▼
[ 4013 berichten ]
Prachtig, wat mooi. Kan zo op een tegeltje.
Ik heb geen zin om te kijken maar 'we all love you Hammie'-reacties eronder, naar ik aanneem.
nog een Aussie
moest het ook opzoeken maar hier kan je wel mee thuiskomen
Duitse degelijkheid
Als dit acteren was. Kan hij zo verder als acteur in Hollywood Ik geloof er wel dat het echt was zoals die uit stapte.
Dat kan hij sowieso, verleden jaar had hij te pas en te onpas last van corona verschijnselen.
Welnee, paar minuten later staat ie met een strak gezicht een interview te doen. Als je echt rugpijn hebt lukt je dat nooit. Ik wens het niemand toe maar dit was onzin. Zullen beiden zeker last hebben maar war je zag was overacteren.
De echte pijn zit 'm in het continue achter Russel moeten eindigen.
Klopt......
Maar niet serieuze rugpijn...spierpijn dan:
Echter....als je in een verkeerde houding gezeten hebt kan je bij opstaan zodanig spierpijn reactie krijgen dat bewegen moeilijk gaat.
Dat is dan wel in 2 minuten voorbij als je weer wat beweegt , strekt en rondloopt.
De reactie van Lewis bij uitstappen lijkt meer op zoiets...
(Iets wat ik wel eens heb na het zitten in een verkeerde stoel, maar daar klaag ik verder nooit over....)
Genoeg tijd om die kater eruit te slapen voor de race begint
Hier zowel zaterdag als zondag een bbq, maar die zijn wel op tijd klaar denk ik.
De rest succes wensen met de laatste afwas en dooeeiiii
Nou dat niet. Het is om 20.00 uur afgelopen en dan rijd ik terug vanuit Utrecht (in mijn nieuwe bolide die ik morgenavond mag ophalen ).
Ah, de lekkere Arkana. Ik ben benieuwd
Het feest duurt maar tot 20:00 uur. Dus dat red ik makkelijk om de kwalificatie te kijken.
Een normaal weekend.
Want geen extra eisen dit weekend. Dit is een soort van meet weekend op zijn best. (Niet zeker of ze de sensors al gemonteerd krijgen kan dus ook nog een race opschuiven dat meten....
Ik verwacht voor de zomerstop dus eigenlijk geen regel veranderingen.
En mocht het inderdaad gaan om maximale stuiters en G krachten.....dan zal RB er garen bij kunnen spinnen want dat kan betekenen dat andere teams inclusief Mercedes en Ferrari de wagen hoger moeten afstellen en langzamer worden terwij een RB, Alpine , mogelijk ook Haas gewoon met de huidige afstellingen verder kunnen.
▲
[ 4013 berichten ]
Dikke Dakduif
Master
Blaataap schreef:
Latifi rijdt in Canada voor het laatst voor Williams.
Maar hoe kan Red Bull dan ooit nog winnen als hun dedicated safety car veroorzaker niet meer mee doet?
Dave
Webspecialist
Suggestief schreef:
En hij heeft op twitter gereageerd.
Prachtig, wat mooi. Kan zo op een tegeltje.
Ik heb geen zin om te kijken maar 'we all love you Hammie'-reacties eronder, naar ik aanneem.
dvdouden
Master
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... -me-beter/
hij is er gewoon bij hoor
hij is er gewoon bij hoor
Citaat:
De door rugpijn geplaagde Lewis Hamilton heeft op Instagram van zich laten horen. De zorgen van teambaas Toto Wolff bleken niet helemaal terecht: Hamilton is er gewoon bij komend weekend bij de Grand Prix van Canada.
Door al het gestuiter van zijn Mercedes in Bakoe kreeg de rug van Lewis Hamilton zondag het behoorlijk zwaar te verduren. Zo zwaar dat hij tijdens de race al liet weten enorm pijn aan zijn rug te hebben en hij na de race duidelijk met pijn uit de auto kroop. Mercedes-teambaas Toto Wolff wond er geen doekjes om en stelde dat Hamilton 'er erg slecht aan toe was' en dat er nagedacht moest worden over het inzetten van een reservecoureur in Canada. Daar vindt immers komend weekend al de volgende race plaats. Het valt allemaal toch wel mee, zo blijkt nu uit een bericht van Hamilton op Instagram.
De zevenvoudig wereldkampioen verklaart dat het al een stuk beter gaat dan gisteren. "Gisteren was zwaar en ik kon maar moeilijk slapen, maar ik ben met een positief gevoel wakker geworden! Mijn rug is nog een beetje pijnlijk en bont en blauw, maar niets ernstigs gelukkig." De Brit verklaart verder dat hij met zijn fysio aan de slag is geweest en acupunctuur heeft gedaan. "Ik ben er dit weekend bij, ik zou het voor geen goud willen missen." Fans van Hamilton, maar ook Toto Wolff, kunnen dus weer opgelucht ademhalen.
Door al het gestuiter van zijn Mercedes in Bakoe kreeg de rug van Lewis Hamilton zondag het behoorlijk zwaar te verduren. Zo zwaar dat hij tijdens de race al liet weten enorm pijn aan zijn rug te hebben en hij na de race duidelijk met pijn uit de auto kroop. Mercedes-teambaas Toto Wolff wond er geen doekjes om en stelde dat Hamilton 'er erg slecht aan toe was' en dat er nagedacht moest worden over het inzetten van een reservecoureur in Canada. Daar vindt immers komend weekend al de volgende race plaats. Het valt allemaal toch wel mee, zo blijkt nu uit een bericht van Hamilton op Instagram.
De zevenvoudig wereldkampioen verklaart dat het al een stuk beter gaat dan gisteren. "Gisteren was zwaar en ik kon maar moeilijk slapen, maar ik ben met een positief gevoel wakker geworden! Mijn rug is nog een beetje pijnlijk en bont en blauw, maar niets ernstigs gelukkig." De Brit verklaart verder dat hij met zijn fysio aan de slag is geweest en acupunctuur heeft gedaan. "Ik ben er dit weekend bij, ik zou het voor geen goud willen missen." Fans van Hamilton, maar ook Toto Wolff, kunnen dus weer opgelucht ademhalen.
JonnyJohnson
F1 kenner '21
Walker
Master
Mercedes heeft met het ontwerp van de auto verkeerd gegokt door de kleinere sidepods te compenseren met een lagere bodemplaat. Nu het verkeerd uitpakt wil men de regels aan laten passen...
In de windtunnel zal het allemaal wel goed uitgepakt hebben: lage Cw, veel downforce. Maar een rijdende auto gedraagt zich blijkbaar toch anders.
In de windtunnel zal het allemaal wel goed uitgepakt hebben: lage Cw, veel downforce. Maar een rijdende auto gedraagt zich blijkbaar toch anders.
Raymond
Master
Ik meende ergens gelezen te hebben dat de auto’s in het veld een snelheid halen welke niet gesimuleerd kan worden in een windtunnel en dat het daarom moeilijk was om het gehobbel van tevoren goed in te schatten.
Piet_Piraat
Master
Blaataap schreef:
Latifi rijdt in Canada voor het laatst voor Williams. Piastri vanaf Silverstone in de auto.
Pi-wie?Dikke Dakduif schreef:
Welbeschouwd kan het idd nog alle kanten op en moet je Mercedes nog steeds niet uitvlakken, zij rijden namelijk wel iedere race uit met twee wagens en Russel is super constant in zijn prestaties. Ik snap dus eigenlijk niet zo goed waar ze zo over lopen te zeiken, de concurrentie heeft de ene DNF na de andere terwijl ze zelf een super betrouwbare auto hebben.
Het is eigenlijk gewoon knetterknap. Die kar rammelt de hele weg en blijft gewoon heel!
Dave
Webspecialist
Piet_Piraat schreef:
Pi-wie?
nog een Aussie
Citaat:
Championship titles
2021 FIA Formula 2 Championship
2020 FIA Formula 3 Championship
2019 Formula Renault Eurocup
2021 FIA Formula 2 Championship
2020 FIA Formula 3 Championship
2019 Formula Renault Eurocup
moest het ook opzoeken maar hier kan je wel mee thuiskomen
Piet_Piraat
Master
Dave schreef:
moest het ook opzoeken maar hier kan je wel mee thuiskomen
Dat zijn mooie opeenvolgende titels ja. Beetje jammer om dan bij Williams terecht te komen.
Mr.Cabdriver
Master
Hij is reservecoureur bij Alpine, mooi dat ze hem de kans niet afnemen.
Prema kan het ook zonder hem.
https://www.fiaformula2.com/Standings/Team?seasonId=178
Blaataap schreef:
Jep, die kan wel rijden.
Prema kan het ook zonder hem.
https://www.fiaformula2.com/Standings/Team?seasonId=178
basjuh1981
Master
Piet_Piraat schreef:
Het is eigenlijk gewoon knetterknap. Die kar rammelt de hele weg en blijft gewoon heel!
Duitse degelijkheid
Injectie
F1 kenner '22
basjuh1981 schreef:
Het zou ook kunnen zijn dat hij aan het acteren is om wat
Als dit acteren was. Kan hij zo verder als acteur in Hollywood Ik geloof er wel dat het echt was zoals die uit stapte.
JonnyJohnson
F1 kenner '21
Injectie schreef:
Kan hij zo verder als acteur in Hollywood
Dat kan hij sowieso, verleden jaar had hij te pas en te onpas last van corona verschijnselen.
Dave
Webspecialist
Injectie schreef:
Ik geloof er wel dat het echt was zoals die uit stapte.
Welnee, paar minuten later staat ie met een strak gezicht een interview te doen. Als je echt rugpijn hebt lukt je dat nooit. Ik wens het niemand toe maar dit was onzin. Zullen beiden zeker last hebben maar war je zag was overacteren.
De echte pijn zit 'm in het continue achter Russel moeten eindigen.
Mr.Cabdriver
Master
zadkine
Master
Dave schreef:
Als je serieuze rugpijn hebt sta je er niet zo bij
Klopt......
Maar niet serieuze rugpijn...spierpijn dan:
Echter....als je in een verkeerde houding gezeten hebt kan je bij opstaan zodanig spierpijn reactie krijgen dat bewegen moeilijk gaat.
Dat is dan wel in 2 minuten voorbij als je weer wat beweegt , strekt en rondloopt.
De reactie van Lewis bij uitstappen lijkt meer op zoiets...
(Iets wat ik wel eens heb na het zitten in een verkeerde stoel, maar daar klaag ik verder nooit over....)
basjuh1981
Master
basjuh1981
Master
De kwalificatie zal ik waarschijnlijk moeten missen, dan heb ik een bedrijfsfeest. Het belangrijkste is de race.
adinsx
Master
basjuh1981 schreef:
De kwalificatie zal ik waarschijnlijk moeten missen, dan heb ik een bedrijfsfeest. Het belangrijkste is de race.
Genoeg tijd om die kater eruit te slapen voor de race begint
Hier zowel zaterdag als zondag een bbq, maar die zijn wel op tijd klaar denk ik.
De rest succes wensen met de laatste afwas en dooeeiiii
basjuh1981
Master
adinsx schreef:
Genoeg tijd om die kater eruit te slapen voor de race begint
Nou dat niet. Het is om 20.00 uur afgelopen en dan rijd ik terug vanuit Utrecht (in mijn nieuwe bolide die ik morgenavond mag ophalen ).
adinsx
Master
basjuh1981 schreef:
Nou dat niet. Het is om 20.00 uur afgelopen en dan rijd ik terug vanuit Utrecht (in mijn nieuwe bolide die ik morgenavond mag ophalen ).
Ah, de lekkere Arkana. Ik ben benieuwd
ruitenheer
Master
https://www.fia.com/news/fia-takes-steps-reduce-porpoising-interests-safety
Toch goed van de Fia dat ze naar Mercedes luisteren.
Citaat:
A Technical Directive has been issued to give guidance to the teams about the measures the FIA intends to take to tackle the problem. These include:
1. Closer scrutiny of the planks and skids, both in terms of their design and the observed wear
2. The definition of a metric, based on the car’s vertical acceleration, that will give a quantitative limit for acceptable level of vertical oscillations. The exact mathematical formula for this metric is still being analysed by the FIA, and the Formula 1 teams have been invited to contribute to this process.
1. Closer scrutiny of the planks and skids, both in terms of their design and the observed wear
2. The definition of a metric, based on the car’s vertical acceleration, that will give a quantitative limit for acceptable level of vertical oscillations. The exact mathematical formula for this metric is still being analysed by the FIA, and the Formula 1 teams have been invited to contribute to this process.
Toch goed van de Fia dat ze naar Mercedes luisteren.
flitsgevaar
Master
https://racingnews365.nl/verstappen-rea ... r-mercedes
Verstappen lijkt iig niet blij. Wat betreft regels heeft ie natuurlijk helemaal gelijk.
Verstappen lijkt iig niet blij. Wat betreft regels heeft ie natuurlijk helemaal gelijk.
maarten28
Master
mafFIA zal wel een formule weten te vinden die er op neer komt dat RB te veel stuitert en Ferrari en Mercedes niet.
basjuh1981
Master
basjuh1981 schreef:
De kwalificatie zal ik waarschijnlijk moeten missen, dan heb ik een bedrijfsfeest. Het belangrijkste is de race.
Het feest duurt maar tot 20:00 uur. Dus dat red ik makkelijk om de kwalificatie te kijken.
Dikke Dakduif
Master
maarten28 schreef:
mafFIA zal wel een formule weten te vinden die er op neer komt dat RB te veel stuitert en Ferrari en Mercedes niet.
Geen idee of het zo uitpakt maar ik denk dat we een chaotisch weekend tegemoet gaan. Hoe makkelijk wordt het nu wel niet om protest in te dienen als de tegenstander sneller is? Een nieuwe regel, midden in het seizoen waarbij de handhaving onontgonnen terrein is. What could possibly go wrong?
zadkine
Master
Dikke Dakduif schreef:
Geen idee of het zo uitpakt maar ik denk dat we een chaotisch weekend tegemoet gaan.
Een normaal weekend.
Want geen extra eisen dit weekend. Dit is een soort van meet weekend op zijn best. (Niet zeker of ze de sensors al gemonteerd krijgen kan dus ook nog een race opschuiven dat meten....
Ik verwacht voor de zomerstop dus eigenlijk geen regel veranderingen.
En mocht het inderdaad gaan om maximale stuiters en G krachten.....dan zal RB er garen bij kunnen spinnen want dat kan betekenen dat andere teams inclusief Mercedes en Ferrari de wagen hoger moeten afstellen en langzamer worden terwij een RB, Alpine , mogelijk ook Haas gewoon met de huidige afstellingen verder kunnen.
Dikke Dakduif
Master
zadkine schreef:
Niet zeker of ze de sensors al gemonteerd krijgen
Ik begreep dat er gebruik wordt gemaakt van sensors die al in de wagens zitten.
Wie zijn er online
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum