Postingstijd interval gedetecteerd van 32.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

 Pagina 2 van 3  [ 145 berichten ]
  Bericht 
Masterdam
Master
Nemesish3d schreef:
Op de A10 staan ze toch alleen bij knooppunt watergraafsmeer en in de buurt van afrit volendam? (+trajectcontrole a10 west)...
Klopt.

Nemesish3d schreef:
Daar een flitspaal? Ik mag toch hopen van niet, dan krijg ik van de afgelopen 10 jaar waarschijnlijk nog honderden bekeuringen binnen...
Je komt ook veel op de A9, Gaasperdammerweg? Dan ben je de Sjaak inderdaad... :wink:

JeffreyM was niet duidelijk. S111 heb je op zowel de A10 als A9. Het betreft dus de A9.

JeffreyM schreef:
Daar stond inderdaad een flitspaal
Nee, twee. Eentje voor de linkerstroken en eentje voor de rechterstroken.
  Bericht 
JeffreyM
Master
Masterdam schreef:
JeffreyM was niet duidelijk. S111 heb je op zowel de A10 als A9. Het betreft dus de A9.

:oops: Bedoelde inderdaad de A9
  Bericht 
Mess
Staan ze er sinds vandaag weer?

Citaat:
Annemarie Hendrikx @HendrikxA
@DaveRuijter @victorvogelpoel ja, sinds vandaag. Vanaf de A1, dan A9 naar Amstelveen 300 mtr voor afslag Ouderkerk en bij de benzinepomp ;)
  Bericht 
garage
Master
Mess schreef:
Staan ze er sinds vandaag weer?


Dat zijn de palen op de A9 tussen A'dam ZO en Aalsmeer en die zijn niet weggeweest. Ik schrok me de tandjes net van deze post, vannacht een stukje A9 gepakt met een behoorlijk snelheid....
  Bericht 
Mess
Ah, okay. Nu ik het opnieuw lees snap ik wat Annemarie bedoelt inderdaad. Okay top.
  Bericht 
jitzzzze
Master
De paal op de A10 oost binnenring, net na de afslag A1 is ook verdwenen. Die op de A10 noord staan er nog.
  Bericht 
ricoman911
Respect
Daan86 schreef:
Die op de hoge ring in Almere zijn ook alle 3 weg.


Zijn nu van die nieuwe compacte kastjes voor in de plaats gekomen.
  Bericht 
Daan86
Master
ricoman911 schreef:
Zijn nu van die nieuwe compacte kastjes voor in de plaats gekomen.

Klopt zijn al filmpjes in topic flevoland flitsers. (f)
  Bericht 
Masterdam
Master
jitzzzze schreef:
De paal op de A10 oost binnenring, net na de afslag A1 is ook verdwenen

Dat was 6 februari gemeld inderdaad. ;)
  Bericht 
Nemesish3d
Die hard
 
En beide flitspalen op de A10 (op- en afrit Volendam) zijn sinds gisteren ook weg :thumb:
  Bericht 
bert65
Master
De flitspaal ter hoogte van de oprit Ouderkerk waren ze gisteren ook aan het ontmantelen :thumb:
  Bericht 
DB10
Master
Nemesish3d schreef:
En beide flitspalen op de A10 (op- en afrit Volendam) zijn sinds gisteren ook weg

Dat viel mij idd ook op, nadat ik automatisch op de rem was gaan staan. Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt. Lijkt me niet dat ze die kant van de A10 leeg laten, hoop alleen niet op een TC. Ze zullen er de komende tijd vast wel wat vaker controleren/laseren, vanaf het eerste viaduct als je uit de Zeeburgertunnel komt (vanaf de Watergraafsmeer gezien). En wellicht ook van onder het viaduct bij afrit Volendam.
  Bericht 
Paint-Brush
Master
bert65 schreef:
De flitspaal ter hoogte van de oprit Ouderkerk waren ze gisteren ook aan het ontmantelen

Ook al? Wat zou nu het plan zijn? Welke bedoel je dan eigenlijk? Bij oprit Amstelveen ri Badhoevedorp?
  Bericht 
Jack.Ryan
Master
Paint-Brush schreef:
Wat zou nu het plan zijn?
TC? O:) O:)
  Bericht 
Paint-Brush
Master
Mag toch hopen van niet. Heel stuk van de A9 naar de klote. :x Maar zal wel niet, levert veel te weinig op denk ik. (HOOP IK) :lol:
  Bericht 
Archiebald
Master
bert65 schreef:
De flitspaal ter hoogte van de oprit Ouderkerk waren ze gisteren ook aan het ontmantelen


Dan zat ik dus toch niet te slapen vanmorgen! Ik dacht al "He... Hier stond toch een paal, of was het een portaal terug?". Erg apart!
  Bericht 
jeroen_aap
Weet de weg
 
Ik had dezelfde ervaring deze ochtend... Heb ik nou weer te laat geremd of zat ik zo te slapen dat ik te vroeg aan t remmen ben...

Blijk ik toch wel wakker te zijn, maar die paal weg
  Bericht 
Daan86
Master
Nemesish3d schreef:
En beide flitspalen op de A10 (op- en afrit Volendam) zijn sinds gisteren ook weg

Wilde het ook net melden. :thumb:
Zat gisterochtend ook in de auto. Euhmm... wtf ik moet hier remmen, maar ik zie niks. Toch niet weer tever gereden he. Ohnee het is echt hier dat die moet staan.
Mooi!! :woop:
  Bericht 
Nemesish3d
Die hard
 
Het zal wel op niets uitdraaien, maar ik heb Rijkswaterstaat om toelichting gevraagd (f)
  Bericht 
Doorn
Nieuwkomer
 
Vanmorgen zag ik dat twee van de drie palen tussen A2 en A4 ook weg zijn. Alleen die van A2 naar A4 na viaduct en voor de shell staat er nog, maar misschien ook niet voor lang.
  Bericht 
Nemesish3d
Die hard
 
Doorn schreef:
tussen A2 en A4 ook weg zijn

De A9 bedoel je dus? Zou best kunnen:
bert65 schreef:
De flitspaal ter hoogte van de oprit Ouderkerk waren ze gisteren ook aan het ontmantelen
  Bericht 
Archiebald
Master
Ja maar die bij het tankstation (Shell, aalsmeer/schiphol) is nu dus ook weg!

Er staan op de A9, tussen de A1 en de A4, nu geen flitspalen meer....
  Bericht 
Doorn
Nieuwkomer
 
Inderdaad goed werk verricht weer vannacht :D :D 8)
  Bericht 
Aanhanger
Master
Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn, op de A10 is ook alles weg.
Zou de hele boel weer vervangen worden door een nieuw type?
  Bericht 
JBHC
Master
 
Kreeg laatst al de schrik van mn leven toen ik met 120+ over de A10 langs de invoegstrook van de A1 reed. En ik snapte al niet hoe ik zo stom kon zijn om niet te remmen. Kwam ik er 'smiddags, bleek de hele paal te zijn verdwenen :[

Kennelijk kijk ik onbewust toch meer naar de palen dan naar de locatie O:)
  Bericht 
R
Master
Aanhanger schreef:
Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn, op de A10 is ook alles weg.
Zou de hele boel weer vervangen worden door een nieuw type?

Of zouden ze door hebben dat de verkeersveiligheid hier nooit van gediend was?
  Bericht 
Nemesish3d
Die hard
 
Kreeg net dit van mn vader op de mail:

Citaat:
Volgens een chauffeur van perk zitten er lussen in de zeeburgertunnel en bij afslag Volendam zijn het camera's op een rechte paal geworden. Hij heeft al 3 bekeuringen.


Laat het niet waar zijn... :nah: ik hoop broodje aap. Een rechte paal is het al 10 jaar. En in de zeeburgertunnel?...
  Bericht 
WimLex
F1 kenner '20
Tussen uitgang zeeburgertunnel en afslag Voldendam zit 4 km, of bedoelt die collega wat anders dan ik denk dat hij bedoelt ?
  Bericht 
Archiebald
Master
Nemesish3d schreef:
Laat het niet waar zijn.


Plaatjes bij die praatjes? Ik zie net dit op facebook:


Afbeelding
  Bericht 
Nemesish3d
Die hard
 
WimLex schreef:
Tussen uitgang zeeburgertunnel en afslag Voldendam zit 4 km, of bedoelt die collega wat anders dan ik denk dat hij bedoelt ?

Dat laatste... dat zowel in de Zeeburgertunnel als bij Volendam nieuwe palen staan... Maar dan is de vraag, ik kan me op bovenstaande plaatje geen lussen herinneren...
  Bericht 
Archiebald
Master
Bovenstaand plaatje is toch geen snelheidscamera? Maar "gewoon" een verkeerstoezicht iets?
  Bericht 
Vroeg op
Master
Archiebald schreef:
Bovenstaand plaatje is toch geen snelheidscamera? Maar "gewoon" een verkeerstoezicht iets?

ZIt jij op mijn Facebook te loeren? :lol: :lol: :lol:
  Bericht 
Archiebald
Master
Misschien... maar t lijkt me niet. Heb jij rasta's? :p
  Bericht 
Nemesish3d
Die hard
 
Archiebald schreef:
Bovenstaand plaatje is toch geen snelheidscamera? Maar "gewoon" een verkeerstoezicht iets?

Ik hoop dat je gelijk hebt (f)
  Bericht 
Vroeg op
Master
Archiebald schreef:
Heb jij rasta's?

Nee gewoon vlees, piepers en groente op mijn bord.

Iemand die tussen mijn vrienden zit had die foto gedeeld maar als ik bij die knakker kijk dan zie ik geen foto op zijn tijdlijn.
Vaag.
  Bericht 
Vroeg op
Master
Nemesish3d schreef:
ik hoop broodje aap.

Vast wel. Anders had ik al een hele rits. O:)
Trouwens ze staan ook wel eens met een statief langs de ring.
  Bericht 
DB10
Master
Nemesish3d schreef:
Kreeg net dit van mn vader op de mail:

Citaat:
Volgens een chauffeur van perk zitten er lussen in de zeeburgertunnel en bij afslag Volendam zijn het camera's op een rechte paal geworden. Hij heeft al 3 bekeuringen.


Laat het niet waar zijn... ik hoop broodje aap. Een rechte paal is het al 10 jaar. En in de zeeburgertunnel?...

Zo snel werken ze toch niet dat ze zo snel bekeuringen opsturen? Die palen daar op de A10 zijn volgens mij nog niet zo lang weg....

Als het echt waar is denk ik dat er dan een flink aantal tegemoet kan zien de komende tijd.
  Bericht 
Mess
Aanhanger schreef:
op de A10 is ook alles weg

Okay, ik ga de palen op de A9 en de A10 uitzetten in FlitsNav.
  Bericht 
JeffreyM
Master
Archiebald schreef:
Ja maar die bij het tankstation (Shell, aalsmeer/schiphol) is nu dus ook weg!

Er staan op de A9, tussen de A1 en de A4, nu geen flitspalen meer....

:woop: :woop:
  Bericht 
Paint-Brush
Master
En morgen staan ze allemaal een paar honderd meter eerder. :roflol:
  Bericht 
JeffreyM
Master
Paint-Brush schreef:
En morgen staan ze allemaal een paar honderd meter eerder.

:[ Ach dat merk ik maandag dan vanzelf wel O:)
  Bericht 
Aanhanger
Master
Mess schreef:
Aanhanger schreef:
op de A10 is ook alles weg

Okay, ik ga de palen op de A9 en de A10 uitzetten in FlitsNav.
Is dat niet wat voorbarig?
Ze zijn nog maar net weg en voor hetzelfde geld staan er volgende week weer nieuwe.

De TC op de A10 staat wel al minstens een half jaar uit, en het zal ongetwijfeld eerst aangekondigd worden als hij weer aangaat.

Dus als je perse iets uit wilt zetten, doe dan de TC en niet de palen.
  Bericht 
bert65
Master
Aanhanger schreef:
De TC op de A10 staat wel al minstens een half jaar uit, en het zal ongetwijfeld eerst aangekondigd worden als hij weer aangaat.

Ik zag eergisteren, komend vanaf de Coentunnel, nieuwe waarschuwingsborden staan voor de TC. Nieuw bord geplaatst of hebben ze die schoongemaakt?
  Bericht 
Aanhanger
Master
Dan zal de TC binnen afzienbare tijd wel weer worden aangezet.
  Bericht 
Yootzin
Master
Tc aankondiging komende vanaf Coentunnel staat er al sinds de nieuwe tunnel in gebruik is genomen.
  Bericht 
Aanhanger
Master
Ok.
Ik denk eigelijk dat er grote technische problemen waren/zijn, aangezien er een half jaar geleden al een nieuwe TC in de portalen geinstalleerd is. Om een of andere reden wordt dat ding maar niet aangezet.
  Bericht 
DB10
Master
Is het toevallig bekend of er ook een TC op de A10 bij de Watergraafsmeer komt? Lijkt wel alsof er daar ook al camera's hangen. Eind van de middag staan de borden ook vaak op 80 als je van de A2 richting Zeeburgertunnel rijdt, echter staat daar nog geen groot bord aan de kant van de weg die aangeeft dat het een TC is. Ik rijd daarom de 'gewone' snelheid die ik daar voorheen ook reed......110/120.


Archiebald schreef:
Nemesish3d schreef:
Laat het niet waar zijn.


Plaatjes bij die praatjes? Ik zie net dit op facebook:

Vanmorgen eens opgelet op de camera die daar hangt. Volgens mij hing die er al tijden en is het geen flitsert. Zal eens kijken of ik 'm vanmiddag goed op de dashcam krijg (hoop dat de kwaliteit goed is om 'm duidelijk te zien).
  Bericht 
Yootzin
Master
Zal binnenkort wel weer aangaan. Dan is het weer 24/7 80 km/u.... :nah:
ordinair cashen... :duh:
  Bericht 
Terencew47
Respect
Woensdag hebben ze inderdaad de laatste flitspaal verwijderd bij de Shell, waardoor ze alle 3 tussen A4 en A2 weg zijn. Ik zag dat ze bezig waren met werkzaamheden en dacht: "Het zal toch niet waar zijn?" En ja hoor, de laatste verwijdering staat op de dashcam, zal even kijken of het er nog opstaat :thumb:
  Bericht 
Paint-Brush
Master
Zal niet al te lange tijd duren, voordat er iets teruggeplaatst wordt denk ik. Ik ga uit voorzorg maar gewoon terug naar de 100km/h op die stukken. Rij er niet dagelijks, dus is toch tricky.
 Pagina 2 van 3  [ 145 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy