Pagina 4 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
406
Master
:dood:
  Bericht 
Rover
Master
Ik zag hem vandaag bij de stealer. De Prius was al niet mooi, maar ze hebben hem nog lelijker weten te maken en niet een beetje :-x
  Bericht 
keokiracer
Master
+1 voor originaliteit
-2 voor eindresultaat
:[
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Dit pareltje kwam ik vandaag tegen in het blauw. Stond geprakeerd in Terwolde
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Maar het is wel de Type R dus is het tenminste wel echt en functioneel. Al blijven de oudere Type R's mooier.
  Bericht 
Denman
Master
 
Het ziet er niet uit, maar met 310 pk is het wel serieus speelgoed :kniktja:
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
406 schreef:
:dood:
Zie ik dagelijks als ik erlangs kom... Iemand paar straten verderop heeft zijn oude prius ingeruild voor een nieuwe.
  Bericht 
JeffreyM
Master
:x :x :dood:

En volgens het RDW is deze auto zwart :/
  Bericht 
Story
Master
 
Da's nog geen reden om voorrang te nemen! :nono:
  Bericht 
JeffreyM
Master
Feitelijk schreef:
Da's nog geen reden om voorrang te nemen! :nono:

Weg is breed genoeg gemaakt dat je de geparkeerd auto's/busjes kan passeren zelfs als er een tegenligger komt (f)


Als zelfs een taxibusje het busje voorbij kan met een tegenligger :wink:
  Bericht 
Story
Master
 
JeffreyM schreef:
Weg is breed genoeg gemaakt dat je de geparkeerd auto's/busjes kan passeren zelfs als er een tegenligger komt (f)

Geparkeerd? maar dat mag niet. :schudnee:

En als hij breed genoeg is waarom zit jij dan hier over de lijn? http://i.imgur.com/ilSVd1g.jpg
  Bericht 
JeffreyM
Master
Dat mag daar wel. Vandaar de inham (f)
Over de lijn, ja hoe kom ik anders het busje voorbij :roll: :P Met de inham is de weg breed genoeg om met z'n drieën naast elkaar te rijden.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
JeffreyM schreef:
Dat mag daar wel. Vandaar de inham

gele onderbroken streep mag je niet parkeren
  Bericht 
JeffreyM
Master
gele onderbroken streep mag je niet parkeren

Klopt. Die liggen voor en na de inham (f) Langs de inham zelf niet ;) Kijk maar op de foto waar je de jeep geparkeerd ziet staan.
  Bericht 
Story
Master
 
JeffreyM schreef:
Over de lijn, ja hoe kom ik anders het busje voorbij :roll: :P

Na de Kever natuurlijk.
  Bericht 
JeffreyM
Master
Feitelijk schreef:
Na de Kever natuurlijk.

Nagenoeg iedereen (behalve de kever nu dus :P ) rijdt daar uiterst rechts als er auto's geparkeerd staan. Zodat het tegemoetkomende verkeer er zonder problemen langs kan.
  Bericht 
Story
Master
 
Zal allemaal wel, maar:

Feitelijk schreef:
Da's nog geen reden om voorrang te nemen! :nono:
  Bericht 
JeffreyM
Master
(f)

Youtube video

VW kan mij overduidelijk al zien inhalen, maar blijft toch stug zijn 'lijn' rijden.
  Bericht 
Story
Master
 
JeffreyM schreef:
VW kan mij overduidelijk al zien inhalen, maar blijft toch stug zijn 'lijn' rijden.


En gelijk heeft ze!
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Feitelijk schreef:
En gelijk heeft ze!

Stel je voor dat we meedenken met het verkeer
  Bericht 
406
Master
Stel je voor dat iedereen daar maar klakkeloos van uit zou gaan.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
ik zou zelf al eerder naar links zijn gegaan, heb je altijd nog ruimte om toch af te remmen mocht de andere auto irritant doen.
  Bericht 
Story
Master
 
Kennen we deze nog, nog, nog....

Youtube video
  Bericht 
JeffreyM
Master
Feitelijk schreef:
En gelijk heeft ze!

:fp:

Stel je voor dat we meedenken met het verkeer

Dat dus.

406 schreef:
Stel je voor dat iedereen daar maar klakkeloos van uit zou gaan.

Dat mag je toch wel verwachten als ik al de auto's aan het voorbij gaan ben. Oh wacht, tot de motorkap kijken en niet verder he :x :P
  Bericht 
Story
Master
 
En nu nog een keer het filmpje hierboven kijken! :wink:
  Bericht 
Paint-Brush
Master
Waar is Pietert eigenlijk? :huh:
  Bericht 
Story
Master
 
Beetje druk met andere dingen.
  Bericht 
KanarieVW
Master
JeffreyM schreef:
VW kan mij overduidelijk al zien inhalen, maar blijft toch stug zijn 'lijn' rijden.


Dat kan ze duidelijk zien, maar jij hoort daar niet te zijn. Pas als zij naar (voor haar) rechts zou uitwijken heb je de mogelijkheid om dat busje voorbij te gaan. Zo niet moet je gewoon wachten. Hoe irritant vind je het zelf als iemand voorrang neemt, omdat hij/zij van mening is dat het wel kan? bv bij voor gooiers op de snelweg. Kan je ook vaak al lang zien dat iemand inloopt op de auto voor hem, maar toch is het irritant als hij hem er voor gooit.
  Bericht 
Dashcam Drenthe
Master
Feitelijk schreef:
Beetje druk met andere dingen.

zit die in je kelder?
  Bericht 
Paint-Brush
Master
Heeft hij eindelijk een vrouwtje met kort pittig kapsel aan de haak geslagen? :oops:
  Bericht 
Story
Master
 
Niet dat ik weet, dit is Masterdams maand.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Sorry, feitelijk, maar ik vind dit niet echt vergelijkbaar, de situatie in de video is een bewust versmalde weg om de snelheid eruit te halen, bij Jeff wordt gewoon gebruik gemaakt van de breedte van weg. Ik ken genoeg klinkerstraten die op die manier dus niet meer begaanbaar zouden worden, omdat een kant altijd als parkeerstrook gebruikt wordt en men in de as van de weg zo'n rijtje klinkers in de langsrichting heeft gelegd.

En hoe doe je dat dan hier? In de weekenden staat de rechterkant (in kijkrichting) helemaal vol met auto's, dat is ook de bedoeling, maar die is, net als bij Jeff, geconstrueerd als inham. De meest gebruikte oplossing hier? De stoep op. Of deze? Zoals je ziet, zijn hier aan de rechterkant parkeervakken aangebracht. Iets verderop deze, twee richtingen met parkeervakken en niet te overzien vanuit de tegemoetkomende kant. Ook deze heeft een vaak gebruikte stoep. Deze lijn is met een auto niet te volgen. Hoe doe je dat dan?
  Bericht 
Story
Master
 
Het verschil tussen de twee situaties is inderdaad dat bij JeffM slechts één bestuurder op de weghelft van de tegenligger terecht komt. Maar ik postte hem meer om het "je ziet toch dat ik eraan kom".
  Bericht 
babsvw
Master
  Bericht 
RRL
Master
Paint-Brush schreef:
Waar is Pietert eigenlijk? :huh:

Mis zijn bijdragen hier al een poosje. Vooral de gezellige threesome Feitelijk+Pietert+Masterdam. Tortelduifjes :lief:
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Dinsdag op de A58 bij Eindhoven de nieuwe Bentley Bentayga gezien. Was een beige/goud metallic kleurige op UK kenteken. Bah, wat een lelijk ding. De verhoudingen zijn volledig zoek. Bentley's zouden juist auto's moeten zijn met enige klasse en stijl maar die tijd lijkt al lang voorbij..

Tegelijkertijd reed aan de andere kant een zwarte Maybach 57 met getinte ramen, ik denk zelfs dat het een 57 S was. Die is nu ook weer niet zó lelijk maar toch, de gewone versie vind ik toch net iets mooier :) Reed er toch heel even voor +/- 900.000 euro aan auto's langs elkaar :P
  Bericht 
dvdouden
Master
babsvw schreef:
Afbeelding

Ik vind 'm stiekem best leuk :x
  Bericht 
Spook
Master
Er horen flaporen op of zo.
  Bericht 
dvdouden
Master
Of een grote spoiler en een shark-fin antenne, om de orka-look compleet te maken :lol:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
dvdouden schreef:
Ik vind 'm stiekem best leuk :x

+1
  Bericht 
Story
Master
 
dvdouden schreef:
orka-look

panda.
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Lotus Omega schreef:
Bentley's zouden juist auto's moeten zijn met enige klasse en stijl maar die tijd lijkt al lang voorbij.

Tsja dat krijg je als Duitsers er een soort bling-bling Touareg van proberen te maken.
  Bericht 
babsvw
Master
dvdouden schreef:
k vind 'm stiekem best leuk


Maserati Teun schreef:
+1


ik niet, ben echt anti Beetle :lol:
  Bericht 
Raymond
Master
Ik ben ook meer van de Stones.
  Bericht 
Spook
Master
De Beetles zijn nooit zo populair als de Beatles geweest.
  Bericht 
Spook
Master
Een Pool met een E46 in two-tone zilvergrijs/donkergrijs. Ugh.
  Bericht 
Spook
Master
Een goudgeelmetallic A3 met de typische veel te grote Phaeton-velgen, geblindeerde ramen, dubbele brulpijp, en een dikke bumperkit voorop. Geen bumperkit achter en ook geen side-skirts. Man man man.
  Bericht 
Masterdam
Master
RRL schreef:
Mis zijn bijdragen hier al een poosje. Vooral de gezellige threesome Feitelijk+Pietert+Masterdam. Tortelduifjes

Ik denk dat er een ander is. :cry:

Als ik die wolf die op onze Pietert jaagt te pakken krijg... :boos:
  Bericht 
Spook
Master
Een Lupo of Aroza. Knalroze. Echt zuurstokroze. Alle letters achter weg, maaar nieuwe teruggeplaatst. Halfords-plakletters: CHYENNNE.

Mja.
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Die reed zeker naar het kamp? :-x
 Pagina 4 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy