Pagina 1 van 5  [ 205 berichten ]
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Steenwijk - In Steenwijk West gaan bewoners op 11 juni aandacht vragen voor het harde rijden over de Tulpstraat.

Alie Bruinenberg en Sylvia Schieving, beide bewoners van de Tulpstraat organiseren een buitenspeeldag om zo op ludieke wijze aandacht voor dit probleem te vragen. Tijdens deze dag zijn er diverse leuke activiteiten voor kinderen en wordt er aandacht gevraagd voor de snelheid. Veilig Verkeer Nederland, afdeling Steenwijkerland doet een snelheidsmeting. Op deze manier willen de bewoners automobilisten bewust maken van hun (vaak te hoge) snelheid. De activiteiten beginnen woensdag 11 juni om 13.00 uur.


Dat is hier om de hoek :fp: Linksaf stukje door rijden kom je bij mij uit :[
Je kan daar niet eens hard rijden want dan vlieg je weg door die drempels.

Liggen wel sinds kort van die meet dingen (2 van die zwarte lijnen)

Laat ze eerst hun eigen tuin maar eens opknappen. Hoog tokkie gehalte daar als je ziet wat voor volk er rond loopt en die brommobielen.
Afbeelding
  Bericht 
Joël D.
Master
"Hoog tokkie gehalte daar."

Dat is te zien ja. :roflol:
  Bericht 
bruintje beer
Master
Zelfde huisjes als een zeker wijkje in Enschede. Zelfde soort bewoners ook zo te zien.
De enige reden dat ze zelf niet door de wijk scheuren is dat de auto tijdelijk op bokjes staat :[
  Bericht 
basjuh1981
Master
Een gezellige arbeiderswijk dus... :lol:
  Bericht 
Masterdam
Master
basjuh1981 schreef:
Een gezellige arbeiderswijk dus...

Ja? Zouden ze werk hebben?

:wink:
  Bericht 
Signum
Master
Flierefluiter schreef:
Op deze manier willen de bewoners automobilisten bewust maken van hun (vaak te hoge) snelheid.


Rara wie er daar massaal te hard rijden. Jawel, de buurtbewoners zelf.
  Bericht 
Martijn
Master
Vanochtend ook weer, vrouwtje in C1 knalt bibeko behoorlijk door om keurig 83 te rijden op de provinciale weg.....
  Bericht 
snovvdog
Master
Ik ben dit soort bewoners, in dit voorbeeld van de Tulpstraat, helemaal zat.

Kijk die koppen alleen al, vuile nietsnutten.
  Bericht 
Joël D.
Master
Ik durf er trouwens 50 Euro voor te verwedden dat die rechter zo'n stem heeft:


Youtube video
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
:roflol: :roflol: :roflol:

Ik zal morgen eens wat foto's maken. :roflol:
  Bericht 
Ton.
Master
Flierefluiter schreef:
Ik zal morgen eens wat foto's maken.


Anders maak je een selfie, je woont er zelf ook, dus je zal er passen.
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
:lol:
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Ton. schreef:
Anders maak je een selfie, je woont er zelf ook, dus je zal er passen.


Woon er om de hoek tig huizen verderop.
In deze straat (wat ook een vrij drukke straat is omdat het aan de doorgaande weg ligt) hebben we overigens nergens last van.
Wel van parkeer egoïsten die het nodig vinden zo veel mogelijk ruimte op te eisen zodat jij er niet meer bij kan :[ Maar das een ander verhaal.
  Bericht 
Christafari
Master
Joël D. schreef:
Ik durf er trouwens 50 Euro voor te verwedden dat die rechter zo'n stem heeft:

:lol: Ik dacht precies hetzelfde. Shag. Van Nelle of Samson.
  Bericht 
Raymond
Master
snovvdog schreef:
Kijk die koppen alleen al, vuile nietsnutten.

Zo zeg. Dit zijn gewone Nederlanders, het stemvee wat partijen als PvdA en SP nodig hebben om aan zetels te komen. Ze maken zich druk om iets wat die aandacht helemaal niet verdient, maar omdat onze overheid doet voorkomen dat te hard rijden een groot maatschappelijk probleem is (ipv eerlijk zijn en zeggen dat de dat miljard aan boeteinkomsten goed kunnen gebruiken) en deze mensen zo'n overheid geloven krijg je zulke acties. Binnenkort staat er zo'n figuur van VVN met een lasergun en dan krijgen ze de echte snelheden te zien. Die zo'n 20km/u lager liggen dan ze zelf inschatten. En dan hoor je ze niet meer, next. En zo gaat dat in elk dorpje.
  Bericht 
Superkoe
Master
Soms is 30 km/u al te hard. Maar ja, we worden zo gedebiliceerd, dat we alleen nog op de snelheid letten en niet meer op de omgeving.
  Bericht 
Martijn
Master
Superkoe schreef:
Soms is 30 km/u al te hard. Maar ja, we worden zo gedebiliceerd, dat we alleen nog op de snelheid letten en niet meer op de omgeving.


Opletten (op kinderen) is beter, maar ik ben liever een snelheidsweter!
  Bericht 
Kenji
Master
Ik mis wel de oranje vlaggetjes en bouwplastic voor het WK. Valt dus nog wel mee met het Tokkiegehalte.

Christafari schreef:
Shag. Van Nelle of Samson.

Nee, da's te duur. Zal wel gewoon Aldi huismerk zijn. :lol:
  Bericht 
basjuh1981
Master
Oh, ik las Samsom. :oops:

Die brandt natuurlijk ook wel goed :[
  Bericht 
snovvdog
Master
Raymond schreef:
Zo zeg. Dit zijn gewone Nederlanders, het stemvee wat partijen als PvdA en SP nodig hebben om aan zetels te komen. Ze maken zich druk om iets wat die aandacht helemaal niet verdient, maar omdat onze overheid doet voorkomen dat te hard rijden een groot maatschappelijk probleem is (ipv eerlijk zijn en zeggen dat de dat miljard aan boeteinkomsten goed kunnen gebruiken) en deze mensen zo'n overheid geloven krijg je zulke acties. Binnenkort staat er zo'n figuur van VVN met een lasergun en dan krijgen ze de echte snelheden te zien. Die zo'n 20km/u lager liggen dan ze zelf inschatten. En dan hoor je ze niet meer, next. En zo gaat dat in elk dorpje.


Dat bedoel ik, ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er uberhaupt mensen zijn die dit het grootste probleem vinden in hun leven.
Je komt alleen al op je werk dagelijks veel grotere issues tegen.
  Bericht 
18vti
Master
bruintje beer schreef:
Zelfde huisjes als een zeker wijkje in Enschede.


Zit er geen vuurwerk opslag in de buurt? :x
  Bericht 
Fietsbandventiel
Respect
 
snovvdog schreef:

Dat bedoel ik, ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er uberhaupt mensen zijn die dit het grootste probleem vinden in hun leven.
Je komt alleen al op je werk dagelijks veel grotere issues tegen.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen iemand die links blijft hangen, een enkelbaans weg of een Vmax van 50 op een 2x2 weg het grootste probleem vinden in hun leven.
Je komt alleen al op je werk dagelijks veel grotere issues tegen.


...
  Bericht 
WimLex
F1 kenner '20
18vti schreef:
Zit er geen vuurwerk opslag in de buurt? :x

In Pathmos ? :schudnee:
  Bericht 
snovvdog
Master
Ik kan me niet voorstellen dat mensen iemand die links blijft hangen, een enkelbaans weg of een Vmax van 50 op een 2x2 weg het grootste probleem vinden in hun leven.
Je komt alleen al op je werk dagelijks veel grotere issues tegen.

Die mensen kosten mij, en mijn baas, en iedereen die er achter rijdt, tijd en geld... 2 Dingen waar je nooit genoeg van kan hebben. Het leven is te kort om je tijd te verdoen achter een tokkie. Daarnaast beperken dat soort mensen de plezier van anderen.

Maar ik heb nooit gezegd dat het mijn grootste probleem is, ik heb problemen genoeg, dan zijn linksrijders nog het minste van mijn zorgen :lol: . Neemt niet weg dat ik de meeste beperkende regels (of mensen, in het geval van linksplakkers) haat :).
  Bericht 
Fietsbandventiel
Respect
 
snovvdog schreef:
Die mensen kosten mij, en mijn baas, en iedereen die er achter rijdt, tijd en geld... 2 Dingen waar je nooit genoeg van kan hebben. Het leven is te kort om je tijd te verdoen achter een tokkie. Daarnaast beperken dat soort mensen de plezier van anderen.


Die ´hardrijders´ verpesten ook het plezier van de bewoners van deze straat blijkbaar. Niet iedereen haalt plezier uit hetzelfde.

Deze mensen maken zich blijkbaar zorgen om de veiligheid in de straat, is dat meer of minder waard dan tijd en geld.

Maar goed ik wilde alleen even je hypocrisie aantonen, de rant die jij meestal voert tegen alles en iedereen wat niet direct voor je aan de kant gaat is vrij opvallend, als je vervolgens gaat klagen over mensen die zich beter druk kunnen maken om andere dingen, tja. (f)
  Bericht 
snovvdog
Master
Die ´hardrijders´ verpesten ook het plezier van de bewoners van deze straat blijkbaar. Niet iedereen haalt plezier uit hetzelfde.

Deze mensen maken zich blijkbaar zorgen om de veiligheid in de straat, is dat meer of minder waard dan tijd en geld


Veiligheid komt van goed reageren op de situatie, niet een straight out speed limit, bij kinderen in de buurt even afremmen en wat meer ruimte geven bv. niet dat je 24/7 naar je teller moet staren.

Deze vrouwtjes hebben het waanidee dat hun straat veiliger wordt door dit soort acties. Overigens heb ik mij nooit kunnen vinden in de mening dat auto's de ''leefbaarheid'' verlagen van een straat, als het iets doet is het de leefbaarheid verhogen, je hoeft minder ver te lopen bv.

Maar goed ik wilde alleen even je hypocrisie aantonen, de rant die jij meestal voert tegen alles en iedereen wat niet direct voor je aan de kant gaat is vrij opvallend, als je vervolgens gaat klagen over mensen die zich beter druk kunnen maken om andere dingen, tja.

Fair enough.

Het punt is dat dit soort types al helemaal geen inschattingsvermogen hebben meestal, als voorbeeld: ik mag in mijn wijk 50 rijden tot een bepaald punt, de 30 km zone onzin is nog niet overal toegeslagen zeggggggg maaaaarrrrrrrrr. Maar het is een heerlijk slingerend weggetje waar je lekker hard door de bocht kan. Doe ik dat in de 106 rally met riooluitlaat van mijn maat met 50 km/h in een lage versnelling, zwaaien mensen dat ik gestoord ben of dat ik trager moet rijden. Deed ik het in mijn eigen auto met zelfs veel hogere snelheid, valt niemand wat op.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Martijn schreef:
Opletten (op kinderen) is beter, maar ik ben liever een snelheidsweter!

Dat weet je in ieder geval met welke snelheid je iemand aanrijdt. :fp: :fp:
  Bericht 
Pita
Master
 
Ach, die lui zijn gewoon jaloers omdat hun scootmobiel niet harder kan.
  Bericht 
limatrein
Respect
Ik woon in een doodlopende straat, sinds de ophoging en aanpassingen van de parkeervakken (minder groen) is de weg een 30km zone. Geen drempels wat de ene kant van de huizen is niet onderheid. Zijn een aantal bewoners los gegaan met stickers in vorm van een verkeersbord met 30 erin. Alle lantaarnpalen en hun kliko's onder geplakt. Je rijdt niet te hard want er lopen aan het beginnen kippen met een haan los en je gaat de dijk af in een bocht zodanig dat je geen zicht hebt op te gemoetkomend verkeer. Helaas geen streetview bij ons.
  Bericht 
Christafari
Master
Wel stromend water en electriciteit?
  Bericht 
gerardwb
Respect
 
Is dat niet in de buurt van het Dal? waar veel van die aso gezinnen wonen.
  Bericht 
limatrein
Respect
ja :thumb:

Afbeelding

Streetview is uit 2009
  Bericht 
bello401
Nieuwkomer
 
Joël D. schreef:

wat erg toch altijd dat komentaar of disse straat of dal omdat jullie verder niks nuttigs kunnen zeggen ja dan krijg je al snel dit
  Bericht 
bello401
Nieuwkomer
 
Flierefluiter schreef:

wat mooi dat je dan toch graag fotos wil maken in de straat dan zie je maar weer hoe graag je daar wil zijn
  Bericht 
bello401
Nieuwkomer
 
snovvdog schreef:

wat ben jij zelf toch zielig gezicht dus zelf een niets nut dat bewijst maar weer van je uispraken
  Bericht 
bello401
Nieuwkomer
 
gerardwb schreef:

wat zielig dat je er zelf niet woont oordelen is niet moelijk maar jezelf er voor uit laten komen wordt denk ik minder :kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja:
  Bericht 
Aanhanger
Master
Wat een tokkiewijk zeg.
En jezelf dan speciaal hier aanmelden om dat nog even te bevestigen. ;(
  Bericht 
bruintje beer
Master
Ze hebben het wel slecht in die wijk; ze hebben er geeneens interpunctie :nocheer:.
  Bericht 
Tweebel
Master
bruintje beer schreef:
Ze hebben het wel slecht in die wijk; ze hebben er geeneens interpunctie :nocheer:.


En de hoofdletters zijn ook al op! Maar "wat" was blijkbaar in de aanbieding.
  Bericht 
bruintje beer
Master
Bij het bier dan zeker :biertje:
  Bericht 
Tweebel
Master
Pitt bier jonguh!
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
bello401 schreef:
wat ben jij zelf toch zielig gezicht dus zelf een niets nut dat bewijst maar weer van je uispraken


Woont dit vlakbij? ;( ;( ;( :loco:
  Bericht 
bruintje beer
Master
Ja jong, je bent zelf naar Steenwijk verhuisd. Als je een topic daarover had geopend had iedereen je dat afgeraden....en had je het toch gedaan.
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Alé jong, was niet mijn keuze!
Wat mij betreft had ik (hoe lelijk jullie het ook vinden) gewoon in Lelystad gebleven.
Tenminste normaal volk (f) In mijn ogen dan. :[
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
Flierefluiter schreef:
Woont dit vlakbij? ;( ;( ;( :loco:

Dat zijn je buren. Ze heten je van harte welkom. :wink:
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Uitnodiging om door die straat te gaan scheuren :[
  Bericht 
keokiracer
Master
Flierefluiter schreef:
Woont dit vlakbij?

:aai: :aai:

Je woont vlakbij de Steenwijkse versie van Vrederust zie ik? :[
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
bello401
Nieuwkomer
 
Joël D. schreef:

altijd blijven lachen
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Ze houd maar niet op over de stem. Waar het hart vol van is. :lol: Oké oké.. Terug on topic. We dwalen af van een vreemde actie naar een vreemde stem.
 Pagina 1 van 5  [ 205 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy