piraat schreef:
Ik ben bij zulke auto's nog altijd benieuwd wat het verbruik op hoge snelheid is.
Even op onderzoek uitgegaan. Gewoon 35-40kWh bij 180km/h. Dan sta ik onderweg naar de wintersport vier keer te laden. Dikke doei.
zadkine
Master
snovvdog schreef:
Tesla blijft bijna de enige EV merk waar geen belachelijk lage top op zit.
Inderdaad:
Bijna.....
https://www.hyundai.com/nl/nl/modellen/ioniq5-n.html
(Niet dat ik deze wil......levert te weinig meerwaarde tov de versie waar ik nu in rij.
En heeft als groot nadeel lagere bodemvrijheid.)
zadkine
Master
Dave schreef:
groot nadeel?
Iets met soms wat minder verharde wegen.
Welke ik niet kan omzeilen.
In Polen (uiteraard).
zerty
Master
Range Rover Teun schreef:
Is dat deze
Yep.
Piet_Piraat schreef:
Gewoon 35-40kWh bij 180km/h.
Geen idee, ik zal het eens uitlezen op die snelheid.
Piet_Piraat schreef:
Dan sta ik onderweg naar de wintersport vier keer te laden.
Ik nul keer.....ik ga niet op wintersport- ik wil niet op wintersport- zelfs al kreeg ik er geld bij dan ging ik nog niet op wintersport.....ik koop een auto die me naar mijn werk brengt en vooruit gaat als je het (gas)pedaal intrapt.
Vakantie vieren doe ik in een warm land en met het vliegtuig.
snovvdog schreef:
dit is een EV wara je je niet hoeft te schamen dat je er door een Corsa of Fiesta wordt uitgereden op topsnelheid
Zelfs met mijn oude Model S heeft me nog nooit een Opeltje of Fordje ingehaald ....
De enigste auto die ik niet kon inhalen was een andere Tesla
Blaataap
Master
adinsx
Master
Gaaf! @Zerty.
Kennissen hebben een Model X p100D, bizar ding
Stond ooit eens achter een Model S p100d, die was al de snelqeg op voor ik überhaupt nadacht over accelereren de invoegstrook op.
Kennissen hebben een Model X p100D, bizar ding
Stond ooit eens achter een Model S p100d, die was al de snelqeg op voor ik überhaupt nadacht over accelereren de invoegstrook op.
Mr.Cabdriver
Master
zerty schreef:
En dit is hem geworden.
Net een paar sprintjes getrokken 0-100 in 3.15sec op nat wegdek.
Net een paar sprintjes getrokken 0-100 in 3.15sec op nat wegdek.
Dat is lekker
Veel plezier ermee. Maar dat zal wel lukken
zadkine
Master
lorat schreef:
Die moet je ook niet omzeilen, maar asfalteren.
Vertel dat de EU maar....verplichting ALLE openbare wegen te verharden.
Joël D.
Master
Blijft een leuk karretje. Helemaal nu op de drukke wegen langs de bollenvelden. Met de Z4 zit ik mezelf op te vreten dan.
Bijlagen :
Bijlagen :
Dave
Webspecialist
Joël D.
Master
Piet_Piraat
Master
zerty schreef:
Ik nul keer.....ik ga niet op wintersport- ik wil niet op wintersport- zelfs al kreeg ik er geld bij dan ging ik nog niet op wintersport.....ik koop een auto die me naar mijn werk brengt en vooruit gaat als je het (gas)pedaal intrapt.
Ja, dat wil ik ook. Maar ik rij dan vooral in de spits. En wintersport of andere vakantie doe ik meerdere keren per jaar. En dan ook zo gepland dat ik wel een goed gemiddelde moet rijden wil het passen.
Dave
Webspecialist
Eerst die batterijen maar es de helft lichter en dubbele capaciteit bij gelijkblijvend volume, dan wordt het pas interessant.
(En zeg niet dat het niet kan want met NiMH->Li-ion/LiFePO4 kon het ook)
(En zeg niet dat het niet kan want met NiMH->Li-ion/LiFePO4 kon het ook)
zadkine
Master
Dave schreef:
Eerst die batterijen maar es de helft lichter en dubbele capaciteit bij gelijkblijvend volume,
De helft lichter (per KWH) bestaat al. 2 kg /kwh ipv 4 kg/kwh aan batterij gewicht.
(ontwerp fase nog....zullen die dingen nog testen op aantal cycli , lekstroom etc)
Volume ervan weet ik niet. (tov huidig volume)
Verwacht die binnen een paar jaar op de markt. Zal in het begin wel een aardig prijskaartje hebben.
Voor thuisgebruik liever goedkope batterijen (ook in ontwikkeling...sodium aluminium )
Weegt wel weer meer per KWH als de huidige 4 kg / kwh voor de lithium cellen.
VTEC_Driver
Master
Joël D. schreef:
Blijft een leuk karretje. Helemaal nu op de drukke wegen langs de bollenvelden.
Wat wordt het mooi op de weg he, happy met Honda
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum