▼
[ 3003 berichten ]
Behoorlijk kansloos idd...
Was laatst al op autoblog voorbij gekomen..
Blijkbaar heeft ie de velgen een ander kleurtje gegeven.
http://www.autojunk.nl/2017/02/wansmaak-smaak
En dan gewoon niet de moeite nemen om er wat andere naafkapjes op te zetten.
Het is een R12. De R16 was auto van het jaar 1969 als ik mij niet vergis.
Existenz
(vindt oude Renaults lief)
Heb die wel eens zien rijden. Is dat in 020 ?
Goeie vraag. Als je de uitlaten ziet ga je niet vragen of de inkepingen voor de uitlaten zijn. Je ziet de uitlaten, en ze zitten niet in de inkepingen, dus je hebt je antwoord al. De inkepingen moeten voor diffusers doorgaan.
Ik heb er nog 1 voor je: Waar moeten volgens JOU die uitlaten dan zitten?
Waarom denk je dat hij in dit topic staat
Zo'n beetje dezelfde kleur als op onze i10. Geeft in ieder geval wat kleur op straat. Mooi worden die a-segmentjes toch niet
En het is handig als je ze van ver ziet want je bent sneller bij ze dan gedacht.
Wat is het toch dat er mensen zijn die denken dat als ze de saaiste auto ter wereld pimpen het opeens niet meer de saaiste auto ter wereld zou zijn?
+1
▲
[ 3003 berichten ]
406
Master
Mja misschien een nederlander met een migratie achtergrond die een goedlopende buurtsuper heeft? De eigenaren van de Turkse supermarkt hier om de hoek rijden BMW X6 en X5.
Existenz
Die hard
Renault 12, verkeerde topic! Mooie bak in goeie toestand.
Een communistisch land heeft daar nog decennia op voort borduurd (Dacia 1300), in Turkije werd ie gebouwd als Toros en in Brazilië als Ford Corcel.
Tijdens mijn tour door Mauretanië een paar jaar geleden was het overigens zo ongeveer de meest voorkomende auto in het straatbeeld.
Existenz
(is het eens met libido-verlagend maar vind dat de wagen daarmee te kort word gedaan)
Een communistisch land heeft daar nog decennia op voort borduurd (Dacia 1300), in Turkije werd ie gebouwd als Toros en in Brazilië als Ford Corcel.
Tijdens mijn tour door Mauretanië een paar jaar geleden was het overigens zo ongeveer de meest voorkomende auto in het straatbeeld.
Existenz
(is het eens met libido-verlagend maar vind dat de wagen daarmee te kort word gedaan)
bernardo A.
Master
Afgezien van smaak, moet je de auto wel plaatsen in zijn tijd.
De R12 was in 1969 een spectaculaire gezinswagen. Voor die tijd een mooie vormgeving, comfortabel, voorwielaandrijving. Daar kon je destijds beslist mee voor de dag komen.
En een gedurfde vormgeving.
Ter vergelijk: VW had enkel nog auto's die toen al antiek waren, met de motor achterin. Opel en Ford boden ruime, maar conservatief gelijnde auto's met een wegligging als een dweil. In die prijsklasse kwam je voor 1 beetje hedendaagse auto toch op de Renault, de Fiat 128, of, wat later de Citroen GS.
De R12 was in 1969 een spectaculaire gezinswagen. Voor die tijd een mooie vormgeving, comfortabel, voorwielaandrijving. Daar kon je destijds beslist mee voor de dag komen.
En een gedurfde vormgeving.
Ter vergelijk: VW had enkel nog auto's die toen al antiek waren, met de motor achterin. Opel en Ford boden ruime, maar conservatief gelijnde auto's met een wegligging als een dweil. In die prijsklasse kwam je voor 1 beetje hedendaagse auto toch op de Renault, de Fiat 128, of, wat later de Citroen GS.
Lieuwe2410
Master
zandbak schreef:
Ik vind die velgen tamelijk afschuwelijk......
Behoorlijk kansloos idd...
Lotus Omega schreef:
Dat lijken wel velgen van een Alfa Romeo 147/156 GTA.
Was laatst al op autoblog voorbij gekomen..
Blijkbaar heeft ie de velgen een ander kleurtje gegeven.
http://www.autojunk.nl/2017/02/wansmaak-smaak
avg
Respect
Blijft bijzonder een R16! Meeste zijn allang vertrokken naar de eeuwige roestvelden...
Pijp is lelijk, het is niet mijn model, maar respect voor het feit dat hij nog op de weg is!
Pijp is lelijk, het is niet mijn model, maar respect voor het feit dat hij nog op de weg is!
406
Master
Lieuwe2410 schreef:
Was laatst al op autoblog voorbij gekomen..
En dan gewoon niet de moeite nemen om er wat andere naafkapjes op te zetten.
Existenz
Die hard
avg schreef:
R16
Het is een R12. De R16 was auto van het jaar 1969 als ik mij niet vergis.
Existenz
(vindt oude Renaults lief)
Ducantoni
Master
A4 schreef:
Wel origineel en op de oude blauwe platen zoals het hoort.
Heb die wel eens zien rijden. Is dat in 020 ?
Spook
Master
Masterdam schreef:
Waarom zou ik het benoemen denk je?
Goeie vraag. Als je de uitlaten ziet ga je niet vragen of de inkepingen voor de uitlaten zijn. Je ziet de uitlaten, en ze zitten niet in de inkepingen, dus je hebt je antwoord al. De inkepingen moeten voor diffusers doorgaan.
Pietert
Master
Spook schreef:
Goeie vraag.
Ik heb er nog 1 voor je: Waar moeten volgens JOU die uitlaten dan zitten?
Spook
Master
Pietert schreef:
Waar moeten volgens JOU die uitlaten dan zitten?
Waarom denk je dat hij in dit topic staat
Spook
Master
Hmm
Citaat:
“The guys over at East Bay Muscle Cars haven’t given out much info about the build, and that’s because it was a joke all along.”
“EBMC was actually recruited by Draper University in San Mateo, California, to take a Tesla Model S shell and turn it into a reception desk. It came out awesome, nonetheless, but during the early stages of the build, the guys at the shop couldn’t help themselves and dropped an LS3 into the “frunk” of the Model S shell.”
“EBMC was actually recruited by Draper University in San Mateo, California, to take a Tesla Model S shell and turn it into a reception desk. It came out awesome, nonetheless, but during the early stages of the build, the guys at the shop couldn’t help themselves and dropped an LS3 into the “frunk” of the Model S shell.”
Spook
Master
Om echt een V8 in een Model S te lepelen moet je echt heel de auto herontwerpen. Geen ruimte voor de motor, niet voor de versnelling, niet voor de transmissietunnel, niet voor de ophanging, enz. Het is niet onmogelijk maar het is wel heel veel werk. En het resultaat is waarschijnlijk ook nog eens veel langzamer.
Spook
Master
Een rij opritten, met op elke oprit een Outlander PHEV. Echt gewoon 5 op een rij. Man man man.
Ohja en iemand die z'n Polo oid van een stoep reed. Niet verlaagd maar volgens mij wel zeer gare dempers. Achteruit eraf, en skkkrrrgggggg zo met de voorbumper over de tegels. Hmm.
Ohja en iemand die z'n Polo oid van een stoep reed. Niet verlaagd maar volgens mij wel zeer gare dempers. Achteruit eraf, en skkkrrrgggggg zo met de voorbumper over de tegels. Hmm.
Fpsdoug
Master
zandbak schreef:
Lekker kleurtje
Zo'n beetje dezelfde kleur als op onze i10. Geeft in ieder geval wat kleur op straat. Mooi worden die a-segmentjes toch niet
DikkeDiesel
Master
Fpsdoug schreef:
Mooi worden die a-segmentjes toch niet
En het is handig als je ze van ver ziet want je bent sneller bij ze dan gedacht.
Blaataap
Master
DikkeDiesel schreef:
En het is handig als je ze van ver ziet want je bent sneller bij ze dan gedacht.
TheTTDriver
Die hard
@RRL, die zijn inderdaad wel erg lelijk. Ook verkopen ze volgens mij redelijk goed, want ik zie ze (bijna) wekelijks rijden.
Vandaag heb ik ook nog een oranje aygo met 4 uitlaten gespot.
Vandaag heb ik ook nog een oranje aygo met 4 uitlaten gespot.
Story
Master
12 eigenaren in de laaste 9 jaar en een onlogische tellerstand (ook de eerste keer dat ik dat bij de RDW zie)
DikkeDiesel
Master
Feitelijk schreef:
Passat
Wat is het toch dat er mensen zijn die denken dat als ze de saaiste auto ter wereld pimpen het opeens niet meer de saaiste auto ter wereld zou zijn?
Masterdam
Master
Ik vind een Passat gewoon heel mooi. Ja, hij komt veel voor maar dat is voor mij geen reden een auto lelijk of saai te vinden.
DikkeDiesel
Master
Kwestie van smaak maar ik vind het geen spannend design. Verder zien alle VW's er zo'n beetje hetzelfde uit met wat variatie in lengte en hoogte.
Dashcam Drenthe
Master
Masterdam schreef:
Ik vind een Passat gewoon heel mooi. Ja, hij komt veel voor maar dat is voor mij geen reden een auto lelijk of saai te vinden.
+1
Wie zijn er online
Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum