Pagina 3 van 4  [ 186 berichten ]
  Bericht 
JX
Pro
Oorzaak ongevallen volgens wegmisbruikers

1.snelheid
2.drank

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh:
  Bericht 
De Nachtkoerier
Master
't is natuurlijk maar hoe je de cijfertjes interpreteert ;).
  Bericht 
vw-driver
Master
JX schreef:
Oorzaak ongevallen volgens wegmisbruikers

1.snelheid
2.drank

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh:



dit zijn wel oorzaken die je met controles kunt terugdringen 8)
  Bericht 
doggy101
Die hard
hebben jullie je weer net als ik zitten ergeren aan het programma

1. de kop van Spee :huh:
2. de diverse onwaarheden zoals hierboven ook al vermeld
3. de stompzinnigheid van de commentaar stem
4. de denkwijze van de desbetreffende agenten in de golf :evil:

1. spreekt voor zich :lol:
2. snelheid en dan drank, volgens mij kloppen deze cijfers niet en al helemaal niet in combinatie met deze uitzending, er was geen drank in het spel ( niet vermeld) en dat het door een te hoge snelheid was is ook niet aanwijsbaar., het was wel een hele snelle :roll: oude volvo, en een standaard golfje 1.3 met wieldoppen, en dan gaat het automatisch te hard

3. spreekt ook voor zich, auto's moeten aan de kant van hem waar het niet kan en al het andere stompzinnige gel*l

4. zo'n alledaags zwart/blauw golfje rijden er een paar honderdduizend van rond en dat kleine blauwe lampje wat met een magneetje op het dak staat of achter de voorruit, zie je niet zo snel i.d.d. en over de sirene maar niet te spreken, want die komt niet eens boven het veel te zachte stemmetje van mijn navigatie heen

toch heb ik weer gekeken, en moet toch beter gaan uitkijken :wink: was allemaal in de buurt van soest en hilversum............
:evil: :evil: :evil: :evil:


en de brandweer van soest rukt gemiddeld 500 keer per jaar uit, zal meer iets zijn van 150 ( is nog vrijwillige brandweer ook)
  Bericht 
Wizard
Master
doggy101 schreef:
hebben jullie je weer net als ik zitten ergeren aan het programma


Nee, als ik iets 1x heb gezien en het niets vind, ga ik niet nog eens kijken om te zien of het al beter is geworden.

En als ik me erger aan een programma, dan gaat ie op een andere zender, of gewoon uit.

groeten van WIZ
  Bericht 
vw-driver
Master
punt 4 --> zit dat ook op de opvallende hulpdienstvoertuigen , je bent echt stekeblind als je geen zwaailicht en sirene ziet aankomen ( cbr rijvaardigheidscurcus is dan wel een oplossing)
  Bericht 
doggy101
Die hard
de normale voortuigen zie en hoor je echt wel maar die VROS auto's zijn beroerd te onderscheiden en als er bij mij zo'n mongool voorbij wil die niet duidelijk een politieauto is kan die er bij mij ook mooi achter blijven :evil:
  Bericht 
vw-driver
Master
doggy101 schreef:
de normale voortuigen zie en hoor je echt wel maar die VROS auto's zijn beroerd te onderscheiden en als er bij mij zo'n mongool voorbij wil die niet duidelijk een politieauto is kan die er bij mij ook mooi achter blijven :evil:


:roll: zekers ook eentje die geen spiegels gebruikt of radio op volle kracht heeft staan :roll:
  Bericht 
de-don
Die hard
Op zich was het een knap-sfeervol opgebouwd programma, dat door een kleuter misschien als waarheid gezien zou worden.

Echter als je kritisch kijkt, (wat wij van FS natuurlijk allemaal doen) rammelt het natuurlijk aan alle kanten. Tering wat een propaganda-programma zeg. :evil:

Eerst een achtervolging van iemand die iets te hard gaat, en vervolgens een ongeluk laten zien, zodat men de indruk krijgt, dat die twee dingen iets met elkaar van doen hebben. Terwijl die ongelukken zeer duidelijk een gevalletje waren van simpel-weg geen voorrang verlenen. :evil:
  Bericht 
SPYKER
Master
En natuurlijk diegene die in de BMW 'asociaal' weg reed bij het verkeerslicht (en niet stoplicht zoals de hele tijd in het programma gezegd werd :wink: )
En vervolgens met de belachelijk hoge snelheid van 120km/h op een verlaten weg (2 banen heen, 2 banen terug, gescheiden door een mooi grasveldje)
En dan ook nog vééél te laat remd voor het verkeerslicht wat ook weer levensgevaarlijk was... (volgens mij stond ie gewoon netjes voor de witte streep stil.. dus wat is t probleem? de weg was verlaten zoals ze zelf ook zeiden :roll: )

Maar ik zat toen echt op het puntje van me stoel.. want dat was echt levensgevaarlijk!! stel dat er een lief konijntje over stak ofzo :o
  Bericht 
JX
Pro
SBS gaat toch ook formule 1 uitzenden?

Ik zie het al voor me, andre van der Toorn als presentator

Een pitstop van Jos:

"daar komt waar zo'n wegmisbruiker die weer veel te hard aan komt rijden, hij duikt nu met hoge snelheid de bocht in, wat een geluk dat er geen tegenliggers zijn op dit verlaten stuk wegdek.
hij remt op het laatste moment voor een man die met zijn steekwagentje op de weg staat en rijd hem zowat omver........ <8.6sec later>
"deze onverantwoorde bestuurder scheurt nu weer weg met rokende banden de weg op zonder om te kijken, haha wat een geluk dat we dit opgenomen hebben want we zien hier dat deze bestuurder toch duidelijk met zijn wagen over de witte doorgetrokken streep komt, haha dit word weer een lekkere boete voor deze asociale wegmisbruiker"

Ik denk dat andre last krijgt van: hoge bloeddruk, spataderen hartritmestoonissen om nog maar niet te spreken van kromme tenen en rechtopstaande haren.
  Bericht 
vw-driver
Master
JX schreef:
SBS gaat toch ook formule 1 uitzenden?

Ik zie het al voor me, andre van der Toorn als presentator

Een pitstop van Jos:

"daar komt waar zo'n wegmisbruiker die weer veel te hard aan komt rijden, hij duikt nu met hoge snelheid de bocht in, wat een geluk dat er geen tegenliggers zijn op dit verlaten stuk wegdek.
hij remt op het laatste moment voor een man die met zijn steekwagentje op de weg staat en rijd hem zowat omver........ <8.6sec later>
"deze onverantwoorde bestuurder scheurt nu weer weg met rokende banden de weg op zonder om te kijken, haha wat een geluk dat we dit opgenomen hebben want we zien hier dat deze bestuurder toch duidelijk met zijn wagen over de witte doorgetrokken streep komt, haha dit word weer een lekkere boete voor deze asociale wegmisbruiker"

Ik denk dat andre last krijgt van: hoge bloeddruk, spataderen hartritmestoonissen om nog maar niet te spreken van kromme tenen en rechtopstaande haren.



als die a v d toorn dat gaat doen , misschien dat mr verstappen juist meer risico gaat nemen en hij beter doet als de vorige seizoenen :thumb:
  Bericht 
Superkoerier!
Master
Ik heb het gisteren ook bekeken en ben heel erg geschrokken. Niet van de beelden (ieder zijn werk) maar wel van de leugens die werden uitgezonden. Het leek wel of opper-struikrover Spee tekstwriter is geworden. Zum kotzen gewoon.
  Bericht 
dabeetle
Master
Oh mijn god... het is er nu op... Wat een verkeerscriminelen... 100 op een 80 weg, 140 waar je 120 mag... 137 op een 100 snelweg... En sinds wanneer is 37 km te hard op een snelweg een niet-mulder feit??????????????
Jeetje... dit programma is lachwekkender dan moppentoppers...

Ja... een grote propagandazooi van Spee
  Bericht 
Wegpiraat
Respect
 
Er werd iemand (zwarte opel astra station) bekeurd die 152 km reed waar 100 mocht. De vros kwam tot een gemiddelde van 152 en daar moest toch 5 km van AF. (dacht ik)

Welnee, de man zijn rijbewijs werd ingevorderd. Raar. Waarom was er geen correctie toegepast. Terwijl bij de andere overtredingen er standaard 5km van af gingen van et gemiddelde.

En bij deze Astra-bestuurder was dat NIET zo. raar, maar waar

Iemand die het had opgemerkt?
  Bericht 
De Nachtkoerier
Master
Niet opgemerkt. Maar als het inderdaad zo is, is het erg merkwaardig.
  Bericht 
DoleBole
Pro
Eigenlijk is het te gek voor woorden, maar om een statement te geven

ZENDTIJDMISBRUIKERS :nono: (mooi woord voor scrabble :wink: )
  Bericht 
Bramdaman
Master
Ik zie dat ze regelmatig lui aan de kant zetten terwijl er nog geen meting is geweest van >800 mtr.

Vervolgens kunnen die wel hun rijbewijs inleveren.
  Bericht 
Dribbel
Master
Bramdaman schreef:
Ik zie dat ze regelmatig lui aan de kant zetten terwijl er nog geen meting is geweest van >800 mtr.

Vervolgens kunnen die wel hun rijbewijs inleveren.

Volgens mij is dat heel moeilijk om in te schatten,...via de tv. Daarnaast is de tv niet realtime en worden de beelden gemonteerd... Denk bijv aan de 'achtervolging' van de BMW X5 over 40 km lengte in 60 seconden.. Zo kan men ook een rit van 3 km knippen en lijkt het alsof men er maar 800 mtr achter zit.
  Bericht 
Dribbel
Master
dabeetle schreef:
Oh mijn god... het is er nu op... Wat een verkeerscriminelen... 100 op een 80 weg, 140 waar je 120 mag... 137 op een 100 snelweg... En sinds wanneer is 37 km te hard op een snelweg een niet-mulder feit??????????????
Jeetje... dit programma is lachwekkender dan moppentoppers...

Ja... een grote propagandazooi van Spee

Mulder is wat snelheden betreft toch tot max 30 te hard?? en 137 - 100 is 37...dat het op de snelweg is maakt volgens mij niet uit.
  Bericht 
Jeeper
Master
het ergste van alles vind ik nog dat de heer heer J. Spee zo sympatiek overkomt.

Ik weet wel beter, maar als je hem zo op tv ziet, het lijkt wel of hij daar voor aangenomen is.
  Bericht 
Jeeper
Master
gister werd in ''Rij ik Zo?"'een militair voertuig (vrachtwagen) bekeurd.
Reed te hard (100 km/u) en haalde in tijdens een inhaal verbod.
Kreeg alleen bekeuring voor het inhalen.

Wie gaat die betalen?
  Bericht 
pASCII
Master
Ik heb gisteravond naar de herhaling gekeken van de allereerste aflevering... Wat mij heel erg opviel is dat bij de achtervolging ze de auto die te hard rijd eerst uit laten lopen, dan hard het gas erop gooien, nog veel harder gaan rijden om de 'snelheidsmaniak' bij te benen en dan gaan emmeren over een pieksnelheid die die 'maniak' gereden zou hebben... En dat klopt niet, de VROS reed de pieksnelheid om die ander bij te kunnen benen. En dat op gelijke afstand zitten over een lengte van minimaal 400m heb ik nergens gezien. Dus zijn die metingen dan wel goed?
  Bericht 
Jeeper
Master
nee,

ik zag gister ook de trip/track in actie.
hij zetten hem aan op bv 300m afstand van de overtreder.
bleef een tijdje volgen, maar reed wel harder om dichter bij te komen. vervolgens rijdt de vros 50m achter de overtreder en zet zijn triptrack weer uit!
dat scheelt 250m! negatief voor de overtreder.

afstanden zijn geschat, maar het scheelde aanzienlijk!
  Bericht 
pASCII
Master
Ja... Beter is misschien om zo'n controlaser erbij te gebruiken, een omgebouwde versie dan...
Als je met een geijkte teller rijdt en over een afstand van minimaal 400m continue de afstand meet tot je voorganger dan kan de computer uitrekenen hoe hard je voorganger gemiddeld reed en dan heb je wel een nette zuivere meting.

Net dat ik dan overal mee eens zal zijn, maar het is in ieder geval wel een eerlijkere meting.
  Bericht 
doggy101
Die hard
vw-driver schreef:
doggy101 schreef:
de normale voortuigen zie en hoor je echt wel maar die VROS auto's zijn beroerd te onderscheiden en als er bij mij zo'n mongool voorbij wil die niet duidelijk een politieauto is kan die er bij mij ook mooi achter blijven :evil:


:roll: zekers ook eentje die geen spiegels gebruikt of radio op volle kracht heeft staan :roll:


@vw-driver

integendeel!

goed lezen voordat je je mening geeft! :nono:
  Bericht 
Warmaster
Master
Dribbel schreef:
Mulder is wat snelheden betreft toch tot max 30 te hard?? en 137 - 100 is 37...dat het op de snelweg is maakt volgens mij niet uit.


Als u binnen of buiten de bebouwde kom geflitst wordt, waarbij u niet meer dan 30 km/u te snel gaat, dan wordt dit als een "Mulder"-feit beschouwd. Voor de snelweg geldt dit tot 40 km/u.

http://images.flitsservice.com/juridisc ... eetjes.htm

Het staat ook in de boetebase van het OM, maar heb geen zin om het daar ook nog een keer voor je op te zoeken.
  Bericht 
Bbob1970
Master
 
Grappig die uitzending van gisteren.

Als je spee hoorde gaf hij de cijfers deze keer dus zelf. 30% van de dodelijke ongelukken is gerelateerd aan snelheid. 30% dat wisten we dus al.
Dus voor die 30% wordt er een hetze gevoerg tegen automobilisten terwijl de over 70% zoals voorrang geven of onoverzichtelijke punten daar wordt dus niets mee gedaan.

Na die 30% kwma het bekende cijfer 1km minder hard is zo veel % minder doden. Wat men vergat te vertellen in dat die percentages betrekking hebben op die 30% en niet op het totaal. M.a.w. al verlaag je de snelheid met 20 km, dat maat misschien een 50% minder uit, 50% van 30% is slechts 15% op het totaal. De percentages zijn natuurlijk zwaar overtrokken.
  Bericht 
Dribbel
Master
Warmaster schreef:
Dribbel schreef:
Mulder is wat snelheden betreft toch tot max 30 te hard?? en 137 - 100 is 37...dat het op de snelweg is maakt volgens mij niet uit.


Als u binnen of buiten de bebouwde kom geflitst wordt, waarbij u niet meer dan 30 km/u te snel gaat, dan wordt dit als een "Mulder"-feit beschouwd. Voor de snelweg geldt dit tot 40 km/u.

http://images.flitsservice.com/juridisc ... eetjes.htm

Het staat ook in de boetebase van het OM, maar heb geen zin om het daar ook nog een keer voor je op te zoeken.

Weer wat geleerd...dan kan ik het gas ,..of de diesel, nog wat verder intrappen dus.
  Bericht 
Warmaster
Master
Dribbel schreef:
Weer wat geleerd...dan kan ik het gas ,..of de diesel, nog wat verder intrappen dus.


En de benzine niet te vergeten. 8)
  Bericht 
Wim
Master
pASCII schreef:
Ik heb gisteravond naar de herhaling gekeken van de allereerste aflevering... Wat mij heel erg opviel is dat bij de achtervolging ze de auto die te hard rijd eerst uit laten lopen, dan hard het gas erop gooien, nog veel harder gaan rijden om de 'snelheidsmaniak' bij te benen en dan gaan emmeren over een pieksnelheid die die 'maniak' gereden zou hebben... En dat klopt niet, de VROS reed de pieksnelheid om die ander bij te kunnen benen. En dat op gelijke afstand zitten over een lengte van minimaal 400m heb ik nergens gezien. Dus zijn die metingen dan wel goed?


moet je eens goed opletten wanneer die VROS auto wordt ingehaald! dan hoor je op het moment dat die auto NAAST de VROS zit een piep. Trip track! Het maakt dan niet meer uit of je de "hardrijder" eerst een paar honderd meter laat weglopen. Na bijvoorbeeld 3 minuten gooien ze het gas erop en halen de auto in en PIEP de trip track gaat uit. De computer verrekend dan tijd snelheid etc. en komt dan op een gemiddelde snelheid uit! is meestal voordeliger voor de "hardrijder".

Ik ben het wel met je eens dat als ze de auto willen gaan bijbenen de spectaculair benadrukken dat de snelheden oplopen tot wel 180 km/h bijv. Terwijl de VROS dat rijdt op dat moment en niet de " hardrijder"!
  Bericht 
De Nachtkoerier
Master
Even terug naar de door mij ingediende klacht. Ik heb het korps haaglanden toen even gebeld om even te checken of het adres juist was om klachtbrieven heen te sturen (wie weet hebben ze daar wel een aparte postbus voor).

Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijke medewerker die bovendien meteen vroeg of ik interesse had in een informatiefolder over dit onderwerp. Ach ja, waarom ook niet :D. Bij bezwaarschriften laten we de overheid ook postzegels en moeite doen dus waarom nu niet...

Zo lag er deze week dit materiaal op mijn deurmat:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
  Bericht 
VR6man
Respect
Gelikte folder trouwens......meer klagen zou ik zeggen. Zou weleens achter die bromsnorren willen rijden als ze zelf prive achter het stuur zitten....... :x :x kijken of ze zich dan aan de snelheidslimieten houden..... :huh: :huh: Hoogstwaarschijnlijk niet dus, wederom een reden om een klacht in te dienen !! Zou onze Koos zelf precies 80/100/120 rijden.........in feite moet je die man iedere km achter zijn vodden zitten.........en bij 1 km te hard al zijn ontslag eisen bij het BVOM.....net zoals die hypocriete Woudenberg van de 3VO :wink: :wink: :wink:
  Bericht 
De Nachtkoerier
Master
VR6man schreef:
Zou onze Koos zelf precies 80/100/120 rijden.........in feite moet je die man iedere km achter zijn vodden zitten.........en bij 1 km te hard al zijn ontslag eisen bij het BVOM.....net zoals die hypocriete Woudenberg van de 3VO :wink: :wink: :wink:


Peter R. de Vries heeft Ome Koos toen nergens op kunnen betrappen....
  Bericht 
VR6man
Respect
Ach, dat was slechts een momentopname, iemand die zo principieel tegen 1 km te hard is, speelt met vuur lijkt me. Je kan mij niet wijsmaken dat ome Koos altijd (volgens de meetapparatuur) precies 50, 80, 100 of 120 rijdt. Onmogelijk !! Geeft wederom aan dat het een pure theoretische discussie is, wat heel duidelijk naar voren komt in dit televisieprogramma. Snelheid wordt overal aan gerelateerd: ongevallen, milieu, leefbaarheid, etc., wat de suggestie wekt dat er 0 verkeersslachtoffers zouden zijn wanneer iedereen precies de toegestane snelheid zou rijden ! Pure onzin, wat wederom blijkt uit het toegenomen aan dodelijke verkeersslachtoffers ondanks alle snelheidscontroles in ons land. Dhr Spee spreekt als ambtenaar en handelt daarnaar, niet gebaseerd op de relatiteit maar puur door theoretisch & ambtelijk geleuter :evil: :evil: !!!!
  Bericht 
gz
Master
Wat een misselijke agent die bij die witte kaddet stond ... die bestuurder had wel gelijk dat hij zijn verhaal niet mocht doen.
Die agent is voor mij al mede eikel van het jaar ... zit ie ook nog dom te lachen .... de kwal.

Jaja de snelheid is het gevaar, maar als ik die camera auto zijn streken zie vindt ik hun zeker meer een gevaar op de weg dan een ieder die ze hebben genaait.

Iedereen zou moeten stoppen met het medewerken van een tv ploeg bij je auto dan hadden we dit soort ongein ook niet meer op de tv.
  Bericht 
Woeter
Master
Hmm heb ook maar een aflevering gekeken.

Paar aparte puntjes: Die motorrijder in het begin, ze zeuren dat ie 2 keer 2 fietser inhaalt met meer dan 100 km/h, terwijl ze zelf met 107 km/h erlangs stuifen! Idioot gewoon!! :evil:
Ze nemen zelf nog meer risico's dan de overtreder neemt om hem maar te kunnen naaien. Dat die motor bijvoorbeeld bij een inhaalverbod inhaalde, dat kon makkelijk, met een motor ben je namelijk vele malen sneller langs een auto dan dat je in gaat halen met een auto. Mocht niet, gevaarlijk was het ook niet.

En dan die Koos Spee, ik moet eerlijk toegeven dat ik het met zijn verhalen over agressiviteit voor 99% eens ben. Heb 'm geen idiote dingen zien zeggen deze aflevering. (misschien in laatste 10 minuten, die moet ik zo nog ff terugkijken op de band :) )
  Bericht 
VR6man
Respect
Vooral die achtervolging in het begin van de uitzending achter die motorrijder was hoogst onverantwoordelijk :-? :huh: Op zo'n weggetje met 120 achter een motorrijder die toch ten alle tijde sneller, wendbaarder en minder massief is dan zo'n 1400 kg zware Golf V6 :x :x :nono: :nono: Rakelings langs fietsers, etc ! Die motorrijder was zelf ook verbaasd dat die agenten halsbrekende toeren uithaalde om hem staande te houden. Lijkt wel of ten koste van alles de aanhouding verricht moet worden :huh: :huh: !! Ach, soms kan ik me de ergenis van die agenten ook wel indenken, overigens die agent van de Golf komt mij praktisch en sympathiek over, die aso van die Mercedes had ikzelf vanachter het stuur gesleurd........ :evil: :evil: :evil: wat een arrogante eikel zeg, zo onbeschoft en gewoon willen wegrijden met de agent zittende in zijn portier...... :huh: :huh: aanhouden zo iemand en ter plekke zijn rijbewijs verscheuren :D :D :D !!
Weer het standaard-recept deze keer, opzich leuke videobeelden, maar teveel moraliserend, waardoor het soms wat belachelijk overkomt. Ome Koos had weer zijn standaard-praatje, waar ik het opzich niet mee oneens ben, maar de rigide en ambtelijke uitvoering van zijn beleid wekken het verkeerde signaal bij de weggebruikers ! Aso's aanpakken okay, dus meer vros lijkt me en die zinloze controles op de snelweg afschaffen :thumb: :thumb: !!
  Bericht 
AJ
Pro
 
En dan die 2 motorrijders met hun huur-motoren, inhalen over dubbel doorgetrokken streep, dat zou niet mogen volgens de presentator, heb ook al eens mijn best gedaan een agent wijs te maken dat dit wel mag, ga denk ik maar eens een mail richting SBS sturen met dat verhaal.
  Bericht 
SPYKER
Master
hoeveel fouten kunnen er in 1 programma zeg.... :-?

ik zag het programma vanavond ff met zappen... 2 motoren die inhaalde over een dubbel doorgetrokken streep. De 2 strepen lagen zo'n 30 cm bij elkaar vandaan..

uiteraard mocht daar niet ingehaald worden en was het gevaalijk... zucht... :(
  Bericht 
Flintstone
Die hard
 
Ik heb het vanavond niet gezien vanwege een verjaardag maar ik vind dat het commentaar de beelden kapot maakt eigenlijk. Te saaie stem die volgens mij niet weet waar die het over heeft. Geef me dan maar het commentaar van Blik op de Weg.
  Bericht 
Woeter
Master
Haha ook mooi trouwens hoe die ene verkeerspsycholoog de categorie 18-24 jarigen omschreef. De 3ehandsGTIcategorie ofzoiets :D "Petje achterstevoren" en dan zo in het midden hangen met 1 hand bovenop het stuur. Geweldig omschreven :D
  Bericht 
doggy101
Die hard
Woeter schreef:
Haha ook mooi trouwens hoe die ene verkeerspsycholoog de categorie 18-24 jarigen omschreef. De 3ehandsGTIcategorie ofzoiets :D "Petje achterstevoren" en dan zo in het midden hangen met 1 hand bovenop het stuur. Geweldig omschreven :D


ja ik kon ook een herkenningsglimlach niet onderdrukken.... :thumb:
  Bericht 
Harold
Master
Ik ben er nu 100% zeker van: Buro handhaving van koos Spee is de financierder van dit programma. Ik ga over mijn nek van het commentaar van die presentator. Die laat echt wel blijken wie zijn loon betaald. Zelfs BODW is niet zo betuttelend...

Verder heb ik vol verbazing gekeken naar die Vros Golf die met een kleine 120 km/h op een landweg rakelings langs 2 fietsers scheurt om toch maar die motor bij te blijven. En dan leveren ze commentaar op de motor, die tig keer smaller is als hun auto.

Verder vond ik de inhaal aktie (volgens mij via de vluchtstrook) van de vros, om een auto staande te houden ook niet echt kunnen, het zijn net cowboys in die vros auto waar geen regels voor gelden.

Die wijsneus in zijn Mercedes die wilde gaan rijden terwijl de agent nog in de auto zat, die hadden ze gewoon een paar uur in een cel moeten zetten om af te koelen..


En ik word gek van die presentator als die met zijn betuttelende stem zegt:

En het gaat met maar liefst 130 waar 100 is toegestaan. Nou poepoe....
  Bericht 
VW Golf GTI
Die hard
 
doggy101 schreef:
Woeter schreef:
Haha ook mooi trouwens hoe die ene verkeerspsycholoog de categorie 18-24 jarigen omschreef. De 3ehandsGTIcategorie ofzoiets :D "Petje achterstevoren" en dan zo in het midden hangen met 1 hand bovenop het stuur. Geweldig omschreven :D


ja ik kon ook een herkenningsglimlach niet onderdrukken.... :thumb:


Ik vond er niks aan, waarom moeten die drie magische letters erbij... :cry: :roll: :wink:
  Bericht 
VW Golf GTI
Die hard
 
Waarom waren er trouwens vele metingen die werden afgekeurd door de tip-track.....

Stond er bij snelheid --- ??? :huh:
  Bericht 
Sprinter
Pro
Een idee om dit naar Kopspijkers te sturen voor de gouden knuppel? :)
  Bericht 
Wegpiraat
Respect
 
Het grappige was toen ik hoorde dat het programma zichzelf moest corrigeren.

Het ging om de motorrijder die te hard reed. 117 waar 50 mocht. Zijn rijbewijs werd niet ingevorder uit coulance.

Maar later bleek dat je op dat gedeelte van de weg 80 mocht rijden. En die motorrijder maar verder huichelen dat hij zijn rijbewijs niet kon kwijtraken ivm werk.

Enfin, de politie heeft het vaker mis!
  Bericht 
VR6man
Respect
Heb ooit eens gehoord dat circa 20% van de snelheidsbekeuringen onterecht is door allerlei oorzaken. Als dit klopt, zou dat pure oplichting betekenen door onze eigen integere overheid...... :huh: :huh: :x :x Als je puur technisch en juridisch alle overtredingen zou bekijken, bijvoorbeeld dat gestunt door die regio-vrossers, dan zullen best een bovengemiddeld aantal bekeuringen in twijfel getrokken kunnen worden......!!!!
  Bericht 
dikkydik
Master
Wegpiraat schreef:
Het grappige was toen ik hoorde dat het programma zichzelf moest corrigeren.

Het ging om de motorrijder die te hard reed. 117 waar 50 mocht. Zijn rijbewijs werd niet ingevorder uit coulance.

Maar later bleek dat je op dat gedeelte van de weg 80 mocht rijden. En die motorrijder maar verder huichelen dat hij zijn rijbewijs niet kon kwijtraken ivm werk.

Enfin, de politie heeft het vaker mis!


Klopt, en als je heeeeel goed geluisterd had, had je nog een fout kunnen ontdekken; de agent zegt dat de motorrijder 117 km/h reed waar 50 km/h toegestaan was, dit is een overschrijding van 57 km/h :roll: . Wat 57.... dat moet toch echt 67 km/h zijn, meneer de agent.
Dus altijd alert zijn op de fouten van die agenten.

Wat ik ook niet begrijp is dat ze de ene keer de snelheid van de km-teller aflezen en de andere keer de snelheid (gem) van de meetapparatuur nemen. Wie weet hier meer over??
 Pagina 3 van 4  [ 186 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy