Postingstijd interval gedetecteerd van 769.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 10 van 10  [ 466 berichten ]
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Je kunt er genoegdoening mee winnen. Als die vent serieus nat gaat op z'n leugens. Maar dan moet je het alsnog meer als een maatschappelijk gewin zien dan een persoonlijk gewin.
  Bericht 
Blaataap
Master
Je kunt natuurlijk ook pas besluiten wat je wilt doen na een nachtje slapen en wat meer informatie van VIK. Ik zou zelf niet nu al een definitieve beslissing maken eigenlijk. Even laten sudderen.
  Bericht 
Plague
Master
Ik zou doorgaan omdat dergelijke types geen opsporingsbevoegdheid mogen hebben. De maatschappij is beter af zonder zulke rare snijbonen. Maar ja, kost tijd en (dus) geld. Alle begrip als je nu besluit te stoppen. Allicht kan je nog een klacht tegen hem indienen, zolang hij maar te horen krijgt dat jij vrijspraak hebt gekregen en zijn pv (dus) als onvoldoende werd beschouwd.
  Bericht 
Bambi killer
Master
Gefeliciteerd man! Eindelijk verlost van deze ellende!
  Bericht 
18vti
Master
Intelligence schreef:
Aan mij is het nu wil ik verder gaan met de meineed zaak of niet. Ik zou dan een artikel 12 sv procedure kunnen starten. Maar dan moet ik de afweging maken, wat is het mij waard om deze verbalisant terug te pakken? Want te winnen valt er niets meer.


Congratz met de goede afloop! :applaus:

Ik zou er niks meer mee doen tenzij je tijd over hebt hiervoor.....denk dat die "verbalisant" al genoeg op zijn dak gekregen heeft door dit alles.
Dat soort figuren die zo jaloers zijn kun je dan ook over de cliff douwen waardoor ze ineens heel eng kunnen gaan doen en dat is ook wat je niet wilt.
  Bericht 
bert65
Master
Intelligence schreef:
Mijn aangifte van meineed ligt er natuurlijk ook nog... dit zal wel eerst ter beoordeling naar het OM gaan voor het voor een rechter komt

Ik heb een stuk terug moeten lezen maar loopt dit eigenlijk nog? Als dat zo is, verwacht ik dat het OM wel stappen zal gaan (en moeten) ondernemen.
  Bericht 
gurb
Master
bert65 schreef:
Als dat zo is, verwacht ik dat het OM wel stappen zal gaan (en moeten) ondernemen.
OM bepaalt zelf welke zaken ze vervolgen. Dus dat is afhankelijk van de afweging die ze maken.
  Bericht 
Walker
Master
 
Met een artikel 12 procedure krijg je ze wel in beweging.... Dit is toch wel een serieuze aanklacht.
  Bericht 
snovvdog
Master
Intelligence schreef:
Aan mij is het nu wil ik verder gaan met de meineed zaak of niet. Ik zou dan een artikel 12 sv procedure kunnen starten. Maar dan moet ik de afweging maken, wat is het mij waard om deze verbalisant terug te pakken? Want te winnen valt er niets meer.

Voor jou niks, voor de samenleving, dat deze corrupte eikel nooit meer ellende via het politiesysteem kan opleggen aan mensen en dat het hopelijk andere corrupte brigadiers wat afschrikt. Het begon al met het profileren omdat er een jonge man in een dure auto reed...

Hoewel ik mij in dit topic aardig pissig over de agent heb uitgesproken, moet ik toe geven dat ik ook niet weet of ik nog tijd/moeite zou willen steken in het (juridisch) kapot maken van zo'n agent. Vaak ben ik na een onterechte bekeuring even een paar dagen pissig en daarna geloof ik het allemaal wel.

Niet te vergeten, gefeliciteerd, echt jammer wat voor ellende/draaimolen zo'n jaloerse wout kan opleggen aan een burger. Typisch voorbeeld waarom een overheid in huidige vorm gevaarlijk is voor de burgers...
  Bericht 
bdd
Respect
Wat win je er mee; genoegdoening.

En je doet de maatschappij een dienst als deze pipo ambtenaar zijn macht is ontnomen.
Ik ben van mening dat het van algemeen belang is dat dit soort figuren eens tegen de lamp lopen. Je bent al zo ver in het traject, ik zou nog ff flink doorzetten. Laat m lekker voelen.

Het is een principe kwestie ook. Hij probeerde je keihard te naaien.
Vergeet niet wat de gevolgen waren geweest als je geen camera's had.

In tegenstelling, als hij er mee weg komt krijgt hij misschien nog de smaak te pakken...
  Bericht 
gurb
Master
bdd schreef:
En je doet de maatschappij een dienst
Eens. Zoals ik een rechter ooit hoorde zeggen in een andere zaak: "De rechtstaat is geschokt door deze gebeurtenis". Daar is hier ook sprake van.
  Bericht 
Intelligence
Master
Zal ik deze ff afstoffen? Ben dus eind vorig jaar weer mijn rijbewijs kwijt geraakt toen ik even de motor los trok bij het invoegen. Binnen 2 weken terug gekregen ivm mijn werk.
Nu nodigt het OM mij uit voor een OM-hoorgesprek.... zal ik hier naar toe gaan, of het beter voor te laten komen?
  Bericht 
bert65
Master
Intelligence schreef:
Nu nodigt het OM mij uit voor een OM-hoorgesprek.... zal ik hier naar toe gaan, of het beter voor te laten komen?

Naar toe gaan? Het is toch een hoorgesprek? Laat ze maar bellen. ["... Dit is de voicemail van Intelligence....]"

Citaat:
Even

Bij invoegen en daarna ook? Vertel! Ik word ineens nieuwsgierig
  Bericht 
Piet_Piraat
Master
Intelligence schreef:
Nu nodigt het OM mij uit voor een OM-hoorgesprek.... zal ik hier naar toe gaan, of het beter voor te laten komen?
Wat denk je te kunnen halen?
  Bericht 
357kurt
Master
l.f.
  Bericht 
GSXR1000
Master
Bewaar die motor maar voor ritjes in duitsland. Verder niks van je laten horen...met hun gesprek..
 Pagina 10 van 10  [ 466 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy