Pagina 2 van 2  [ 62 berichten ]
  Bericht 
no justice
Master
vandaag mijn ontvangstbevestiging binnen gekregen..... gedateerd op jawel, 20 december 2009 :huh:

Wat een kolere zooi daar bij het CVOM zeg.... dit is toch ongelovelijk!!
Nou officier van justitie T.M. Bontekoe u maakt er weer lekker een zooitje van!!!
  Bericht 
no justice
Master
Zojuist maar even gebeld met het CVOM. Waarom ik een brief krijg gedateerd 20 december 2009 dat ze mijn zaak voor de kantonrechter brengen terwijl ik in maart een verzoek krijg om mijn bezwaarschrift opnieuw in te dienen omdat die nooit is binnen gekomen.
De dame aan de telefoon kon het mij ook niet vertellen. Blijkbaar is uw bezwaarschrift toch wel binnen gekomen zei ze, en ze wist te vertellen dat mijn zaak gisteren is door gestuurd naar het kantongerecht.

Ik heb onderstaande brief gestuurd die ik zo op de post ga doen:

Officier van justitie
Postbus 50000
3500 MJ Utrecht

Betreft: verzoek tot opheldering
Uw kenmerk: XXX


Geachte heer/mevrouw,

Op 24-9-2009 heb ik een verzoek op grond van de wet openbaarheid bestuur ingediend bij u.
Ik heb tot op heden de door mij gevraagde documenten niet gekregen. Ik protesteer hier fel tegen. Zeker gezien het feit dat deze documenten binnen 4 weken bij mij thuis hadden moeten zijn.

Op 22 maart 2010 kreeg ik een brief van u dat mijn bezwaarschrift van 30 oktober 2009 niet bij u is binnen gekomen en of ik dat alsnog wil doen. Op 23 maart 2010 heb ik dus alsnog een bezwaarschrift ingediend. Nu krijg ik op 13 april 2010 een ontvangstbevestiging op deze brief binnen, echter de kopie brief van u is gedateerd op 20 december 2009. Kunt u mij vertellen hoe dit zit ? U had mijn bezwaarschrift niet en daarom moest ik in Maart opnieuw mijn bezwaarschrift sturen maar desondanks is mijn zaak toch voor het kantongerecht gebracht op 20 december 2009 ??

Ik vind dit heel vreemd en zou graag opheldering willen.

Met vriendelijke groet,

No justice


Let wel het gaat hier over 4 km te hard he? wat een moeite ze er voor over hebben..... en ik ook trouwens!
  Bericht 
Furr
Master
Maare geen WOB dan doeje toch ingebreke stelling eruit ;) ?
  Bericht 
Stefvg
Die hard
nog nooit geWOBT en sinds dat ik actiever op flitsservice ben ook geen fanmail uit leeuwarden meer gehad.

Maar als ik belangrijke/officiele berichten/brieven verstuur vraag ik altijd om een ontvangstbevestiging binnen 10 werkdagen, geen reactie zelfde brief eruit met die opmerkingen en weer die termijn erbij.... werkt bij andere instanties meestal prima!

of is het CVOM echt zo'n pleurisbende dat ze dat ook niet voor elkaar krijgen?
  Bericht 
Furr
Master
Bij CVOM niet hoor... die zijn niet zo slim :D
  Bericht 
no justice
Master
Vandaag bericht gehad dat ik in juni voor de rechter moet verschijnen..... Ik weet nog niet of ik ga, legt er aan of ik zin/tijd en in de gelegenheid ben.... Zo zie je maar weer dat ze tot het uiterste gaan om die boete van 22 euro gegrond te krijgen. Lang leve de officier van justitie, lang leve het OM en lang leve de blauwe helden ! :slotje:
  Bericht 
Furr
Master
Haha nu moet je gaan ook :D
  Bericht 
no justice
Master
Furr schreef:
Haha nu moet je gaan ook


Aan de ene kant wil ik ook wel gaan, maar het is bij de Parnassusweg in Amsterdam en dat is drama om te parkeren. Dan moet ik met de motor en ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Ik ga er nog even over nadenken. Ik heb genoeg voer om de OVJ mee om de oren te slaan, en wil eigenlijk best wel een keer mijn gram halen. Maar aan de andere kant, het gaat maar om 22 euro en ik wil er eigenlijk geen verdere tijd en moeite aan spenderen. Dillema! Dillema! ;)
  Bericht 
Furr
Master
Nou draait meneer bij (f) lees je eigen uitspraken nog maar eens aan begin van de topics :D

Hahaha. Ik snap het wel hoor, 22 euries, maar als je zowiezo kan winnen doe dat dan en vraag reiskosten vergoeding enzo
  Bericht 
no justice
Master
als ik in de gelegenheid ben (niet hoeven te werken enzo) dan ga ik ok ? (f)
  Bericht 
fl
Master
 
Furr schreef:
Nou kijk... je moet het soms een beetje slim aanpakken, want ik heb ook wel zaken gewonnen waar alles wel klopte. Alhoewel, alles... soms krijg ik geen pv of zow, dan vind ik niet dat een zaak 100% klopt

Gewoon altijd proberen, soms val je in de Lucky Wob groep


Luister nu naar Furr, onze kampioen wobber
  Bericht 
Furr
Master
:thumb:

Dat we het WOB traject allang voorbij zijn snapt "fl" niet helemaal. :dag:
 Pagina 2 van 2  [ 62 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy