Pagina 59 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
basjuh1981
Master
Werkgever heeft nieuwe regels gisteren bekend gemaakt. Kom er niet meer onderuit.


:o Lekkere werkgever heb jij. Word het niet eens tijd om een andere werkgever te zoeken?
  Bericht 
Blaataap
Master
basjuh1981 schreef:
:o Lekkere werkgever heb jij. Word het niet eens tijd om een andere werkgever te zoeken?


:lol: :lol: :applaus: :applaus: :applaus:

Goedemorgen mensen en beer :dag: :dag:
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Vaccinatie wacht maps :nah:
Werkgever heeft nieuwe regels gisteren bekend gemaakt. Kom er niet meer onderuit.
Dus gister gebeld en kon nu al terecht voor Janssen


Lekkere principes wel :lol:

Je ouders zullen je dankbaar zijn.
  Bericht 
Joël D.
Master
basjuh1981 schreef:
Lekkere werkgever heb jij. Word het niet eens tijd om een andere werkgever te zoeken?


:roflol: :roflol: :roflol:
  Bericht 
Ducantoni
Master
basjuh1981 schreef:
Dashcam Drenthe schreef: Werkgever heeft nieuwe regels gisteren bekend gemaakt. Kom er niet meer onderuit.

:o Lekkere werkgever heb jij. Word het niet eens tijd om een andere werkgever te zoeken?


Het lijkt wel een niet nader te noemen land, waar je zo'n beetje letterlijk gedwongen wordt om geprikt te worden, anders sta je buitenspel.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Nou....dat was een succes.
In de 15 min wachten loopt er opeens een EHBO'er op mij af. Gaat het wel? Euhm ja hoezo? En volgende moment lig ik op de grond met 4 man om mij heen :x
Ben ik blijkbaar knock out gegaan door een verlaagde bkoeddruk :fp:
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Fpsdoug schreef:
Lekkere principes wel


Geen MRNA he
  Bericht 
Dion
Tour de France kenner '18
Lekker volk daar in Emmen, gaan allemaal tegen de vlakte.
  Bericht 
Blaataap
Master
Geen MRNA he


Had je toch moeten nemen. Janssen heeft dezelfde problemen als AstraZeneca :lol:

Oh wacht, we mochten het hier niet meer over hebben. Gaat het wel verder? Niet heel hard je hoofd gestoten ofzo?
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Ja man. Rare ervaring.
Naja. Soepje ff zitten en de bloeddruk was weer goed.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Blaataap schreef:
Janssen heeft dezelfde problemen als AstraZeneca


Voornamelijk bij jonge vrouwen ;)
MRNA juist bij jonge mannen (hartontsteking)

Blaataap schreef:
Niet heel hard je hoofd gestoten ofzo?


Nee. Ze hadden zelfs keurig m'n bril af gedaan bij het plat leggen :lol:
Wel vaker last van duizeligheid bij verdovingen etc.
  Bericht 
RRL
Master
basjuh1981 schreef:
:o Lekkere werkgever heb jij. Word het niet eens tijd om een andere werkgever te zoeken?

:lol: :lol: :lol:
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Geen MRNA he


Aardappel aardappel.
  Bericht 
Suggestief
Master
Citaat:
Israël voert mondkapjesplicht week na afschaffing weer in

In Israël is het vanaf vanmiddag weer verplicht om een mondkapje te dragen op binnenlocaties vanwege het toenemende aantal coronabesmettingen. Premier Bennett waarschuwde enkele dagen geleden al voor deze maatregel.

De mondkopjesplicht volgt op de 200 nieuwe coronabesmettingen, die gisteren werden gemeld, meldt de Times of Israel. Dat zou het hoogste aantal zijn in ruim twee maanden. De autoriteiten denken dat dit waarschijnlijk door de deltavariant van het coronavirus komt. De maatregel geldt niet voor sporters, twee collega's in één ruimte die geregeld samenwerken en kinderen onder de 7.

Vorige week werd de mondkapjesplicht op vrijwel alle plekken juist geschrapt, omdat het aantal besmettingen vanwege de vaccinaties flink was gedaald. Inmiddels is 65 procent van de bevolking volledig gevaccineerd of heeft een coronabesmetting opgelopen. Autoriteiten vrezen dat de deltavariant zich snel verspreidt onder mensen die niet zijn gevaccineerd.

NOZZ

Drie keer raden wat we hier krijgen over een paar maanden.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Thx guys!
Geheel onvrijwillig idd. En dan ga je nog knock out ook. Zie, had ik toch gelijk dat het gevaarlijk is! :[
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Je moet ff Kjoe aanzetten... Je kwam dus blijkbaar in ademnood... :lol: :lol: :lol:
  Bericht 
Joël D.
Master
Zo, DD is erin getrapt. Propaganda heeft gewerkt.

Stelletje schapen!
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Joël D. schreef:
Zo, DD is erin getrapt. Propaganda heeft gewerkt.

Stelletje schapen!


Heb al gelijk 5G op de telefoon!
Krijg alleen die lepel niet meer van m'n arm..
  Bericht 
R
Master
Begrijp goed, de mondkapjesplicht (met inferieur materiaal als katoen om virussen tegen te houden of chirurgische mondmasker wat vooral tegen spugen en rondvliegende lichaamsvloeistoffen bloed beschermd) is een gedragsmaatregel; je kan aan andere mensen zien dat er iets aan de hand is.

Echt helpen een virus in te dammen doet het niet en al helemaal niet in de buitenlucht.

Edit; https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b6ae1dbf/
  Bericht 
RRL
Master
Joël D. schreef:
DD is erin getrapt. Propaganda heeft gewerkt.


Zelfs de meest stugge noorderlingen zo ver kunnen krijgen. Heeft Hugootje op zijn mooie schoentjes maar mooi geflikt!
  Bericht 
Blaataap
Master
MRNA juist bij jonge mannen (hartontsteking)


Totaal verwaarloosbaar als je kijkt naar de statistieken :thumb:
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Het Italiaanse hoofdkantoor met hun kloteregels hebben mij overgehaald! :[
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Blaataap schreef:
Totaal verwaarloosbaar


Bloedpropjes bij Janssen bij jonge mannen ook ;)
Ben je noet trots dat ik een vaccin gehaald heb!
  Bericht 
Blaataap
Master
Het Italiaanse hoofdkantoor met hun kloteregels hebben mij overgehaald! :[


Je werkt voor Iveco? :woop: :woop:
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Nein!
  Bericht 
Mr.Cabdriver
Master
Fritsander Lahr
@fritsander Jun 22, 2021
Bijna negen maanden had het ministerie van VWS nodig om mijn WOB verzoek naar de Ct-waarden van de PCR testen af te wijzen omdat .......

ze de informatie niet heeft!?

Wel melden ze dat het optimale aantal cycli 40 - 45 is, terwijl de meeste onderzoeken anders aangeven.






Kan een rekenwonder dit bevestigen dan wel ontkennen?

Hans Zandvliet
@hanszandvliet79 Jun 22, 2021
@fritsander @dimgrr Nou, los van het feit dat ik het niet geloof, dan wordt het hoog tijd dat het @vws de ct-waarden wél gaat gebruiken voor het detecteren van besmettelijkheid.
Het onderzoek van @unidue toont het belang hiervan glashard aan. CT 45=17,5 biljoen keer vermenigvuldigen.


Terug naar de kinderen:

https://www.mdpi.com/2076-393X/9/7/693/htm
Citaat:
Ideally, independent scientists should carry out thorough case reviews of the very severe cases, so that there can be evidence-based recommendations on who is likely to benefit from a SARS-CoV2 vaccination and who is in danger of suffering from side effects. Currently, our estimates show that we have to accept four fatal and 16 serious side effects per 100,000 vaccinations in order to save the lives of 2–11 individuals per 100,000 vaccinations, placing risks and benefits on the same order of magnitude.

https://artsencollectief.nl/advies-who-kinderen-moeten-niet-gevaccineerd-worden/
Citaat:
Er is nog niet genoeg bewijs voor het gebruik van vaccins tegen COVID-19 bij kinderen om aanbevelingen te doen voor kinderen om te worden ingeënt tegen COVID-19. Kinderen en adolescenten hebben de neiging om mildere ziekte te hebben in vergelijking met volwassenen”.

Bron: https://www.who.int/emergencies/disease ... nes/advice

Het Artsen Collectief is het hartgrondig eens met dit advies maar maakt zich tegelijk ook grote zorgen over het komende advies van de Nederlandse Gezondheidsraad. De Gezondheidsraad heeft reeds geadviseerd om kinderen van 12 tot en met 17 jaar uit medische risicogroepen te vaccineren tegen Covid-19. Het wachten is nu op een advies over het vaccineren van gezonde kinderen. Het Artsen Collectief stuurde op 14 juni jl. een brandbrief naar de naar de Vaste Kamercommissie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Zie brandbrief: “Laten we geen gok nemen met onze kinderen” en zie ook het stuk vandaag (d.d. 22 juni) in de Telegraaf: “Gezonde tieners inenten is de omgekeerde wereld”
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Heb al gelijk 5G op de telefoon!
Goh, gaan jullie daar opeens mee in de vernieuwing? Geen rooksignalen meer?
  Bericht 
Blaataap
Master
lacheisleuk schreef:
Goh, gaan jullie daar opeens mee in de vernieuwing? Geen rooksignalen meer?


Rooksignalen zijn hier alleen nog tijdens Pasen ;)
  Bericht 
R
Master
Mr.Cabdriver schreef:
Wel melden ze dat het optimale aantal cycli 40 - 45 is, terwijl de meeste onderzoeken anders aangeven.


Aansluitend heeft het OMT nu ook vermeld dat de PCR teveel false positives geeft. Zeker met het hoge aantal cycli.

Nu onze staat toerisme en eigenpijperij even belangrijker vindt dan Corona, past men de cijfers aan waardoor nu een realistischer beeld komt van het aantal besmettingen. Met dus als belangrijkste drijfveer de code groen op de kaart van de EU.
  Bericht 
WimLex
F1 kenner '20

Groningen en Friesland zijn groen :
Citaat:
In sommige landen, zoals Duitsland, kunnen de regels zelfs verschillen per regio. Een inwoner van Groningen kan straks in Duitsland dus met minder beperkingen te maken krijgen dan iemand uit Utrecht.
https://nos.nl/artikel/2386521-nederlan ... ert-dat-op
  Bericht 
Bambi killer
Master
Dikke Dakduif schreef:
social credit systeem.


Las op rtl 4 over de CO2 punten dus het wordt er doorheen gedrukt
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Bambi killer schreef:
CO2 punten


De natte droom van links die gewoon werkelijkheid gaat worden.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Ach, uiteindelijk heb je je ook laten vaccineren, dus dit zal je ook wel gewoon accepteren.
  Bericht 
R
Master
Fpsdoug schreef:
Ach, uiteindelijk heb je je ook laten vaccineren, dus dit zal je ook wel gewoon accepteren.


:thumb: Het leven is een warm bad.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
If you cant't beat them, join them
  Bericht 
Story
Master
 
Fpsdoug schreef:
Ach, uiteindelijk heb je je ook laten vaccineren


Wat? Heb ik iets gemist?
  Bericht 
Joël D.
Master
Ja!

Vaccinatie wacht maps :nah:
Werkgever heeft nieuwe regels gisteren bekend gemaakt. Kom er niet meer onderuit.
Dus gister gebeld en kon nu al terecht voor Janssen
  Bericht 
Story
Master
 
Oeh oeh! is alles er al over gezegd of kan ik nog wat zout in de wonden strooien?
  Bericht 
Joël D.
Master
Ik zou het gewoon doen!
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Nee. De drop in de boeddruk en het 2/3 min buiten bewustzijn na vaccinatie waren al fijn genoeg.

Op de grond wakker worden met 3 ehbo'ers en een arts was een vreemde gewaarwording
  Bericht 
Joël D.
Master
Drop is toch juist goed voor lage bloeddruk?
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Ik had iets van 80/40 qua bloeddruk toen ik weer bijkwam. Na 10min en een bouillon was het weer normaal.

Moet ik eerlijk bekennen dat ik na verdoving oid ook tijd duizelig word. Maar flauwvallen was toch een eerste keer.
  Bericht 
Story
Master
 
Ik lees het net terug, is gewoon de spanning man.

Anyway, QR code binnen, lekker op reis.

  Bericht 
lorat
Master
3 ehbo'ers en een arts


Iemand Rutte al ingefluisterd dat er best nog een beetje bezuinigd kan worden? ;-)
  Bericht 
Joël D.
Master
Nee daar trap ik niet in!

XcQ aan het einde! Boefje.
  Bericht 
Story
Master
 
:nocheer:
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Wel een leuk verhaal voor het meisje die naast mij zat.

Knalt eerst iemand anders links naast mij bijna onderuit. Die heb ik geholpen en ehbo erbij gehaald. Ga ik weer zitten en gebeurt mij hetzelfde :lol:

Zal ze bang zijn geweest? :[
  Bericht 
Dion
Tour de France kenner '18
meisje die


Die meisje, wollah...
  Bericht 
Schep
Master
Dion schreef:
Die meisje, wollah...
Doet die prik toch gekke dingen met 'm

Gelukkig was de ruggengraat al voor die prik ernstig verzwakt, anders hadden we daar ook allerlei quasiwetenschappelijke verbanden voor moeten doorspitten.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Schep schreef:
Doet die prik toch gekke dingen met 'm


Go Rutte! Whoa.
Weet iemand waarom ik mijn vork niet meer van m'n arm krijg?
 Pagina 59 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Leden gezien in dit onderwerp:

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy