Pagina 3 van 61  [ 3003 berichten ]
  Bericht 
Archiebald
Master
Ja maar hoe wordt er met die autos om gegaan.... dat wil je niet weten hoor.

Lambo vond ik trouwens een dra-ma wat een rot hok!
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Als je de auto alleen op contact hebt staan, maar niet doorstart dan branden er wel vaker lampjes als check. Zegt niks.
  Bericht 
Archiebald
Master
Ja oke. Maar deze motoren draaide allemaal al. Ook tijdens het rijden bleef alles branden.
  Bericht 
Black98
Master
:kwijl:
  Bericht 
DikkeDiesel
Master
Kwijl
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Lijken wel Audi velgen.

Afbeelding

Deze week bij oprit Son een gele Gallardo, donkergrijze R8 en een donkerblauwe Aston Martin DB9 volgas zien invoegen. Was mooi. Ze reden niet achter elkaar hoor, was op verschillende dagen. De Gallardo was veruit het luidst.
  Bericht 
zandbak
Master
  Bericht 
zandbak
Master
In cabrio vorm zie ik ze zelden
  Bericht 
rve123
Master
Morris Minor Traveller (DM-85-13) in het rood en bovenal in prachtige staat :thumb:
Viel direct op met de houten delen op de achterzijde.
  Bericht 
Dennis_on_the_road
Master
Black98 schreef:
Afbeelding


Hmm gisteren nog een voorloper hiervan gezien (bj 2012?) met gorgelende V8, uiteraard met *-*-BN kenteken :roll:

Edit: waarschijnlijk deze:

http://ag-spots-2014.o.auroraobjects.eu ... 1226_1.jpg
  Bericht 
406
Master
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding




Sorry, flauw.
  Bericht 
Fpsdoug
Master
Wat is het?
  Bericht 
Injectie
F1 kenner '22
Iets van Leepu denk ik. Staat in ieder geval niet in het goede topic. :dood: :dood:
  Bericht 
Range Rover Teun
Medewerker
Fpsdoug schreef:
Wat is het?

Geen idee. RDW kent het kenteken niet.
  Bericht 
Spook
Master
Is het niet gewoon een render?
  Bericht 
406
Master
:kniktja:
Is nog zeker niet af, ben er nog wel een jaar mee bezig gok ik zo (op het huidige tempo dat ik er nu tijd aan kan besteden)

Fpsdoug schreef:
Wat is het?

Eigen creatie. Vandaar dat er ook onder staat "Sorry, flauw" :wink:
Maserati Teun schreef:
RDW kent het kenteken niet.

Klopt, RDW is nog bij de beginletter J geloof ik.
Injectie schreef:
Staat in ieder geval niet in het goede topic. :dood: :dood:

Dat mag je vinden. Als je een voorstel hebt dan wil ik dat wel via de PM ontvangen :wink:
Injectie schreef:
Iets van Leepu denk ik.

Die snap ik niet. Leepu maakt enkel dingen met te veel onsamenhangende lijntjes en tierelantijntjes, nu mag je veel vinden maar een druk ontwerp is het niet. De connectie met Leepu vat ik dus niet.
  Bericht 
Spook
Master
Je moet iets met die neus doen. Motorkap te plat. Idem met de voorbumper en grille. Koplampen. En ik zie auto's graag gewoon met spiegels.

Achterkant is niet verkeerd. Zijkant op zich ook niet alleen doet het me wel wat denken aan een Mercedes stationwagen.
  Bericht 
406
Master
Spook schreef:
Je moet iets met die neus doen. Motorkap te plat

Profiel van de neus is bijna identiek aan die van een aston martin rapide. Veel meer aflopen kan ie trouwens ook niet, dan past er niks meer onder. In voorgaande revisies was ie wel minder breed maar toen kwam ik uiteindelijk niet uit met de binnenruimte (versnellingsbak zit tussen de knieën van de voorpassagiers :lol: )
Spook schreef:
En ik zie auto's graag gewoon met spiegels.

Die moeten (net als deurhendels, B-stijl en nog 100.000 dingen) nog gemaakt worden. :wink:
Spook schreef:
Zijkant op zich ook niet alleen doet het me wel wat denken aan een Mercedes stationwagen.

Dat kan kloppen. Ik wilde de kofferruimte ongeveer gelijk hebben aan die van een E-Klasse estate en ook de hele opzet van de auto verschilt niet veel van een CLS Shootingbrake.
  Bericht 
Spook
Master
Bedoel je niet een Lagonda / Taraf? Die neus zou imo beter kunnen door die motorkap iets van contouren te geven.
  Bericht 
406
Master
:schudnee: , Contouren zouden wellicht optisch kunnen helpen.
Afbeelding
  Bericht 
Spook
Master
Kijk eens naar de neus van een Lagonda, en dan naar een Rapide. Dan lijkt die motorkap toch echt veel meer op de eerste imo. Maar dan zelfs met nog minder definitie..



Het is vooral die hoekigheid. De neus is tot nagenoeg het uiteinde even breed. Daarom die gelijkenis.

Het lijkt ook wel wat op een DMC-12:



Allemaal '80s wagens.
  Bericht 
Griffin
Master
Damn, wat een kar...





Stond nog wel meer op de parkeerplaats (een inmiddels vrij "gewone" i8, diverse Porsches, een Bentley en nog wat soortgelijk spul) maar deze spande toch wel de kroon.

Leuke 6 liter 12 cylinder onder de motorkap waar je vast meer uit kan peuteren dan de 476 pk die hij standaard levert.
  Bericht 
Pita
Master
 
Voor de liefhebbers van klassiekers : In Breda rijdt tegenwoordig een XJS Shooting Brake rond !
  Bericht 
lacheisleuk
Master
 
Welliswaar vrijdag, maar daarom niet minder leuk:
RS5
TT RS
Civic Type-R in metallic diepblauw, gave kleur
Deze Ferrari
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
De nieuwe audi S5 is uit. Schitterende auto op de voorkant na vind ik. Heb ff snel iets gesjopt waarbij de linkse gesjopt is. Heb de koplamp scherper laten lijnen, en de sierstrip aangepast. Vind het op die manier mooier dan het origineel. Wat jullie?

  Bericht 
Spook
Master
Leuke A1 A2 A3 A4 A6 A7 A8 A5
  Bericht 
Lotus Omega
Master
Ik vind die nieuwe Audi's helemaal niks. Veel te strak en gepolijst. Lijkt ook zoveel op elkaar en de motoren zijn amper nog te horen, zelfs bij de S-versies.
  Bericht 
406
Master
-Joske- schreef:
Wat jullie?

Ik was nog iets grondiger te werk gegaan. Vind de koplampen in jouw sjop nog niet strak genoeg. Sierstrip is wel een hele verbetering.
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
Zoiets?

  Bericht 
Ducantoni
Master
Twee weken terug, Manta in Luxemburg..

  Bericht 
Rover
Master
Vandaag zijn onze eerste 2 elektrische vrachtwagens in gebruik genomen. Is toch vreemd zo'n stil ding.
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
Bumper beneden ook nog wat aangepast... Kan Audi dit aub ff doorvoeren in de facelift.

  Bericht 
Spook
Master
Ducantoni schreef:
Manta in Luxemburg


I'll allow it.
  Bericht 
-Joske-
Tour de Fr kenner '19 '20
Eind resultaat:

  Bericht 
Marten320TD
Master
 
Ik houd juist wel van die strakke, minimalistische lijnvoering van VW en Audi. :thumb:
Tegenwoordig lijken de ontwerpers ALLES uit hun 3D ontwerpprogrammatuur te willen trekken wat mogelijk is. Accentje hier, vouwtje daar, nog een lijntje, spoilertje, splittertje, nog een ronding...
Opel had altijd al een handje van nutteloze lijnvoering, maar tegenwoordig doet bijna elke fabrikant dat...... zelfs mijn geliefde BMW :cry:
  Bericht 
Spook
Master
Geyl niet echt, maar wat iesj deze??

Dikke Benz. Nieuw. CLS oid. Brede bandjes. Laag. Getinte ramen. Chromen grille met juweeltjes (zoiets). Wit, maar de front splitter / onderste rand van de voorbumper was in knalrood gespoten.

Is dat hip?
  Bericht 
Ton.
Master
Ducantoni schreef:
Twee weken terug, Manta in Luxemburg..


Stiekem is dit toch gewoon een vet ding. Jammer dat er alleen zo veel van die auto's in verkeerde handen zijn gevallen.
  Bericht 
DidbeZ
Master
-Joske- schreef:
Eind resultaat:


Donkere grill vind ik erg lelijk, voor de rest is ie er wel strakker op geworden!
  Bericht 
Story
Master
 
Een Morris Tourer 81-PL-83
  Bericht 
Lotus Omega
Master
-Joske- schreef:
Eind resultaat:


Mijn aanpassingen aan de linker nog:

Audi logo terug, spijlen grille terug en donker ipv chroom, raamlijsten zwart, spiegelkappen in lakkleur, chroom side skirts in lakkleur, geen chroom in bumper, mistlampen in bumper.

Deze week nog een witte McLaren MP4-12C langs Son op de snelweg. Volgens mij de eerste keer dat ik een McLaren zag in het wild. Ik hoop ooit nog een keer de F1 te zien, mi. de ultieme supercar 8)
  Bericht 
406
Master

Precies zoals ik m zelf ook zou bestellen. Mondstein, bruin leer, schuifdakje, zwarte raamomlijsting en keramische afwerking van knopjes. Ja zet maar voor de deur.

Grappig, zo dacht de eigenaar ook over mijn coupé :lol:
  Bericht 
Vroeg op
Master
das een sedan. :zzz:
  Bericht 
keokiracer
Master
Vroeg op schreef:
das een sedan.

En dan?

406 schreef:
Grappig, zo dacht de eigenaar ook over mijn coupé

De blauwe of de grijze? :P
(of is 1 daarvan geen coupé? :oops: )
  Bericht 
Vroeg op
Master
keokiracer schreef:
En dan?

sedan met vier deuren en een lage daklijn naar achteren...
  Bericht 
keokiracer
Master
... Dus?
  Bericht 
Vroeg op
Master
dat dus.
  Bericht 
keokiracer
Master
Ik volg je voor geen meter, maar zal wel aan mij liggen :colaatje:
  Bericht 
Spook
Master
Als een sedan met 4 deuren een coupé is, dan is een shooting brake met 3 deuren een hatchback. Zo werkt het niet.
  Bericht 
Paint-Brush
Master
Natuurlijk wel jammer dat het geen 650 is. :[
  Bericht 
406
Master
Spook schreef:
. Zo werkt het niet.

Zo werkt het wel. Enige nadeel aan die 6 is de coupe pretentie.

Vroeg op schreef:
das een sedan. :zzz:

Alsof een sedan niet mooi kan zijn?

keokiracer schreef:
De blauwe of de grijze? :P
(of is 1 daarvan geen coupé? :oops: )

De Beige, en t zijn allebei coupés :biertje:
 Pagina 3 van 61  [ 3003 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy