Pagina 2 van 2  [ 56 berichten ]
  Bericht 
Masterdam
Master
Walker schreef:
Ik durf de benzinetank wel verder leeg te rijden.
Mja, ik kwam erachter at mijn auto weigert de standkachel te activeren als het brandstofniveau te laag is. Ik kon nog 160km op die tank!! :fp:
  Bericht 
RAH
Master
Masterdam schreef:
Met mijn hybride niet dan


Dan gebruik je hem niet zoals hij bedoeld is. Alles elektrisch behalve als het echt niet meer gaat, maar dan op de brandstof motor naar de eerste de beste laadpaal en daar weer stroom tappen.

Walker schreef:
1 Voordeel: Ik durf de benzinetank wel verder leeg te rijden


In mijn tank zit dan wel diesel, maar ik denk dat ik hem net zo ver duur leeg te rijden, misschien nog wel verder.
  Bericht 
Masterdam
Master
RAH schreef:
Dan gebruik je hem niet zoals hij bedoeld is. Alles elektrisch behalve als het echt niet meer gaat, maar dan op de brandstof motor naar de eerste de beste laadpaal en daar weer stroom tappen.
Ai. Ik hoop maar dat de plisies daar niet achter komt. :o

Mij gaat het erom dat het voor 357kurt een reden is om hybride af te fakkelen. Nou, bij dezen weerlegd. Ik zou dan eerder zeggen dat het kut is om meer gewicht mee te zeulen, terwijl daar nauwelijks iets tegenover staat. Dat lijkt me een beter argument tegen.
  Bericht 
Griffin
Master
Masterdam schreef:
ben nog nooit een defecte paal tegengekomen

Mwoah.... als het een EV-Box paal is, is de kans wel groot dat'ie niet werkt. Die dingen zijn nergens tegen bestand lijkt het wel. In de drie jaar dat ik nu een EV rijd een keer of vijf gezien waarvan 4 keer een EV-Box en een keer een onbekend merk (en dan laat ik de laders die vers geplaatst waren maar drie maanden lang defecten vertoonden bij het nieuwe pand van mijn toenmalig werkgever maar buiten beschouwing).


Walker schreef:
1 Voordeel: Ik durf de benzinetank wel verder leeg te rijden.


Ja? Jij komt regelmatig met minder dan 10km range over thuis? :roll:
  Bericht 
Walker
Master
 
Mijn range vanochtend was 33 km. Gisteravond laat terug, en geen zin om te tanken. Tankstation van vanochtend kwam na 50 km, dus toch maar even gestopt om dat een collega vanochtend de auto nodig had... De 60 km terug naar huis had ik waarschijnlijk ook nog wel gered.
  Bericht 
Speedy J
Master
Ik heb een hele andere vorm van hybride, zonder stekker en zo dus ik doe niet mee in dit verhaal maar ik ben er wel blij mee!

Fijn weekend 8)
 Pagina 2 van 2  [ 56 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy