Pagina 46 van 48  [ 2394 berichten ]
  Bericht 
squaddie
Master
 
@Intelligence
Zonder het fragment gezien te hebben. Je hebt gelijk als het gaat proberen op snelheid of bochtentechniek. Maar als oom agent op een dikke BMW rijdt dan kan een voetgangersbrug met paaltjes of andere krappe doorgangen een bepalende factor zijn of je wel of niet een babbeltje en een of meer prenten rijker bent.
  Bericht 
FordFiasco
Die hard
 
BodW blijft hiermee mijlenver boven het niveau van wetsmisbruikers! Besteed aandacht aan de stommiteiten van "gewone" mensen in plaats van het mantra "alle ongevallen komen door snelle automobilisten". Maar wat een lampjes :boos: :o :schudnee:
" Ow.. maar mijn tomtom stond niet eens aan, waar moet ik em anders hangen??"
" Spitsstrook?? Maar ik volg gewoon mij voorganger?! Ow, gelukkig pakt u ook de rechts-inhaler"
"Gelukkig heb ik dit pictogrammenkaartje om te weten waar ik mag rijden".
Enfin, dat waren de dames, in de fase onbewust incompetent.
Bewust incompetent die Alfa rijder.... wat een l*l!!

Mooi natuurlijk dat stukje over het verwisselen van lampen. Toevallig (??) allemaal Franse auto' s, al weet ik dat de het vervangen van de lampen van een Golf 4 ook een notoir lastige klus is. Een Smart schijnt ervoor zelfs de brug op te moeten :o :o . Dan pakken ze het bij Volvo XC90 en V40 beter aan. Paar klemmen los, koplampunit eruit en vervangen maar. :thumb:
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Bij Porsche is het ook handig tegenwoordig :lol:
  Bericht 
basgitaar
Master
Die tomtom stond ook nog niet eens aan. :fp:

De andere tomtom, die van de brommobiel op de snelweg, had ze inderdaad niet op 'fietsroute' hoeven zetten maar wel op 'snelweg vermijden'. Al helpt dat niet tegen autowegen.
  Bericht 
Story
Master
 
basgitaar schreef:

De andere tomtom, die van de brommobiel op de snelweg, had ze inderdaad niet op 'fietsroute' hoeven zetten maar wel op 'snelweg vermijden'.

Dat had ze ook.
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Dan is het nog dommer dat ze er gewoon op rijdt :fp:
  Bericht 
Aanhanger
Master
Ik ken die oprit wel, die ziet er niet uit alsof je een autosnelweg op gaat maar lijkt meer een boerenventweg, er loopt zelfs een voetpad naast.
Alleen bovenin de anwbpaal hangt een richtingbord dat verwijst naar de snelweg.

Maargoed, deze vrouw zal de volgende keer ook de politie niet meer bellen, weer wat geleerd.
  Bericht 
Archiebald
Master
Ik was blij te zien dat die tomtom mevrouw en linksplakdame boetes kregen.... Die alfa gast ook, nou die is het alfa zijn wel even afgeleerd :woop: idioot!

Jammer dat ik met mn mk2 niet mee deed met die lampenwissel, ik kan t onder de minuut per lamp :woop:
  Bericht 
Lieuwe2410
Master
Alleen jammer dat de rechtsinhalende automobilist bij de linksplakker een bekeuring thuis krijgt. Eigenlijk hadden ze die bekeuring wel bij de linksplakker op mogen schrijven gezien haar reacties :fp: .

Het valt mij ook op dat ze tov vroeger minder lange stukjes bij de mensen thuis doen. Normaal zat er altijd wel 1 of 2 min aan shots bij waarbij de mensen in hun auto reden of hun beroep uitoefende. Dat zit er nu veel minder in.
  Bericht 
Pen
Master
Lieuwe2410 schreef:
Het valt mij ook op dat ze tov vroeger minder lange stukjes bij de mensen thuis doen. Normaal zat er altijd wel 1 of 2 min aan shots bij waarbij de mensen in hun auto reden of hun beroep uitoefende. Dat zit er nu veel minder in.


Dat waren de stukken waarin ik altijd ging pissen of koffie ging zetten :[ Blij toe dat het eruit is.
  Bericht 
keokiracer
Master
Pen schreef:
Dat waren de stukken waarin ik altijd ging pissen of koffie ging zetten Blij toe dat het eruit is.

+1
  Bericht 
Intelligence
Master
Archiebald schreef:
Jammer dat ik met mn mk2 niet mee deed met die lampenwissel, ik kan t onder de minuut per lamp

Vond t wel grappig dat ze 3 Franse stokbroden gebruikten voor de test ;)
  Bericht 
bert65
Master
Intelligence schreef:
Vond t wel grappig dat ze 3 Franse stokbroden gebruikten voor de test

:huh:
Ik had een Citroën C5; binnen 5 minuten is de linker koplamp best te wisselen. Accu even verplaatsen en je kan er met gemak bij.
  Bericht 
RucphenNB
Master
bert65 schreef:
Accu even verplaatsen en je kan er met gemak bij.

Accu verplaatsen om een lamp te wisselen? :o :o :thumb_d: :thumb_d:
  Bericht 
Okkie68
Master
Lieuwe2410 schreef:
Alleen jammer dat de rechtsinhalende automobilist bij de linksplakker een bekeuring thuis krijgt.


Wat ik hoor zeggen is "Die Mercedes krijgt hem op kenteken" als ze besluiten de Fiesta aan de kant te zetten. Volgens mij hebben ze het dan over die auto die voor de Fiesta rijdt, niet over de rechtsinhaler. Later zegt die agent wel tegen die dame "die gaat ook niet vrijuit hoor". Kan ook betekenen dat ie bedoelt dat het ook niet echt netjes was. Dacht dat ze er juist wel begrip voor hadden. Ze zien het gebeuren maar blijven op het linksplakken letten.
  Bericht 
basgitaar
Master
Een file mag je toch gewoon rechts inhalen? Een file is toch een rij auto's die niet opschiet omdat er vooraan iets langzaams gebeurt?

O:)
  Bericht 
HerZon
Die hard
Inhalen? Passeren! O:)
  Bericht 
Lieuwe2410
Master
Okkie68 schreef:
Wat ik hoor zeggen is "Die Mercedes krijgt hem op kenteken" als ze besluiten de Fiesta aan de kant te zetten. Volgens mij hebben ze het dan over die auto die voor de Fiesta rijdt, niet over de rechtsinhaler. Later zegt die agent wel tegen die dame "die gaat ook niet vrijuit hoor". Kan ook betekenen dat ie bedoelt dat het ook niet echt netjes was. Dacht dat ze er juist wel begrip voor hadden. Ze zien het gebeuren maar blijven op het linksplakken letten

Terug geluisterd en idd heb je daar helemaal gelijk in :thumb: .
  Bericht 
Karbargenbok
Master
Aanhanger schreef:
Ik ken die oprit wel, die ziet er niet uit alsof je een autosnelweg op gaat maar lijkt meer een boerenventweg, er loopt zelfs een voetpad naast.


Precies. Zet dat bord gewoon aan het begin van de oprit, eventueel met een snelheidsbeperking in verband met dat voetpad naar die bushalte.
  Bericht 
basgitaar
Master
Gaat niet, een snelweg kan geen voetpad hebben want voetgangers zijn niet toegestaan op een snelweg. Wat wel kan is een bord autosnelweg met onderbord '100m' en dan na de bushalte het eigenlijke autosnelwegbord.
  Bericht 
regiorunner
Master
Ach, die bus rijdt toch al niet meer via die route, maar "gewoon" langs maxis. Haal maar weg die zooi dus. :lief:
  Bericht 
Glorfindel
Pro
Flierefluiter schreef:
Hele terechte invordering. Wat een actie.

Bij Geenstijl hebben ze 'm inmiddels ook ontdekt: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments
  Bericht 
speedo
Respect
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat er gesjoemeld wordt met de snelheidsmeting door de politieagenten die dit uitvoeren. (f)

Wat gebeurd er:
- zij rijden op gelijke afstand, vaak ver achter de auto die gemeten wordt.Meting wordt gestart, tot hier niets mis mee. Maar nu komt het ! Op een bepaald moment rijden zij met hoge snelheid naar de auto toe waar de meting betrekking op heeft, meting loopt nog steeds. En dan als zij er vlak achter zitten wordt de meting pas gestopt ! Hier worden heel wat kilometers in de plus er bij gereden. Mijn inziens mag dit niet, en is het geen correcte meting die er uitgevoerd wordt. :nono:
  Bericht 
basgitaar
Master
:fp: is al honderd keer uitgelegd hier.

Is een trajectmeting. Ze meten de afstand afzonderlijk van de tijd. De snelheidsberekening klopt.
  Bericht 
Scaniafan
Master
speedo schreef:
Hier worden heel wat kilometers in de plus er bij gereden. Mijn inziens mag dit niet, en is het geen correcte meting die er uitgevoerd wordt.


Bij de start van de meting wordt de meting van afstand en tijd gelijktijdig gestart. Aan het eind van de meting wordt bij het passeren van een bepaald punt door de auto die gemeten wordt eerst de tijd stop gezet (eerste piep) en daarna bij het passeren van de politieauto de afstand stopgezet (tweede piep).

Het maakt dus niet uit hoe hard de politieauto rijdt, de tijd die de gemeten auto doet wordt gemeten en daarna de afstand. Afstand / tijd = snelheid.
  Bericht 
speedo
Respect
Scaniafan schreef:
wordt eerst de tijd stop gezet (eerste piep) en daarna bij het passeren van de politieauto de afstand stopgezet (tweede piep)

Dus wordt er flink gesjoemeld, let maar eens goed op. ;( :fp:
  Bericht 
basgitaar
Master
In welk filmpje of fragment zie je dat er gesjoemeld wordt? Ik ben benieuwd.
  Bericht 
speedo
Respect
Eigenlijk verkeerde topic maar... kijk eens naar wegmisbruikers van 17-03-2013, en dan de meting van de VW Golf.
Politie versnelt eerst tot 210 km/u , daarna een paar honderd meter achter de Golf pas 1ste piep, dan rijden ze door tot de golf en dan 2e piep.
  Bericht 
Okkie68
Master
speedo schreef:
Politie versnelt eerst tot 210 km/u

En waarom denk jij (en hele volksstammen met jou) dat dit relevant is?

Ze meten met hun wielen de afstand tussen twee punten. Ze meten met hun stopwatch de tijd dat het slachtoffer erover deed om die afstand te overbruggen. Al doen ze het op de fiets of met een kruiwagen, dan maakt dat voor de meting nog steeds niet uit.

De enige manier om te sjoemelen is om beide punten niet nauwkeurig genoeg af te klokken. Als je de tijd stopt ter hoogte van een bepaalde lantarenpaal, moet je ook je afstandmeting stoppen ter hoogte van die paal. Zou je de tijd ervoor stilzetten en de afstand erna, dan wordt er inderdaad gesjoemeld. Je hebt dan meer afstand in minder tijd gemeten, oftewel een hogere snelheid dan de werkelijke.
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Wat een kneus is die gast. :fp:
  Bericht 
Guppenklup
Master
Gewoon brommertje teruggeven, die zit binnen een week om een boom gekruld :woop:
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Deze aflevering valt tegen. ;( :zzz:
  Bericht 
Guppenklup
Master
Flierefluiter schreef:
Deze aflevering valt tegen. ;( :zzz:

huh, wazz? Je maakt me wakker
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
:lol:
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Fietsers die aangepakt worden. :woop:
  Bericht 
Guppenklup
Master
Flierefluiter schreef:
Fietsers die aangepakt worden. :woop:

Alleen maar omdat er televisie gemaakt wordt, anders zijn ze niet interessant
  Bericht 
Aanhanger
Master
Was een beetje laat met cautie verlenen die agent, pas na haar bekentenis.
Zal niet veel uit zal maken in dit geval, maar toch.
  Bericht 
Guppenklup
Master
Watjes en kneuzen, uw roeping is agent :fp: Ik had die sneue blonde doos echt een nacht in de cel gegooid, bekijk het lekker effe
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Guppenklup schreef:
Watjes en kneuzen, uw roeping is agent Ik had die sneue blonde doos echt een nacht in de cel gegooid, bekijk het lekker effe


Helemaal mee eens.
  Bericht 
speedo
Respect
Maserati Teun schreef:
Helemaal mee eens.

Melissa Rouw ? (f) :roflol:
  Bericht 
Sjaaky
Master
 
Guppenklup schreef:
Watjes en kneuzen, uw roeping is agent Ik had die sneue blonde doos echt een nacht in de cel gegooid, bekijk het lekker effe


Dat dus, als het een M i.p.v V was geweest dan durf ik me hand er voor in het vuur te steken dat hij ook gewoon had mogen brommen.

Wel erg fout trouwens die agent achter de balie :x
Geen verklaring willen afleggen is geen verklaring willen afleggen, had hij bij mij niet hoeven te proberen :nothanks:
  Bericht 
speedo
Respect
Sjaaky schreef:
Wel erg fout trouwens die agent achter de balie :x
Geen verklaring willen afleggen is geen verklaring willen afleggen, had hij bij mij niet hoeven te proberen :nothanks:

Helemaal mee eens. Die agent past even zijn eigen spelregels toe, en gaat aan het feit voorbij dat je niet verplicht bent een verklaring af te leggen. Niet erg netjes wat hij "probeerde" . (f)
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Volgende week belooft ook al niet zo'n spectaculaire aflevering te worden. :schudnee:
  Bericht 
HerZon
Die hard
Flierefluiter schreef:
Volgende week belooft ook al niet zo'n spectaculaire aflevering te worden.


Daarvoor hebben we al iets met 'wegmisbruikers'.
  Bericht 
Flierefluiter
Master
 
Ja maar dan wel met geluid uit, hoor je dat irritante commentaar ook niet steeds. :lol:
  Bericht 
timjb
Nieuwkomer
 
HL-V70 schreef:

Eens. Ze weten er ook nog eens een dosis humor in te verwerken (bijvoorbeeld dat fragment met die kegels die bijna omver gereden werden op de splitsing A4 / A44 in een uitzending van vorig jaar) en vergeten het menselijke aspect niet.
Hulde voor deze 2 agenten!
  Bericht 
Glorfindel
Pro
Leuke programmering is dat ... "Blik op de weg" na "Blik op de Weg" :honger:
  Bericht 
Guppenklup
Master
Waar komt al die zooi op de A2 vandaan? :o
  Bericht 
pevo
Master
Bumper ontploft :o
  Bericht 
Guppenklup
Master
KRAK!!! Daar ging het linkerachterwiel van een 7 serie :fp:
 Pagina 46 van 48  [ 2394 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy