Pagina 27 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Spook
Master
Grille by Lexus.
  Bericht 
Alexander_B
Master
Grond voor WOK als de motorkap, deuren of achterklep niet meer kunnen sluiten... :fp:
  Bericht 
406
Master
Als Mercedes, Alfa Romeo oid er mee komen dan is het best gaaf. Maar niet infiniti, die verkopen opgedofte nissans en bestaan pas sinds 1989.
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
De Q30 is anders gewoon een GLA hoor.
  Bericht 
Christafari
Master
Ja? Heeft een GLA een Renault-Nissan-motor?
  Bericht 
406
Master
lacheisleuk schreef:
De Q30 is anders gewoon een GLA hoor.

De Q30/QX30 zijn inderdaad A/GLA. Renault/Nissan hebben dealtjes met MB. Naast het leveren van trage diesels voor de A, B, CLA, GLA en C klasses mag Merc ook Renault/nissan producten rebadgen. Zo is de Mercedes Citan gewoon een Kangoo en de X-klasse een Nissan Navara. Kennelijk mocht er ook een auto de andere kant op gerebadged worden, de Q/QX30. Waar immer nog renault motoren in zitten.

Die vage band met Mercedes is IMHO niet genoeg om infiniti opeens een imitatie silber pfeil te laten maken. :roflol:
  Bericht 
dvdouden
Master
Zelfspot: als je auto meer uitlaten heeft dan cilinders :lol:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
:fp: :fp:
  Bericht 
zandbak
Master
wtf is dit nu weer. Had wel gewoon een kenteken.

  Bericht 
Flyer
Respect
 
zandbak schreef:
wtf is dit nu weer. Had wel gewoon een kenteken.


't Was effe zoeken, maar het is een Franke buggy op basis van een ingekort VW Kever chassis.

Afbeelding
  Bericht 
406
Master
Een Wartburg 353 Kobi. Wel een cult dingetje denk ik.
  Bericht 
Ducantoni
Master
406 schreef:
trage diesels

Het is maar wat je traag noemt. Ik heb nog wel iets dat twee liter inhoud heeft en een verbazingwekkende 54 pk voortbrengt. Acceleratie meet je met een kalender en voorgloeien duurt soms een halve minuut. :[
  Bericht 
406
Master
Ja maar die is niet nieuw laat staan dat je er 40k euro (45 met wat optionele extra's) voor hebt neergelegd.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Gelukkig niet. Sterker nog: ik heb die auto zo goed als voor niets gehad, omdat de vorige eigenaar er van af wilde, wegens een a.s. emigratie. :woop:
  Bericht 
Vroeg op
Master
hier achter staat een half vergane mini die klinkt als een ferrari.
wat een godsvergeten teringherrie :fp:
De eigenaar is net 19 of zo en staat de hele dag weer eens te klooien met het dingetje op het motorblok waaraan de draad zit vanaf het gaspedaal.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Dat heet een carburateur. (f)

Misschien kan hij wel vrienden worden met die jeugdige grappenmaker die steeds voorbij komt hobbelen met een Canta, die duidelijk toe is aan een nieuw uitlaat. :duh:
  Bericht 
Vroeg op
Master
Ducantoni schreef:
Dat heet een carburateur.

oh ja das waar haha. :roflol:
  Bericht 
Vroeg op
Master

:|
  Bericht 
Spook
Master
S-Cargo! Ping-ping-ping-ping-ping-ping op de snelweg.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Het kan blijkbaar nog erger..

  Bericht 
Spook
Master
Da's de SS-Cargo.
  Bericht 
Spook
Master
Van een Jalopnik-artikel:







  Bericht 
Schoenzool
Master
Lada oud model
  Bericht 
dvdouden
Master
Subaru impreza, compleet met spoiler, luchthapper op de motorkap, racekleurtjes etc
oh ja, en het was een stationwagon :[
  Bericht 
Blaataap
Master
Christafari schreef:
Ja? Heeft een GLA een Renault-Nissan-motor?


Jep. De instappers.
  Bericht 
zandbak
Master
Zal wel een feest zijn met drempels
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Dat is er later onder geplakt. Zou flexibel moeten zijn.
  Bericht 
Spook
Master
Mijn oude auto had dat af-fabriek standaard. Niet zo laag, maar toch genoeg dat je erg op moest letten.

Zoiets:




Het is rubber en flexibel. Maar het klinkt alsof je je bumper over de drempel schraapt. Vaak genoeg gezien dat omstanders het erg grappig vonden.
  Bericht 
406
Master
Bijna alle auto's hebben zo'n rubberen lip. Als ik zie hoeveel ding van mij te verduren krijgt...
  Bericht 
TommyGun
Master
406 schreef:
Bijna alle auto's hebben zo'n rubberen lip. Als ik zie hoeveel ding van mij te verduren krijgt...


Dit dus.
  Bericht 
Story
Master
 
Kijk, ik ben niet in de positie om kapseladvies te geven, maar toch: Mevrouw, met die kale kop met grijze stoppels lijkt u net een vent.

Youtube video
  Bericht 
Spook
Master
Misschien had ze net een kuurtje achter de rug.

Wbt die lip: de meeste auto's hebben die lip niet op een paar cm boven het asfalt hangen. En bij de 'vette is het geen lip maar een air dam. Stabiliteit op hogere snelheid en dirigeert lucht onderlangs naar de intake van de radiateur.
  Bericht 
Raymond
Master
Zodat-ie ook nog koelt als het water eraf gelopen is?
  Bericht 
Spook
Master
Waar heb je het over?
  Bericht 
Story
Master
 
Ik zal wel achterlopen, maar volgens mij is dit de eerste keer dat ik een nieuwe 3008 zie.
Een auto waarvan de ontwerpers bij het zien van een Pontiac Aztec dachten: "Ja, dat ziet er goed uit!"

  Bericht 
Remo
Master
Feitelijk schreef:
Pontiac Aztec
Zou ik best willen hebben, maar dan wel in dezelfde kleur die Walter had 8)
  Bericht 
Spook
Master
Gewoon nooit wassen.
  Bericht 
Schep
Master
Feitelijk schreef:
Azteck

FTFY


Youtube video
  Bericht 
Spook
Master
Een Lancia Ypsilon in two-tone zwart met candymetallicroze. Argh.

En een Model X. Gewoon een lelijk busje.
  Bericht 
Spook
Master
Een oude blauwe Astra. Maar dan boven en onder in lichtblauw two-tone gemaakt en een dikke bodykit met brulpijpen. Zo kansloos.

En ik heb datzelfde rode rare kleine Chinese ding weer gezien. Maar ik kan het merk en model niet vinden. Het is echt een overdekte trike oid.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Een bimmer E38 met een uitlaat (vooral uitlaatgeluid) die duidelijk niet past bij het karakter van de auto. Waar is de tijd gebleven dat de Johnnys (of is het Sjonnies?) zich verplaatsten in een 3-serie die ze regelmatig en vakkundig om een boom vouwden....
  Bericht 
Spook
Master
Die rijden nu Audi.
  Bericht 
Vroeg op
Master
zandbak schreef:
Zal wel een feest zijn met drempels
Ook gewoon een Hoonigan stikker op jr gare bak. [emoji23]
  Bericht 
Spook
Master
Een satijnzwart gewrapte Fiat 500. Waarom? Waarom geef je geld uit aan het nog lelijker maken van een boodschappenwagentje? Het staat totaal niet op een auto met deze lijnen. Plus hij was smerig.

Mss moest iemand die voor zo'n bedrijfje werkt laten zien wat ie kon, en had de zus van de eigenaar haar auto ter beschikking gesteld. Zoiets..
  Bericht 
Spook
Master
Een redelijk nieuwe Mercedes. Met ster op de neus ipv in de grille. Gewrapped in een soort van satijnzwart maar dan met iets van groen- of goudflake. Heel subtiel maar toch ook heel lelijk.

En een politiebusje dat zwaar aan het kleven was hier in de stad op de bumper van onschuldige burgers.
  Bericht 
Ducantoni
Master
Spook schreef:
En een politiebusje dat zwaar aan het kleven was hier in de stad op de bumper van onschuldige burgers.

Dat noemen ze het goede voorbeeld geven? :roll:
  Bericht 
Spook
Master
Blijkbaar. Geen OGS. Haalde op een gegeven moment in op een smalle eenrichtingsstraat over de fietssuggestiestrook, de voorligger naar rechts duwend. Een tegemoetkomende fietser moest remmen.

Hij kan op weg zijn geweest naar een inbraak oid zonder dat ie wilde aankondigen dat ie in de buurt was. Maar dan nog lijkt het me niet handig om het verkeer in gevaar te brengen om daar een paar tellen eerder te zijn. Dat is althans het argument dat we zelf voor de voeten krijgen geworpen om geen rare capriolen uit te halen.
  Bericht 
Spook
Master
Gadver

  Bericht 
bruintje beer
Master
[Mediterraan hoog stemmetje]Wat is deze?[/]
  Bericht 
maarten28
Master
Je zit in de goede richting. Het is inderdaad voor een mediterraan sujet (volstrekt gespeend van enige smaak).
https://www.autoblog.nl/nieuws/mysterie ... oken-82746
 Pagina 27 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy