Postingstijd interval gedetecteerd van 68.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.
▼
[ 2354 berichten ]
Ik had van Stinger begrepen dat veel vanuit de VS wordt gedaan, zo ook posten op Instagram. Zoiets als Amazon.nl dat ook lijkt dat het door de Google Translate machine is gegaan.
Al kunnen testen ? ik twijfel om nog een nieuwe stinger te halen of toch over te stappen naar iets anders
Voor zover ik weet werd de Ventura gefabriceerd door Beltronics en Beltronics is van Escort (geen idee of dat toen al zo was). Dus uiteindelijk was het één pot nat.
Ondertussen laat Stinger haar producten alleszins niet meer produceren bij Beltronics/Escort.
In NL doet de Escort Redline 360C Int het goed. Alleen is er blijkbaar steeds meer vals alarm op MRCT door de BSM van verschillende automerken (merkte ik zelf ook toen ik onlangs nog eens een langere trip in NL maakte). Ik zag ook dat M4rk van hier op het forum ondertussen verantwoordelijk is voor de Drive Smarter app, dus geen idee of hij nog bezig is met de firmware van de RDs en het testen/verbeteren ervan. Hij zorgde ervoor dat er nog iets bewoog voor de Europese markt, maar ondertussen is het al even stil.
Ervaringen met Stinger zijn zeer beperkt, waarschijnlijk door de heel hoge aanschafprijs.
Ik had hem onder de motorkap van mijn S6 werkte prima.
Een paar maanden met de S8 antenne gereden, detectie was met de vaste palen wel wat beter maar op de snelweg viel hij mij toch wat tegen, kreeg pas melding toen ik er voorbij was .
ik bouw heb binnenkort in de nieuwe auto dan kan ik hem weer goed testen.
Lokaal is mijn detectie dikwijls een stuk beter dan op de autostrade. Alleszins is 150m minimum niet slecht. Als dat ook je minimum op de autostrade blijkt te zijn, dan is de Stinger beter dan de Uniden R4 (welke een top performer is op K band).
Dat wordt juist afgeraden omdat je er geen steenslag op wilt hebben.
Hier had ik hem in mijn vorige auto, plaatje van een bloembak uitgeknipt en daar achter de S8. lasers zaten eronder
https://ibb.co/5sjsYcs
@speedfreak heb jij nog nieuwe ervaringen met de S8-50 antenne versus Redflex en versus RT4?
Nee, ik heb zelf geen producten van Stinger dus die kan ik spijtig genoeg niet testen.
Op RDforum is er wel een gebruiker in Australië (Shanetrain) die een Stinger heeft. Daar hebben ze ook Gatso RT4 en Redflex, dus die kan je mogelijk meer info geven.
Stinger kost momenteel dikke 2700 euro en dan komen inbouwkosten er nog bij.
Het alternatief de 360 intl kost dus 899 is eigenlijk op elk aspect beter, behalve dan dat ie niet ingebouwd kan worden?
Benieuwd hoeveel stinger nog verkoopt.
▲
[ 2354 berichten ]
utah62
Die hard
Er is een nieuwe antenne: Introductie van onze briljante S8-25 antenne
S8-50, de revolutionaire antenne die we vorig jaar introduceerden, heeft een jonger broertje... We presenteren S8-25. Het geeft je de volle Stinger zekerheid, onze ongeëvenaarde filtering, en de baanbrekende prestaties
van nagenoeg al onze verdere technische hoogstandjes, maar vanaf een beduidend lagere prijs. Let op: voor gebruik waar toegestaan - regelgeving in Europa verschilt per land.
S8-25 antenne: vlijmscherpe prestaties, met een vlijmscherpe prijs.
EEN VRIENDELIJKER PRIJSPUNT
Het voornaamste technische verschil tussen de ’25’ en ’50’ is dat de nieuweling met standaard (mono) polariteit werkt, en dus niet met Stinger’s unieke Omni-Polariteit. Maar door deze opoffering, krijgen alle S8-25 systemen een consumentenprijs die circa €400 onder die van de S8-50 systemen ligt. Dit betekent bijvoorbeeld dat een S8 instap-pakket nu 20% lager geprijsd is.
S8-50, de revolutionaire antenne die we vorig jaar introduceerden, heeft een jonger broertje... We presenteren S8-25. Het geeft je de volle Stinger zekerheid, onze ongeëvenaarde filtering, en de baanbrekende prestaties
van nagenoeg al onze verdere technische hoogstandjes, maar vanaf een beduidend lagere prijs. Let op: voor gebruik waar toegestaan - regelgeving in Europa verschilt per land.
S8-25 antenne: vlijmscherpe prestaties, met een vlijmscherpe prijs.
EEN VRIENDELIJKER PRIJSPUNT
Het voornaamste technische verschil tussen de ’25’ en ’50’ is dat de nieuweling met standaard (mono) polariteit werkt, en dus niet met Stinger’s unieke Omni-Polariteit. Maar door deze opoffering, krijgen alle S8-25 systemen een consumentenprijs die circa €400 onder die van de S8-50 systemen ligt. Dit betekent bijvoorbeeld dat een S8 instap-pakket nu 20% lager geprijsd is.
utah62
Die hard
Dave schreef:
Zit ook niemand op de wachten. Wat een rare tekst zeg, lijkt wel vertaald.
Ik had van Stinger begrepen dat veel vanuit de VS wordt gedaan, zo ook posten op Instagram. Zoiets als Amazon.nl dat ook lijkt dat het door de Google Translate machine is gegaan.
markmg
Nieuwkomer
357kurt schreef:
Ik ga binnenkort testrijden met een tevreden gebruiker, over detectie-afstanden minimaal 150m afgaand, meestal beter. S8-50 antenne en nieuwste CPU. Ik hang de 360 er wel naast.
Al kunnen testen ? ik twijfel om nog een nieuwe stinger te halen of toch over te stappen naar iets anders
markmg
Nieuwkomer
Iemand nog ervaring met de Redline en de nieuwe S8 antenne? of de vip upgraden met S8 of toch voor de Redline gaan.
Redline is toch wel een stukje goedkoper, maar nieuw voor mij.
Stinger een stuk duurder, bekend al sinds de Ventura en hele goede service, maar is dat het prijs verschil wel waard, werkt het net zo goed of beter dan de Redline?
Lastige keuze ook omdat er zo weinig ervaringen zijn.
Redline is toch wel een stukje goedkoper, maar nieuw voor mij.
Stinger een stuk duurder, bekend al sinds de Ventura en hele goede service, maar is dat het prijs verschil wel waard, werkt het net zo goed of beter dan de Redline?
Lastige keuze ook omdat er zo weinig ervaringen zijn.
speedfreak
Pro
markmg schreef:
Iemand nog ervaring met de Redline en de nieuwe S8 antenne? of de vip upgraden met S8 of toch voor de Redline gaan.
Redline is toch wel een stukje goedkoper, maar nieuw voor mij.
Stinger een stuk duurder, bekend al sinds de Ventura en hele goede service, maar is dat het prijs verschil wel waard, werkt het net zo goed of beter dan de Redline?
Lastige keuze ook omdat er zo weinig ervaringen zijn.
Redline is toch wel een stukje goedkoper, maar nieuw voor mij.
Stinger een stuk duurder, bekend al sinds de Ventura en hele goede service, maar is dat het prijs verschil wel waard, werkt het net zo goed of beter dan de Redline?
Lastige keuze ook omdat er zo weinig ervaringen zijn.
Voor zover ik weet werd de Ventura gefabriceerd door Beltronics en Beltronics is van Escort (geen idee of dat toen al zo was). Dus uiteindelijk was het één pot nat.
Ondertussen laat Stinger haar producten alleszins niet meer produceren bij Beltronics/Escort.
In NL doet de Escort Redline 360C Int het goed. Alleen is er blijkbaar steeds meer vals alarm op MRCT door de BSM van verschillende automerken (merkte ik zelf ook toen ik onlangs nog eens een langere trip in NL maakte). Ik zag ook dat M4rk van hier op het forum ondertussen verantwoordelijk is voor de Drive Smarter app, dus geen idee of hij nog bezig is met de firmware van de RDs en het testen/verbeteren ervan. Hij zorgde ervoor dat er nog iets bewoog voor de Europese markt, maar ondertussen is het al even stil.
Ervaringen met Stinger zijn zeer beperkt, waarschijnlijk door de heel hoge aanschafprijs.
markmg
Nieuwkomer
Ik ben de stinger nu al een paar dagen kwijt voor reparatie en ik merk dat ik het toch wel mis, vooral bij traject controles als je niet iets te hard gaat, of om de gemiddelde snelheid in de gaten te houden, ook de spotlist werkt in combinatie met FM toch wel weer heel goed, de afstanden zijn veel langer bij stinger dan bij FM.
Als mijn CC12 nog te repareren is, dan denk ik dat ik dan toch maar de VIP ga upgraden met de nieuwe antenne i.p.v. de redline i.v.m. de valse meldingen en stilte vanuit M4rK.
Nu nog hopen dat er een blackfriday actie gaat komen op de S8
Is er iemand op de hoogte of er nog nieuwe controles komen waar de stinger en redline niet mee overweg kunnen ? niet dat ik een nieuwe antenne koop die eigenlijk alweer verouderd is.
Als mijn CC12 nog te repareren is, dan denk ik dat ik dan toch maar de VIP ga upgraden met de nieuwe antenne i.p.v. de redline i.v.m. de valse meldingen en stilte vanuit M4rK.
Nu nog hopen dat er een blackfriday actie gaat komen op de S8
Is er iemand op de hoogte of er nog nieuwe controles komen waar de stinger en redline niet mee overweg kunnen ? niet dat ik een nieuwe antenne koop die eigenlijk alweer verouderd is.
VW
Respect
Ik vind het hier akelig stil over de VIP met de S8-50 en S8-25 antenne; enige ervaringen?
flexzor
Weet de weg
Ik heb sinds 2 weken terug de s8-50 icm een cc-22 computer ingebouwd. (nadat deze meer dan een jaar aan de kant lag)
Hij is echt wel heel stil; tot nu toe nog geen echte encouters gehad. Ik bouw eerst terug wat vertrouwen op.
Hij is echt wel heel stil; tot nu toe nog geen echte encouters gehad. Ik bouw eerst terug wat vertrouwen op.
flexzor
Weet de weg
Ik heb ondertussen een beetje (nog vrij weinig) ervaring met de redflex: deze wordt als low power weergegeven. Resultaten nogal wisselend, maar altijd wel detect vooraf (min 150m, gaande tot 3-400m), dit allen op een kronkelende secundaire weg.
Doordat mijn gps antenne geen ontvangst vindt (ik heb een warmtewerende voorruit), vermoed ik dat de snelheidsafhankelijke detecties (want dat is een optie in het menu), niet naar behoren worden uitgevoerd. Iemand tips voor de plaatsing? audi a6 c7
Voor de rest weinig mobiel materiaal tegengekomen... Zomerverlof..?
Doordat mijn gps antenne geen ontvangst vindt (ik heb een warmtewerende voorruit), vermoed ik dat de snelheidsafhankelijke detecties (want dat is een optie in het menu), niet naar behoren worden uitgevoerd. Iemand tips voor de plaatsing? audi a6 c7
Voor de rest weinig mobiel materiaal tegengekomen... Zomerverlof..?
markmg
Nieuwkomer
flexzor schreef:
Iemand tips voor de plaatsing? audi a6 c7
Ik had hem onder de motorkap van mijn S6 werkte prima.
Een paar maanden met de S8 antenne gereden, detectie was met de vaste palen wel wat beter maar op de snelweg viel hij mij toch wat tegen, kreeg pas melding toen ik er voorbij was .
ik bouw heb binnenkort in de nieuwe auto dan kan ik hem weer goed testen.
speedfreak
Pro
flexzor schreef:
Ik heb ondertussen een beetje (nog vrij weinig) ervaring met de redflex: deze wordt als low power weergegeven. Resultaten nogal wisselend, maar altijd wel detect vooraf (min 150m, gaande tot 3-400m), dit allen op een kronkelende secundaire weg.
Lokaal is mijn detectie dikwijls een stuk beter dan op de autostrade. Alleszins is 150m minimum niet slecht. Als dat ook je minimum op de autostrade blijkt te zijn, dan is de Stinger beter dan de Uniden R4 (welke een top performer is op K band).
markmg
Nieuwkomer
357kurt schreef:
Inbouwen met open vizier, niet achter een bumper
Dat wordt juist afgeraden omdat je er geen steenslag op wilt hebben.
Hier had ik hem in mijn vorige auto, plaatje van een bloembak uitgeknipt en daar achter de S8. lasers zaten eronder
https://ibb.co/5sjsYcs
VW
Respect
speedfreak schreef:
Lokaal is mijn detectie dikwijls een stuk beter dan op de autostrade. Alleszins is 150m minimum niet slecht. Als dat ook je minimum op de autostrade blijkt te zijn, dan is de Stinger beter dan de Uniden R4 (welke een top performer is op K band).
@speedfreak heb jij nog nieuwe ervaringen met de S8-50 antenne versus Redflex en versus RT4?
speedfreak
Pro
VW schreef:
@speedfreak heb jij nog nieuwe ervaringen met de S8-50 antenne versus Redflex en versus RT4?
Nee, ik heb zelf geen producten van Stinger dus die kan ik spijtig genoeg niet testen.
Op RDforum is er wel een gebruiker in Australië (Shanetrain) die een Stinger heeft. Daar hebben ze ook Gatso RT4 en Redflex, dus die kan je mogelijk meer info geven.
markmg
Nieuwkomer
Weet iemand of dit een flitser of ANPR camera is ?
Het is moeilijk te zien, het was een kleine camera die op een statief stond.
Stinger gaf geen reactie dus ik hoop dat het een ANPR camera was
https://ibb.co/b3DSfPm
Bijlagen :
Het is moeilijk te zien, het was een kleine camera die op een statief stond.
Stinger gaf geen reactie dus ik hoop dat het een ANPR camera was
https://ibb.co/b3DSfPm
Bijlagen :
Harold
Master
Als het KLPD is dan zou er een MRCT statief moeten bij staan. KLPD heeft geen inbouw apparatuur naar mijn idee. Of dat moet al veranderd zijn.
trickfan
Laat zich horen
Ik denk eraan om de stinger view met de s8-50 antenne te laten plaatsen, met twee laser vóór, het is natuurlijk een behoorlijke investering. Ik zie weinig reviews, functioneert het goed, en "ziet" hij alle in Nederland gebruikte radar en lader? Ik hoor het graag. Gr. Ruben
flexzor
Weet de weg
Ondertussen nog wat encouters op Mesta 210c en gatso rt4 gehad. Sinds de laatste update geeft hij de rt4 met een low power alarm, de mesta blijft hij toch ook wel pakken met enkele 100den meters vooraf. En voor de rest is hij zeer stil, ik begin meer en meer vertrouwen te krijgen...
speedfreak
Pro
Mesta enkel vast vermoed ik dan? Want mobiel ben ik ze in zowel Vlaanderen als Wallonië niet meer tegengekomen.
stingerdriver
Respect
Mesta kom je in vlaanderen zeker nog tegen maar begint zeldzaam te worden. Ik begin ze zelf in de bebouwde kom tegen te komen
flexzor
Weet de weg
Toch de mobiele versie: regio westvlaanderen is het 9op10 nog de mesta achter de brugpeilers op de snelweg...
speedfreak
Pro
Vreemd, ik volg meerdere FB groepen waar flitscontroles inclusief foto's gedeeld worden en Mesta ben ik ook daar de laatste jaren niet meer tegengekomen. Bij de federale politie zijn ze sowieso afgeschreven, maar lokaal kiezen ze natuurlijk elk nog op hun eigen houtje of ze vernieuwen. Zal een zone in Oost- of West-Vlaanderen zijn dan waarschijnlijk.
Lokaal is het praktisch overal Gatso RT4 of Redflex NK7 tegenwoordig, enkel hier en daar nog een zone met een oude Gatso (en blijkbaar ook Mesta).
Lokaal is het praktisch overal Gatso RT4 of Redflex NK7 tegenwoordig, enkel hier en daar nog een zone met een oude Gatso (en blijkbaar ook Mesta).
flexzor
Weet de weg
Hm, op de e40 tussen Brugge en Oostende gebruikt de wegpolitie (meestal witte grote citroen jumper) enkel de Mesta 210c. Die staat zeker 2-3 keer per week op dat stukje snelweg. Een rt4 of nk7 heb ik daar nog niet zien staan... In andere gedeelten van het land idd meestal de redflex op de snelweg.
stingerdriver
Respect
Dat is waar ik rij bijna elk weekend naar de kust tussen brugge en beernem achter een brugpijler staat meestal de mesta opgesteld en in vlaams brabant word af en toe de mesta nog gebruikt door de lokale politie zones
speedfreak
Pro
In Vlaams Brabant zal het PZ Hageland zijn dan? Ik weet dat zij vroeger een Mesta gebruikten. Van de wegpolitie ben ik wel verbaasd, zelfs in Wallonië (waar ze veel Mesta gebruikten doordat het een Frans merk is) heb ik mobiel enkel Redflexen gezien sinds enkele jaren en in West-Vlaanderen gebruiken ze dan nog steeds de Mesta. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dan weet ik alleszins dat ik alert moet zijn op andere frequenties dan de Redflex in West-Vlaanderen. Een idee op welke frequentie die specifieke Mesta juist uitzendt?
Dan weet ik alleszins dat ik alert moet zijn op andere frequenties dan de Redflex in West-Vlaanderen. Een idee op welke frequentie die specifieke Mesta juist uitzendt?
radardetector_freak
Respect
357kurt schreef:
Ik ben niet heel enthousiast over de Stinger detectie op Gatso RT3. Naar de radar toe best redelijk, 250-550 meter, mediaan rond de 350m. Van achteren benaderen is gewoon een drama. Mist compleet de boot. Geen idee hoe dat op RT4 is. Die hebben we niet in NL.
Verder zeer stille detector. MRCT gewoon goed beide kanten op.
Verder zeer stille detector. MRCT gewoon goed beide kanten op.
Stinger kost momenteel dikke 2700 euro en dan komen inbouwkosten er nog bij.
Het alternatief de 360 intl kost dus 899 is eigenlijk op elk aspect beter, behalve dan dat ie niet ingebouwd kan worden?
Benieuwd hoeveel stinger nog verkoopt.
VW
Respect
Nieuwe update 7.0.24 is beschikbaar met verschillende verbeteringen qua detecetie, gps, spotlist, logging en bugfixes.
VW
Respect
@357kurt
Je hebt dus 2 antennes S8-50 waarvan er ene 90° gedraaid is tov de andere?
Indien zo wat was je reden daartoe want de Stinger S8-50 is toch zogezegd omnipolair?
357kurt schreef:
Ik heb met een 2e antenne aan de voorzijde gereden en deze 90 graden gedraaid
Je hebt dus 2 antennes S8-50 waarvan er ene 90° gedraaid is tov de andere?
Indien zo wat was je reden daartoe want de Stinger S8-50 is toch zogezegd omnipolair?
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum