▼
[ 60 berichten ]
Duurder dan het stukje A4 tussen Delft en Schiedam?
Tja zie net dat het ''slechts'' 2 miljard heeft gekocht > https://geografie.nl/artikel/betere-lee ... o%20gekost.
De ring in Groningen is nog niet klaar dus denk dat 'wij' aardig in de buurt komen
de sancties èn klimaatwaanzin treffen ons allemaal, ook bij dit verhaaltje
De wegenbelasting zal wel verhoogd worden (het deel 'provinciale opcenten')...
Huidige planning is zuidelijke tunnel open in 2023 en noordelijke tunnel 2035 ... In huidige tempo kunnen we daar nog wel een paar jaren bij tellen
In dit tempo wordt krijgt het de tijdslijnen van de A4 Delft - Schiedam
https://zuidas.nl/project/vernieuwing-a10-zuid/
De provincie Drenthe heeft voor de herinrichting van de Norgervaart al geen stikstofruimte, laat staan voor dit soort mooie projecten. Goed idee, daar niet van, maar onder de huidige stikstofwetgeving niet te realiseren.
▲
[ 60 berichten ]
basjuh1981
Master
Mdw schreef:
Als het straks af is dan heeft dat stukje ring meer dan en miljard gekost en daar mee de duurste kilometers asfalt van Nederland
Duurder dan het stukje A4 tussen Delft en Schiedam?
Mdw
Ultimate Master
basjuh1981 schreef:
Duurder dan het stukje A4 tussen Delft en Schiedam?
Tja zie net dat het ''slechts'' 2 miljard heeft gekocht > https://geografie.nl/artikel/betere-lee ... o%20gekost.
De ring in Groningen is nog niet klaar dus denk dat 'wij' aardig in de buurt komen
Masterdam
Master
Gelukkig hoeft dat niet lang te duren, want de ondertunneling van de A10 is net gestart.
Dave
Webspecialist
Mdw schreef:
nu al zeggen wie die rekening gaat betalen
de sancties èn klimaatwaanzin treffen ons allemaal, ook bij dit verhaaltje
zadkine
Master
Dat financiële drama treft vooral de banken lijkt me.
Die mogen de financieringen voor deze projecten af gaan schrijven bij faillisement van de ondernemingen.
De aloude uitspraak...
Als je een miljoen schuld hebt bij de bank heb jij een probleem.
Heb je een miljard schuld dan heeft de bank een probleem.
Die mogen de financieringen voor deze projecten af gaan schrijven bij faillisement van de ondernemingen.
De aloude uitspraak...
Als je een miljoen schuld hebt bij de bank heb jij een probleem.
Heb je een miljard schuld dan heeft de bank een probleem.
Walker
Master
Mdw schreef:
Ja mooi verhaal, ik kan nu al zeggen wie die rekening gaat betalen , juist de mensen in de provincie
De wegenbelasting zal wel verhoogd worden (het deel 'provinciale opcenten')...
Pen
Master
Groningen en Drenthe hebben dat dit jaar als enige niet gedaan dus dat valt dan weer mee.
Robert1
Master
Masterdam schreef:
niet lang
Huidige planning is zuidelijke tunnel open in 2023 en noordelijke tunnel 2035 ... In huidige tempo kunnen we daar nog wel een paar jaren bij tellen
In dit tempo wordt krijgt het de tijdslijnen van de A4 Delft - Schiedam
https://zuidas.nl/project/vernieuwing-a10-zuid/
Blaataap
Master
357kurt schreef:
De N381 van Drachten naar Beilen.. trek dat klereding toch gewoon door naar Beilen vierbaans. Goede alternatieve route richting Duitsland via de N33 of A37..
De provincie Drenthe heeft voor de herinrichting van de Norgervaart al geen stikstofruimte, laat staan voor dit soort mooie projecten. Goed idee, daar niet van, maar onder de huidige stikstofwetgeving niet te realiseren.
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum