Pagina 38 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Spook
Master
Zo'n auto waar nergens in de reclames staat wat voor motor erin ligt. Laat staan meer technische details. Maar wel welke kleuren je kunt krijgen en wat voor connectiviteit.

Heel hip. Maar nutteloos.
  Bericht 
Christafari
Master
Kona. Vorige week besteld met gezonde tegenzin. Werkgever heeft besloten alleen nog EV toe te staan. Dan is de Kona een van de minst slechte opties. Rijden is verschrikkelijk (alleen benzineversie gereden maar heb het over onderstel e.d.), auto zit wel bomvol; kon alleen schuif/kanteldak kiezen (gedaan) en in 7,4 seconden naar 100 is ook wel geinag. Verder is het natuurlijk verschrikkelijk, helemaal als je bedenkt dat ik voor de transitie een 3-Serie, Cupra en zelfs een XE heb kunnen kiezen. Maar Chris wilde wachten op de XC40 en toen besloot het MT dat EV de norm is :-?
  Bericht 
basjuh1981
Master
Nâh, daar ben je mooi klaar mee :|
  Bericht 
Dikke Dakduif
Master
Christafari schreef:
Vorige week besteld met gezonde tegenzin.
Gecondoleerd :cry:


on topic: Ik zag vorige week een Lamborghini SUV, nu nog steeds etterende oogtyfus ;(
  Bericht 
Fpsdoug
Master
?
Gaaf toch!


Bijlagen :


  Bericht 
Spook
Master
Was het een Urus?
  Bericht 
Ducantoni
Master
keokiracer schreef:
Kona?

:schudnee:
Maar even verder zoeken leerde dat het de Veloster is. :nothanks:
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Christafari schreef:
Verder is het natuurlijk verschrikkelijk, helemaal als je bedenkt dat ik voor de transitie een 3-Serie, Cupra en zelfs een XE heb kunnen kiezen. Maar Chris wilde wachten op de XC40 en toen besloot het MT dat EV de norm is :-?
Zonde, aan bijvoorbeeld een XE had je echt geen verkeerde wagen gehad. 2.0 diesel automaat en je rijdt lachend met 1x tanken naar Oostenrijk oid. Nieuwe 3 serie is ook leuk, al vind ik de automaat wat eigenwijs.
  Bericht 
406
Master
Maakt niet uit welk model, elke Hiejoendaj geeft je terminale oogtyfus.

Christafari schreef:
Maar Chris wilde wachten op de XC40

Why? Ik snap die auto überhaupt niet.
  Bericht 
Black98
Master
Christafari schreef:
Werkgever heeft besloten alleen nog EV toe te staan

Daar ben je mooi klaar mee. Rijden jullie nooit grotere afstanden, want dat is toch nog niet fatsoenlijk te doen?
Bij ons mogen EV's nu ook, maar niemand kiest ervoor; kun je bij iedere langere reis wel minimaal een uur extra reistijd optellen ivm stoppen om te laden, nee bedankt.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Black98 schreef:
niemand kiest ervoor

Bij gebrek aan tijd om me er verder in te verdiepen; is het niet mogelijk om een wat ouder model auto te kiezen, in plaats van een nieuwe? Zou een pluspuntje kunnen zijn wat betreft de bijtelling.
  Bericht 
BaasTimo
Master
406 schreef:
Hiejoendaj

I30N vind ik anders wel een opwindend karretje :kwijl:
  Bericht 
Raymond
Master
BaasTimo schreef:
I30N vind ik anders wel een opwindend karretje

Da's een gejatte Golf. Met Koreaanse kwaliteitsonderdelen.
  Bericht 
Black98
Master
Ducantoni schreef:
Bij gebrek aan tijd om me er verder in te verdiepen; is het niet mogelijk om een wat ouder model auto te kiezen, in plaats van een nieuwe? Zou een pluspuntje kunnen zijn wat betreft de bijtelling.

Bijtelling gaat altijd over de nieuwwaarde, dus dat maakt niet uit. Alleen ouder dan 15 jaar is goedkoper.

En natuurlijk, als je nu een EV pakt is die maar 4% dus dat scheelt behoorlijk, maar al het gedoe eromheen met laadpalen zoeken etc... moet er niet aan denken.
  Bericht 
Spook
Master
Als je tegen een Koreaan 'hiejoendai' zegt, weten ze trouwens niet waar je het over hebt. Hyundai is net als 'sunday', met een kleine aanzet op de n, en de H iets forceren met iets van een 'i' klank erachter.
  Bericht 
BaasTimo
Master
Kwam vandaag een groene Mazda Demio tegen met flinke Chrome spinners op de wielen :|
  Bericht 
TommyGun
Master
Christafari schreef:
Vorige week besteld met gezonde tegenzin

Kon je geen fiets of OV-pas krijgen? :[

Of gewoon salaris erbij. :thumb:
  Bericht 
Christafari
Master
Nou, ik krijg geld om die auto te rijden; doordat ik ver onder mijn normbedrag zit krijg ik zelfs na aftrek van bijtelling er (net) geld op toe. Maar dan nog, had liever wat anders gekozen. Levering tussen januari en mei 2019.
  Bericht 
Rover
Master
Dus je houdt het geld wat je normaal kwijt was aan bijtelling over voor een leuke weekendwagen?
Das toch helemaal leuk?
  Bericht 
Christafari
Master
Als jij voor dat geld een leuke weekendwagen kan vinden wel.
  Bericht 
KanarieVW
Master
BaasTimo schreef:
Kwam vandaag een groene Mazda Demio tegen met flinke Chrome spinners op de wielen :|


Gran Turismo 1!
  Bericht 
babsvw
Master
KanarieVW schreef:
Gran Turismo 1!
:woop: veel mee "gereden"
  Bericht 
Rover
Master
Christafari schreef:
Als jij voor dat geld een leuke weekendwagen kan vinden wel.

Bijtelling van zo'n xc40 is wat, €500 in de maand ofzo?

Daar kun je echt wel wat leuks voor rijden. Weekendauto hoeft niet nieuw te zijn, kan ook een leuk oud ding zijn met bijna 0 afschrijving.
  Bericht 
Christafari
Master
Mja, het zit wat complexer als ik naar mijn netto lasten kijk. Ook bij die XC40 kom ik onder mijn norm uit. Bovendien kijk ik tov de huidige situatie waarbij ik voor 3 tientjes auto rijd.
  Bericht 
bx gek
Master
Rover Streetwise 1.4
Wat een lelijk ding


Bijlagen :


  Bericht 
Schoenzool
Master
Nou dat kun je wel stellen. Tsjezus. Wat moet dat voorstellen.
  Bericht 
bx gek
Master
Dat vroeg ik mij ook af.
  Bericht 
Spook
Master
Hoog op zijn pootjes en dikke plastic stootstrippen rondom. Standaardrecept om een auto nog aan de man te kunnen krijgen in bv. de VS.
  Bericht 
bruintje beer
Master
Spook schreef:
Hoog op zijn pootjes en dikke plastic stootstrippen rondom.
Heel veel merken hebben het een poosje in de mode gehad om dergelijke teletubbie-versies van hun auto's aan te bieden :[
  Bericht 
Spook
Master
Hoge instap. Babyboomers. Zal nog wel even aanhouden.
  Bericht 
zandbak
Master
  Bericht 
Vroeg op
Master
Kan deze niet beter in raad het wrak Zandbak?
  Bericht 
Oldskool
Master
Vroeg op schreef:
raad het wrak

:lol: .. eigenlijk wel
  Bericht 
zandbak
Master
Had ik het kenteken even moeten weghalen? :[
  Bericht 
Exceln00b
Die hard
 
Spook schreef:
Hoge instap. Babyboomers. Zal nog wel even aanhouden.

haha, van de week had ik een leen Up! Mijn eerste reaactie toen ik eenmaal mijn auto terug had 'Jezus man, ik lig zowat op de weg'.

Dat was dan ook mijn eerste gevoel in die Up!, het leek wel een bus, zo hoog dat ik zat.

zandbak schreef:

Hè, mag dat wel, die punt. Ben je mooi klaar mee :lol:
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Exceln00b schreef:
haha, van de week had ik een leen Up! Mijn eerste reaactie toen ik eenmaal mijn auto terug had 'Jezus man, ik lig zowat op de weg'.

Dat was dan ook mijn eerste gevoel in die Up!, het leek wel een bus, zo hoog dat ik zat.
Moet je nu eens vanuit die Up in een Fiat 500 stappen.
  Bericht 
Spook
Master
Idd. Fiat 500 / Ka zit ook hoog.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
In een 500 zit op je de stoel, in plaats van erin. :duh:
  Bericht 
Spook
Master
Het is een boodschappengebakje, geen rallymonster.
  Bericht 
MOosterlaar
Laat zich horen
Exceln00b schreef:
haha, van de week had ik een leen Up! Mijn eerste reaactie toen ik eenmaal mijn auto terug had 'Jezus man, ik lig zowat op de weg'.

Dat was dan ook mijn eerste gevoel in die Up!, het leek wel een bus, zo hoog dat ik zat.


Wat voor uitvoering is dat dan? Heb dat bij de gedateerde upjes bij ons op werk niet. Die vind ik gewoon vergelijkbaar met een gemiddelde golf/polo qua instap.
  Bericht 
RRL
Master
MOosterlaar schreef:
Wat voor uitvoering is dat dan? Heb dat bij de gedateerde upjes bij ons op werk niet. Die vind ik gewoon vergelijkbaar met een gemiddelde golf/polo qua instap.

Mwah, nooit aan kunnen wennen dat de zit in de Up veel te hoog is. Elke keer als iemand anders er mee gereden had zat ik weer te balen dat er met de hoogteverstelling geklooid was, bleek dat die nog altijd in de laagste stand stond.
  Bericht 
Spook
Master
BMW's.

Een courante 3-serie met Safety Car + striping op de zijkant. Alsof ie op de Nordschleife thuishoort. Man...

En een E30 in full sjonnnie getup. Geblindeerd, smoked achterlichten, verlaagd, zwarte BBS'jes, spoiler, stickers, blauwe koplampen, brulpijp.
  Bericht 
Ogre
Master
  Bericht 
Sherlock
Master
 
200 kg aan je achterklep hangen, tsja, ook een soort downforce. :lol:
  Bericht 
Spook
Master
Hmm wat waren de regels ook alweer mbt uitstekende onderdelen?
  Bericht 
Christafari
Master
Uitstekend is nooit van toepassing op Renault.
  Bericht 
Raymond
Master
:lol: :respect:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Jezus.. dat ding moet wel luchtvering hebben, anders kan hij nooit rijden. Vraag me af hoeveel zwaarder die is tov origineel en hoeveel geld erin zit. Bodykit, velgen, plaatwerk, spoiler, accessoires, luchtvering en volledig overspuiten. Op zo'n autootje geef je al gauw 4-5x de aanschafprijs uit denk ik zo.
  Bericht 
BaasTimo
Master
En waarom?
Dit is toch echt geen gezicht? :roflol:
Zijn er serieus nog mensen die bij het zien van zo'n wagen denken: Fuck man, prachtig!

'k Krijg haast het idee dat dit een parodie is op die knakenwagens :lol:
  Bericht 
Christafari
Master
Tsja, zoveel mensen zoveel wensen. Ik vind het verschrikkelijk maar mijn voorkeur voor tuning zal voor anderen ook weer een gebrek aan smaak zijn :D (hoor regelmatig rechts van me "serieus? Vind je dat gaaf?! Ik vind het gewoon een oud stinkding". Als we dan daarna aan het shoppen zijn zeg ik ook bij alles "serieus? Vind je dat een leuk truitje? Ik vind het truttig!").
 Pagina 38 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy