Postingstijd interval gedetecteerd van 45.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 2 van 3  [ 111 berichten ]
  Bericht 
Pita
Master
 
Iemand al eens geprobeerd een discussie te winnen van een bezopen Belgische politie agent ?

Een Belgische ambtenaar is nog 10 keer erger, dus gewoon betalen als dat moet. Bij een Belgische rechtbank ga je dat als Hollander niet winnen. Je moet in ieder geval die € 200.- aan het schadefonds al betalen.
  Bericht 
NoCashCow
Master
 
420g co2/km.. Jeetje, dat is veel meer dan als standaardwaarde die voorheen werd aangenomen als de uitstoot onbekend is (360). Die is nu verhoogd naar 507g. Voor 2019 is dat: 420g = 121.000 euro bpm, 507g = 157.000 euro. Echt absurd uiteraard.
  Bericht 
Pen
Master
Toch mooi. Ga volgende week naar Antwerpen maar volgens de site mag mijn Fabia Greenline niet de enissiezone in...
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Selecteert het systeem ook op uiterlijk?
  Bericht 
Pen
Master
Dan zou ik nog snappen :[

Als ik verder klik en alles handmatig invul mag ik er wel in, en hoef ik niets te doen, maar ik moet hem wel aanmelden...
  Bericht 
TommyGun
Master
Pen schreef:
Als ik verder klik en alles handmatig invul mag ik er wel in, en hoef ik niets te doen, maar ik moet hem wel aanmelden...


Idem hier. Mijn Focus 3-pitter 1-liter grasmaaier van vorig jaar mag er niet in... tot je bij het einde komt :roflol: ;( :fp:

Citaat:
Uw voertuig mag in de lage-emissiezone rijden.


Wat moet u doen?

Niets, uw voertuig heeft automatisch toegang tot een nog onbepaalde datum na 31/12/2027.
  Bericht 
udo
Master
 
Scaniafan schreef:
Lijkt mij dat je dan gewoon hebt zitten slapen

Hmm. De borden staan niet altijd aan beide zijden van de weg.
Hmm. Er staat niet bij wat de criteria van de milieuzone zijn.
Dus hoe weet ik nu of ik mag doorrijden?
Er had dus een 'verboden voor motorvoertuigen' bord moeten staan met daaronder: uitgezonderd euro 4 en beter, benzinebakjes, batterijhokken,etc, etc.
  Bericht 
BLikent
Master
Heb net Brussel ingevuld, wat een gedrocht is dat.
Ze willen niet alleen de autogegevens hebben maar ook mijn adres en geboortedatum en telefoonnummer. Geen idee waar ze die privégegevens allemaal voor nodig hebben. Niet om bepaalde auto's te kunnen registreren en weren iig.

Ben je helemaal klaar krijg je een mailtje dat je registratie drie jaar geldig is. Dat is alles.

Sta echt versteld van de debilisering van dit proces. Het gaat echt helemaal nergens over.

Op naar de volgende stad met registratie.
  Bericht 
p.lankhaar
Nieuwkomer
 
Voor mij kreeg de geweigerde aangetekende brief vandaag een vervolg. Deze keer niet aangetekend, maar gewoon op de mat gevallen:

Afbeelding

Ik denk dat ik hem nu maar gewoon betaal, dan ben ik ervan af.
Ze gaan hem waarschijnlijk tóch wel innen. Zeker nu België en Nederland daar onderling afspraken over hebben gemaakt.

Conclusie: het kan een week of 6 duren aleer je er weer iets van hoort, maar ze geven het niet op 8)
  Bericht 
Dave
Webspecialist
waarom dan? ik ben wel benieuwd wat een Belgische (?) deurwaarder hieraan gaat doen.

p.lankhaar schreef:
Zeker nu België en Nederland daar onderling afspraken over hebben gemaakt.

Is dat zo? Hm oké.. Heb ik dat gemist
  Bericht 
p.lankhaar
Nieuwkomer
 
Tot een paar jaar terug was negeren hét goede antwoord om aan die geldboete te ontkomen, maar die vlieger gaat niet meer op. Lang leve één Europa.

Zie deze link maar eens.

Op vorige pagina hebben we het er ook al uitgebreid over gehad. Dus ik denk dat ik hem maar snel betaal, want ze gaan hem dan gewoon doorspelen aan het Nederlandse gerecht, en dan kan het nog weleens duurder uit gaan pakken.

Of jullie hebben er nog andere gedachten over?
  Bericht 
Jack.Ryan
Master
p.lankhaar schreef:
Of jullie hebben er nog andere gedachten over?

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: Dat roepen ze nu al jaren, FR en DLD sturen nog altijd zelf hun boetes. Waarom werkt je klep dichthouden? Omdat itt NL in andere landen eerst de "Werkelijke Bestuurder" moeten achterhalen. Hebben ze die niet, kunnen ze NIETS.
  Bericht 
Dave
Webspecialist
p.lankhaar schreef:
Zie

Ja.. Mooie propaganda hoor.

p.lankhaar schreef:
Of jullie hebben er nog andere gedachten over?

Uiteraard.

p.lankhaar schreef:
want ze gaan hem dan gewoon doorspelen aan het Nederlandse gerecht,

Ik zie die logica niet maargoed het is jouw probleem natuurlijk. Wat niet echt helpt is je ledennaam.
  Bericht 
donald69
Nieuwkomer
Net even gecontroleerd, mijn Skoda van januari 2019 1.6 diesel euro 6 mag volgens de kentekencheck Antwerpen NIET in.
Werkt goed dus die automatische kentekencheck :thumb_d:
  Bericht 
Raaf
Master
donald69 schreef:
Net even gecontroleerd, mijn Skoda van januari 2019 1.6 diesel euro 6 mag volgens de kentekencheck Antwerpen NIET in.
Werkt goed dus die automatische kentekencheck

Even doorlezen tot het einde. Op basis van leeftijd mag het toch.

TommyGun schreef:
Idem hier. Mijn Focus 3-pitter 1-liter grasmaaier van vorig jaar mag er niet in... tot je bij het einde komt :roflol: ;( :fp:

Citaat: Uw voertuig mag in de lage-emissiezone rijden.


Wat moet u doen?

Niets, uw voertuig heeft automatisch toegang tot een nog onbepaalde datum na 31/12/2027.
  Bericht 
CRXed
Eendagsvlieg
p.lankhaar schreef:
Voor mij kreeg de geweigerde aangetekende brief vandaag een vervolg. Deze keer niet aangetekend, maar gewoon op de mat gevallen:

Ik heb ook dezelfde brief gehad. Deurwaarder schrikt inderdaad wel af, dus denkt eraan om ook maar te betalen.

Dave schreef:
Uiteraard.

Kan je ook met een concreet antwoord komen?


Het kan natuurlijk een standaard brief zijn die gestuurd is met "deurwaarder" erin, en geen idee hoe ze een Belgische deurwaarder gaan sturen, maar wat zijn de kosten van een deurwaarder tegenwoordig?
  Bericht 
snovvdog
Master
Wij hebben uit Helmstedt (DE) een boete gekregen die het CJIB ging incasseren.

In bezwaar/verzet tegen het dwangbevel gegaan (want normaal in bezwaar gaan kan niet) en hadden we alsnog verloren.

Lang leve de EU.
  Bericht 
Dave
Webspecialist
CRXed schreef:
Kan je ook met een concreet antwoord komen?

Wat? Ik ga jouw verantwoording niet mijn verantwoording laten worden, zal effe lekker worden. Eenieder mag voor zichzelf beslissen wat ie doet.
  Bericht 
CRXed
Eendagsvlieg
Dave schreef:
Wat? Ik ga jouw verantwoording niet mijn verantwoording laten worden, zal effe lekker worden. Eenieder mag voor zichzelf beslissen wat ie doet.

Het zou leuk zijn als je een inhoudelijk antwoord gaf, ipv alleen "Ja ik zou dat anders doen". Hoe zou je dat anders doen dan?
Je voelt je op een of andere manier aangevallen, terwijl ik gewoon een hele normale vraag stel?
  Bericht 
Dave
Webspecialist
Aangevallen? Nee hoor. Ik zou dus afwachten wat er verder nog komt aan gezeur. Dat leek me toch evident.
  Bericht 
CRXed
Eendagsvlieg
Dave schreef:
Aangevallen? Nee hoor. Ik zou dus afwachten wat er verder nog komt aan gezeur. Dat leek me toch evident.

Ik denk dat ik dat ook ga doen.
Als de kosten van de deurwaarder komen dan start ik wel een crowd-funding actie, dan steunen jullie me wel toch? :colaatje:
  Bericht 
Dave
Webspecialist
Hangt er vanaf, komen ze anders die CRX halen?
  Bericht 
CRXed
Eendagsvlieg
Dave schreef:
Hangt er vanaf, komen ze anders die CRX halen?

:lol: :lol: Nope, andere auto
  Bericht 
Bussloo
Master
Oeps, foutje: Nederlanders mogen Antwerpen niet meer in
AD.nl schreef:
Een probleem op de website van de gemeente Antwerpen, waar je kan controleren of je met je auto de milieuzone in mag, leidt ertoe dat alle Nederlandse voertuigen per definitie worden afgekeurd

,,Zijn wij Hollanders niet langer welkom in jullie mooie stad?”, vraagt Luke Beens zich hardop af op Twitter. ,,De tool op jullie website keurt alle Nederlandse voertuigen af”, klaagt hij. ,,Zelfs gloednieuwe en elektrische!”

Luke hoeft niet te wanhopen. Het blijkt dat Nederlanders nog steeds welkom zijn voor een gezellig dagje of weekend in de stad. Er is echter een technisch probleem met de online tool, laat een woordvoerder van de gemeente weten. Wie het probleem ondervindt, wordt geadviseerd rechtstreeks contact op te nemen met de gemeente, waarna de goedkeuring om het centrum binnen te rijden alsnog volgt. Mits de auto aan de eisen voor schoon uitlaatgas voldoet, natuurlijk.
  Bericht 
Spook
Master
Bussloo schreef:
wij Hollanders


Bussloo schreef:
alle Nederlandse


is niet hetzelfde.

Misschien zijn Brabanders wel welkom.
  Bericht 
Dave
Webspecialist
Luke Beens schreef:
mooie stad

die is ook in de war hoor
  Bericht 
BLikent
Master
AD.nl schreef:
Opgepast: deze auto's zijn na 1 januari 2020 niet langer welkom in Antwerpen

Vanaf 1 januari 2020 verscherpt Antwerpen de toelatingsvoorwaarden voor haar lage-emissiezone, waarmee de stad de luchtkwaliteit tracht te verbeteren. Dat betekent dat ook relatief moderne dieselmodellen plots in de gevarenzone terechtkomen. De regeling geldt ook voor buitenlanders.

In 2017 was Antwerpen de eerste Belgische stad die een lage-emissiezone invoerde. Vandaag de dag zijn ook Brussel, Gent en Mechelen volop bezig om de meest vervuilende auto’s stelselmatig van hun grondgebied te weren.

Vanaf 1 januari 2020 schakelt Antwerpen nog een versnelling hoger, waardoor alleen nog diesels met een Euro 5-kwalificatie of hoger het stadscentrum mogen binnenrijden. Voor de zogeheten ‘oranje categorie’ (Euro 4-modellen van negen à twaalf jaar oud) is er tot 2025 wel een (betaalde) overgangsregeling voorzien om binnen te komen, met tarieven die variëren van 25 à 30 euro per week tot 345 à 350 euro per jaar.

Afbeelding
Overzicht LEZ-toelatingsvoorwaarden 2020-2025 (Antwerpen) © Antwerpen.be

Hoge boetes
Wie al dan niet bewust de lage-emissiezone binnenrijdt, riskeert een boete van 150 euro, voor een tweede en derde overtreding betaal je in Antwerpen zelfs respectievelijk 250 en 350 euro. Twijfelende automobilisten doen er dus goed aan om de Euro-norm (die terug te vinden is op het inschrijvings- of keuringsbewijs van de auto) goed te controleren voor ze het centrum van Antwerpen in rijden.

Over welke auto’s gaat het?
De belangrijkste motorisering die door de strengere voorwaarden getroffen wordt, is ongetwijfeld de veelvoorkomende 1.9 TDI-motor van de Volkswagen-groep. De Euro 4-versies met pompverstuivers (Volkswagen schakelde in 2008 over naar common rail-injectie om de Euro 5-norm te kunnen halen) zijn namelijk terug te vinden in een veelvoud aan modellen, variërend van de Volkswagen Golf en Audi A3 tot de Volkswagen Passat en Skoda Octavia, maar ook in auto's als de Volkswagen Sharan en Seat Alhambra. Ook de kleinere 1.4 TDI, onder meer terug te vinden in oudere generaties van de Volkswagen Polo, Skoda Fabia en de Audi A2, mag vanaf januari 2020 het Antwerpse stadscentrum niet meer in.


Nog steeds geen touw aan vast te knopen... :loco:
  Bericht 
Spook
Master
Geen tunnelcruises meer. Toch al niet meer. Ondanks katalysator.
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Mijn Maser heeft Milieuclassificatie Euro 3. Ik mag dus nog naar Antwerpen.
  Bericht 
hneel
Master
Spook schreef:
Bussloo schreef: wij Hollanders

Bussloo schreef: alle Nederlandse

is niet hetzelfde.

Misschien zijn Brabanders wel welkom.


Helaas. Belgen noemen steevast alle nederlanders hollanders.
  Bericht 
Spook
Master
Rare reservefransozen.
  Bericht 
Dave
Webspecialist
Heeft wellicht met geschiedenis te maken omdat België vroeger ook Nederlanden was. (Verenigd Koninkrijk der Nederlanden).
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Maserati Teun schreef:
Mijn Maser heeft Milieuclassificatie Euro 3. Ik mag dus nog naar Antwerpen.
Interessant, zullen we hier allemaal posten of we er in mogen?
  Bericht 
RRL
Master
hneel schreef:
Belgen noemen steevast alle nederlanders hollanders.

Alleen in de negatieve zin is het 'Ollanders toch? In de positieve zin dan juist weer Nederlander. Tenminste, dat is mijn eigen waarneming.
  Bericht 
bx gek
Master
Maserati Teun schreef:
Mijn Maser heeft Milieuclassificatie Euro 3. Ik mag dus nog naar Antwerpen.

Mijn C5 Euro 4 dus ik mag er ook nog in. 😁
  Bericht 
basjuh1981
Master
Dave schreef:
Heeft wellicht met geschiedenis te maken omdat België vroeger ook Nederlanden was. (Verenigd Koninkrijk der Nederlanden).

En daarvoor de Oostenrijkse Nederlanden.
  Bericht 
CRXed
Eendagsvlieg
Update: niet betalen werkt dus NIET.

Inmiddels brief van Belgische deurwaarder binnen (Modero), met verzoek tot betaling (incl deurwaarder kosten), anders voor het gerecht komen.
  Bericht 
Dave
Webspecialist
Incassobureau en deurwaarder zijn twee verschillende dingen. Verzoeken tot betaling kan altijd geprobeert komen maar

CRXed schreef:
anders voor het gerecht komen.

ja natuurlijk. :lol:

maar ik begrijp uit je woorden dat je al bang bent? Dan zou ik maar rap de knip trekken ;)
  Bericht 
CRXed
Eendagsvlieg
Misschien heb je niet even gegoogeld naar Modero, maar

Wij hebben als gerechtsdeurwaarder de mogelijkheid om na een minnelijke invorderingsfase een gerechtelijke procedure op te starten.

En aangezien ik voor die paar tientjes geen zin heb in zo'n gerechtelijke procedure, lijkt me betalen beter.
  Bericht 
Dave
Webspecialist
België is geen Nederland maar het is jouw geld dus prima hoor.
  Bericht 
regiorunner
Master
Modero..... ze zijn er nog steeds :slotje:
  Bericht 
BLikent
Master
AD schreef:
Belgische politieauto's te vervuilend voor Brussel, Antwerpen en Gent

Een belangrijk deel van de Belgische politiewagens stoot te veel schadelijke stoffen uit. Daardoor voldoen ze niet aan de strenge regels van Brussel, Antwerpen en Gent, die deze maand zijn ingevoerd.

De Belgische steden hebben op 1 januari een verbod ingesteld op alle Euro 3-emissie dieselauto’s. Maar volgens de Britse krant Daily Mail zijn duizenden voertuigen die door de Belgische federale politie worden gebruikt nog Euro 3-modellen. Dit zijn dieselvoertuigen die tussen 2001 en 2005 zijn geregistreerd.

Een woordvoerster van de politie weigerde precies aan te geven hoeveel voertuigen van het departement nu niet meer aan de strengere regels voldoen. Ruim een jaar geleden werd echter al bekendgemaakt dat bij de federale politie alleen 550 oude(re) dienstvoertuigen een vrijstelling kregen voor de stad Brussel en 280 politieauto’s voor de lage-emissiezone in Antwerpen.

Voor een groot deel van de andere voertuigen geldt dat ze zijn verplaatst naar buiten de grote steden. Florent Platteeuw van de Belgische politievakbond VSOA noemde de ontheffing in de Belgische krant de Morgen destijds al een regelrechte schande. ,,De brave belastingbetaler die geen nieuwe auto kan kopen, moet zonder pardon tot wel 350 euro boete betalen. Intussen kan de vervuilende politie naar hartenlust blijven tuffen in de lage-emissiezone.”


Bouwjaar tussen 2001 en 2005... Hebben ze daar nog zulke oude auto's rondrijden?
  Bericht 
Spook
Master
Gewoon geen hulpdiensten voor de bedenkers.
  Bericht 
regiorunner
Master
BLikent schreef:
Bouwjaar tussen 2001 en 2005... Hebben ze daar nog zulke oude auto's rondrijden?

Ja, wat is daar precies mis mee? Goed onderhoud is king. En dat scheelt de gemeenschap gewoon knaken.

Ik bedoel onze ME bullebakken zijn ook vervangen..... verspilling alom. En de nieuwes voldoen geenees.
  Bericht 
BLikent
Master
GENT

AD schreef:
Gent registreert duizenden Nederlandse overtreders in lage-emissiezone

Antwerpen verdiende al miljoenen aan de Vlaamse lage-emissiezone, maar vanaf deze maand gaat ook de bonnenfabriek in Gent op volle toeren draaien.

Sinds begin dit jaar registreren camera’s de nummerborden van vervuilende auto’s die de lage-emissiezone (LEZ) in Gent binnenrijdt. Onder de 14.000 overtreders bevonden zich maar liefst 10.000 buitenlanders, waarvan meer dan de helft Nederlanders.

Lees ook: 620.000 auto's mogen Antwerpen en Gent niet meer in

Elke dag werden gemiddeld 584 overtreders geregistreerd. Meer dan de helft daarvan (56 procent) was voor een buitenlandse auto. 46 procent daarvan waren Nederlandse auto’s, 23 procent Franse en 11 procent Duitse. Er zijn nog geen bekeuringen uitgedeeld vanwege de gedoogperiode van een maand, maar sinds 1 februari draait de bonnenfabriek op volle toeren.

Vooraf registreren
Omdat de Belgische overheid geen toegang heeft tot buitenlandse databases, moeten alle buitenlanders die met een auto de LEZ binnenrijden zich vooraf registreren – ongeacht of de auto nu wel of niet de LEZ binnen mag. In januari hadden zo'n 4600 Nederlanders dat kennelijk niet gedaan. Sinds 1 februari lopen ze dus kans op een bekeuring van 150 euro.

De Belgische overheid waarschuwt hier dat Nederlandse voertuigen die aan de toelatingsvoorwaarden voldoen, weliswaar in Antwerpen automatisch geregistreerd worden aan de hand van de informatie in het kentekenregister van de RDW, maar in Gent is dat niet het geval. Dat wil zeggen dat toegelaten voertuigen met een Nederlands kenteken zich in Gent wél moeten registreren.


De Belgische overheid waarschuwt hier Nederlandse voertuigen

Mijn resultaat:
Code:
Resultaat
Warning
Je voertuig heeft geen automatische toegang tot de lage-emissiezone.

Je moet je voertuig registreren om in de lage-emissiezone te rijden.


Het registreren is verplicht maar wel gratis.
Na de éénmalige registratie heeft je voertuig automatisch toegang tot 31 december 2024.
Wacht het mailtje af met een beslissing...

Debiel proces
  Bericht 
Dave
Webspecialist
Citaat:
Antwerpen verdiende al miljoenen aan

Oh is dat de opzet, je verwacht het niet :roll:
  Bericht 
BLikent
Master
Stad Gent schreef:
Lage-emissiezone

Aanvraag goedgekeurd

Je aanvraag voor toegang tot de lage-emissiezone van de stad Gent is goedgekeurd.

Your application for access to the low-emission zone of the city of Ghent has been approved.
Votre demande d'accès à la zone à faibles émissions de la ville de Gand a été approuvée.
Ihr Anfrag auf Zugang zur Umweltzone der Stadt Gent wurde erlaubt.


Gegevens registratie
Productnaam: Registratie van een voertuig met een niet-Belgische nummerplaat
Nummerplaat: KENTEKEN
Startdatum: 4 februari 2020 om 0 uur
Einddatum: 31 december 2024 om 23.59 uur
Tarief: 0.00 euro
Meer details over je aanvraag vind je als bijlage.


Opgelet
Meld elke wijziging van de gegevens rond je registratie schriftelijk binnen de 3 kalenderdagen. Doe dit per e-mail op lez@stad.gent. Indien je dit toch per post wil doen, kan dit op: Stad Gent - Dienst Milieu en Klimaat, Botermarkt 1, 9000 Gent.

Wil je ook na de opgegeven einddatum met hetzelfde voertuig in de Gentse lage-emissiezone rijden? Vergeet dan niet om tijdig een nieuwe aanvraag te doen.

De registratie wordt verleend aan bovenvermelde nummerplaat en is noch overdraagbaar, noch terugbetaalbaar. Uitzonderingen staan beschreven in het retributiereglement.

Meer informatie?
Alles wat je moet weten over de lage-emissiezone vind je op Lage-emissiezone Gent 2020.

Heb je toch nog vragen, contacteer ons dan via mail, of maak hier een afspraak. Vergeet zeker niet om je dossiernummer te vermelden.


Contact
E-mail: lez@stad.gent
Postadres: Stad Gent - Dienst Milieu en Klimaat, Botermarkt 1, 9000 Gent
Bezoekadres: Woodrow Wilsonplein 1, 9000 Gent
Bezoek is enkel mogelijk op afspraak - Maak je afspraak online via LEZ2020 of bel 09 210 10 30.

================================================================================
en als bijlage een PDF met de volgende tekst
================================================================================

Lage-Emissiezone (LEZ) Gent
Aanvraag registratie goedgekeurd

Beste,
Je aanvraag voor het voertuig met nummerplaat KENTEKEN voor toegang tot de
lage-emissiezone van de stad Gent werd onderzocht. Dit voertuig wordt
toegelaten vanaf 4 februari 2020 om 0 uur tot en met 31 december
2024 om 23.59 uur.
Overzicht gegevens registratie:
> Dossiernummer: 0200XXXXXXXX
> Productnaam: Registratie van een voertuig met een niet-Belgische
nummerplaat
> Aanvraagdatum: 4 februari 2020 om TI.JD uur
> Nummerplaat: KENTEKEN
> Land nummerplaat: NL
> Startdatum: 4 februari 2020 om 0 uur
> Einddatum: 31 december 2024 om 23.59 uur
> Tarief: 0.00 euro
> Naam aanvrager: MIJN NAAM
> E-mailadres aanvrager: MIJN@ADRES.NL
> Gemeente aanvrager: POSTCODE - PLAATS
> Land aanvrager: NL

Opgelet!
> Meld elke wijziging van de gegevens rond je registratie schriftelijk binnen de
3 kalenderdagen. Stuur deze gegevens bij voorkeur per mail naar
lez@stad.gent. Indien je dit toch per post wil doen, kan dit op: Stad Gent -
Dienst Milieu en Klimaat, Botermarkt 1, 9000 Gent.

> Wil je ook na de opgegeven einddatum met hetzelfde voertuig in de Gentse
lage-emissiezone rijden? Vergeet dan niet om tijdig een nieuwe aanvraag te
doen.

> De registratie wordt verleend aan bovenvermelde nummerplaat en is noch
overdraagbaar, noch terugbetaalbaar. Uitzonderingen staan beschreven in
het retributiereglement.

Meer informatie?

Contactgegevens lez@stad.gent
Postadres Stad Gent– Dienst Milieu en Klimaat | Botermarkt 1 | 9000 Gent
Bezoekadres Woodrow Wilsonplein 1 | 9000 Gent
Bezoek is enkel mogelijk op afspraak.
Maak je afspraak online via LEZ2020 of via 09 210 10 30
Je hebt altijd het recht om je gegevens in te zien en om foute gegevens aan te passen.
Ga voor meer informatie naar www.stad.gent en zoek op ‘Met respect voor je privacy’.

Je vindt alles wat je moet weten over de lage-emissiezone op Lage-emissiezone
Gent 2020
. Heb je toch nog vragen, contacteer ons dan via mail, of maak hier
een afspraak. Vergeet zeker niet om je dossiernummer te vermelden.
Met vriendelijke groeten,
Dat Luong
Administratief Medewerker


Eenvoudig, gratis, maar overbodig

Europa zou één grote milieuzone moeten zijn, waarbij de typegoedkeuring voldoende moet zijn.
Als echt elke stad dit gaat vragen van al hun bezoekers, is de stadsmuur opnieuw uitgevonden.
  Bericht 
NoCashCow
Master
 
Er is een type goedkeuring. De bekende euro normen. Als ze bepaalde voertuigen van de weg willen weren, dan moet er in Brussel een einddatum worden gesteld aan bepaalde normen. Dat hele gedoe van plakplaatjes in Duitsland en de lappendeken aan wetjes van diverse steden moet Europees verboden worden. Wordt tijd dat iemand dat eens aanklaagt.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Ik hou je niet tegen.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Op zich vind ik, van alle kwaden, het Duitse systeem nog de minst erge. 1 Landelijk set regels, duidelijk aangegeven, op daadwerkelijke uitstoot, zij het theoretisch, in plaats van bouwjaar, uitzonderingen voor oldtimers.
 Pagina 2 van 3  [ 111 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy