▼
[ 3607 berichten ]
Dat duurde ongeveer 12cm
En volgens mij had hij het nieteens in de gaten
Het was een doorontwikkeling van de motor die in de SM lag, en die auto was een Citroën met een Maserati motor.
Mister Marcos heeft eens geweigerd een auto te verkopen aan een potentieele klant, omdat die om een asbak vroeg in zijn kantoor !
Mijn eerste reactie was: Dave heeft een tijdmachine ja..
Fiat heeft meer verkocht.. Hoewel de 126p nu aardig verzamelobject is. Ik heb er nog omheen geslalomd in Polen..
Lolll....Gave wagentjes eigenlijk qua model.
Ik weet nog dat ik tijdens een vakantie in Turkije na een avondje flink bieren tanken bij de taxi plek specifiek om een Tofas gevraagd heb.
Ze konden er geen vinden, zeker 5 man waren aan het bellen....Uiteindelijk maar in een vrij nieuwe (Voor hen) Ford Escort gestapt met lage kmstand (die moest ik bekijken van ze ). Na het 2 minuten ritje een flinke tip achtergelaten voor de lol die ik had.
▲
[ 3607 berichten ]
Wimken
Tour de France kenner '22
DikkeDiesel schreef:
Even sprintje gedaan?
Dat duurde ongeveer 12cm
En volgens mij had hij het nieteens in de gaten
Joël D.
Master
Ook nog een Ferrari 250 GT Boano gezien. Nog snel even gekeerd maar zat vast achter een Duitser die 30@50 deed. Dus helaas geen foto maar van kunnen maken.
Bijlagen :
Bijlagen :
Lotus Omega
Master
maarten28
Master
DikkeDiesel schreef:
Mooi ding maar jammer van de Citroën-motor.
Het was een doorontwikkeling van de motor die in de SM lag, en die auto was een Citroën met een Maserati motor.
DikkeDiesel
Master
Toch vind ik de motor niet passen bij de jaren-70-supercar-styling van de auto, en de V8 in de Bora bijvoorbeeld wel.
Ducantoni
Master
Een zwarte Testarossa.
Gok zomaar dat die uit de handelsvoorraad van Munsterhuis is, aangezien het bij Hengelo(ooo) in de buurt was.
Gok zomaar dat die uit de handelsvoorraad van Munsterhuis is, aangezien het bij Hengelo(ooo) in de buurt was.
Ducantoni
Master
Hard op weg naar een halve eeuw oud.
Eerder Euro -6 of in die richting.
Heb 'm niet rijdend gezien, dus of er pluimpjes uit de pijp komen?
Citaat:
Milieuclassificatie : Euro 0
Eerder Euro -6 of in die richting.
Heb 'm niet rijdend gezien, dus of er pluimpjes uit de pijp komen?
406
Master
Marcos is wel een bijzonderheid maar de minimarcos is wel een beetje een lelijk geval.
Ik zou zooooo graaag nog een TSO GT2 willen hebben maar het schijnt dat er maar 5 van gemaakt zijn.
Ik zou zooooo graaag nog een TSO GT2 willen hebben maar het schijnt dat er maar 5 van gemaakt zijn.
Joël D.
Master
Zo'n Minimarcos is wel echt lelijk ja. Een paar jaar geleden stond er regelmatig zo'n 'echte' Marcos bij mijn ouders in de straat. Die vind ik wel gaaf.
Bijlagen :
Bijlagen :
nova_niek
Respect
Deze Speedster werd afgelopen week op mijn werk geparkeerd. Is van een kameraad van mijn werkgever.
Pita
Master
406 schreef:
Marcos is wel een bijzonderheid
Mister Marcos heeft eens geweigerd een auto te verkopen aan een potentieele klant, omdat die om een asbak vroeg in zijn kantoor !
406
Master
Bijna net zo erg als Bristol. Die willen geen auto aan James May verkopen omdat hij bevriend is met Clarkson
Schep
Master
Alpina B5 in een prachtige kleur (donkergroen, ondanks dat ie op de foto bijna zwart lijkt):
Schep
Master
Alpina is een heel ander type auto dan de M en M sport modellen. Daarnaast is de M5 er niet als touring, dus die is sowieso af.
De M550i/d is meer op sportiviteit gericht dan de Alpina (de Alpina heeft een Comfort Plus setting voor onderstel en dempers, bijv.) en de Alpina is veel breder inzetbaar, daarnaast komt de M550i zo'n 70pk tekort.
De M550i/d is meer op sportiviteit gericht dan de Alpina (de Alpina heeft een Comfort Plus setting voor onderstel en dempers, bijv.) en de Alpina is veel breder inzetbaar, daarnaast komt de M550i zo'n 70pk tekort.
406
Master
Geperforeerde fluoriserend gele frisbees achter de velgen. Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Fiat stopte de productie in 1983 maar tot 2002 kennelijk nog door Tofas gebouwd. Net zoiets als dat ze in Iran en Egypte nog steeds de Peugeot 405 bouwen.
Fiat stopte de productie in 1983 maar tot 2002 kennelijk nog door Tofas gebouwd. Net zoiets als dat ze in Iran en Egypte nog steeds de Peugeot 405 bouwen.
Dave
Webspecialist
Ik vind vooral die onderlip erg praktisch. vraag me af hoe die dat doet met al die venijnige drempels hier
Forza!
Master
406 schreef:
Fiat stopte de productie in 1983
Mijn eerste reactie was: Dave heeft een tijdmachine ja..
Fiat heeft meer verkocht.. Hoewel de 126p nu aardig verzamelobject is. Ik heb er nog omheen geslalomd in Polen..
18vti
Master
406 schreef:
Fiat stopte de productie in 1983 maar tot 2002 kennelijk nog door Tofas gebouwd.
Lolll....Gave wagentjes eigenlijk qua model.
Ik weet nog dat ik tijdens een vakantie in Turkije na een avondje flink bieren tanken bij de taxi plek specifiek om een Tofas gevraagd heb.
Ze konden er geen vinden, zeker 5 man waren aan het bellen....Uiteindelijk maar in een vrij nieuwe (Voor hen) Ford Escort gestapt met lage kmstand (die moest ik bekijken van ze ). Na het 2 minuten ritje een flinke tip achtergelaten voor de lol die ik had.
Ducantoni
Master
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Range Rover Teun en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum