Pagina 39 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
BaasTimo
Master
Ogre schreef:


Vandaag gezien: deze auto, maar dan als paarse Toyota IQ :roflol:
  Bericht 
RRL
Master
Die Clio is zo belachelijk dat ik het juist weer briljant vind. Hoe krijg je het verzonnen :lol:
  Bericht 
Raymond
Master
Christafari schreef:
Als we dan daarna aan het shoppen

Jij gaat mee shoppen? Kansloos. :lol:
Mijn vrouw gaat niet meer mee als ik kleren moet hebben. We gingen ooit spijkerbroeken kopen voor mij. Ik loop de Jeans dinges binnen, zeg tegen dat meisje "die broek, 32/34, 2 stuks" en loop naar de kassa. Ben nog geen 2 minuten binnen geweest. :lol:
  Bericht 
Christafari
Master
Samen shoppen, kan best leuk zijn hoor. En moet dat goddelijke lichaam van mij ook leuk aankleden he?
  Bericht 
Spook
Master
Obligatory:

  Bericht 
Raymond
Master
Precies dat.
  Bericht 
Spook
Master
Een PT-cruiser met gele zwaailichten op het dak. Waarom?
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Was het een verkeersregelaar? Of werkverkeer?
  Bericht 
Spook
Master
Geen idee. De bestuurder had geen speciale kleren aan.
  Bericht 
Alexander_B
Master
Ik heb straks ook zo'n vleugel op m'n boodschappentrommel, dan zal iedereen ook wel vinden dat het dom en nutteloos is.

Feit is dat 't gewoon nodig is, ik kan of de auto significant zwaarder maken met ballast, of gewoon een vleugeltje achterop zetten zodat ie met de neus de juiste kant op blijft met het aanremmen van bochten op het circuit, hij is nogal tail-happy namelijk.

De meeste mensen snappen blijkbaar ook niet dat een auto van 700 kg veel leuker is dan een auto van 2 ton.

En nee, de mijne is niet zover verlaagd dat ie schraapt, en heeft geen getrokken banden, want dan kan ie niet meer zo hard. :lol:
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Weer een 16V ja?
  Bericht 
Alexander_B
Master
Dezelfde nogsteeds. :D Hopelijk semi-binnenkort met turbo, want hij staat al een tijdje binnen omdat de versnellingsbak-upgrade meer voeten in de aarde had dan ik in 1e instantie dacht.
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Alexander_B schreef:
Feit is dat 't gewoon nodig is, ik kan of de auto significant zwaarder maken met ballast, of gewoon een vleugeltje achterop zetten zodat ie met de neus de juiste kant op blijft met het aanremmen van bochten op het circuit, hij is nogal tail-happy namelijk.

Klopt Mijn voormalig Collega had dat met zijn 9000 CD circuitwagen. De kont was te licht. Met een picknicktafel op de deksel kon die ineens veel harder door de bochten op zandvoort
  Bericht 
Raymond
Master


Wat voor hobbies heb je met je Duster als je er deze banden op schroeft? :huh:
  Bericht 
Rover
Master
Off-road hobbies? Die Duster 4x4 lijkt het verrassend goed te doen off-road
  Bericht 
Raymond
Master
Serieus? Ik wist niet eens dat ze 4x4 hadden. Ik dacht weer zo’n wannabee terreinwagen gespot te hebben die net goed genoeg is om een krat bier bij de campingwinkel te halen.
  Bericht 
Rover
Master
Ik wist wel dat ze een 4x4 hadden, maar ik had er niet veel van verwacht. Na jou bericht ben ik eens gaan zoeken :lol: verbaasde mij ook :thumb:
  Bericht 
R
Master
Toch vind ik Dacia de nieuwe Skoda.

Wekken agressiviteit op.
  Bericht 
bx gek
Master
Agressie wekken ze bij mij niet op, wel weerzin
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Bekende van me die veel op bouwplaatsen komt om de infrastructuur van electrische netwerken te ontwerpen heeft ook zo'n duster gehad. Was er erg over te spreken. Zelfs drassige weilanden waren geen probleem voor hem. Moest regelmatig collega's lostrekken ook want die dachten als hij er komt met zijn Dacia kan ik er ook in met mijn Peugeot partner/ Volkswagen caddy.
  Bericht 
Walker
Master
 
Begin van dit jaar met een Duster Oroch de woestijn in geweest. Was prima te doen. Was blij dat ik hem niet zelf schoon hoefde te maken. Manmanman, wat een stofbende daar!
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Walker schreef:
Duster
Toepasselijke naam daar
  Bericht 
406
Master
  Bericht 
Christafari
Master
Je hebt kans dat die Supra gewoon het mooiere tweelingbroertje wordt. Hoe is het mogelijk?!
  Bericht 
TommyGun
Master
Wauw :dood:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Net op de snelweg bij Son een hele foute Mercedes E-klasse W211 gezien. Was mat donkergrijs, had zwarte velgen en dikke uitlaten. Het kenteken was wel gaaf: 0-000-00. Was denk ik een gepersonaliseerd kenteken uit België :)
  Bericht 
Spook
Master
Die heb ik al eens gepost hier geloof ik. Mercedes met dat kenteken.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Een Audi Q5 of 7.
Dat was niet te onderscheiden, want de auto was voorzien van een goudkleur, ongetwijfeld -later- aangebrachte folie en het deed pijn aan de ogen, daarom heb ik maar niet al te lang gekeken.
Toegegeven: op een overvol parkeerterrein vind je 'm wel snel terug.
  Bericht 
Joël D.
Master
406 schreef:


Niet echt fraai.... voorkant doet me denken aan de Fiat 124.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Bij mij in de buurt staat een Mercedes SL (R230) in matte blauw/paarse kameleonlak (die lelijke eerste variant van parelmoerlak) met donkere achterlichten en Carlsson-achtige spaakvelgen. Is van een of andere sportschool eigenaar want hij is beplakt met een bedrijfssticker op de deuren :dood:
  Bericht 
snovvdog
Master
  Bericht 
Spook
Master
X6M. Ik blijf ze lelijk vinden.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Op de rondweg bij 020: een Jetta, verlaagd en te brede wielen. :nothanks:
  Bericht 
Raymond
Master
Ik vind die Z4 wel leuk.
  Bericht 
Raaf
Master
Die z4 ziet er best leuk uit in werkelijkheid..
Ben wel benieuwd naar een minder gecamoufleerde versie. Foto's doen hem geen recht.
  Bericht 
406
Master
Raaf schreef:
Die z4 ziet er best leuk uit in werkelijkheid..

Heb je 'm al gezien dan?
  Bericht 
Raaf
Master
Stond er eind juli een bij bmw in Nürburg. Daar zie je doordeweeks sowieso veel rijden als het i-pool is.
Verhoudingen leken goed te kloppen van dat ding.
  Bericht 
keokiracer
Master
Er kwam hier net een paarse Up! met gouden velgen voorbij rijden :x
  Bericht 
Spook
Master




Ja, die motorkap is één stuk. Lekker handig als je eronder moet zijn.

Bonus:

  Bericht 
Masterdam
Master
Spook schreef:
Ja, die motorkap is één stuk.

Rot op, die heb jij vandaag niet gezien. Waar rijdt dit rond dan?!?
  Bericht 
Spook
Master
Probeer nog eens te reageren als je nuchter bent, of anderszins in staat te begrijpen hoe dit topic werkt :zzz:
  Bericht 
BaasTimo
Master
Als je 't op een plaatje ziet, dan heb je 'm toch ook gezien (vandaag)? :flower:
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Zijn dat de koplampen van een Alfa 4C? :x
  Bericht 
Spook
Master
Net echt libidoverlagend maar niet mijn ding: een oude kever. Verlaagd, white wall banden met rode buitenlijn, olijfmatgroen met grote haaientanden alsof het een A10 is. Hmmjaja.

Ook een nieuwe A-klasse in eveneens wat op een legerachtige tint groen moet lijken. En een Seat oid in LV-wrap of iets aanverwants. Waar foto's van gemaakt werden in portretmodus door de eigenaar of maatjes. Want... waarom zou je ook niet volledig stereotype gaan....
  Bericht 
Ton.
Master
Raymond schreef:
at voor hobbies heb je met je Duster als je er deze banden op schroeft? :huh:


Deze?

Youtube video
  Bericht 
Ducantoni
Master
Spook schreef:
Net echt libidoverlagend maar niet mijn ding: een oude kever. Verlaagd

Je hoeft niet ver te zoeken, hier op FS kennen we ook iemand met een dergelijke auto...
:lol:
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Ton. schreef:
Deze?
views: 43654 Dacia Duster 1.5 dCi - 2011 - 306.273 km - Klokje Rond
Ik zie 2011 en 300k en ik denk: Damn, die heeft flink doorgereden... Vervolgens kijk ik op de kalender en zie dat we alweer eind augustus 2018 zitten... Nee, valt dan wel mee. 45k per jaar is niet extreem veel.
Dan naar het filmpje: Maart 2017. Okee, meer dan 50k per jaar. :applaus: :applaus:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
En dat in een Dacia.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Een Maserati van een redelijk recent bouwjaar, met een blauwe kleur die pijn aan je ogen doet, ook hier zeer waarschijnlijk van die plakfolie. :nothanks:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
 Pagina 39 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy