▼
[ 76 berichten ]
Mompelt iets over kassa voor de (r)overheid...
Waar stonden ze precies? Op een plaats waar daadwerkelijk gewerkt werd of op een stek daarbuiten, maar waar het lekker scoren was?
Ongeveer 1 km voor het einde van de werkzaamheden. HMP 43,1 uit m'n hoofd iets van 500 m voor het laatste viaduct waarachter het 4-baans wordt.
Nee, wel de feitjes erbij. De werkzaamheden zijn nu zover gevorderd dat de laatste 5 km van het hele stuk nu ook daadwerkelijk de werkzaamheden zijn. En ook al doen ze de bulk 's nachts, er lopen overdag wel degelijk wat mannetjes rond. Landmeten en lantarenpalen enzo.
Overigens hebben ze de 90km grens wel netjes meegeschoven naar het stuk waar gewerkt wordt. Ze zouden eerst de 1e 5 km vanaf Bodegraven doen en tot slot de laatste 5 km naar Woerden maar blijkbaar schiet het op want de 90 km grens is vorige week een stuk richting Woerden opgeschoven. De 90 km is nu op het laatste stuk tot aan de 4e baan net voor Woerden.
Overigens kan het me niet snel genoeg gaan met die werkzaamheden. Ik hoop echt dat ze niet pas eind 2012 helemaal klaar zijn. #$%^files elke dag vanaf R'dam Alexander naar Bodegraven...
Die moeten gewoon bezwaar maken.
Op de A16 zijn de bezwaren ook gegrond verklaard inzake de verhoging ivm werkzaamheden. Addertje was wel dat alleen de bezwaarmakers deze niet hoefden te betalen, de rest wel.
(was iets met een tent erbij oid)
Toen ik er reed stond het er toch echt redelijk zinloos hoor. Dat zand wat ze daar eerst een paar maanden lieten inklinken met een 90 bord er naast lag toch echt naast de weg. Ook nu is er overdag geen bouwvakker te zien, landmeters lopen niet op de weg, die lopen meerdere meters achter een dikke barrier. Zet gewoon een bordje neer dat er werkzaamheden zijn en zet 's nachts dat 90 bord neer, dan remmen mensen ook echt.
Het feit dat 1/3 van de bestuurders op de foto gaat laat ook al zien dat mensen die 90 gewoon onzin vinden. Alleen dat zouden ze eigenlijk niet zelf moeten bepalen, de bedoeling is dat werkzaamheden-bordjes alleen ingezet worden als er werkelijk werkzaamheden zijn zodat mensen ook echt vertragen als ze zo'n ding zien en niet eerst zelf eens gaan kijken of er wel gewerkt wordt.
Dat los je niet op door heel veel te gaan flitsen, dat los je op door die borden gewoon weg te halen als er niet gewerkt wordt en ze niet voor kilometers lange stukken neer te zetten terwijl er maar op een klein stukje gewerkt wordt. Laat staan dat je ze (zoals op de A28) alvast neerzet, zodat mensen er aan kunnen wennen
Hoppa. Dwangsom time 2500 x indienen!! hahaha
Die 90 doen ze vanwege de ingeperkte linkerrijstrook (volgens de documentatie bij RWS); 's nachts bij het echte wegwerk gaan er 2 banen dicht en de overblijvende baan is dan 70. Maar dat je na de spits ook op die linkerstrook probleemloos 120 kunt rijden, dat ben ik volkomen met je eens. Ik zag de set vooral omdat de controleur erbij stond. Ik gok er maar op dat-ie toen nog met opbouwen bezig was...
Overigens stonden ze laatst ook al ergens net na Bodegraven. Ik ben wel wat voorzichtiger nu op dit stuk
Inderdaad, 1/3e van de mensen rijdt te hard bij WWZ. Dat is best sneu.
Ik ben langs de betreffende controle gereden (thnx voor de melding), en men was daar aan het werk.
Meeste boetes zijn overigens slaaprijders, auto's die je op het 120 stuk inhaalt met 30km/h verschil, en die jou in de WWZ weer inhalen met 30km/h verschil. In dit geval vind ik het terecht, er liepen daadwerkelijk oranje jassen langs de afzetting/vangrails.
Nu ben ik tegen zinloos flitsen, maar in dit geval vond ik de handhaving (voor de verandering) terecht.
In hoeverre worden die wegwerkers er dan beter van als de 'hardrijders' na enige weken een keer een accept-giro krijgen?
Als ze daar met een opvallende zuurstok zouden staan, okay. Maar sneaky accept-giro's met dubbele airmiles versturen is en blijft gewoon een lage naaistreek.
Precies, als het voor de veiligheid is zet je de overtreder gelijk aan de kant en stuur je niet na een paar dagen/weken een acceptgiro.
Ik snap niet dat je goed kan praten dat die 90km per uur die daar gereden moet worden, klopt met het wegbeeld. Rij er zelf ook meerdere malen per week. En er zijn echt geen bijzonderheden dat de snelheid 30 km p/u omlaag moet.
Ook hier constateer ik dat met enige regelmaat.
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... noijen.htm
Alstublieft
Bibeko wel hoor, vraag maar aan m'n pa. Heeft een keer een hele lading stenen op iemands motorkap gedumpt om een aanrijding te voorkomen. Had z'n klauwen vol stenen en die kerel kwam vol op 'm in gereden. Stenen op de auto gedonderd en weggesprongen.
De meest linkerstrook is best krapjes als je een wat bredere auto hebt.
En ook BuBeKo wel meer, even googlen en je hebt zo een lijstje. Ook op de snelwegen.
Mja. Hoe breed moet je auto zijn. Audi A6/ Beemer 5 serie vind ik aardig groot. Die cruisen daar gewoon prima doorheen. Misschien met een range rover/hummer dat het dan wel krapjes wordt.
Denk je niet dat je in het eerste geval A) zelf meer tijd hebt te ontwijken en B) de wegwerker je in het eerste geval beter aan kan zien komen?
Daar heb je gelijk in. De snelheidsbeperkingen bij wegwerkzaamheden zijn ook wel de enige waar ik begrip voor heb.
Sorry hoor, heb je nu gewoon een bord voor je kop of ben je aan het trollen. Jij denkt dat die persberichten uitgaan om de snelheidsbeperkende maatregelen bij wegwerkzaamheden goed te praten ofzo?
Het kan ook het verschil zijn tussen na maanden revalidatie weer thuis aan de warme prak komen zitten of de grasmaaier van de verkeerde kant mogen bekijken.
Denk dat je die iets te serieus oppakt.
Overal gebeuren ongelukken. Ook als ze aan het werk zijn langs de weg.
En de ongelukken die gebeuren langs de snelweg zijn echt niet allemaal de schuld van de automobilist.
Denk aan een fout van de kraanmachinist o.i.d.
Dat ben ik zeker met je eens. Nogmaals, zoals ik hierboven al aangaf, ik vind de snelheidsbeperkingen bij wegwerkzaamheden niet meer dan terecht.
En ook BuBeKo wel meer, even googlen en je hebt zo een lijstje. Ook op de snelwegen.
Da's een heel kort lijstje. En erger nog: alleen maar drankrijders (en die pak je niet met een flitser) of mede-wegwerkers die elkaar omver rijden.
Natuurlijk is het goed dat er gewerkt wordt aan de veiligheid voor wegwerkers. Alleen: door de snelheid eruit te halen los je geen probleem op, snelheid is namelijk niet het probleem.
▲
[ 76 berichten ]
Cygnum
Die hard
nu.nl schreef:
2500 bekeuringen in vier uur tijd
Laatste update: 30 november 2011 16:39 info Bekijk op de kaart
DRIEBERGEN - Een snelheidscontrole op de A12 richting Utrecht ter hoogte van Woerden heeft dinsdag tussen ongeveer half 11 en half 3 ruim 2500 bekeuringen opgeleverd.
In die periode passeerden 7500 voertuigen de radar, aldus het Korps landelijke politiediensten woensdag.
Op het traject geldt een maximumsnelheid van 90 kilometer per uur. Volgens het KLPD hield bijna twee derde van de passanten zich aan dat maximum.
De overtreders kunnen een acceptgiro verwachten. De controle was aangekondigd.
Laatste update: 30 november 2011 16:39 info Bekijk op de kaart
DRIEBERGEN - Een snelheidscontrole op de A12 richting Utrecht ter hoogte van Woerden heeft dinsdag tussen ongeveer half 11 en half 3 ruim 2500 bekeuringen opgeleverd.
In die periode passeerden 7500 voertuigen de radar, aldus het Korps landelijke politiediensten woensdag.
Op het traject geldt een maximumsnelheid van 90 kilometer per uur. Volgens het KLPD hield bijna twee derde van de passanten zich aan dat maximum.
De overtreders kunnen een acceptgiro verwachten. De controle was aangekondigd.
Mompelt iets over kassa voor de (r)overheid...
Kwibus
Master
En dan was ik er nog snel bij met melden. Zag 'm zelf ook vrij laat dus hoop maar dat ik bij die 2/3 zit
Guppenklup
Master
Kwibus schreef:
Zag 'm zelf ook vrij laat
Waar stonden ze precies? Op een plaats waar daadwerkelijk gewerkt werd of op een stek daarbuiten, maar waar het lekker scoren was?
NooitTeSnel
Master
Netjes ook dat ze erbij vermelden dat die 90 km/u daar staat wegens "zand inklinken", dat zand ligt naast en niet op de weg stelletje debielen
Kwibus
Master
Guppenklup schreef:
Waar stonden ze precies?
Ongeveer 1 km voor het einde van de werkzaamheden. HMP 43,1 uit m'n hoofd iets van 500 m voor het laatste viaduct waarachter het 4-baans wordt.
NooitTeSnel schreef:
Netjes ook dat ze erbij vermelden dat die 90 km/u daar staat wegens "zand inklinken", dat zand ligt naast en niet op de weg stelletje debielen
Nee, wel de feitjes erbij. De werkzaamheden zijn nu zover gevorderd dat de laatste 5 km van het hele stuk nu ook daadwerkelijk de werkzaamheden zijn. En ook al doen ze de bulk 's nachts, er lopen overdag wel degelijk wat mannetjes rond. Landmeten en lantarenpalen enzo.
Overigens hebben ze de 90km grens wel netjes meegeschoven naar het stuk waar gewerkt wordt. Ze zouden eerst de 1e 5 km vanaf Bodegraven doen en tot slot de laatste 5 km naar Woerden maar blijkbaar schiet het op want de 90 km grens is vorige week een stuk richting Woerden opgeschoven. De 90 km is nu op het laatste stuk tot aan de 4e baan net voor Woerden.
Overigens kan het me niet snel genoeg gaan met die werkzaamheden. Ik hoop echt dat ze niet pas eind 2012 helemaal klaar zijn. #$%^files elke dag vanaf R'dam Alexander naar Bodegraven...
KanarieVW
Master
Stonden maandag rond 18u er ook in het donker in de middenberm. Zonder Bello ga je er gewoon op, want hij is praktisch niet te zien.
Range Rover Teun
Medewerker
Bij de wegwerkzaamheden op de A12 bij Driebruggen wordt overdag niet gewerkt. De werkzaamheden zijn uitsluitend 's nacht. Deze informatie staat ook op een lichtkrant thv de werkzaamheden.
De 2.500 voertuigen die op de gevoelige plaat vastgelegd zijn moeten hopen dat het KLPD eerlijk is en niet gaat bekeuren voor snelheidsovertredingen tijdens werkzaamheden.
De 2.500 voertuigen die op de gevoelige plaat vastgelegd zijn moeten hopen dat het KLPD eerlijk is en niet gaat bekeuren voor snelheidsovertredingen tijdens werkzaamheden.
Smookey
Master
Maserati Teun schreef:
De 2.500 voertuigen die op de gevoelige plaat vastgelegd zijn moeten hopen dat het KLPD eerlijk is en niet gaat bekeuren voor snelheidsovertredingen tijdens werkzaamheden.
Die moeten gewoon bezwaar maken.
Op de A16 zijn de bezwaren ook gegrond verklaard inzake de verhoging ivm werkzaamheden. Addertje was wel dat alleen de bezwaarmakers deze niet hoefden te betalen, de rest wel.
(was iets met een tent erbij oid)
NooitTeSnel
Master
Kwibus schreef:
Nee, wel de feitjes erbij. De werkzaamheden zijn nu zover gevorderd dat de laatste 5 km van het hele stuk nu ook daadwerkelijk de werkzaamheden zijn. En ook al doen ze de bulk 's nachts, er lopen overdag wel degelijk wat mannetjes rond. Landmeten en lantarenpalen enzo.
Toen ik er reed stond het er toch echt redelijk zinloos hoor. Dat zand wat ze daar eerst een paar maanden lieten inklinken met een 90 bord er naast lag toch echt naast de weg. Ook nu is er overdag geen bouwvakker te zien, landmeters lopen niet op de weg, die lopen meerdere meters achter een dikke barrier. Zet gewoon een bordje neer dat er werkzaamheden zijn en zet 's nachts dat 90 bord neer, dan remmen mensen ook echt.
Het feit dat 1/3 van de bestuurders op de foto gaat laat ook al zien dat mensen die 90 gewoon onzin vinden. Alleen dat zouden ze eigenlijk niet zelf moeten bepalen, de bedoeling is dat werkzaamheden-bordjes alleen ingezet worden als er werkelijk werkzaamheden zijn zodat mensen ook echt vertragen als ze zo'n ding zien en niet eerst zelf eens gaan kijken of er wel gewerkt wordt.
Dat los je niet op door heel veel te gaan flitsen, dat los je op door die borden gewoon weg te halen als er niet gewerkt wordt en ze niet voor kilometers lange stukken neer te zetten terwijl er maar op een klein stukje gewerkt wordt. Laat staan dat je ze (zoals op de A28) alvast neerzet, zodat mensen er aan kunnen wennen
pevo
Master
Gelukkig is het dankzij het KLPD daar nu weer een stuk veiliger geworden
Dat het geld oplevert is maar bijzaak hoar
Dat het geld oplevert is maar bijzaak hoar
Warmaster
Master
De overtredingen zijn niet voorkomen, dus veiliger is het er niet op geworden. (niet dat dat überhaupt de bedoeling was)
Vroeg op
Master
Vannacht was er maar één strook open.
Er wordt hard gewerkt daar. Veel lui daar.
Gewoon 70 gereden uiteraard.
Er wordt hard gewerkt daar. Veel lui daar.
Gewoon 70 gereden uiteraard.
Furr
Master
TuxX schreef:
GVD daar reed ik gisteren op dat tijdstip!!!
Hoppa. Dwangsom time 2500 x indienen!! hahaha
Kwibus
Master
NooitTeSnel schreef:
Toen ik er reed stond het er toch echt redelijk zinloos hoor.
Die 90 doen ze vanwege de ingeperkte linkerrijstrook (volgens de documentatie bij RWS); 's nachts bij het echte wegwerk gaan er 2 banen dicht en de overblijvende baan is dan 70. Maar dat je na de spits ook op die linkerstrook probleemloos 120 kunt rijden, dat ben ik volkomen met je eens. Ik zag de set vooral omdat de controleur erbij stond. Ik gok er maar op dat-ie toen nog met opbouwen bezig was...
Overigens stonden ze laatst ook al ergens net na Bodegraven. Ik ben wel wat voorzichtiger nu op dit stuk
Rover
Master
Aangekondigde controles staat geen tijd bij, dus volgens mij staan ze niet automatisch in de meldingenlijst.
Vorige week had ik ze inderdaad bij Bodegraven gespot, zag het net optijd. 90 is belachelijk daar overdag. Reed er net weer, toen keurig 70 gereden, werd hard gewerkt.
Vorige week had ik ze inderdaad bij Bodegraven gespot, zag het net optijd. 90 is belachelijk daar overdag. Reed er net weer, toen keurig 70 gereden, werd hard gewerkt.
Warmaster
Master
Grande
Master
MHL schreef:
Wat leven we toch in een sneu land eigenlijk he?
Inderdaad, 1/3e van de mensen rijdt te hard bij WWZ. Dat is best sneu.
Ik ben langs de betreffende controle gereden (thnx voor de melding), en men was daar aan het werk.
Meeste boetes zijn overigens slaaprijders, auto's die je op het 120 stuk inhaalt met 30km/h verschil, en die jou in de WWZ weer inhalen met 30km/h verschil. In dit geval vind ik het terecht, er liepen daadwerkelijk oranje jassen langs de afzetting/vangrails.
Nu ben ik tegen zinloos flitsen, maar in dit geval vond ik de handhaving (voor de verandering) terecht.
Kiwi45
Master
Grande schreef:
maar in dit geval vond ik de handhaving (voor de verandering) terecht.
In hoeverre worden die wegwerkers er dan beter van als de 'hardrijders' na enige weken een keer een accept-giro krijgen?
Als ze daar met een opvallende zuurstok zouden staan, okay. Maar sneaky accept-giro's met dubbele airmiles versturen is en blijft gewoon een lage naaistreek.
bx gek
Master
Kiwi45 schreef:
Als ze daar met een opvallende zuurstok zouden staan, okay. Maar sneaky accept-giro's met dubbele airmiles versturen is en blijft gewoon een lage naaistreek.
Precies, als het voor de veiligheid is zet je de overtreder gelijk aan de kant en stuur je niet na een paar dagen/weken een acceptgiro.
laagvlieger
Master
@ mhl, grande en kiwi45
Als ze controleren bij wegwerkzaamheden, is dat bijna nooit op plaatsen waar en tijden waarop er daadwerkelijk wordt GEWERKT aan de weg.
Meestal (mijn eigen schatting is 95% of meer van de controles) staan ze te flitsen:
- als er niet wordt gewerkt. 's avonds, in het weekeind
- voorbij de echte werkzaamheden. Er is een klus aan de weg, de borden houden pas 5 km verder op (waarom toch??) en meneertje de flitsert staat dan verstopt bij kilometer 4,9.
- of als de werkzaamheden VER in het weiland zijn. Situatie: 500 meter naast de weg moet een leiding worden gelegd. Ja, je kan in theorie een werker raken, als het je zou lukt om met je auto eerst 500 meter door de modder te ploegen en dan nog vaart houden. Maar voor zulke "weg" (???) werkzaamheden zetten ze rustig 20 kilometer snelweg af, Vmax op 70 km, en flitsen maar.......
- als de werkzaamheden al WEKEN lang klaar zijn. Gewoon, borden laten staan en flitsen maar. Grrr.....
Als ze controleren bij wegwerkzaamheden, is dat bijna nooit op plaatsen waar en tijden waarop er daadwerkelijk wordt GEWERKT aan de weg.
Meestal (mijn eigen schatting is 95% of meer van de controles) staan ze te flitsen:
- als er niet wordt gewerkt. 's avonds, in het weekeind
- voorbij de echte werkzaamheden. Er is een klus aan de weg, de borden houden pas 5 km verder op (waarom toch??) en meneertje de flitsert staat dan verstopt bij kilometer 4,9.
- of als de werkzaamheden VER in het weiland zijn. Situatie: 500 meter naast de weg moet een leiding worden gelegd. Ja, je kan in theorie een werker raken, als het je zou lukt om met je auto eerst 500 meter door de modder te ploegen en dan nog vaart houden. Maar voor zulke "weg" (???) werkzaamheden zetten ze rustig 20 kilometer snelweg af, Vmax op 70 km, en flitsen maar.......
- als de werkzaamheden al WEKEN lang klaar zijn. Gewoon, borden laten staan en flitsen maar. Grrr.....
MHL
Die hard
Grande schreef:
Nu ben ik tegen zinloos flitsen, maar in dit geval vond ik de handhaving (voor de verandering) terecht
Ik snap niet dat je goed kan praten dat die 90km per uur die daar gereden moet worden, klopt met het wegbeeld. Rij er zelf ook meerdere malen per week. En er zijn echt geen bijzonderheden dat de snelheid 30 km p/u omlaag moet.
laagvlieger schreef:
- als de werkzaamheden al WEKEN lang klaar zijn. Gewoon, borden laten staan en flitsen maar. Grrr.....
Ook hier constateer ik dat met enige regelmaat.
Kiwi45
Master
Ik ben al jaren op zoek naar nieuwsberichten over aangereden wegwerkers. Liefst die op de snelweg.
Die berichten bestaan gek genoeg niet.
Dan zijn er twee opties:
A) Een complot tegen de wegwerkers, de pers verzwijgt het massaal sterven van wegwerkers door een totale stilte in de MSM, waarschijnlijk opgedragen door de Trilateral commission in samenwerking met de Bilderbergers.
B) Er vallen eigenlijk zelden tot nooit gewonden bij de wegwerkers.
Die berichten bestaan gek genoeg niet.
Dan zijn er twee opties:
A) Een complot tegen de wegwerkers, de pers verzwijgt het massaal sterven van wegwerkers door een totale stilte in de MSM, waarschijnlijk opgedragen door de Trilateral commission in samenwerking met de Bilderbergers.
B) Er vallen eigenlijk zelden tot nooit gewonden bij de wegwerkers.
viffer
Master
Kiwi45 schreef:
Ik ben al jaren op zoek naar nieuwsberichten over aangereden wegwerkers. Liefst die op de snelweg.
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... noijen.htm
Alstublieft
Robin2
Master
Kiwi45 schreef:
B) Er vallen eigenlijk zelden tot nooit gewonden bij de wegwerkers.
Bibeko wel hoor, vraag maar aan m'n pa. Heeft een keer een hele lading stenen op iemands motorkap gedumpt om een aanrijding te voorkomen. Had z'n klauwen vol stenen en die kerel kwam vol op 'm in gereden. Stenen op de auto gedonderd en weggesprongen.
Grande
Master
MHL schreef:
Grande schreef:
Nu ben ik tegen zinloos flitsen, maar in dit geval vond ik de handhaving (voor de verandering) terecht
Ik snap niet dat je goed kan praten dat die 90km per uur die daar gereden moet worden, klopt met het wegbeeld.
Nu ben ik tegen zinloos flitsen, maar in dit geval vond ik de handhaving (voor de verandering) terecht
Ik snap niet dat je goed kan praten dat die 90km per uur die daar gereden moet worden, klopt met het wegbeeld.
De meest linkerstrook is best krapjes als je een wat bredere auto hebt.
viffer
Master
Robin_v_G schreef:
Bibeko wel hoor
En ook BuBeKo wel meer, even googlen en je hebt zo een lijstje. Ook op de snelwegen.
Suomi
Respect
Maar maakt het veel uit of je een wegwerker met 90 of met 120 per uur raakt? Doet beide pijn.
MHL
Die hard
Grande schreef:
De meest linkerstrook is best krapjes als je een wat bredere auto hebt.
Mja. Hoe breed moet je auto zijn. Audi A6/ Beemer 5 serie vind ik aardig groot. Die cruisen daar gewoon prima doorheen. Misschien met een range rover/hummer dat het dan wel krapjes wordt.
Robin2
Master
Suomi schreef:
Maar maakt het veel uit of je een wegwerker met 90 of met 120 per uur raakt? Doet beide pijn.
Denk je niet dat je in het eerste geval A) zelf meer tijd hebt te ontwijken en B) de wegwerker je in het eerste geval beter aan kan zien komen?
Robin2
Master
laagvlieger
Master
Haal maar eens een aangereden wegwerker bij De Wereld Draait Door. Ik geloof er ook niks van ze bestaan.
En haal er dan ook maar eens zo'n wezeltje van een flitscontroleur bij (na afloop dat mannetje dan even opslsuiten bij een groepje Satudarahs en Hells Angels)
En haal er dan ook maar eens zo'n wezeltje van een flitscontroleur bij (na afloop dat mannetje dan even opslsuiten bij een groepje Satudarahs en Hells Angels)
Suomi
Respect
Robin_v_G schreef:
Denk je niet dat je in het eerste geval A) zelf meer tijd hebt te ontwijken en B) de wegwerker je in het eerste geval beter aan kan zien komen?
Daar heb je gelijk in. De snelheidsbeperkingen bij wegwerkzaamheden zijn ook wel de enige waar ik begrip voor heb.
viffer
Master
laagvlieger schreef:
Haal maar eens een aangereden wegwerker bij De Wereld Draait Door. Ik geloof er ook niks van ze bestaan.
Sorry hoor, heb je nu gewoon een bord voor je kop of ben je aan het trollen. Jij denkt dat die persberichten uitgaan om de snelheidsbeperkende maatregelen bij wegwerkzaamheden goed te praten ofzo?
viffer
Master
Suomi schreef:
Maar maakt het veel uit of je een wegwerker met 90 of met 120 per uur raakt?
Het kan ook het verschil zijn tussen na maanden revalidatie weer thuis aan de warme prak komen zitten of de grasmaaier van de verkeerde kant mogen bekijken.
MHL
Die hard
Robin_v_G schreef:
Wat wil je daar in godsnaam mee zeggen?
Denk dat je die iets te serieus oppakt.
Overal gebeuren ongelukken. Ook als ze aan het werk zijn langs de weg.
En de ongelukken die gebeuren langs de snelweg zijn echt niet allemaal de schuld van de automobilist.
Denk aan een fout van de kraanmachinist o.i.d.
Suomi
Respect
GertJan schreef:
Het kan ook het verschil zijn tussen na maanden revalidatie weer thuis aan de warme prak komen zitten of de grasmaaier van de verkeerde kant mogen bekijken.
Dat ben ik zeker met je eens. Nogmaals, zoals ik hierboven al aangaf, ik vind de snelheidsbeperkingen bij wegwerkzaamheden niet meer dan terecht.
Kiwi45
Master
GertJan schreef:
En ook BuBeKo wel meer, even googlen en je hebt zo een lijstje. Ook op de snelwegen.
Da's een heel kort lijstje. En erger nog: alleen maar drankrijders (en die pak je niet met een flitser) of mede-wegwerkers die elkaar omver rijden.
Natuurlijk is het goed dat er gewerkt wordt aan de veiligheid voor wegwerkers. Alleen: door de snelheid eruit te halen los je geen probleem op, snelheid is namelijk niet het probleem.
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum