Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]
  Bericht 
Schoenzool
Master
1Limburg schreef:
Bij een aanrijding tussen een ambulance en een auto op de A73 vrijdag is een gewonde gevallen. Volgens de politie raakte de bijrijdster van de ambulance ernstig gewond. Zij is naar het ziekenhuis overgebracht.

Rond 15:50 uur ging het mis op de snelweg in noordelijke richting ter hoogte van Grubbenvorst. De personenauto wilde ruimte maken voor de ambulance die met sirenes over de snelweg reed. De ambulance is vervolgens achterop de auto gebotst.

De chauffeur van de ambulance en de patiënt achter in de ziekenwagen raakten bij het ongeval niet gewond. Twee agenten die eveneens achter in de ziekenauto zaten, zijn door ambulancepersoneel nagekeken. Een van de agenten is daarop uit ter controle naar het ziekenhuis overgebracht. Ook landde er een traumahelikopter op de snelweg om medische hulp te verlenen. Daardoor was de snelweg dicht. Verkeer richting Eindhoven wordt omgeleid via de A2 en A67.
De automobiliste is aangehouden op verdenking van het rijden onder invloed van verdovende middelen.



Geluk voor de patiënt
Pech voor de verpleegkundige én vooral ook voor de bestuurster. Die heeft een probleem vrees ik als je verdoofd achter het stuur zit.
  Bericht 
Schoenzool
Master
  Bericht 
bert65
Master
Schoenzool schreef:
Die heeft een probleem vrees ik als je verdoofd achter het stuur zit.
De chauffeur van de ambu bedoel je?

Schoenzool schreef:
De personenauto wilde ruimte maken voor de ambulance

Als de ambulance sneller de voorganger in wil halen dan deze aan de kant gaat, kom je ruimte te kort.
  Bericht 
Schoenzool
Master
bert65 schreef:
De chauffeur van de ambu bedoel je?


De vrouw die onder invloed van soft- of harddrugs achter het stuur zat

bert65 schreef:
Als de ambulance sneller de voorganger in wil halen dan deze aan de kant gaat, kom je ruimte te kort.


Ik was er niet bij.
Kan me voorstellen als je niet fris achter het stuur zit je ook weer een vreemde move kan maken als auto zijnde
  Bericht 
bert65
Master
Schoenzool schreef:
Kan me voorstellen als je niet fris achter het stuur zit je ook weer een vreemde move kan maken als auto zijnde

Daar worden verpleegkundigen ook voor opgeleid.
  Bericht 
Schoenzool
Master
bert65 schreef:
Daar worden verpleegkundigen ook voor opgeleid.


Kan inderdaad een inschattinfsfout van de ambu zijn.
Maar kan ook dat de vrouw terug is gekomen of te traag naar rechts is gegaan (en dan dus fout ingeschat).

Hoe dan ook:
Altijd fout als je met alcohol/drugs op achter het stuur zit.
Zal geen verzekering moeilijk hoeven doen over wie de schuldige is.
 Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

     
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
privacy policy